quote:
Misschien stopt het nog met regenen... optie 3.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
Keuzes.. nu door de regen op de fiets naar de gym gaan of morgen zonder regen.
Beide.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
Keuzes.. nu door de regen op de fiets naar de gym gaan of morgen zonder regen.
Ik zit al op IF. Misschien gewoon nog even geduld hebben. Het zijn de laatste loodjes richting de 10%, maar makkelijk is het nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Star_gazer, ik zag je pics man. Heb je IF al geprobeerd? Aangezien het volgens Autobandje eerder het vet uit je buik weg haalt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit natty trouwens haalbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig kun je haast niet meer weten of een bepaald fysiek natty haalbaar is of niet.
Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.Een vriend van mij is zo ripped gewoon naturel, hij traint al een paar maanden niet meer maar heeft jaren judo en krachttraining gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik weet, genetics, maar toch.
Heb je al lactase-tabletten geprobeerd? Niet goedkoop, maar maakt het wat beter te verdragen. Ben zelf ook licht intolerant, maar met die tabletten merkte ik wel dat ik een stuk minder ging ruften.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Lactose intolerance is a bitch. Ik kan niet zoveel lactose verdragen, en water bij de shakes/havermout/brinta is niet zo lekker. Ik eet wel kwark, kan wel wat lactose verdragen, maar niet teveel op een dag.
Hoe pas je IF precies toe?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zit al op IF. Misschien gewoon nog even geduld hebben. Het zijn de laatste loodjes richting de 10%, maar makkelijk is het niet
Begin met eten om 13:00, stop met eten om 21:00. Op workout dagen eet ik wat meer carbs, op rustdagen minder en meer eiwit+vetten. Workout is rond 19:00.quote:
Gadverdamme man.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef Panzermaus het volgende:
Waldkornbrood met dikke plakken kaas en dan even in de magnetron.Alsof het de hele dag in je tas heeft gezeten.
korter eating window en langere vastquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Begin met eten om 13:00, stop met eten om 21:00. Op workout dagen eet ik wat meer carbs, op rustdagen minder en meer eiwit+vetten. Workout is rond 19:00.
Het werkt trouwens wel, maar ik ben gewoon echt niet geduldig genoegMerk trouwens dat ik in de ochtend een heel stuk droger sta; er zit dus ook wel wat vocht in. Met name tijdens de vastperiode zuip ik me scheel aan de water en groene thee, dus vraag me af wat ik nog meer kan doen (behalve me kentterlam zuipen de avond ervoor) om van dat vocht af te komen?
Veel dit soort eten eten. Knoflook, aspergers, bieten, spruiten, kool, wortels, selderij, komkommer, sla, uien, radijs, tomaten, appelazijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Begin met eten om 13:00, stop met eten om 21:00. Op workout dagen eet ik wat meer carbs, op rustdagen minder en meer eiwit+vetten. Workout is rond 19:00.
Het werkt trouwens wel, maar ik ben gewoon echt niet geduldig genoegMerk trouwens dat ik in de ochtend een heel stuk droger sta; er zit dus ook wel wat vocht in. Met name tijdens de vastperiode zuip ik me scheel aan de water en groene thee, dus vraag me af wat ik nog meer kan doen (behalve me kentterlam zuipen de avond ervoor) om van dat vocht af te komen?
Kies een whey met digestive enzymes (waaronder lactase) erin. Daarnaast dus lactase pillen. Lacteeze heten ze hier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren was het trouwens weer raak hoor. Even een shake gedronken. Paar uurtjes later allemaal lucht in de buik (scheten), diarree en ik moest 4x naar de wc.Alsof de melk aan het stollen is.
Kan, moet niet. Wel beter resultaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
Moet je bij IF niet juist op een lege maag (op BCAA's alleen) trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |