SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Betaal jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Zou Brands het durven om voor de Vrij te gaan ? Beste Nederlandse verdediger momenteel.
Zal ie wel veel over zich heen krijgen als ie dat doet, zal ie het doen ?
Hij heeft een punttwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 20:59:25Advocaat: het lijkt of #PSV niks geleerd heeft. reageer retweet
Hutch is echt niet zo goed hoor. We denken alleen dat hij goed is, omdat Manolev voor hem daar speelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Hutch het eigenlijk wel goed doen in de tweede helft. Bewaarde als één van de weinigen de rust.
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hutch is echt niet zo goed hoor. We denken alleen dat hij goed is, omdat Manolev voor hem daar speelde.
Maakte een foute keuze bij de 2-1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.
Ik heb ook gekeken en aanvallend voegt hij niets toe. Kan nooit langs een mannetje en gaat daardoor altijd terug spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.
Ik had het ook over de tweede helft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakte een foute keuze bij de 2-1
Ik las verkeerd ja zie editquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik had het ook over de tweede helft.
Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar dat is echt onzin. Is samen met Willems het meest technisch begaafd en dat liet hij in de tweede helft wel degelijk zien (driehoekjes met Strootman en Narsingh). Ik zie liever een goede LCV komen dan een RB.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken en aanvallend voegt hij niets toe. Kan nooit langs een mannetje en gaat daardoor altijd terug spelen.
Hutch is een typische speler die altijd een 6 speelt maar nooit 4 of een 8. Een matige back maar je weet wel wat je aan hem hebt, is redelijk stabiel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Hutch het eigenlijk wel goed doen in de tweede helft. Bewaarde als één van de weinigen de rust.
Het is toch triest dat je met zo'n verdediging er in principe gewoon helemaal niemand bijhaalt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.
Hutch op rechts is ook gewoon een mislukking. Dat riep ik in het begin al, daarna speelde hij op de een of andere manier in de laatste fase een paar aardige wedstrijden. Maar dit seizoen was het in de voorbereiding, tijdens de supercup en vandaag weer helemaal niets. Zie dan liever Manolev. Ook geen topper, maar zorgt iig dat het duel zich niet in de buurt van de goal van PSV zich afspeelt.
Verder is de zwakjke verdediging gewoon een gegeven. Je zou dan zeggen dat vanuit het middenveld wat ondersteuning geleverd wordt. Maar dit gebeurt niet. Van Bommel en Strootman lieten zich niet terugzakken, terwijl ze op het middenveld niets in te brengen hadden. Ben benieuwd of Advocaat iets ziet in Engelaar als de man voor de verdediging....
Willems is goed en daar ben ik met je eens, maar om Hutch nu technisch begaafd te noemen is overdreven. Verdedigend doet hij het soms echt goed (beter dan Manolevquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar dat is echt onzin. Is samen met Willems het meest technisch begaafd en dat liet hij in de tweede helft wel degelijk zien (driehoekjes met Strootman en Narsingh).
Dat is niet best... Heb je een jongen die in vorm is, krijg je dit.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:06:02#Wijnaldum voelde iets knakken in z'n enkel. Morgen uitsluitsel over ernst blessure reageer retweet
Dat is dus nog een jaartje Toivonen helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Dat is niet best... Heb je een jongen die in vorm is, krijg je dit.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:06:02#Wijnaldum voelde iets knakken in z'n enkel. Morgen uitsluitsel over ernst blessure reageer retweet
En Maher weet waar hij dit seizoen aan toe isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is dus nog een jaartje Toivonen helaas
Helaas?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Markus Henriksenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is gewoon goed, maar Wijnaldum was ook zeer nuttig geweest om als 2e aanvallende middenvelder in te brengen in situaties als die van vandaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook, maar liever 10 miljoen en verse spelersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helaas?
Rot eens op man. Hij is gewoon een goede speler.
Voor hoeveel is Toivonen naar PSV gekomen? Volgend jaar zit hij met nog 1 jaar contract en het lijkt mij dat PSV ook eens geld moet verdienen met het verkopen van spelers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helaas?
Rot eens op man. Hij is gewoon een goede speler.
Er zijn momenteel maar weinig clubs die direct 10 miljoen over maken dus de kans dat Brands gelijk 10 miljoen kan investeren acht ik niet zo groot maar goed in het geval van Brands weet je het maar nooit, bij hem kan alles gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook, maar liever 10 miljoen en verse spelers
4 mlnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor hoeveel is Toivonen naar PSV gekomen? Volgend jaar zit hij met nog 1 jaar contract en het lijkt mij dat PSV ook eens geld moet verdienen met het verkopen van spelers.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:11:42Spelers van #PSV denken dat ze verder zijn dan ze werkelijk zijn, vindt #Advocaat. reageer retweet
De overwinning op Ajax heeft dan toch zijn schaduwzijde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:11:42Spelers van #PSV denken dat ze verder zijn dan ze werkelijk zijn, vindt #Advocaat. reageer retweet
Daarom lekker contract af laten lopen. Die zal ook niet weinig verdienen aangezien hij transfervrij is binnengehaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hutch is een typische speler die altijd een 6 speelt maar nooit 4 of een 8. Een matige back maar je weet wel wat je aan hem hebt, is redelijk stabiel.
spesjul tektiks van Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Devv het volgende:
[..]
De overwinning op Ajax heeft dan toch zijn schaduwzijde.
Zelfoverschatting is groot bij deze selectie. Was er op voorhand al bang voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Had gelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar na afgelopen seizoen ben ik nog steeds huiverig voor RKC dat hoewel ze een hoop andere spelers hebben ten opzichte van vorig seizoen het lastig gaat worden.
Koeman is toch wel een trainer met ervaring en wil het seizoen voor eigen publiek niet openen met een nederlaag. Ik verwacht dat ze de boel dicht zullen gaan gooien en het een moeizame wedstrijd gaat worden waarna hopelijk 3 punten naar Eindhoven gaan.
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is groot bij deze selectie. Was er op voorhand al bang voor.
[..]
Had gelijk
die spelen overigens hetzelfde systeem als rkcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.
En daarna uit bij Groningen weer verliezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.
Ik geloof niet dat we 2x achter elkaar verliezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die spelen overigens hetzelfde systeem als rkc
3-0 weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En daarna uit bij Groningen weer verliezen
Groningen, daar gaat elke topploeg ten onderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En daarna uit bij Groningen weer verliezen
Net als vorig seizoen. Denken dat ze het wel effe kunnen wegtikken in zo'n wedstrijd. En dan niet meer kunnen omschkelen... Zeer irritante instelling.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Mooi, kunnen wij daar in ieder geval winnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen, daar gaat elke topploeg ten onder
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:24:09Ik voorspel paar dagen onweer boven de #herdgang. En een paar wissels zaterdag tegen #Rodajc reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:25:10had er vanavond alle schijn van dat teveel spelers van #PSV denken dat ze de schaal krijgen zonder commitment. Dát is dus de zwakke plek reageer retweet
Dat mis ik in de gehele verdediging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
maar hij moet echt nog veel ervaring opdoen in het slim dekken en uitschakelen van een direct tegenstander
Bij Marcelo lijkt het wel of hij er zelden vol voor gaat en na 1 ingreep er al denkt te zijn. Waardoor de tegenstander maar wat vaak alsnog de rebound kunnen oppakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Dat mis ik in de gehele verdediging.
Die Marcelo is echt een drama, dat roep ik al 1 jaar.. ja hij is sterk in de lucht.. so what !? Dat hij zijn tegenstander maar eens gras laat eten.
.....
zoals Alex dat kon![]()
Ja leuk maar daar heb je dus oefenwedstrijden voor aan het begin van het seizoen. Nu loop je direct achter de feiten aan als de concurrenten morgen winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Lemming22 het volgende:
Het mooie aan Advocaat is dat hij niet maandenlang aanmoddert met dezelfde 11, maar na één faalpartij meteen maatregelen aankondigt. En dus wissels. Hopelijk in de verdediging.
We hebben de Polish Masters en Super Cup.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar, wel een goede voorbereiding gehad.
En al winnen ze morgen niet. Is gewoon niet goed dat we vandaag hebben verloren. Advocaat moest het al zien toen we 2 kut doelpunten kregen tegen Ajax. Is Zanka echt zo slechter dan Bouma? Kan bijna niet geloven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar heb je dus oefenwedstrijden voor aan het begin van het seizoen. Nu loop je direct achter de feiten aan als de concurrenten morgen winnen.
Al is het toch wel tamelijk ernstig als Jorgenson echt niet aan het niveau weet aan te haken. Dat zou inhouden dat er opnieuw niet geinvesteerd is in de verdediging buiten de breedte investeringen om.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef J83 het volgende:
Gewoon Derijck in het centrum zetten, slechter dan Marcelo en Bouma kán niet
Zelfde als vorig jaar. Kut wedstrijd - Goede wedstrijd - Kut wedstrijd - Goede wedstrijd .... etc.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het erge is gewoon dat ik er inmiddels niet zo heel erg meer van baal. Ben dit inmiddels wel gewend van PSV
Heeft ook zijn nadeel. Heel de ploeg wordt onzeker en durven geen fouten meer te maken en je automatismen worden natuurlijk minder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Lemming22 het volgende:
Het mooie aan Advocaat is dat hij niet maandenlang aanmoddert met dezelfde 11, maar na één faalpartij meteen maatregelen aankondigt. En dus wissels. Hopelijk in de verdediging.
Zanka is niet veel bijzonders lijkt me, anders had ie sowieso wel al bij een topclub gespeeld, Advocaat heeft hem wel kansen gegeven bij de oefenwedstrijden, heeft niet weten te overtuigen. Het is gewoon weer aanmodderen met dezelfde problemen van vorig seizoen, de verdediging is bij Brands het ondergeschoven kindje, volgens hem was de selectie rond voor dit seizoen. Wordt weer een jaar volop genieten van Bouma en Marcelo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En al winnen ze morgen niet. Is gewoon niet goed dat we vandaag hebben verloren. Advocaat moest het al zien toen we 2 kut doelpunten kregen tegen Ajax. Is Zanka echt zo slechter dan Bouma? Kan bijna niet geloven.
Goed ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Doosopwielen het volgende:
Jezus dit word weer een faal seizoen ik denk dat ik een ajax fan word
PSV ging 4-4-2 spelen met Depay en Narsingh als vleugelspelers, want Depay houdt het veld wel breed en kan wel buitenom passeren. Als je als Mertens naar binnen trekt terwijl er ook 2 spitsen staan dan is dat garantie voor failure. Was best logisch imo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Die wissel Mertens eruit en Depay erin snapte ik niks van trouwens.
Naja... het koppeltje Mertens - Matavz bleek vorig jaar al niet te werken. Wellicht had Advocaat in Depay de perfecte aangever voor Matavz in zijn hoofd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Die wissel Mertens eruit en Depay erin snapte ik niks van trouwens.
Kwam wel een mooie goal uit in ieder geval. Mooie voorzet van Depay en mooi afgemaakt door Matavz.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... het koppeltje Mertens - Matavz bleek vorig jaar al niet te werken. Wellicht had Advocaat in Depay de perfecte aangever voor Matavz in zijn hoofd?
Zeker, eigenlijk is het mis gegaan toen Van Bommel en daarmee zijn meeloper Strootman besloten dat de beuk erin gooien een betere tactiek was dan goed veldspelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kwam wel een mooie goal uit in ieder geval. Mooie voorzet van Depay en mooi afgemaakt door Matavz.
Ah zo. ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV ging 4-4-2 spelen met Depay en Narsingh als vleugelspelers, want Depay houdt het veld wel breed en kan wel buitenom passeren. Als je als Mertens naar binnen trekt terwijl er ook 2 spitsen staan dan is dat garantie voor failure. Was best logisch imo.
Alles is toegestaan, tenminste zo´n gevoel krijg ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet huilen als we straks bij jullie komen trollen hè. Zelfde geldt voor de mods.
Alleen heeft Ajax/AZ al een topploeg achter de rug gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Met het programma van deze week is het trouwens best goed mogelijk dat alle titelkandidaten punten laten liggen
Jawel hoor, dan wordt het ook verwijderd. Niet zo huilen jij, maak dan gewoon een TR.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet huilen als we straks bij jullie komen trollen hè. Zelfde geldt voor de mods.
Ik snap ook wel dat ze hem kwijt willen dan, hou je hem nog een jaar heb je er echt nauwelijks wat aan verdiend.quote:
Triest toch wel dat Brands dit gewoon niet ziet aankomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het erge is gewoon dat ik er inmiddels niet zo heel erg meer van baal. Ben dit inmiddels wel gewend van PSV
Ik ben het spoor echt compleet bijster betreft Jorgensen. Na al die jaren van verdedigende flaters dacht ik mede door de reacties in dit topic dat ze eindelijk een directe versterking hadden gehaald. En dan blijkt nu, met het seizoen net 1 wedstrijd oud dat hij zelfs achter Derijck in de rangorde staat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze hem kwijt willen dan, hou je hem nog een jaar heb je er echt nauwelijks wat aan verdiend.
[..]
Triest toch wel dat Brands dit gewoon niet ziet aankomen.
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef 16meter het volgende:
we moeten nog verdedigers kopen als we kans willen maken jongens
blind met manolev bazen verdedigingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verder
Dat negeerde ik maar, ik wil hem niet helemaal door de grond borenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, wie willen jullie weg hebben en wie moeten er komen?
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slimquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slim?
Moeten jullie Derijck verpatsen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Dan de jeugd maar de kans geven. Kan mij niet voorstellen dat er geen betere opties dan Marcelo of Hutchinson zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.
Tja, Strootman is ook veel te veel opgehemeld na een paar leuke potjes. Speelt al maanden echt heel slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Wat doe je popiejopie hier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
Contracten afkopen maar dat kost geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Kan Brands spelers niet gewoon gratis weg geven? Spelers als Vukovic hebben we nu niets aan.
Maar is gratis weggeven aan Oostblok/Turkse/Russische clubs niet mogelijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Contracten afkopen maar dat kost geld.
Dat kan wel maar ik denk niet dat er überhaupt interesse is voor Vukovic. Het is ook niet nodig om zoiets in de media aan te geven denk ik, dat komt na de interesse wel ter sprake.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is gratis weggeven aan Oostblok/Turkse/Russische clubs niet mogelijk?
Welk geld? Jorgensen was gratisssssquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:39 schreef TLC het volgende:
Jorgensen die niet goed genoeg is voor PSV, Heerenveen haalt zo'n Duitse spits als vervanger voor Dost, en die haalt de selectie niet eens, waarom halen de clubs zo'n spelers dan in Godsnaam ?
gooi het geld dan maar gelijk in de papierversnipperaar.
Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Welk geld? Jorgensen was gratisssss
Hij moet nog wennen hopen wequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.
Ja maar hij is toch nog niet gewend?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.
Nog steeds niet gewend ? tis niet alsof hij pas gisteren is komen aanwaaien he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja maar hij is toch nog niet gewend?
Komt nog welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef knep het volgende:
Dit twitter elftal vindt zaken als tattoo's, east-/westcoast en semi stoer doen nu eenmaal belangrijker dan hun bloed, zweet en tranen op het voetbalveld. Niets veranderd dus.
Net terug valt wel mee, dat is al een aardige tijd geleden. 22 april maakte hij zijn rentree bij FC Kopenhagen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij moet nog wennen hopen we![]()
Hij was aanvoerder van Kopenhagen, geen matige club en komt net terug van een zware blessure.
Ik vrees ook dat menig voetballer hun imago tegenwoordig belangrijker vind dan hun sportieve prestaties op het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef knep het volgende:
Dit twitter elftal vindt zaken als tattoo's, east-/westcoast en semi stoer doen nu eenmaal belangrijker dan hun bloed, zweet en tranen op het voetbalveld. Niets veranderd dus.
Hij was 6maanden uit. Als je hem snel terug brengt dan wordt hij Pieters2.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net terug valt wel mee, dat is al een aardige tijd geleden. 22 april maakte hij zijn rentree bij FC Kopenhagen.
Ze waren al van plan om hem in 2011 te kopen alleen toen was hij te duur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Nog steeds niet gewend ? tis niet alsof hij pas gisteren is komen aanwaaien he.
Heb je zijn kop duels gezien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!
Tja je kan niet zomaar je hele verdediging vervangen maar het is iig vreemd dat Brands het belangrijker acht om Narsingh te halen in plaats van een verdediger.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!
Zijn fysieke gesteldheid heeft er niks mee te maken voor zover ik weet, hij heeft gewoon niet genoeg gepresteerd tijdens de voorbereiding en dat wil wel wat zeggen met Marceloser en Boutmaar voor jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was 6maanden uit. Als je hem snel terug brengt dan wordt hij Pieters2.
Hij is al terug gebracht, 22 april speelde hij daar gewoon weer. Voorbereiding was er ook niks aan de hand, hij is gewoon niet goed genoeg of hij moet hier nog 'aarden'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was 6maanden uit. Als je hem snel terug brengt dan wordt hij Pieters2.
Die had ook geluk dat hij geen 2e geel kreegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan was dit nog een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat. En van Bommel vond het eigenlijk maar onverdiend dat RKC gewonnen had. Die moet ook een realiteitspilletje krijgen
![]()
Waar haal jij je sprankje hoop vandaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn fysieke gesteldheid heeft er niks mee te maken voor zover ik weet, hij heeft gewoon niet genoeg gepresteerd tijdens de voorbereiding en dat wil wel wat zeggen met Marceloser en Boutmaar voor je.
Maar goed, wat hem betreft heb ik nog wel een sprankje hoop, de rest van onze verdediging, sjongejongenonge.... Ook Hutchinson liet weer eens zien dat hij het niveau gewoon totaal niet aankan...
Wat hem betreft zegt ie, hij bedoeld alleen Zanka dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar haal jij je sprankje hoop vandaan?
Slecht:
Wilfred Bouma
Marcelo
Manolev
Derijck
Vukovicj
Twijfel:
Zanka
Pieters
Goed:
Willems
Ik weet het ook niet meer man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is al terug gebracht, 22 april speelde hij daar gewoon weer. Voorbereiding was er ook niks aan de hand, hij is gewoon niet goed genoeg of hij moet hier nog 'aarden'.
Uit het feit dat Zanka nog vrij jong is en dat het toch niet zo heel moeilijk moet zijn om beter te verdedigen dan die 2 jokers die nu het centrum bevolken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar haal jij je sprankje hoop vandaan?
Oh je bedoelde Zanka specifiek. Ik dacht heel PSV verdediging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit het feit dat Zanka nog vrij jong is en dat het toch niet zo heel moeilijk moet zijn om beter te verdedigen dan die 2 jokers die nu het centrum bevolken.
Maar goed, het is ook echt maar een sprankje, de nieuwe Alex of Jaap Stam is het niet, dat is nu al wel duidelijk.
En wat doen we aan Marcelo? Die zag er bij de 1-1 samen met Hutchinson ook niet best uit en de 3-1 die de definitieve nederlaag inleidt was gewoon 100% zijn schuld. En je kan moeilijk volhouden dat het slechts een incident wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:58 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Nou, de verdediging heeft besloten de kritiek zat te zijn en de fans een koekje van eigen deeg te geven door ze er nu gewoon zelf in te schieten en assists te geven. Waarom Bouma er nog in staat snap ik ook niet, laat die Zanka lekker van zijn fouten leren. Hij kan alleen beter worden, Bouma doet de gekste dingen (ook de onnodige corner tegen Ajax), is niet scherp en snel. Zanka kan er van leren, Bouma zakt alleen maar verder weg.
Gun het RKC prima overigens: bikkels.
Ha, lullig als je 1 miljard betaald hebt voor de TV rechten van deze schiettent.![]()
Dan is het aan hem om dat er uit te krijgen en een goed elftal te krijgen. Daar is hij verantwoordelijk voor. Ik vind die uitspraak die door Elfrink getweet werd dan ook een beetje raar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor Advocaat vind ik het nog wel het ergst, je zal met zo'n groep zichzelf overschattende prutsers moeten werken....
Niets. Volgens Brands was de selectie rond, dus hier moeten we het dit seizoen mee gaan doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat doen we aan Marcelo? Die zag er bij de 1-1 samen met Hutchinson ook niet best uit en de 3-1 die de definitieve nederlaag inleidt was gewoon 100% zijn schuld. En je kan moeilijk volhouden dat het slechts een incident was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, toch heb ik liever Marcelo dan Bouma.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat doen we aan Marcelo? Die zag er bij de 1-1 samen met Hutchinson ook niet best uit en de 3-1 die de definitieve nederlaag inleidt was gewoon 100% zijn schuld. En je kan moeilijk volhouden dat het slechts een incident was
Derijck en Zanka eens, maar Hutchinson was toch wel een verademing tov Manolev vorig seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen Roda gewoon starten met Zanka, Derijck en Manolev. Veel erger dan 3 doelpunten tegen krijgen van RKC kan het niet worden eigenlijk...![]()
Vorig seizoen bleek al dat het eigenlijk allemaal lood om oud ijzer was maar misschien dat ze iig een tikkeltje beter hun best doen als gewoon duidelijk is dat niemand zijn basisplaats zeker is... Verwacht er geen wonderen van maar je kan toch moeilijk dit het hele seizoen laten voortduren...
Dat krijg je er niet uit, dat soort wijsheid moet uit spelers zelf komen en meestal gebeurt dat niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:04 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dan is het aan hem om dat er uit te krijgen en een goed elftal te krijgen. Daar is hij verantwoordelijk voor. Ik vind die uitspraak die door Elfrink getweet werd dan ook een beetje raar.
Blijkbaar is op dat gebied (onder Advocaat) deze zomer dus helemaal niets gebeurd.
Mathijsen is Bouma 2.0 manquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef mrstylo het volgende:
Bouma verlengen voor 1 jaar en Mathijsen dan niet halen.
Mathijsen was een voorbeeldje. Bouma verdient nu 7ton+. Je kan toch wel een andere transfervrij verdediger vinden. Of misschien was het gewoon beter om Narsingh niet te halen en dat geld gebruiken voor een verdediger. Nu komt het gewoon nooit meer goed. Er moeten nu verdedigers weg voordat ze komen. Maar wie wilt er hier 1 van?quote:
Nope, Hutchinson heeft ook veel dramatische wedstrijden gespeeld als rechtsback (en op het middenveld maar daar zien we hem toch nooit meer terug). Alleen de laatste paar wedstrijden was hij 'degelijk'. Maar nu zakt hij bij de 1-1 gruwelijk door het ijs en de 2-1 kan je hem dan wel niet direct aanrekenen maar tegelijkertijd zorgt hij er ook niet voor dat die bal gewoon weg wordt gerosd. Dat kan 'een keer' gebeuren maar de verdediging van PSV overkomt dat soort dingen te vaak en dat heeft ook gewoon met slimheid en kwaliteit te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Derijck en Zanka eens, maar Hutchinson was toch wel een verademing tov Manolev vorig seizoen.
De plaatselijke buurtsuper om de vakken te vullen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mathijsen was een voorbeeldje. Bouma verdient nu 7ton+. Je kan toch wel een andere transfervrij verdediger vinden. Of misschien was het gewoon beter om Narsingh niet te halen en dat geld gebruiken voor een verdediger. Nu komt het gewoon nooit meer goed. Er moeten nu verdedigers weg voordat ze komen. Maar wie wilt er hier 1 van?
Wilfred Bouma
Marcelo
Manolev
Derijck
Vukovicj
Nee, is een goede aankoop anders kon je Matavz ook gelijk verkopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mathijsen was een voorbeeldje. Bouma verdient nu 7ton+. Je kan toch wel een andere transfervrij verdediger vinden. Of misschien was het gewoon beter om Narsingh niet te halen en dat geld gebruiken voor een verdediger. Nu komt het gewoon nooit meer goed. Er moeten nu verdedigers weg voordat ze komen. Maar wie wilt er hier 1 van?
Wilfred Bouma
Marcelo
Manolev
Derijck
Vukovicj
Hij is niet heel goed, maar idd 'degelijk'. Het voordeel is dat hij itt Manolev geen rare dingen voorin gaat doen en minder kaarten pakt. Het is een drama, maar een minder drama dan het andere.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, Hutchinson heeft ook veel dramatische wedstrijden gespeeld als rechtsback (en op het middenveld maar daar zien we hem toch nooit meer terug). Alleen de laatste paar wedstrijden was hij 'degelijk'. Maar nu zakt hij bij de 1-1 gruwelijk door het ijs en de 2-1 kan je hem dan wel niet direct aanrekenen maar tegelijkertijd zorgt hij er ook niet voor dat die bal gewoon weg wordt gerosd. Dat kan 'een keer' gebeuren maar de verdediging van PSV overkomt dat soort dingen te vaak en dat heeft ook gewoon met slimheid en kwaliteit te maken.
Ben ik niet met je eens. Een echt goede coach moet zijn spelers ook realisme bij kunnen brengen, goedschiks dan wel kwaadschiks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je er niet uit, dat soort wijsheid moet uit spelers zelf komen en meestal gebeurt dat niet.
Dat is idd niet ondenkbeeldig nee... Al is Mathijssen wel een betere verdediger geweest dan Bouma. Bouma was in zijn eerste periode bij PSV al niet fantastisch, zijn grootste kracht was dat hij ontzettend allround was. Toen heeft hij volgens mij op vrijwel alle posities wel eens gespeeld, van spits tot centrumverdedigerquote:
Toch lukt dat vrijwel nooit, met heel jonge gastjes wil het nog wel eens lukken maar zodra ze de 20 gepasseerd zijn moet het echt uit jezelf komen. Er blijkt niet voor niks keer op keer uit onderzoek dat trainerwissels geen zin hebben. Onder Cocu werd ook niet beter gepresteerd dan onder Rutten en nu onder Advocaat wordt de dramatische lijn ook weer doorgezet. Het ligt gewoon aan de spelers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:18 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Een echt goede coach moet zijn spelers ook realisme bij kunnen brengen, goedschiks dan wel kwaadschiks.
Als we na 2 wedstrijden moeten concluderen dat PSV nog steeds (en niet onverwacht) links en rechts doelpunten om de oren krijgt net als vorig seizoen dan mogen, nee, dan móéten we daar héél dramatisch over doen. Zoals je zelf al zegt: het is nou niet bepaald een verrassing dat deze verdediging niet voldoet...quote:We moeten trouwens ook weer niet te dramatisch gaan doen. Natuurlijk is dit weer een onthutsende nederlaag, maar we zijn net 1 wedstrijd bezig.
Het geheel was totaal niet goed, maar bij de verdediging was dat vooraf al duidelijk. Daar doet 1 goede wedstrijd tegen Ajax niets aan af. Wat dat betreft vind ik Brandts tot nu toe zeer teleurstellend. Ik heb echter nog wel vertrouwen dat we het onder Advocaat weer wat beter op de rails kunnen krijgen. Of dat tot een titel leidt valt nog te bezien, maar ook dat was van te voren wel te verwachten.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Bommel is iedereen bij langs gegaan.
Flikker, nu kijk ik steeds daar naar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef 3M1N3M het volgende:
Depay heeft een scheve bobbel in zijn broek..
Ze raken ook snel afgeleid, een dingetje en iedereen rent als een gek naar de scheids of gaat duwen.. Die Marcelo/Bouma ook, actie gebeurde 40 meter verderop.. Beide als een gek naar toe sprinten om een een beetje te gaan duwen.. Anders zie je ze nooit rennenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens richten we nu terecht de pijlen vooral op de falende defensie maar eigenlijk moet je als PSV bij een degradatiekandidaat zó dominant zijn dat de keeper bijkans in slaap valt en PSV de ene kans na de andere krijgt. Dus van Bommel en zijn middenveld-matties en Lens en zijn linkmiechels moeten ook zeker eens in de spiegel kijken.
Ja en nee. Natuurlijk hebben de aanvallers ook gefaald, maar voetballen begint echt van achteruit en daar gaat het vaak fout. Waarom denk je dat alleen aan linker kant voetbal was? Dat komt alleen maar door Willems, omdat hij alleen maar naar voren gaat. Rechterkant en midden gaat er bijna geen aanval vanuit en dat komt gewoon door de verdediging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens richten we nu terecht de pijlen vooral op de falende defensie maar eigenlijk moet je als PSV bij een degradatiekandidaat zó dominant zijn dat de keeper bijkans in slaap valt en PSV de ene kans na de andere krijgt. Dus van Bommel en zijn middenveld-matties en Lens en zijn linkmiechels moeten ook zeker eens in de spiegel kijken.
Natuurlijk, mee eens. Ik bedoelde meer dat we naar aan leiding van deze wedstrijd niet ineens dramatisch moeten gaan doen. Er is niet zo gek veel aan het elftal veranderd dus is het ook niet realistisch om iets compleet anders te verwachten. Ik begreep de hosannastemming dan ook totaal niet die de laatste periode in het Eindhovense begon rond te zoemen. Met de verdediging die er nu staat weet je dat je van elke willekeurige ploeg een aantal doelpunten om de oren kunt krijgen. Dan is het aan het middenveld en de spits of we de wedstrijd toch weten te winnen. Vandaag was ook daarvan geen sprake.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch lukt dat vrijwel nooit, met heel jonge gastjes wil het nog wel eens lukken maar zodra ze de 20 gepasseerd zijn moet het echt uit jezelf komen. Er blijkt niet voor niks keer op keer uit onderzoek dat trainerwissels geen zin hebben. Onder Cocu werd ook niet beter gepresteerd dan onder Rutten en nu onder Advocaat wordt de dramatische lijn ook weer doorgezet. Het ligt gewoon aan de spelers.
[..]
Als we na 2 wedstrijden moeten concluderen dat PSV nog steeds (en niet onverwacht) links en rechts doelpunten om de oren krijgt net als vorig seizoen dan mogen, nee, dan móéten we daar héél dramatisch over doen. Zoals je zelf al zegt: het is nou niet bepaald een verrassing dat deze verdediging niet voldoet...
Kijk ook naar de kop die hij heeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker, nu kijk ik steeds daar naar.![]()
![]()
Tegen een degradatiekandidaat mag dat gewoon echt niet zo zwaar drukken, het middenveld en aanval hebben ook gewoon gefaald. Niet zo dramatisch als de defensie maar niemand is vandaag in de positie om iemand anders verwijten te maken, zoals Advocaat ook al aangaf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en nee. Natuurlijk hebben de aanvallers ook gefaald, maar voetballen begint echt van achteruit en daar gaat het vaak fout. Waarom denk je dat alleen aan linker kant voetbal was? Dat komt alleen maar door Willems, omdat hij alleen maar naar voren gaat. Rechterkant en midden gaat er bijna geen aanval vanuit en dat komt gewoon door de verdediging.
Je vergeet het middenveldquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en nee. Natuurlijk hebben de aanvallers ook gefaald, maar voetballen begint echt van achteruit en daar gaat het vaak fout. Waarom denk je dat alleen aan linker kant voetbal was? Dat komt alleen maar door Willems, omdat hij alleen maar naar voren gaat. Rechterkant en midden gaat er bijna geen aanval vanuit en dat komt gewoon door de verdediging.
Jezusquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Bommel is iedereen bij langs gegaan.
Niet veel bijzonders denk ik tbh. Let wel dat een ideale situatie zou zijn dat er 3 nieuwe komen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Hoeveel verdediging had je voor 4,1 miljoen kunnen kopen?
Akelige vraag, i know.
Waarschijnlijk stond ik er dan toch weer te positief in, ik ben absoluut niet iemand die meegaat met hosannastemmingen en had ook echt niet verwacht dat we RKC van de mat zouden spelen maar zo kansloos verliezen als vanavond gebeurd is, nee, daar hield ik eigenlijk geen rekening mee. Moeizame overwinning, gelijkspel, nipte nederlaag door wat pech, dat vond ik wel tot de mogelijkheden behoren maar dat RKC gewoon echt de beter ploeg zou zijn had ik niet durven vrezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Natuurlijk, mee eens. Ik bedoelde meer dat we naar aan leiding van deze wedstrijd niet ineens dramatisch moeten gaan doen. Er is niet zo gek veel aan het elftal veranderd dus is het ook niet realistisch om iets compleet anders te verwachten. Ik begreep de hosannastemming dan ook totaal niet die de laatste periode in het Eindhovense begon rond te zoemen. Met de verdediging die er nu staat weet je dat je van elke willekeurige ploeg een aantal doelpunten om de oren kunt krijgen. Dan is het aan het middenveld en de spits of we de wedstrijd toch weten te winnen. Vandaag was ook daarvan geen sprake.
Sowieso begint ook elke aanval trouwens met een fatsoenlijke verdediging. Wij hebben verdedigers (misschien Jetro uitgezonderd) die in balbezit geen idee hebben wat te doen. Tja, dan wordt het elke wedstrijd lastig. Soms loopt het wel, soms niet. Dit alles was echter wel al bekend, daar heb je geen verliespartij bij RKC voor nodig. Ik heb het dan ook nogal gelaten beleefd vanavond.
Brands gaat niemand halenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Interessant om te zien wat Brands nu gaat doen, daar gaan vragen over komen natuurlijk. Ik zie hem nog wel wat middelmaat ergens vandaan halen, een Derijck aankoop.
Hij heeft dat tot nu toe gezegd ja, zoals ik al zei gaan er nu vragen over komen. Wie weet raken ze in paniek.quote:
Nou ja, zonder verkopen zal er ook gewoon weinig tot geen budget zijn. Dat er gekeken wordt naar een nieuwe rechtsback is bijvoorbeeld geen geheim maar dan zal eerst Manolev op moeten flikkeren. En als ToyBoy voor een leuk bedrag verkocht wordt is het wel aan te raden om nog eens de markt op te gaan voor een centrumverdediger.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft dat tot nu toe gezegd ja, zoals ik al zei gaan er nu vragen over komen. Wie weet raken ze in paniek.
Bouma verlengen voor 7 ton dan niet. En dan nog gaan zeiken dat er meer belasting afgaat. Brands is de zwakste schakel. Hoop dat Advocaat hem overleeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een aanvallende speler halen voor een positie die al bezit is terwijl je een slechte verdedigen hebt is natuurlijk ook wel een grote faal van die Brands.
[kut grap]Straks haalt hij Blind.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Brands is op zakelijk gebied een topper imo, alleen voetbaltechnisch is hij gewoon half blind
Hij legt het geld wel makkelijk op tafel, heeft tot nu toe overal de hoofdprijs voor betaald. Ook voor Zanka als het geld aanwezig was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Brands is op zakelijk gebied een topper imo, alleen voetbaltechnisch is hij gewoon half blind
De dubbelnek is de zakelijke topper, ben z'n naam kwijt maar hij heeft heel wat van z'n eigen vla op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lees hier eigenlijk al maanden dat Zanka het nieuwe verdedigende wonderkind is en dat Van Bommel er in zijn ééntje voor gaat zorgen dat er eigenlijk helemaal geen verdediging nodig is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoals je zelf al zegt: het is nou niet bepaald een verrassing dat deze verdediging niet voldoet...
Dan heb je meer genuanceerde berichten knap overgeslagen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk al maanden dat Zanka het nieuwe verdedigende wonderkind is en dat Van Bommel er in zijn ééntje voor gaat zorgen dat er eigenlijk helemaal geen verdediging nodig is.
Ik wil trouwens ook zeker niet beweren dat ik dacht dat we vanavond zouden verliezen en zo matig zouden spelen. Ik dacht ook dat we de drie punten 'gewoon' mee terug zouden nemen naar EHV. Maar als je dan een kwartier in de wedstrijd zit en het is een grote gatenkaas, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond ik er dan toch weer te positief in, ik ben absoluut niet iemand die meegaat met hosannastemmingen en had ook echt niet verwacht dat we RKC van de mat zouden spelen maar zo kansloos verliezen als vanavond gebeurd is, nee, daar hield ik eigenlijk geen rekening mee. Moeizame overwinning, gelijkspel, nipte nederlaag door wat pech, dat vond ik wel tot de mogelijkheden behoren maar dat RKC gewoon echt de beter ploeg zou zijn had ik niet durven vrezen.
Staat op de kop zie ik, je moet hem even draaienquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef DuTank het volgende:
Wat is deze kanker voor mijn ogen?
[ afbeelding ]
Ajax 9e , ook niet bestquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef DuTank het volgende:
Wat is deze kanker voor mijn ogen?
[ afbeelding ]
Hoger dan Feyenoord in seizoen 2010/2011quote:
Je hebt wel gelijk, alleen is er opzich niks mis met doorselecteren, de spelers uit het seizoen 2010/2011 hadden bij lange na het gewenste niveau niet en de sponsoren wilde meer binding met het publiek zien vandaar dat er is gekozen voor jonge talenten uit de eredivisie. Persoonlijk zie ik ook liever pareltjes uit het buitenland die door de scouting worden opgepikt maar ik vrees dat die tijd zo'n beetje voorbij is. Sporadisch breekt er nog een buitenlands talent door in de eredivisie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:30 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat ik wel al gelijk schokkend vond is dat Brands vond dat de selectie compleet was. Hoe kan je die woorden uit je mond krijgen als je de afgelopen seizoenen naar (de verdediging van) PSV hebt gekeken. Er is slechts 1 verdedigende speler bijgekomen, waarvan het allerminst zeker is of hij een rol kan gaan spelen. Ik vraag me serieus af of het woord verdedigen is het vocabulaire van Brands te vinden is. Erg pijnlijk. En dan komt er dus weer een aanvallende speler bij. Ik heb niets tegen Narsingh en hoop dat hij het goed gaat doen, maar ook deze aankoop is weer schrijnend en tekenend voor Brands. Ik geloof dat ik hier weleens de term bord-op-de-schoot-scouting heb gelezen en die vind ik treffend voor waar Brands mee bezig is. Dit jaar dan Narsingh, daarvoor al met Wijnaldum, Matavs, Strootman, Mertens etc., allemaal voor te veel geld. Het is deze inspiratieloze manier van handelen waar ik echt een hekel aan heb. Dit is precies hoe Ajax een aantal jaar geleden bezig was met die gasten van Groningen en Heerenveen en waar ik van walgde. Paar goede minuten bij de samenvatting en kopen maar, voor de hoofdprijs. waardeloos. Technisch manager onwaardig.
Nog los van de sportieve, bestuurlijke en financiële situatie van onze club is dit ook totaal niet goed voor onze reputatie. We waren altijd een mooi, gemoedelijk en net clubje. Nu zijn we ineens ordinaire koopclub. En ik kan het degene die dit zeggen niet eens kwalijk nemen. Ik weet nog goed dat ik ook even fronste toen direct na de dubieuze deal met de gemeente een trotse Brands op de trappen van het stadhuis twee peperdure aankopen aankondigde.
sand in your vagina?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verder
Mocht dit waar zijn, dan ga je toch niet meer met die club onderhandelen?quote:Ola Toivonen maakt mogelijk alsnog een transfer. Het Turkse Trabzonspor heeft zeven miljoen euro geboden voor de Zweedse aanvaller, maar PSV verlangt vier miljoen meer. De 26-jarige Toivonen moet aan de Zwarte Zee de opvolger worden van doelpuntenkanon Burak Yilmaz. Eerder werden CSKA Moskou, Borussia Mönchengladbach, Newcastle United, Tottenham Hotspur, Sunderland en Liverpool genoemd. (LigTV)
Italiaanse verdediging, Spaanse middenveld en Nederlandse aanval.. Daar moeten we voor gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:03 schreef DuTank het volgende:
http://backfrommobil.tran(...)html?searchId=661979
Hier haal je je catenaccio. Jong en Italiaan. Komt niemand meer doorheen
Ik roep dan ook al maanden dat ik me afvraag waarom Zanka niet opgepikt is door een of andere van het geld bulkende subtopper uit het buitenland en dat van Bommel er ook niks aan kan doen als die clowns achterin de ene na de andere persoonlijke fout maken....quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk al maanden dat Zanka het nieuwe verdedigende wonderkind is en dat Van Bommel er in zijn ééntje voor gaat zorgen dat er eigenlijk helemaal geen verdediging nodig is.
Ik geloof echt niet dat Toivonen naar Bursaspor zou willen als hij Rubin al af zegtquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht dit waar zijn, dan ga je toch niet meer met die club onderhandelen?
Als ik me niet vergis wou hij wel graag naar een Engelse club?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Toivonen naar Bursaspor zou willen als hij Rubin al af zegt
In de eerste plaats zijn er geen spelers gehaald met het geld van de gemeente deal. Dat was ook deel van de afspraken. Wellicht dat ze minder aankopen hadden gedaan vanuit het idee dat ze het budget voor topambities niet hadden, maar sowieso was een deel van de spelers toch wel gehaald, en het is met de overige geldstromen afgezien van de gemeentedeal niet ondenkbaar dat ze de andere spelers ook gehaald hadden. Vergeet niet dat aan overige inkomsten meer dan 30 miljoen uit het bedrijfsleven is aangetrokken aan extra leningen en extra sponsoring.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien is die gemeentedeal achteraf wel ff jammer geweest. Had het niet zo vreselijk gevonden als PSV gewoon lekker met eigen jeugd aan de slag was gegaan.
Met die 30 miljoen is dit aangekocht, vul gerust aan als ik iets mis:
Wijnaldum, tot nu toe niet zijn geld waard, maar kan nog komen
Strootman, 1e seizoenshelft top, daarna bagger
Mertens, geslaagd, maar zou als het ff kan iets minder wisselvallig moeten worden
Matavz, valt tegen
Derijck, valt tegen
Narsingh, te kort aanwezig om echt te kunnen beoordelen
Willems, topaankoop
Zanka, te kort aanwezig
Tyton, goede aankoop
Niet echt positief voorlopig. Kan natuurlijk nog komen, maar als het ook dit jaar tegen valt kan voor het gros van de aankopen gezegd worden dat het toch niet het geld waard was. En dat is toch vrij pijnlijk
http://www.voetbalblog.nl(...)rkc-waalwijk-psv-3-2quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand link naar een (evt. uitgebreide) samenvatting van gister?
Dat, Lens stopt ook altijd met richting de keeper rennen als hij ziet dat hij de bal gaat wegpeunen, blijf dan doorrennen zodat die keepert alleen maar sneller en dus hopelijk slordiger moet wegperen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef Doublepain het volgende:
Ze mogen ook eens oefen op druk zetten, wat heeft Zoet lang de bal gehad voordat Lens of zelfs van Bommel aan kwam rennen
Bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:26 schreef Clerxify het volgende:
[..]
http://www.voetbalblog.nl(...)rkc-waalwijk-psv-3-2
Marcellis was ontevreden omdat hij zich moest gaan richten op de rechtsback positie. Bij AZ dacht hij kans te maken op een plaatsje in het centrum. Helaas viel dat wat tegen. Daar vanaf gezien, liet hij zich gisteren wel een paar keer erg makkelijk in de luren leggen door die Sana.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:44 schreef Lyrebird het volgende:
Gisteren nog effe naar AZ gekeken. Het is me een raadsel waarom Marcellis indertijd zo nodig weg moest. Bij PSV speelde hij centrale verdediger; bij AZ staat hij rechtsback. Voor de rechtsbackpositie heeft PSV toen Manolev gehaald. Do I need to say more?
Klopt, alhoewel die Sana wel erg snel is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Marcellis was ontevreden omdat hij zich moest gaan richten op de rechtsback positie. Bij AZ dacht hij kans te maken op een plaatsje in het centrum. Helaas viel dat wat tegen. Daar vanaf gezien, liet hij zich gisteren wel een paar keer erg makkelijk in de luren leggen door die Sana.
Maar PSV zag in hem geen CV. Daar had hij moeite mee, want hij wilde niet op RB. AZ was er ook snel achter dat hij tekort komt in het centrum. Ik denk ook dat hij te klein is voor in het centrum. Was vroeger wel een mega talent op die plek. Das war einmal .quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel die Sana wel erg snel is.
Bij AZ is het ook logisch dat hij geen kans maakt op het centrum, omdat zij twee sterke centrale verdedigers hebben. Bij PSV liggen de kaarten anders.
AZ wil meer dan 8,5 miljoen voor hem hebben. Dat gaat nooit gebeuren dus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:09 schreef DuTank het volgende:
Zoals ik al zei, koop een random Italiaande CV en je gaat erop vooruit.
Beter halen ze Maher eerst voor Toivonen.
Ja en welke CV zou dat dan moeten zijn? En tja Maher voor Toivonen, financieel onverantwoordelijk lijkt me. Ik hoop nog steeds op Henriksen, maar ja wij gaan niet over het beleid.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:09 schreef DuTank het volgende:
Zoals ik al zei, koop een random Italiaande CV en je gaat erop vooruit.
Beter halen ze Maher eerst voor Toivonen.
Dat is het hele idee van het nieuwe beleid van PSV: geen buitenlanders halen als er in eigen competitie spelers met dezelfde kwaliteiten rondlopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef zerokil het volgende:
Scouting van PSV is wel echt dramatisch in het buitenland nu ik er over nadenk
Telkens de hoofdprijs voor de Nederlandse talenten betalen..
Een aantal weken geleden was hij ook in gesprek met een Engelse club. Dat is toen spaak gelopen op de transfersom. Wellicht dat die weer back in business zijn. Samen met die Russen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
Vanuit mijn PSV-bron (die normaal gesproken erg betrouwbaar is): Toivonen in gesprek met 2 ploegen. Hij wilde alleen niet zeggen welke 2...
Gewoon uit de middenmoot uit de serie A , verdedigers van een jaar of 27/28. Zijn er genoeg van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Ja en welke CV zou dat dan moeten zijn? En tja Maher voor Toivonen, financieel onverantwoordelijk lijkt me. Ik hoop nog steeds op Henriksen, maar ja wij gaan niet over het beleid.
De subtoppers vragen vaak belachelijke bedragen. Dat zijn dezelfde bedragen waarvoor de spelers van de topploegen naar het buitenland vertrekken. Zo een Elm is voor 4 miljoen naar Moskou vertrokken die andere Zweed met dat vlassig snorretje voor 2 miljoen. Ik durf wel te stellen dat ze voor dat bedrag niet naar Ajax of PSV hadden mogen vertrekken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef zerokil het volgende:
Scouting van PSV is wel echt dramatisch in het buitenland nu ik er over nadenk
Telkens de hoofdprijs voor de Nederlandse talenten betalen..
Hij had het over twee oostblokteamsquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden was hij ook in gesprek met een Engelse club. Dat is toen spaak gelopen op de transfersom. Wellicht dat die weer back in business zijn. Samen met die Russen.
Als hij verkocht wordt gaat er misschien één extra verdediger gehaald worden...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu nog Toivonen verliezen zou een zware klap zijn overigens, ik zie Wijnaldum zijn rol niet zomaar overnemen namelijk.
Maar als je er 2 of 3 fatsoenlijke verdedigers voor kan halen kom er per saldo waarschijnlijk iets beter uit. Beter wedstrijden 1-0 winnen dan steeds 2 a 3 tegengoals krijgen en dan maar hopen dat je er zelf genoeg maakt om alsnog de punten te pakken.
Dan is het Rubin en CSKA. Die laatste hadden die Suarez van Anderlecht gestrikt, maar die kwam niet door de keuring. Gerucht ging dat ze dan achter Toiboy aan gingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had het over twee oostblokteams
Dan kun je net zo goed de scouting opheffen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van het nieuwe beleid van PSV: geen buitenlanders halen als er in eigen competitie spelers met dezelfde kwaliteiten rondlopen.
Er gaan geen verdedigers gehaald worden wanneer er geen verdedigers verkocht worden. Aldus Brands. Nu is dat niet heel betrouwbaar, maar we hebben een Zanka rondlopen die nog niemand echt aan het werk heeft gezien na zijn blessure. Dat er geen extra rechtsback komt begrijp ik ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij verkocht wordt gaat er misschien één extra verdediger gehaald worden...
Waarschijnlijk een rechtsback dan. Kunnen we overigens ook best gebruiken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij verkocht wordt gaat er misschien één extra verdediger gehaald worden...
