http://www.calorieteller.nl/calorieteller.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef mtchel112 het volgende:
wat is nou is ff een goede site om je kcals te berekenen, huisvrouw sites geven me natuurlijk niet de goede informatie.
shittzz ik bedoel mn kcal verbruik geen idee hoe dat nou heet op dit moment, BMR ouzo, gewoon hoeveel kcal je nodig hebt op een dag (onderhoud dus)quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html
Beter is om gewoon een exceltabel te maken en daar de waardes in de zetten.
http://voedingsbehoefte.nl/calculator.phpquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
shittzz ik bedoel mn kcal verbruik geen idee hoe dat nou heet op dit moment, BMR ouzo, gewoon hoeveel kcal je nodig hebt op een dag (onderhoud dus)
ga vanaf morgen weer naar school dus een normaal rustig leven is weer aan de orde, ga leangains nu wat serieuzer doorzetten met de volgende doelen:
trainingsdagen +10% high carb low fat
rustdagen -30% low carb moderate fat
Confronterend. Zit op 2800 kcal voor vandaag terwijl ik op onderhoud eetquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://voedingsbehoefte.nl/calculator.php
Zo één? Voldoet prima
Die gaat de bookmarks inquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk eens (met dank aan Stereo).
IF Calculator
Vergeet onderaan niet even te switchen naar kg/cm.
Deze is ook wel nice ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk eens (met dank aan Stereo).
IF Calculator
Vergeet onderaan niet even te switchen naar kg/cm.
No probs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef mtchel112 het volgende:
@jahr00n @Yuri_boyka thanks bro's 1luf
die IF calculator is darn handig, ga toch maar voor de -10/-30 denk ik, zit nu op zon 16% vet
volgens de calculator zou ik rond januari op de 11-12% zitten, dat is heel leuk nieuws!
vind alleen 3g/kg lichaamsgewicht eiwit wat teveel en te duur (ben slechts een studentje)
Stats?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Deze is ook wel nice ja.
Ik moet 4500kcal eten om 20% boven onderhoud te komen.
gewoon 2mg/kg pakken, doe ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef mtchel112 het volgende:
vind alleen 3g/kg lichaamsgewicht eiwit wat teveel en te duur (ben slechts een studentje)
Je kan het misschien bereiken, maar zou niet verwachten dat je het vast houdt. Ik ging denk ik met zo'n 10-11% de vakantie in en kwam met 16-17% thuis na niet eens veel of ongezond gegeten te hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef mtchel112 het volgende:
edit: volgens die calculator zou ik op 5% moeten zitten in januari, zijn zulke resultaten echt mogelijk als endo zijnde? ik zou al door het dag vliegen als ik op 8-9% zou staan
maar doe je leangains? als je daarna gewoon +20/-20 pakt zal je wss als endo zijnde stijgen in vp maar niet echt meer een bolle jopie wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je kan het misschien bereiken, maar zou niet verwachten dat je het vast houdt. Ik ging denk ik met zo'n 10-11% de vakantie in en kwam met 16-17% thuis na niet eens veel of ongezond gegeten te hebben.
No wai brah... voornamelijk vocht ofzo. Je gaint nooit 5%+ (een paar kg vet, dus enkele tienduizenden kcal boven je onderhoud gegeten) in een vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je kan het misschien bereiken, maar zou niet verwachten dat je het vast houdt. Ik ging denk ik met zo'n 10-11% de vakantie in en kwam met 16-17% thuis na niet eens veel of ongezond gegeten te hebben.
Brah, ik weet niet of je je m'n foto nog kan herinneren die ik hier in dit topic gegooid heb, maar van die strakke buik met bovenste abs zichtbaar was heu-le-maal niets meer over. Ik kwam thuis met een bolle buik. Ik denk dat t zuipen heeft aangetikt (ook al was t whiskey) samen met het eten na uitgaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
No wai brah... voornamelijk vocht ofzo. Je gaint nooit 5%+ (een paar kg vet, dus enkele tienduizenden kcal boven je onderhoud gegeten) in een vakantie.
Ik ga maar 1 van de 52 weken in een jaar op vakantie, dan mag ik mezelf wel enigszins laten gaan imo. Heb t niet eens extreem bont gemaakt, geen junkfood etc. Savonds gewoon rijst/pasta met vis op kip gekookt alles..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:
gewoon niet te veel alcohol zuipen.. is nergens voor nodig en allemaal loze kcal
jezelf in de hand houden, net als met andere drugs
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Brah, ik weet niet of je je m'n foto nog kan herinneren die ik hier in dit topic gegooid heb, maar van die strakke buik met bovenste abs zichtbaar was heu-le-maal niets meer over. Ik kwam thuis met een bolle buik. Ik denk dat t zuipen heeft aangetikt (ook al was t whiskey) samen met het eten na uitgaan.
Waarom wil je je hartslag bijhouden? Ben je hartpatiënt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef MrGuma het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar hartslagmonitors; hebben jullie toevallig ervaring met de website van polar? De weergave van je hartslag en dergelijke. Wil dit namelijk in o.a. grafieken en dergelijke gaan bijhouden.
Als je een polar hebt, welke heb je?
Vetverbranding vs. koolhydratenverbranding.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Waarom wil je je hartslag bijhouden? Ben je hartpatiënt?
Hebben jullie ook wel eens dat je tijdens het deadliften darmgassen los laat? Ik was vandaag aan het deadliften (115kg, denk dat ik mixed grip moet gaan gebruiken) en bij de 3e rep kwam er van alles uit
Waar kan je trouwens zo'n weightlifting belt halen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik superset altijd heel m'n workout, 15minuten later staat deze jongen weer buiten.
Kom net van een eurotraining-schema;
6 uur per dag trainen en dan nog steeds een squatkussen gebruikenquote:
Crazy bitchquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
6 uur per dag trainen en dan nog steeds een squatkussen gebruiken
Ik wil een doel/streven hebben. Het gaat me namelijk alleen voor 't uiterlijk..quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef 16meter het volgende:
gewoon gaan trainen en volhouden
dan zie je het over een half jaartje zelf wel
Je doel is iedere training een zwaarder gewicht gebruiken. Het uiterlijk is een gevolg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Kloontje99 het volgende:
[..]
Ik wil een doel/streven hebben. Het gaat me namelijk alleen voor 't uiterlijk..
In de vorm van een foto dus.
Amen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je doel is iedere training een zwaarder gewicht gebruiken. Het uiterlijk is een gevolg.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je doel is iedere training een zwaarder gewicht gebruiken. Het uiterlijk is een gevolg.
Yeah right, dan BP je na een jaar meer dan 180 kg (0,5kg zijn toch de minimum). Je kan best 2 weken blijven steken op een gewicht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Context met de vraagsteller.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Yeah right, dan BP je na een jaar meer dan 180 kg (0,5kg zijn toch de minimum). Je kan best 2 weken blijven steken op een gewicht.
Ofwel ordinaire vetvrije kwark/yoghurt met aardbeienaroma + zoetstoffen.quote:Ingrediënten
Magere kwark met 20% magere yoghurt, Vloeibare melkbestanddelen, 8% vruchten (6% aardbei, 2% framboos), gemodificeerd en natief maïszetmeel, gelatine, aroma, zoetstoffen (aspartaam, acesulfaam-K), calciumrijke minerale melkbestanddelen, vitamine B2, vitamine B6, vitamine B12, kleurstof (karmijnzuur), bron van fenylalanine
Voedingswaarde 100 gram
Energie (kcal) 40
Eiwit (g) 5,7
Totaal koolhydraten (g) 4,5
Totaal vet (g) 0
Voedingsvezel (g) 0,2
Niet alleen rijst, liters volle melk als je ecto bentquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef Kloontje99 het volgende:
Ik ben een 'ecto'. Ofja gewoon normaal. Als ik nu serieus begin te trainen en rijst zou eten,
Wat kan ik dan ongeveer verwachten over een half jaar, en over een jaar? Iemand met duidelijke foto's of uitleg? Alvast bedankt.
Heb het hele topic gelezen en delen van de reeks, echt top! Ik heb alleen niet het geld voor shakes of supplement, kan ik zonder nog steeds een mooi resultaat boeken? Heb btw absoluut niet veel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was 30 juli, inmiddels is er weer 1.5kg bij ongeveer.
Wel lekker dik geworden, maarja na de winter gewoon in de cut, wat cardio erbij, ben je dat vet zo weer kwijt als je hard traint.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sapstengel op 27-08-2012 20:05:16 ]
Als je toch kwark met smaak wil dan kan je het beste deze halen:quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Yeah right, dan BP je na een jaar meer dan 180 kg (0,5kg zijn toch de minimum). Je kan best 2 weken blijven steken op een gewicht.
Vraagje (aangezien ik niet veel weet over voeding): Is deze (kwark+yoghurt) enigszins goed?
[ afbeelding ]
Lekker is die namelijk wel.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet alleen rijst, liters volle melk als je ecto bent.
Wat ik doe is een halve liter volle melk, daar 50gr vermalen havermout in. En dat een aantal keer per dag. Verder gewoon melk bij het eten, melk tussendoor, melk in een whey shake. En pinda's (ongezouten en ongebrand), kaas (400kcal per 100gr), chorizo en salami. Dat soort dingen. Als je ecto bent gewoon goede massamakers eten met veel eiwit erin.
Weer even mijn foto's spammen, mijn progress na 5 maanden en 2 wekenZo'n erge ecto ben ik ook weer niet, je kan de ribben niet tellen iig. Bedankt voor de tips en al een mooi resultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was 30 juli, inmiddels is er weer 1.5kg bij ongeveer.
Wel lekker dik geworden, maarja na de winter gewoon in de cut, wat cardio erbij, ben je dat vet zo weer kwijt als je hard traint.
Kloon
Waar haal je die? Ik heb alleen een grote AH in de buurt (vlakbij de bushalte), andere supermarkten liggen wat verder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:06 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als je toch kwark met smaak wil dan kan je het beste deze halen:
[ afbeelding ]
Erg goedkoop en lekker. Maar het beste is natuurlijk gewoon magere kwark zonder smaak.
Optimel producten zijn echt overpriced
Bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:08 schreef Kloontje99 het volgende:
[..]
Zo'n erge ecto ben ik ook weer niet, je kan de ribben niet tellen iig. Bedankt voor de tips en al een mooi resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |