my povquote:
mexico is datquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:44 schreef Zith het volgende:
De vraag is: Waarom zou je in amerika, als je je geld verdient met dit soort werk, niet gebruiken? Je kan het gewoon bij de apotheker kopen daar..
Ik weet het man, ik heb al research gedaan en met wat mensen gepraat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
my pov
voor je 25de zou ik er niet aan beginnen omdat je nog in je natuurlijk high testo zit.
die wil je niet verpesten, eerst natuurlijk uitgroeien, just my 2 cents
Nou ok, niet 'gewoon' bij de apotheker (die heeft het wel).quote:
dat geldt voor elke topsporter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou ok, niet 'gewoon' bij de apotheker (die heeft het wel).
Maar goed, zeer makkelijk om eraan te komen daar. Dus als je je geld ermee verdient, waarom meer uren erin stoppen voor minder resultaat.
Ik wou zeggen. Ik zou niet raar opkijken als Usian Bolt en z'n crew zoals Blake ook gebruiken.quote:
athletics is idd niet mer te redden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Ik zou niet raar opkijken als Usian Bolt en z'n crew zoals Blake ook gebruiken.
Yep. Maar die hebben iig nog een beetje drang om het niet te doen (want controle).quote:
Wat is er mis tot je 21ste alles eruit knallen en 1 kuurtje? Denk niet dat het zo erg is voor je test levels met een goede na-kuurquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet het man, ik heb al research gedaan en met wat mensen gepraat.
Toch bedankt!
Succes met de operatie en het herstel weissman.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx brah, maar ik blijf niet lang; ff buurten is genoeg zolang je niet kan trainen.
Operatie heb ik half september, daarna nog een maand met een mitella leven, tegen de tijd dat ik weer fatsoenlijk kan trainen is het alweer december (met een beetje geluk).
Is niks mis mee? Is het ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat is er mis tot je 21ste alles eruit knallen en 1 kuurtje? Denk niet dat het zo erg is voor je test levels met een goede na-kuur
Heb het vanavond met mn beste maat erover gehad, we zijn allebij 18/19 en willen nu gewoon keihard resultaten boeken met freten en trainenquote:Op zondag 26 augustus 2012 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is niks mis mee? Is het ook niet.
Sja, iedereen moet gewoon lekker zijn eigen ding doen. Als jij aan de roids wil, dan moet je dat gewoon doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb het vanavond met mn beste maat erover gehad, we zijn allebij 18/19 en willen nu gewoon keihard resultaten boeken met freten en trainen
Na een paar bier kwamen we op roids, en we zouden bij elkaar de prikken zetten mocht het zover zijn![]()
Maar B&F heeft creatine dan kom je 5 kilo spier aan in 6 weken, grgr
Ik zou nooit aan AAS beginnen, en als ik het al zou overwegen ook echt pas wanneer ik zeker weet dat ik natty aan mijn top zit en dat is nog lang niet zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sja, iedereen moet gewoon lekker zijn eigen ding doen. Als jij aan de roids wil, dan moet je dat gewoon doen.Care jij om andere z'n meningen, iedereen is juist jelly op die fysieken.
Ik ken 2 jongens, de één is 19 en de ander 20. Beide aan de AAS, maar hun fysieken zijn uber, ze zien eruit als goden, aesthetic alles.
Maar ik wil ook juist liever wel zien wat voor potentieel ik heb, aangezien ik vind dat ik die heb.
Tsja, als je aan de AAS gaat dan moet je het sowieso 100% zeker willen en je moet van wanten weten. Die plofkoppen zijn echt zielig. Maar ik mire wel hard op die gozers die ik ken, die hebben echt een lichaam om trots op te zijn. Eéntje gaat wel te ver tho, terwijl die er goed uit ziet, maar dat moet die zelf weten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik zou nooit aan AAS beginnen, en als ik het al zou overwegen ook echt pas wanneer ik zeker weet dat ik natty aan mijn top zit en dat is nog lang niet zo.
En ik ken ook een hoop van die lutsers die na een half jaar trainen al aan de AAS gaan. Puisten plofkoppen alles nu
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zet elk weekend wel een spuit met testosteron en andere goodies. Gewoon ook echt goed diep naar binnen duwen en helemaal leegknijpen, komt geen bloed aan te pas. Wel zorgvuldig zijn, want je wil niets afbreken. Geweldig vinden ze het.
Heeft zij 3 tietenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
en de hoer met 3 tieten, als ik mij niet vergis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |