Het meeste van mijn kleding is te groot, ik heb van 4 mensen gehoord dat ik niet meer hoef af te vallen maar aan de andere kant word ik vaak "brede" genoemd en afgelopen zaterdag vroegen een aantal meiden verbaasd waarom ik geen vriendin hebquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
en hoe zit je kleding? van welk gewicht kom je?
kan me voorstellen dat het vreemd is. maar 5 a 6 % bf is ook echt verdomd weinig.
Ga ik niet eens proberen....,nou ja mss 1 keer
netjes
ome zyzz zo'n 7% tijdens zijn shredded fasesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef mtchel112 het volgende:
op wat voor vp% zou zyzz hebben gezeten ?
vandaag geen dexa ingenomen toevallig omdat je een bad mood hebt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het meeste van mijn kleding is te groot, ik heb van 4 mensen gehoord dat ik niet meer hoef af te vallen maar aan de andere kant word ik vaak "brede" genoemd en afgelopen zaterdag vroegen een aantal meiden verbaasd waarom ik geen vriendin heb![]()
12 weken geleden woog ik 78kg, qua gevoel word ik nu niet vrolijker eigenlijk maar misschien ligt het aan vandaag.
Mja, iemand die 15-20% bf is, ziet er met kleding vaak groter uit dan iemand die een ervaren krachttrainer is op 10% bf. Best misleidend. Pas als de kleding uit gaat, is het verschil duidelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het meeste van mijn kleding is te groot, ik heb van 4 mensen gehoord dat ik niet meer hoef af te vallen maar aan de andere kant word ik vaak "brede" genoemd en afgelopen zaterdag vroegen een aantal meiden verbaasd waarom ik geen vriendin heb![]()
12 weken geleden woog ik 78kg, qua gevoel word ik nu niet vrolijker eigenlijk maar misschien ligt het aan vandaag.
maar ik zou eerder mn kledij uitdoen bij 10% dan wanneer ik een propje ben op 20quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, iemand die 15-20% bf is, ziet er met kleding vaak groter uit dan iemand die een ervaren krachttrainer is op 10% bf. Best misleidend. Pas als de kleding uit gaat, is het verschil duidelijk.
Nou dat welquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maar ik zou eerder mn kledij uitdoen bij 10% dan wanneer ik een propje ben op 20
Jawel maar denk dat het gewoon een blue monday is, heb ook 2 vrienden laten vallen omdat ze altijd maar praten over trainen maar nooit meer meegingen. Ik begin verachting te krijgen tegenover luie mensen. Het is gewoon een hele verandering van dik zijn naar fit worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vandaag geen dexa ingenomen toevallig omdat je een bad mood hebt?
misschien gewoon overtraindquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jawel maar denk dat het gewoon een blue monday is, heb ook 2 vrienden laten vallen omdat ze altijd maar praten over trainen maar nooit meer meegingen. Ik begin verachting te krijgen tegenover luie mensen. Het is gewoon een hele verandering van dik zijn naar fit worden.
Mijn hele mindsetting moet aangepast worden.
Maybe ben ik gewoon toe aan vakantie. Over 3 maanden ga ik 2 maandjes naar m'n thuisland gelukkig.
och ik ben eens 14 kg verloren in ik denk ongeveer 2 maanden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vietnamquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
misschien gewoon overtraind
logisch dat je anders aankijkt naar mensen die alleen maar lopen te zeiken dat ze bv niet kunnen afvallen en alleen maar negatief zijn, wanneer je jezelf hebt getransformeerd. neem het ze niet kwalijk, het is niet voor iedereen weggelegd.
miss dat dexaprine je ook gewoon wat negatiever maakt, in mijn examenweek een keer dexa ingenomen en heb echt een HELE erge klote dag gehad, niks lukte, mega kort lontje en heel de dag depressief.
waar kom je vandaag btw
Incline? Maar waarom die voeten op de bank? Je wordt daar alleen instabiel van?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag school weer begonnen dus geswitcht van 2-split naar 3-split. Net getraind en ik vroeg mij dus af of mijn chest training wel effectief is.
- Benchpress (voeten op bank)
- Flies
- Dips
Genoeg, of meer? Zoals je weet train ik in m'n garage dus ik kan niet even een apparaat er tussen pakken. Heb de mogelijkheid tot oefeningen met een dummbell, stang, optrek stang en dip steunen.
Thnx y'all.
Gewoon 8 uur slapen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef RickoKun het volgende:
Zijn d'r nog bepaalde tactieken die jullie hanteren bij nachtdiensten? Ik ga vandaag ook maar weer beginnen maar de laatste weken heb ik vaak wel 3 nachtdiensten achter elkaar.
Aangezien rust een belangrijk iets is voor spierontwikkeling (wat dus gaat ontbreken deze dagen)...
klopt jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, iemand die 15-20% bf is, ziet er met kleding vaak groter uit dan iemand die een ervaren krachttrainer is op 10% bf. Best misleidend. Pas als de kleding uit gaat, is het verschil duidelijk.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
Heerlijke eerste serieuze training gehad na mijn vakantie. Nieuw schemaatje gemaakt; toch meer massa dit keer. Rug en biceps aangepakt.
DL 3*5
Pull-ups 3*8*bw (pfoe was zwaar, maar ze lukten. Ben echt blij dat ik hier voor de vakantie goed op heb getraind)
Machine Row 12-10-8-6
Db BOR 12-10-8-6
Lat Pulldown dropset
Preacher curl 3*8
Cable curl 12-10-8 (laatste maakte ik een dropset van)
Morgen op het programma:
BP 3*8
Dips 3*8*bw
Incline db bp 12-10-8-6
Cable fly 12-10-8-6
Pec deck dropset
Skullcrushers 3*8
Tricep pushdown 12-10-8-6 (laatste dropset)
Iemand wellicht nog tips, op- of aanmerkingen?
Wijsneusquote:
Ik merk zelf dat ik mijn borst dan beter hit, weet niet of het klopt, maar ik vind het fijner.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Incline? Maar waarom die voeten op de bank? Je wordt daar alleen instabiel van?
http://www.eatthismuch.com/quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Zith het volgende:
Iemand een online food-tracking website met een grote database van voedsel en waar je snel de ingenomen hoeveelheden over weken/maanden kan zien?
Klik. 25mg ephedra, 200mg caffeine, 15mg salicine (aspirine).quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is ook fake mang, had je die link gestuurd MSJ is <8mg met een 30mg label
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |