Yep! Maar als je eenmaal zo rond de <8% vet komt dat is het hoe dan ook een lastig verhaal. Onderste abs en onderrug zijn notoir moeilijk weg te halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Levolution het volgende:
Was toch dat verhaal van Autobandje laatst? Dat je meer buikvet verbrandt i.p.v. ander vet als je op een nuchtere maag sport?
Zoals je op mijn foto ziet ben ik daar voorlopig nog niet. Schat zelf op 12 a 13%.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Yep! Maar als je eenmaal zo rond de <8% vet komt dat is het hoe dan ook een lastig verhaal. Onderste abs en onderrug zijn noitoir moeilijk weg te halen.
Ja, dus je moet wel tijdens de fast trainen. Volgens mij zei niemand dat de BCAA's uitmaakten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
10g BCAA's = nuchtere maag
Gaat om laag glycogeenniveau.
Wat schat je? Ik moet eens een meting doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef 16meter het volgende:
overigens zit je nog wel een stuk van 10% af hoor stargazer, wel iets meer dan paar stapjes
[Bodybuilding] (#252) Mensen die niet cell-techen weten nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, dus je moet wel tijdens de fast trainen. Volgens mij zei niemand dat de BCAA's uitmaakten.
Volgens mij doelde hij op 'lege maag' en niet de BCAA's.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[Bodybuilding] (#252) Mensen die niet cell-techen weten niet
Okee, dan bedoelden we wat anders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op 'lege maag' en niet de BCAA's.
Dit, én low-carb in de cut lijkt mij ook voordelig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, dan bedoelden we wat anders.
In een cut (=maximaal vetverlies met behoud spier) kan trainen op een lege maag voordelen opleveren, als je in een bulkperiode (=maximaal spiertoename) zit kan voeding, met name snelle eiwitten, rondom je trainen voordeel opleveren.
Klopt, zelfs de hard-core low-carb Paleotards raden vaak aan om na een workout wat zetmeel te nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef Levolution het volgende:
edit: hoewel, ik herinner me dat schema nog, dat insuline spierafbraak tegengaat. Dus wel op de juiste momenten nog een beetje carbs eten.
En is dat voldoende? Aangezien je in een cut zit en je misschien naar een algeheel katabolische toestand neigt, is het dan niet belangrijk om frequenter insuline te peaken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, zelfs de hard-core low-carb Paleotards raden vaak aan om na een workout wat zetmeel te nemen.
Je kan ervoor kiezen om de eerste 24-36 uur na een training wat meer zetmeel te eten of melk te drinken, en daarna als je spieren weer in homeostase zijn dat niet te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
En is dat voldoende? Aangezien je in een cut zit en je misschien naar een algeheel katabolische toestand neigt, is het dan niet belangrijk om frequenter insuline te peaken?
Duidelijk, bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen om de eerste 24-36 uur na een training wat meer zetmeel te eten of melk te drinken, en daarna als je spieren weer in homeostase zijn dat niet te doen.
Maar de bruto spierafbraak is het hoogst direct na het trainen en gaat dan langzaam naar beneden. Is vrijwel nul na 36 uur.
Zie bv:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9252485
[ afbeelding ]
http://www.bodyrecomposit(...)rkout-nutrition.html
Daar wasie
Fat: 1 gram = 9 caloriesquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom krijg je makkelijker een zak chips naar binnen van 1.5kcal dan als je diezelfde hoeveelheid kcal aan brinta/eieren oid zou eten?
Dat vroeg hij niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fat: 1 gram = 9 calories
Protein: 1 gram = 4 calories
Carbohydrates: 1 gram = 4 calories
Alcohol: 1 gram = 7 calories
Interessant artikel!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet.
Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.
http://wholehealthsource.(...)ypothesis-of_07.html
Daarom kan je na het eten nog wel 300 kcal aan een lekker ijsje wegwerken en niet meer 300 kcal aan gekookte aardappel.
wtf?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fat: 1 gram = 9 calories
Protein: 1 gram = 4 calories
Carbohydrates: 1 gram = 4 calories
Alcohol: 1 gram = 7 calories
Lopende artikelenmachine deze man, props!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet.
Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, volume en macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.
Daarom kan je na het eten nog wel 300 kcal aan een lekker ijsje wegwerken en niet meer 300 kcal aan gekookte aardappel.
Vriend, waarom denk je dat ik werkloos ben. En nee, lachen doe je maar om homevideo's.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Lees verhalen op bodybuilding fora's dat mensen worden afgewezen wanneer ze solliciteren omdat ze te breed zouden zijn en dat zou mensen afschrikken
Dit inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Lopende artikelenmachine deze man, props!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand of je supps mee kan nemen naar het buitenland als je met vliegtuig reist? Ik ga een jaar naar het buitenland en de supps zijn daar echt duur maar het is in Azië en ik wil niet de rest van me leven vast zitten omdat ze denken dat het potten vol met drugs zijn
Daarom had ik nog altijd een plekje voor een ijsje over na een grote maaltijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet.
Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, volume en macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |