Mijn waist is nu nog 85cmquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
chest 99cm
waist 77cm dat dan weer wel![]()
nou, die gast is wel 184cm, dus dan is die waist best small. Maar die chest maat is triest.quote:
Ja dat was ik. 27 hotwings niet opgekregenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou, die gast is wel 184cm, dus dan is die waist ben small. Maar die chest maat is triest.
haha, hoe was je KFC? Of was dat nou zeta
jammer dat je te ver woont, een mega bulk bij myprotein inkopen scheelt echt veelquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef 16meter het volgende:
Iemand in de regio Utrecht die nog whey/crea/BCAA etc moet hebben?
Ik ga weer bestellen bij MyProtein. Samen inkopen = meer besparen.
De smaakloze whey is echt een aanrader. Eenvoudig zelf een smaakje aan toe te voegen.
je chickmagnet is wel mega nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef SunTzu het volgende:
Damn net op de weegschaal gaan staan voor de gein, ben nog maar 70kg.
Afgelopen zaterdag blackout gehad, heel de week maximaal maar 5 uur per nacht geslapen en toen met een dikke meid gezoendquote:
Is ook fake mang, had je die link gestuurd MSJ is <8mg met een 30mg labelquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ey brah, je skipt de ECA?
Ooh ja man, maar dacht dat je die andere ging halen :pquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is ook fake mang, had je die link gestuurd MSJ is <8mg met een 30mg label
Om welke whey gaat het?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef 16meter het volgende:
Iemand in de regio Utrecht die nog whey/crea/BCAA etc moet hebben?
Ik ga weer bestellen bij MyProtein. Samen inkopen = meer besparen.
De smaakloze whey is echt een aanrader. Eenvoudig zelf een smaakje aan toe te voegen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef SunTzu het volgende:
quote:Everyone thinks they're on their way to single digit body fat as soon as they see a blurry four-pack in the right lighting. Your final body weight at 5-6% will be a lot less than what you think.
Gadverdamme scheer je weg hiero man.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag blackout gehad, heel de week maximaal maar 5 uur per nacht geslapen en toen met een dikke meid gezoend
Ik denk dat ik dan nog maar zo'n 65kg weeg, nog 6 weken te gaan. Shit dan ben ik skinny as fuck.quote:
Echt schande, gelukkig heeft maar 1 iemand het gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gadverdamme scheer je weg hiero man.
Zoenen met een fatty.![]()
A skinny guy with a six pack is like a fat girl with big tits.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Echt schande, gelukkig heeft maar 1 iemand het gezienze had wel megatieten.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
A skinny guy with a six pack is like a fat girl with big tits.
It doesn't count.
en hoe zit je kleding? van welk gewicht kom je?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef SunTzu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |