SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Failure is success if we learn from it.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef VeniVidiViciV het volgende:
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:Die foto heb je al een keer laten zien xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wel goed uit hoor daar niet van
Ohquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Die foto heb je al een keer laten zien xD
Ziet er wel goed uit hoor daar niet van
Ja, moet je makkelijk kunnen wegkrijgen. Zit ook niet zoveel aan kcal in (250) maar is erg voedzaam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Waar haal je die? Ik heb alleen een grote AH in de buurt (vlakbij de bushalte), andere supermarkten liggen wat verder.
En zo'n bak moet je dus in een keer nuttigen?
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:Volgens mij wel goede traps of niet? Net niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:Heb je een blackberry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Ja, je kan het niet zien, maar het is denk ik het meest gevorderde van mij. Ik train m'n schouders twee keer per week, mooie traps/etc. doen wonderen. Een man met brede schouders ziet er 10x mooier uit, vind ik zelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij wel goede traps of niet? Net niet te zien.
Nee, maar een telefoon met een opvallende (herkenbare) kleur, vandaar die paint.quote:
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:huh jij drukte toch 110/120kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit, ik post hier zelf amper (lees vaker mee). Als ik hier iets postte was het meer een vragen over voeding o.i.d.quote:
Ik neem altijd een pak mee, of koop het bij aankomst bij de AH To Go. Heb het soms 5 uur ofzo in m'n tas, smaakt nog prima.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zit er aan te denken om gewoon een pak melk mee te nemen maar hoe lang blijft melk goed buiten koeling? Ik weet dat het al heel snel anders gaat smaken als je het even laat staan.
Lang houdbare melk met een schroefdop lijkt me een goede oplossing. Maar eenmaal open zou ik het wel die dag nog opdrinken, goede voedingsbodem voor bacterien, melk op kamertemperatuur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zit er aan te denken om gewoon een pak melk mee te nemen maar hoe lang blijft melk goed buiten koeling? Ik weet dat het al heel snel anders gaat smaken als je het even laat staan.
dat dere cell techquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mn doel trouwens nav vorige posts (deze foto wordt 1000x gepost op dit forum)
[ afbeelding ]
Gouwe ouwequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef MrGuma het volgende:
Stereotomy, mooie quote, net even opgezocht wat het betekent haha. Mooi
En dat is (ik weet vrij weinig over hulpmiddelen a la AAS? doping etc.)?quote:
Kan je nog heel wat jaren doorgaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
Cell-tech = juice = AAS. Wist ik zelf tot voor kort ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
En dat is (ik weet vrij weinig over hulpmiddelen a la AAS? doping etc.)?
Hopelijk heb je ook genoeg olie en photoshop skillsquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |