En is dat voldoende? Aangezien je in een cut zit en je misschien naar een algeheel katabolische toestand neigt, is het dan niet belangrijk om frequenter insuline te peaken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, zelfs de hard-core low-carb Paleotards raden vaak aan om na een workout wat zetmeel te nemen.
Je kan ervoor kiezen om de eerste 24-36 uur na een training wat meer zetmeel te eten of melk te drinken, en daarna als je spieren weer in homeostase zijn dat niet te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
En is dat voldoende? Aangezien je in een cut zit en je misschien naar een algeheel katabolische toestand neigt, is het dan niet belangrijk om frequenter insuline te peaken?
Duidelijk, bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen om de eerste 24-36 uur na een training wat meer zetmeel te eten of melk te drinken, en daarna als je spieren weer in homeostase zijn dat niet te doen.
Maar de bruto spierafbraak is het hoogst direct na het trainen en gaat dan langzaam naar beneden. Is vrijwel nul na 36 uur.
Zie bv:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9252485
[ afbeelding ]
http://www.bodyrecomposit(...)rkout-nutrition.html
Daar wasie
Fat: 1 gram = 9 caloriesquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom krijg je makkelijker een zak chips naar binnen van 1.5kcal dan als je diezelfde hoeveelheid kcal aan brinta/eieren oid zou eten?
Dat vroeg hij niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fat: 1 gram = 9 calories
Protein: 1 gram = 4 calories
Carbohydrates: 1 gram = 4 calories
Alcohol: 1 gram = 7 calories
Interessant artikel!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet.
Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.
http://wholehealthsource.(...)ypothesis-of_07.html
Daarom kan je na het eten nog wel 300 kcal aan een lekker ijsje wegwerken en niet meer 300 kcal aan gekookte aardappel.
wtf?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fat: 1 gram = 9 calories
Protein: 1 gram = 4 calories
Carbohydrates: 1 gram = 4 calories
Alcohol: 1 gram = 7 calories
Lopende artikelenmachine deze man, props!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet.
Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, volume en macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.
Daarom kan je na het eten nog wel 300 kcal aan een lekker ijsje wegwerken en niet meer 300 kcal aan gekookte aardappel.
Vriend, waarom denk je dat ik werkloos ben. En nee, lachen doe je maar om homevideo's.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Lees verhalen op bodybuilding fora's dat mensen worden afgewezen wanneer ze solliciteren omdat ze te breed zouden zijn en dat zou mensen afschrikken
Dit inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Lopende artikelenmachine deze man, props!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand of je supps mee kan nemen naar het buitenland als je met vliegtuig reist? Ik ga een jaar naar het buitenland en de supps zijn daar echt duur maar het is in Azië en ik wil niet de rest van me leven vast zitten omdat ze denken dat het potten vol met drugs zijn
Daarom had ik nog altijd een plekje voor een ijsje over na een grote maaltijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet.
Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, volume en macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.
bestel je toch via het internet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand of je supps mee kan nemen naar het buitenland als je met vliegtuig reist? Ik ga een jaar naar het buitenland en de supps zijn daar echt duur maar het is in Azië en ik wil niet de rest van me leven vast zitten omdat ze denken dat het potten vol met drugs zijn
Ik heb zo'n variety pack van whey perfection mee genomen op vakantie naar Portugal dit jaar. Volgens mij mag je het gewoon mee zolang het nog gesealed is.quote:
Dutchbodybuilding is 75% retard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vriend, waarom denk je dat ik werkloos ben. En nee, lachen doe je maar om homevideo's.
fora's is wel nieuw voor mij trouwens
[..]
Dit inderdaad.
Er zitten veel retards ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
Nee totaal niet, ik ben er zelf niet heel actief, maar om nou als 16 jarige ecto te zeggen dat mensen die daar regelmatig posten retards zijn
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
Nee totaal niet, ik ben er zelf niet heel actief, maar om nou als 16 jarige ecto te zeggen dat mensen die daar regelmatig posten retards zijn
het ziekenhuis zoekt nog bloedprikkersquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Inderdaad
'ik kan geen baan vinden want ik ben te breed'
Sure you are
Op heel FOK! denk ik niet, FOK! is meer dan ONZ en KLB. Verder in dit topic denk ik ook niet, aangezien we hier mensen hebben die er erg veel van bodybuilding weten op wetenschappelijk niveau.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk dat er meer retards op fok zitten dan op dbb
Ik trek mijn shirt uit en vraag hun dat ook te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef MrGuma het volgende:
Wat zeggen jullie als iemand vraagt waarom je nu eigenlijk traint? Waarom je geen alcohol neemt, gezond eet en niet/nauwelijks junkfood eet? Waarom je x keer per week naar de sportschool gaat?
Bij het uitgaan complete je 99% van je objectives binnen 3 minuten, en vanaf daar zie je wel wat je wil. Dat streepje voor bij de vrouwen is wel leuk (en voor veel jongemannen ook prio #1), maar veel meer waard zijn de lol in het trainen / uitlaatklep, de gezondheids-voordelen, je zelfbeeld, lekker ergens aan werken, zien waar je lichaam toe in staat is (je bent nu jong), doorzettingsvermogen+discipline vergroten, kleding zit beter, etc etc. Hobby voor het leven, maar eigenlijk is het veel meer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef MrGuma het volgende:
Wat zeggen jullie als iemand vraagt waarom je nu eigenlijk traint? Waarom je geen alcohol neemt, gezond eet en niet/nauwelijks junkfood eet? Waarom je x keer per week naar de sportschool gaat?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik trek mijn shirt uit en vraag hun dat ook te doen.
Vaak is de boodschap dan wel duidelijk.
Omdat ik me d'r 100x beter door voel. En waarom niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef MrGuma het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik trek mijn shirt uit en vraag hun dat ook te doen.
Vaak is de boodschap dan wel duidelijk.
Meer etenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef VulcanRaven het volgende:
Even een vraagje. Ik doe al een tijdje bodybuilding met een goed schema en goede voeding. Ik zie leuke resultaten en wil dit gewoon lekker volhouden. Ik ben van plan om hier naast ook nog wat cardio mee te nemen. Niet voor vetverbranding maar meer voor conditie en algemene fitheid. Hoewel ik qua gewicht nog altijd groei merk ik dat ik snel uitgeput ben bij een simpel sprintje of fietsritje. Hoe kan ik dit het beste aanpakken zodat ik zowel qua massa als conditie groei?
heb je niks anders gedaan dan die chin-ups? Kan me bijna niet voorstellen dat je daar nou spierpijn van krijgt. Of knijp je ontiegelijk hard?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb me toch een tergende DOMS in mijn onderarmen van die chin-ups... Echt niet normaal. Duidelijk dat mijn grip de beperkende factor is, want zowel de lats als biceps voel ik eigenlijk nauwelijks. Can not fap
Probeer 'te hangen' in je lats en vanuit daar te duwen. Als je het goed doet, duw je vanzelf je borst naar voren. Niet hard knijpen met je handen wil ook wel helpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb me toch een tergende DOMS in mijn onderarmen van die chin-ups... Echt niet normaal. Duidelijk dat mijn grip de beperkende factor is, want zowel de lats als biceps voel ik eigenlijk nauwelijks. Can not fap
chest 99cmquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:35 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad daar is weinig moeite voor nodig, als die gasten meer dan 80 kg wegen zou ik het al knap vinden
Wat een ecto.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:59 schreef draadstalig het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor suppl je moet nemen om dit te behalen?
Klik hier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |