abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116007041

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
If not now, then when.
pi_116007060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef star_gazer het volgende:
Sterkte Weiss :)
Star_gazer, ik zag je pics man. Heb je IF al geprobeerd? Aangezien het volgens Autobandje eerder het vet uit je buik weg haalt.
If not now, then when.
pi_116010221
Is dit natty trouwens haalbaar?

SPOILER
Tegenwoordig kun je haast niet meer weten of een bepaald fysiek natty haalbaar is of niet.

Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.

SPOILER
En ja ik weet, genetics, maar toch.
If not now, then when.
pi_116010469
Die bovenste is ook misschien fotosoep en in ieder geval gekloot met de belichting en olie om het er mooier uit te laten zien. Martin Berkham van leangains is iig ook ongeveer even droog als die bovenste.
pi_116010492
Een grote gids for mensen in de cut. Ik vond hem zelf erg duidelijk en overzichtelijk en volgens mij staat alles wat je moet weten erin. (?)

http://www.muscleandstren(...)oss?source=Pinterest
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116010657
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

SPOILER
Tegenwoordig kun je haast niet meer weten of een bepaald fysiek natty haalbaar is of niet.

Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.

SPOILER
ik denk niet dat het bovenste natty haalbaar is.
pi_116010722
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:21 schreef Autobandje het volgende:
Die bovenste is ook misschien fotosoep en in ieder geval gekloot met de belichting en olie om het er mooier uit te laten zien. Martin Berkham van leangains is iig ook ongeveer even droog als die bovenste.
https://www.facebook.com/LazarAngelovFitness

Vinden jullie Martin Berkham niet ontzettend eng? :')
If not now, then when.
pi_116010773
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zal wel niet natural zijn dan, wel heel droog. En ja Martin is wel beetje eng, maar goed, hij heeft wel verstand van zaken :P.
pi_116010783
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Zal wel niet natural zijn dan, wel heel droog. En ja Martin is wel beetje eng, maar goed, hij heeft wel verstand van zaken :P.
Martin is uber baas, hele jaar op 5%. _O_
If not now, then when.
pi_116010841
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

je gelooft toch niet echt dat ie nattie is? ik zie de tren gewoon zitten :D
pi_116010872
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je gelooft toch niet echt dat ie nattie is? ik zie de tren gewoon zitten :D
Daarom zeg ik, het is fucking onduidelijk wat nou een normale streef is.
If not now, then when.
pi_116010935
quote:

SPOILER

SPOILER
Prima fysiek. Die bovenste zit er ook zo ripped uit omdat hij bewerkt is. En daarnaast weet ik niet hoe jouw genetics/stats zijn
pi_116010937
Hij draagt wel dit shirtje hoor.

If not now, then when.
pi_116010952
Volgens mij zijn mijn genetics wel aardig goed als ik mijn eigen bouw zie, sowieso Oostblok genetics. (8> :D
If not now, then when.
pi_116010991
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, het is fucking onduidelijk wat nou een normale streef is.
foto's van voor 1958 zijn nattie, toen was het spul nl nog niet uitgevonden!
pi_116011002
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zijn mijn genetics wel aardig goed als ik mijn eigen bouw zie, sowieso Oostblok genetics. (8> :D
Haha, zijn dat betere genetics dan West-Europeanen dan? Heb er totaal geen verstand van. Al ken ik ook aardig wat Nederlanders met prima genetics.
pi_116011020
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, zijn dat betere genetics dan West-Europeanen dan? Heb er totaal geen verstand van. Al ken ik ook aardig wat Nederlanders met prima genetics.
Ik zeg maar wat hoor. :P Er zitten wel degelijk verschillen in, maar of dat geldt voor bodybuilding weet ik niet.
If not now, then when.
pi_116011027
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

foto's van voor 1958 zijn nattie, toen was het spul nl nog niet uitgevonden!
Dan moet ik maar aan de AAS. ;(
If not now, then when.
pi_116011028
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij draagt wel dit shirtje hoor.

[ afbeelding ]
ik zie het aan de schouderkoppen, traps of lovehandles
pi_116011034
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zeg maar wat hoor. :P Er zitten wel degelijk verschillen in, maar of dat geldt voor bodybuilding weet ik niet.
Want zijn die verschillen dan volgens jou?
pi_116011038
If not now, then when.
pi_116011063
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dan moet ik maar aan de AAS. ;(
hoe oud ben je, als ik vragen mag?
pi_116011097
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie het aan de schouderkoppen, traps of lovehandles
Hoe dan? :?

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Want zijn die verschillen dan volgens jou?
Dat weet ik niet kerel. Maar ik weet wel dat er vanzelfsprekend verschil in genetics zit. Net zoals negers en blanken bijvoorbeeld.
If not now, then when.
pi_116011180
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Over 3 maanden 20.
If not now, then when.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 00:44:52 #25
230491 Zith
pls tip
pi_116011216
De vraag is: Waarom zou je in amerika, als je je geld verdient met dit soort werk, niet gebruiken? Je kan het gewoon bij de apotheker kopen daar..

Maar natuurlijk ook een grote lading photoshop in die foto die je linkt; het lijkt net een iemand uit een computerspel zo gemaakt is het.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116011263
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Over 3 maanden 20.
my pov
voor je 25de zou ik er niet aan beginnen omdat je nog in je natuurlijk high testo zit.
die wil je niet verpesten, eerst natuurlijk uitgroeien, just my 2 cents
pi_116011273
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:44 schreef Zith het volgende:
De vraag is: Waarom zou je in amerika, als je je geld verdient met dit soort werk, niet gebruiken? Je kan het gewoon bij de apotheker kopen daar..
mexico is dat
pi_116011290
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

my pov
voor je 25de zou ik er niet aan beginnen omdat je nog in je natuurlijk high testo zit.
die wil je niet verpesten, eerst natuurlijk uitgroeien, just my 2 cents
Ik weet het man, ik heb al research gedaan en met wat mensen gepraat.

Toch bedankt!
If not now, then when.
pi_116011377
quote:

[..]

mexico is dat
Sick is dat ja. In de Oostblok kun je ook alles in de apotheek halen.
If not now, then when.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 00:50:35 #30
230491 Zith
pls tip
pi_116011388
quote:

[..]

mexico is dat
Nou ok, niet 'gewoon' bij de apotheker (die heeft het wel). :P

Maar goed, zeer makkelijk om eraan te komen daar. Dus als je je geld ermee verdient, waarom meer uren erin stoppen voor minder resultaat. :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116011457
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Nou ok, niet 'gewoon' bij de apotheker (die heeft het wel). :P

Maar goed, zeer makkelijk om eraan te komen daar. Dus als je je geld ermee verdient, waarom meer uren erin stoppen voor minder resultaat. :P
dat geldt voor elke topsporter. :D
pi_116011479
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Ik zou niet raar opkijken als Usian Bolt en z'n crew zoals Blake ook gebruiken.
If not now, then when.
pi_116011502
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Ik zou niet raar opkijken als Usian Bolt en z'n crew zoals Blake ook gebruiken.
athletics is idd niet mer te redden.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 00:56:03 #34
230491 Zith
pls tip
pi_116011523
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Yep. Maar die hebben iig nog een beetje drang om het niet te doen (want controle).

Spier-modellen hebben dat niet. :P
pi_116012787
quote:
12s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet het man, ik heb al research gedaan en met wat mensen gepraat.

Toch bedankt!
Wat is er mis tot je 21ste alles eruit knallen en 1 kuurtje? Denk niet dat het zo erg is voor je test levels met een goede na-kuur
  zondag 26 augustus 2012 @ 02:00:00 #36
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116012788
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Thanx brah, maar ik blijf niet lang; ff buurten is genoeg zolang je niet kan trainen.

Operatie heb ik half september, daarna nog een maand met een mitella leven, tegen de tijd dat ik weer fatsoenlijk kan trainen is het alweer december (met een beetje geluk).
Succes met de operatie en het herstel weissman.
pi_116012806
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:59 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Wat is er mis tot je 21ste alles eruit knallen en 1 kuurtje? Denk niet dat het zo erg is voor je test levels met een goede na-kuur
Is niks mis mee? Is het ook niet.
If not now, then when.
pi_116012861
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Is niks mis mee? Is het ook niet.
Heb het vanavond met mn beste maat erover gehad, we zijn allebij 18/19 en willen nu gewoon keihard resultaten boeken met freten en trainen
Na een paar bier kwamen we op roids, en we zouden bij elkaar de prikken zetten mocht het zover zijn :')

Maar B&F heeft creatine dan kom je 5 kilo spier aan in 6 weken, grgr
pi_116012888
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:05 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Heb het vanavond met mn beste maat erover gehad, we zijn allebij 18/19 en willen nu gewoon keihard resultaten boeken met freten en trainen
Na een paar bier kwamen we op roids, en we zouden bij elkaar de prikken zetten mocht het zover zijn :')

Maar B&F heeft creatine dan kom je 5 kilo spier aan in 6 weken, grgr
Sja, iedereen moet gewoon lekker zijn eigen ding doen. Als jij aan de roids wil, dan moet je dat gewoon doen. :) Care jij om andere z'n meningen, iedereen is juist jelly op die fysieken. :P

Ik ken 2 jongens, de één is 19 en de ander 20. Beide aan de AAS, maar hun fysieken zijn uber, ze zien eruit als goden, aesthetic alles.

Maar ik wil ook juist liever wel zien wat voor potentieel ik heb, aangezien ik vind dat ik die heb.
If not now, then when.
pi_116013096
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sja, iedereen moet gewoon lekker zijn eigen ding doen. Als jij aan de roids wil, dan moet je dat gewoon doen. :) Care jij om andere z'n meningen, iedereen is juist jelly op die fysieken. :P

Ik ken 2 jongens, de één is 19 en de ander 20. Beide aan de AAS, maar hun fysieken zijn uber, ze zien eruit als goden, aesthetic alles.

Maar ik wil ook juist liever wel zien wat voor potentieel ik heb, aangezien ik vind dat ik die heb.
Ik zou nooit aan AAS beginnen, en als ik het al zou overwegen ook echt pas wanneer ik zeker weet dat ik natty aan mijn top zit en dat is nog lang niet zo.

En ik ken ook een hoop van die lutsers die na een half jaar trainen al aan de AAS gaan. Puisten plofkoppen alles nu

[ Bericht 5% gewijzigd door ZuidGrens op 26-08-2012 02:27:20 ]
pi_116013128
Sinds ik supps gebruik en goed eet is mijn bloed zo voedzaam dat die muggen in mijn kamer niet meer bij te houden zijn ;(
pi_116013257
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:19 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik zou nooit aan AAS beginnen, en als ik het al zou overwegen ook echt pas wanneer ik zeker weet dat ik natty aan mijn top zit en dat is nog lang niet zo.

En ik ken ook een hoop van die lutsers die na een half jaar trainen al aan de AAS gaan. Puisten plofkoppen alles nu
Tsja, als je aan de AAS gaat dan moet je het sowieso 100% zeker willen en je moet van wanten weten. Die plofkoppen zijn echt zielig. Maar ik mire wel hard op die gozers die ik ken, die hebben echt een lichaam om trots op te zijn. Eéntje gaat wel te ver tho, terwijl die er goed uit ziet, maar dat moet die zelf weten.
If not now, then when.
pi_116013367

Kan deze in de OP?
pi_116013423
Ik zet elk weekend wel een spuit met testosteron en andere goodies. Gewoon ook echt goed diep naar binnen duwen en helemaal leegknijpen, komt geen bloed aan te pas. Wel zorgvuldig zijn, want je wil niets afbreken. Geweldig vinden ze het.
  zondag 26 augustus 2012 @ 03:24:52 #45
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_116013880
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:46:46 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116017358
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zet elk weekend wel een spuit met testosteron en andere goodies. Gewoon ook echt goed diep naar binnen duwen en helemaal leegknijpen, komt geen bloed aan te pas. Wel zorgvuldig zijn, want je wil niets afbreken. Geweldig vinden ze het.
:')_!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:05:08 #47
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116017846
Niveautje hier weer.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116018247

Is dat nou arnie ?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116018338
en de hoer met 3 tieten, als ik mij niet vergis
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116018462
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
en de hoer met 3 tieten, als ik mij niet vergis
Heeft zij 3 tieten
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116018528
ja, uit total recall
pi_116018734
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:24 schreef spierbal het volgende:

[..]

Heeft zij 3 tieten

Nee dus... tenzij kleurspoelinkje.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116018990
Keuzes.. nu door de regen op de fiets naar de gym gaan of morgen zonder regen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116019167
quote:
11s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
Misschien stopt het nog met regenen... optie 3.
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:48:20 #55
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116019290
Je hebt discipline of je hebt het niet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116019412
gwn thuisblijve je wil toch niet nat worde

trainen kan wel andere keer
pi_116019520
quote:
11s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
Beide.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:00:06 #58
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116019672
Nu gaan, mietje :')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:23:54 #59
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116020487
'Bodybuilders' die niet elke film van Arnold 100x gezien hebben. :')
This isn't even my final form.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:25:26 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116020530
Weiss, whaddup neger?
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:46:25 #61
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116021310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Star_gazer, ik zag je pics man. Heb je IF al geprobeerd? Aangezien het volgens Autobandje eerder het vet uit je buik weg haalt.
Ik zit al op IF. Misschien gewoon nog even geduld hebben. Het zijn de laatste loodjes richting de 10%, maar makkelijk is het niet :o

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 26-08-2012 13:54:12 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:52:21 #62
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_116021548
quote:

SPOILER

SPOILER
Een vriend van mij is zo ripped gewoon naturel, hij traint al een paar maanden niet meer maar heeft jaren judo en krachttraining gedaan.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:04:50 #63
77130 star_gazer
pi_116022043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef IrCute het volgende:

[..]

Lactose intolerance is a bitch. Ik kan niet zoveel lactose verdragen, en water bij de shakes/havermout/brinta is niet zo lekker. Ik eet wel kwark, kan wel wat lactose verdragen, maar niet teveel op een dag.
Heb je al lactase-tabletten geprobeerd? Niet goedkoop, maar maakt het wat beter te verdragen. Ben zelf ook licht intolerant, maar met die tabletten merkte ik wel dat ik een stuk minder ging ruften.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116025312
Waldkornbrood met dikke plakken kaas en dan even in de magnetron. _O_ Alsof het de hele dag in je tas heeft gezeten. _O_
pi_116025589
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik zit al op IF. Misschien gewoon nog even geduld hebben. Het zijn de laatste loodjes richting de 10%, maar makkelijk is het niet :o
Hoe pas je IF precies toe?
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:30:11 #66
77130 star_gazer
pi_116025935
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe pas je IF precies toe?
Begin met eten om 13:00, stop met eten om 21:00. Op workout dagen eet ik wat meer carbs, op rustdagen minder en meer eiwit+vetten. Workout is rond 19:00.

Het werkt trouwens wel, maar ik ben gewoon echt niet geduldig genoeg :') Merk trouwens dat ik in de ochtend een heel stuk droger sta; er zit dus ook wel wat vocht in. Met name tijdens de vastperiode zuip ik me scheel aan de water en groene thee, dus vraag me af wat ik nog meer kan doen (behalve me kentterlam zuipen de avond ervoor) om van dat vocht af te komen?
-
pi_116025956
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef Panzermaus het volgende:
Waldkornbrood met dikke plakken kaas en dan even in de magnetron. _O_ Alsof het de hele dag in je tas heeft gezeten. _O_
Gadverdamme man.
pi_116025962
Gisteren was het trouwens weer raak hoor. Even een shake gedronken. Paar uurtjes later allemaal lucht in de buik (scheten), diarree en ik moest 4x naar de wc. :') Alsof de melk aan het stollen is.
If not now, then when.
pi_116026029
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Begin met eten om 13:00, stop met eten om 21:00. Op workout dagen eet ik wat meer carbs, op rustdagen minder en meer eiwit+vetten. Workout is rond 19:00.

Het werkt trouwens wel, maar ik ben gewoon echt niet geduldig genoeg :') Merk trouwens dat ik in de ochtend een heel stuk droger sta; er zit dus ook wel wat vocht in. Met name tijdens de vastperiode zuip ik me scheel aan de water en groene thee, dus vraag me af wat ik nog meer kan doen (behalve me kentterlam zuipen de avond ervoor) om van dat vocht af te komen?
korter eating window en langere vast

altijd trainen tijdens de vast

van vocht afkomen? je zit in de wedstrijdvoorbereiding?
pi_116026095
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Veel dit soort eten eten. Knoflook, aspergers, bieten, spruiten, kool, wortels, selderij, komkommer, sla, uien, radijs, tomaten, appelazijn.

Ik maak gewoon elke dag een goede portie groene sla met tomaten, komkommer, lente-ui en wat feta. Hierover heen doe ik er Bertolli sla azijn overheen die ik een topic terug gepost heb. Erg lekker. _O_

Wat je verder eventueel zou kunnen proberen zijn langere fasts, als je dit wilt, leg ik je er meer over uit.
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:34:14 #71
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026133
Moet je bij IF niet juist op een lege maag (op BCAA's alleen) trainen?
pi_116026146
ja

BCAA's hoeft niet eens
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:34:46 #73
77130 star_gazer
pi_116026159
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren was het trouwens weer raak hoor. Even een shake gedronken. Paar uurtjes later allemaal lucht in de buik (scheten), diarree en ik moest 4x naar de wc. :') Alsof de melk aan het stollen is.
Kies een whey met digestive enzymes (waaronder lactase) erin. Daarnaast dus lactase pillen. Lacteeze heten ze hier.
-
pi_116026230
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
Kan, moet niet. Wel beter resultaat.
If not now, then when.
pi_116026246
is wel aan te raden als je cut
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:37:34 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116026304
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
Je 'moet' niks bij IF, aangezien Intermittent Fasting gewoon betekent dat je een aantal uren zonder voedsel door het leven gaat. Verschillende mensen varieren hierin met of zonder trainen en het aantal uur dat je zonder voedsel gaat.

quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Kies een whey met digestive enzymes (waaronder lactase) erin.
Nog makkelijker: kies een whey isolaat ipv concentraat, daar zit zo goed als geen lactose in. :)
Confidence through competence
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:37:46 #77
55709 Stereotomy
pi_116026328
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef 16meter het volgende:
is wel aan te raden als je cut
Want?
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:38:09 #78
77130 star_gazer
pi_116026344
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef 16meter het volgende:

[..]

korter eating window en langere vast

altijd trainen tijdens de vast

van vocht afkomen? je zit in de wedstrijdvoorbereiding?
Lol grapjas. Ik twijfel hoeveel ervan vocht en hoeveel vet is. Om dat te checken wil ik eigenlijk een tijdje van het vocht af. Ik heb al heel m'n leven zo'n love handle en het wil maar neit wegsmelten. Zie foto:

SPOILER
Zoals je ziet ben ik wel aan het opdrogen, maar dat laatste beetje rond de middel wil er maar neit af . Zelfs toen ik de marathon liep (skinny as) had ik dat ;(

Maargoed, trainen tijdens de vast lukt echt maar 1 keer per week (zaterdag vroeg in de middag). Ik kan echt me geen mogelijkheid om 5 uur m'n nest uit. Maar het lijkt me sterk dat dat het verschil is tussen 13% en 10% BF? Ik ben nog afvallende, maar het gaat tergend traag en die definitie wil maar niet komen, als zag ik laatst zowaar een soort van ader in m'n biceps. Dat die aders erg diep liggen, help natuurlijk niet echt.
-
pi_116026384
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Want?
meer vet verbranden
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:39:04 #80
55709 Stereotomy
pi_116026400
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

meer vet verbranden
Uhu.
pi_116026407
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Lol grapjas. Ik twijfel hoeveel ervan vocht en hoeveel vet is.

Maargoed, trainen tijdens de vast lukt echt maar 1 keer per week (zaterdag vroeg in de middag). Ik kan echt me geen mogelijkheid om 5 uur m'n nest uit. Maar het lijkt me sterk dat dat het verschil is tussen 13% en 10% BF? Ik ben nog afvallende, maar het gaat tergend traag en die definitie wil maar niet komen, als zag ik laatst zowaar een soort van ader in m'n biceps. Dat die aders erg diep liggen, help natuurlijk niet echt.
Je hoeft ook niet per se leangains stijl te doen he. ;)
If not now, then when.
pi_116026459
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Uhu.
Nee maar in volledige afwezigheid van aminozuren zouden je spieren wat meer schade ondervinden van training o.i.d., en dan zou het de opbouw verbeteren als je wat BCAAs (of andere eiwit) nam.

Doe het zelf overigens niet hoor.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:41:23 #83
55709 Stereotomy
pi_116026488
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Nee maar in volledige afwezigheid van aminozuren zouden je spieren wat meer schade ondervinden van training o.i.d., en dan zou het de opbouw verbeteren als je wat BCAAs (of andere eiwit) nam.

Doe het zelf overigens niet hoor.
Dankje, had de puf niet om dat uit te typen.
pi_116026503
je verbrandt meer vet geloof mij maar ik heb t zelf ondervonden
pi_116026545
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je 'moet' niks bij IF, aangezien Intermittent Fasting gewoon betekent dat je een aantal uren zonder voedsel door het leven gaat. Verschillende mensen varieren hierin met of zonder trainen en het aantal uur dat je zonder voedsel gaat.

[..]

Nog makkelijker: kies een whey isolaat ipv concentraat, daar zit zo goed als geen lactose in. :)
Bedankt, binnenkort bestellen als deze op zijn! ^O^

quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Lol grapjas. Ik twijfel hoeveel ervan vocht en hoeveel vet is. Om dat te checken wil ik eigenlijk een tijdje van het vocht af. Ik heb al heel m'n leven zo'n love handle en het wil maar neit wegsmelten. Zie foto:

SPOILER
Zoals je ziet ben ik wel aan het opdrogen, maar dat laatste beetje rond de middel wil er maar neit af . Zelfs toen ik de marathon liep (skinny as) had ik dat ;(

How bad do you want it? ;)
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:43:24 #86
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026562
Was toch dat verhaal van Autobandje laatst? Dat je meer buikvet verbrandt i.p.v. ander vet als je op een nuchtere maag sport?
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:43:41 #87
77130 star_gazer
pi_116026579
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bedankt, binnenkort bestellen als deze op zijn! ^O^

[..]

How bad do you want it? ;)
So bad dat ik deze site aan het afspeuren ben voor een goede ECA stack (die hier overigens illegaal is, dus moet nog maar eens wat kanalen afgaan in de gym ;)).
-
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:44:30 #88
55709 Stereotomy
pi_116026616
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Levolution het volgende:
Was toch dat verhaal van Autobandje laatst? Dat je meer buikvet verbrandt i.p.v. ander vet als je op een nuchtere maag sport?
10g BCAA's = nuchtere maag

Gaat om laag glycogeenniveau.
pi_116026629
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

So bad dat ik deze site aan het afspeuren ben voor een goede ECA stack (die hier overigens illeglaal is).
Klik

edit; oja aussie kan niet.
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:44:50 #90
77130 star_gazer
pi_116026630
quote:
Heeft dat met die receptoren op het vet te maken? Had Martin Berkhan daar niet ook een artikel over?
-
pi_116026631
quote:
Yep! Maar als je eenmaal zo rond de <8% vet komt dat is het hoe dan ook een lastig verhaal. Onderste abs en onderrug zijn notoir moeilijk weg te halen.

@stargazer, zoiets idd
pi_116026645
overigens zit je nog wel een stuk van 10% af hoor stargazer, wel iets meer dan paar stapjes :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:45:32 #93
77130 star_gazer
pi_116026673
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Yep! Maar als je eenmaal zo rond de <8% vet komt dat is het hoe dan ook een lastig verhaal. Onderste abs en onderrug zijn noitoir moeilijk weg te halen.
Zoals je op mijn foto ziet ben ik daar voorlopig nog niet. Schat zelf op 12 a 13%.
-
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:45:32 #94
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026674
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

10g BCAA's = nuchtere maag

Gaat om laag glycogeenniveau.
Ja, dus je moet wel tijdens de fast trainen. Volgens mij zei niemand dat de BCAA's uitmaakten.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:45:50 #95
77130 star_gazer
pi_116026690
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef 16meter het volgende:
overigens zit je nog wel een stuk van 10% af hoor stargazer, wel iets meer dan paar stapjes :P
Wat schat je? Ik moet eens een meting doen :{ Zelf denk ik 13%.

Let er wel op dat bij mij de aderen heel diep liggen.
-
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:46:27 #96
55709 Stereotomy
pi_116026709
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, dus je moet wel tijdens de fast trainen. Volgens mij zei niemand dat de BCAA's uitmaakten.
[Bodybuilding] (#252) Mensen die niet cell-techen weten niet

Je 'moet' niet tijdens de fast trainen, alleen als dat binnen je doelstelling past.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:47:24 #97
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026751
quote:
Volgens mij doelde hij op 'lege maag' en niet de BCAA's.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:48:03 #98
55709 Stereotomy
pi_116026779
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Levolution het volgende:

[..]

Volgens mij doelde hij op 'lege maag' en niet de BCAA's.
Okee, dan bedoelden we wat anders.

In een cut (=maximaal vetverlies met behoud spier) kan trainen op een lege maag voordelen opleveren, als je in een bulkperiode (=maximaal spiertoename) zit kan voeding, met name snelle eiwitten, rondom je trainen voordeel opleveren.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:54:44 #99
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116027031
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Okee, dan bedoelden we wat anders.

In een cut (=maximaal vetverlies met behoud spier) kan trainen op een lege maag voordelen opleveren, als je in een bulkperiode (=maximaal spiertoename) zit kan voeding, met name snelle eiwitten, rondom je trainen voordeel opleveren.
Dit, én low-carb in de cut lijkt mij ook voordelig.

edit: hoewel, ik herinner me dat schema nog, dat insuline spierafbraak tegengaat. Dus wel op de juiste momenten nog een beetje carbs eten.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:58:44 #100
55709 Stereotomy
pi_116027206
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef Levolution het volgende:

edit: hoewel, ik herinner me dat schema nog, dat insuline spierafbraak tegengaat. Dus wel op de juiste momenten nog een beetje carbs eten.
Klopt, zelfs de hard-core low-carb Paleotards raden vaak aan om na een workout wat zetmeel te nemen.

Maar sowieso, als je richting 10% en daaronder gaat cutten, zijn de laatste loodjes enorm kut. Je lichaam gaat hormoonspiegels manipuleren (o.a. leptine, ghreline, insuline, cortisol, T3, IGF1 etc.) om vet vast te houden door je metabolisme aan te passen.

Daarom is het echt een eitje om van 20% naar 18% te cutten bijvoorbeeld, maar is het kut als je van 11% naar 9% gaat bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')