Ze hebben blijkbaar vanuit PSV op hem ingepraat om toch in gesprek te gaan met die teams, hij had er zelf niet veel zin in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is het Rubin en CSKA. Die laatste hadden die Suarez van Anderlecht gestrikt, maar die kwam niet door de keuring. Gerucht ging dat ze dan achter Toiboy aan gingen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er gaan geen verdedigers gehaald worden wanneer er geen verdedigers verkocht worden. Aldus Brands. Nu is dat niet heel betrouwbaar, maar we hebben een Zanka rondlopen die nog niemand echt aan het werk heeft gezien na zijn blessure. Dat er geen extra rechtsback komt begrijp ik ook.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:48:47#PSV bezint zich na de catastrofe tegen #RKC op de defensie. Tot voor zeer kort wilde men daar de competitie mee ingaan. reageer retweet
Hij geeft niet aan dat het een verdediger moet zijn.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:51:07Een poging om bijvoorbeeld #Moisander binnen te hengelen is niet uitgesloten bij #PSV, al zal er eerst een speler moeten vertrekken. #geld reageer retweet
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed de scouting opheffen.Elke gek had Matavz, Mertens, Wijnaldum & Strootman kunnen 'scouten'.
Die heeft alleen Wijnaldum gescout toen hij uit zijn moeder kwam, gezien hij alleen negers spot.quote:
Rik Elfrink.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:48:47#PSV bezint zich na de catastrofe tegen #RKC op de defensie. Tot voor zeer kort wilde men daar de competitie mee ingaan. reageer retweet
Hij geeft niet aan dat het een verdediger moet zijn.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:51:07Een poging om bijvoorbeeld #Moisander binnen te hengelen is niet uitgesloten bij #PSV, al zal er eerst een speler moeten vertrekken. #geld reageer retweet
Ik heb er ooit met mijn pa langs gezeten op een jeugdtournooi bij PSV. Toen tipte hij ons van Gobbel als toekomstig wereldster. Had hij toch maar mooi gezien toen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft alleen Wijnaldum gescout toen hij uit zijn moeder kwam, gezien hij alleen negers spot.
Daar ben ik het mee eens. Het is allemaal leuk en aardig om Nederlandse talenten te zien bij onze club. Goed voor de binding tussen spelers en supporters enzo (al voel ik me met niet één speler verbonden als ze geen fuck aan instelling tonen zoals zaterdag), maar ze slaan wat mij betreft door in het uitvoeren van die visie. Zeker gezien de transfersommen die betaald zijn. Dan zie ik liever een speler als Dzsudzsak uit de hoge hoed getoverd worden. Was toch ook een publiekslieveling.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed de scouting opheffen.Elke gek had Matavz, Mertens, Wijnaldum & Strootman kunnen 'scouten'.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er ooit met mijn pa langs gezeten op een jeugdtournooi bij PSV. Toen tipte hij ons van Gobbel als toekomstig wereldster. Had hij toch maar mooi gezien toen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:11 schreef Clerxify het volgende:
Nu zorgen maken over de verdediging. Lekker optijd weer! Dit is al sinds 2010 het zorgenkindje. ik hoop dat ze marcelo nog kunnen verkopen.
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijftquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn alle Marcelo-liefhebbers eigenlijk? Die werd in de voorbereiding nog behoorlijk opgehemeld door velen hier
Helaas faalde hij in een één-op-één duel ook door alleen maar achteruit te lopen, half in te grijpen en achterover op zijn reet te vallen. Dat is helaas een steeds terugkerende manier van verdedigen bij Marcelo wat er blijkbaar niet meer uitgaat. Een verdediger met potentie had die fout niet (weer) gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijft
Goede vergelijking inderdaad. De samenhang in het team lijkt er gewoon niet of nauwelijks te zijn, bij Heerenveen leek het inderdaad ook regelmatig los zand..net als bij PSV zaterdagquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
PSV speelt een beetje zoals Heerenveen gisteren. Iedereen wil lekker aanvallen, inclusief Marcello, maar als er verdedigd moet worden, geven ze niet thuis. Kinderachtig voetbal.
Toch blijf je zijn persoonlijke fouten goedpraten door te wijzen op anderen om hem heen. Die 3-1 was echt 100% zijn fout en totaal onnodig. Bij de 1-1 zag hij er ook niet goed uit. Ik denk eerlijk gezegd dat hij puur verdedigend nog matiger is dan Bouma.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijft
Klopt maar dat is niet de kern van het probleem, een verdediging moet ook wat kunnen hebben en juist de fouten van de rest van het elftal kunnen neutraliseren. Daar is onze verdediging echter nauwelijks toe in staat en ze maakt zelf nog veruit de meeste fouten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
Bij het hameren op een slechte verdediging wordt vergeten dat het middenveld en aanval te weinig helpen als de tegenstander de bal heeft. Bij een van de doelpunten van RKC was dat overduidelijk, toen een van de middenvelders (Strootman?) toe stond te kijken hoe op links een speler van RKC helemaal vrij stond, terwijl de rechsback & CV van PSV hun handen vol hadden.
Hij is nog steeds zo angstig toen hij bij PSV kwam..quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deed hij inderdaad. Maar ik zeg ook niet dat hij foutloos is. Ik zie in de 3 verdedigers die we hebben, in hem nog de 'beste'/ meest potentiele. 100% zeker dat als we een stabiele verdediging hebben, een viergever of laten we zeggen, een type alex ( BIJ WIJZE VAN) dat Marcelo zich dan wel staande houdt. Het is gewoon een goede/degelijke verdediger, alleen hij is alles behalve constant.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas faalde hij in een één-op-één duel ook door alleen maar achteruit te lopen, half in te grijpen en achterover op zijn reet te vallen. Dat is helaas een steeds terugkerende manier van verdedigen bij Marcelo wat er blijkbaar niet meer uitgaat. Een verdediger met potentie had die fout niet (weer) gemaakt.
Ik wil helemaal niks goedpraten. Ik zie hem ook wel klungelen. Maar je moet je eens voorstellen als je naast een Bouma staat te verdedigen. Hoe onzeker je daar wel niet van wordt. Dat geldt hetzelfde voor de keeper. Alhoewel die zich nog redelijk staande houdt, houdt die er straks ook 10 meer uit als hij weet dat hij op zijn verdediging kan vertrouwen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch blijf je zijn persoonlijke fouten goedpraten door te wijzen op anderen om hem heen. Die 3-1 was echt 100% zijn fout en totaal onnodig. Bij de 1-1 zag hij er ook niet goed uit. Ik denk eerlijk gezegd dat hij puur verdedigend nog matiger is dan Bouma.
Hoe KRIJG je het je strot uit man!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deed hij inderdaad. Maar ik zeg ook niet dat hij foutloos is. Ik zie in de 3 verdedigers die we hebben, in hem nog de 'beste'/ meest potentiele. 100% zeker dat als we een stabiele verdediging hebben, een viergever of laten we zeggen, een type alex ( BIJ WIJZE VAN) dat Marcelo zich dan wel staande houdt. Het is gewoon een goede/degelijke verdediger, alleen hij is alles behalve constant.
Je leest gewoon wat je wil man. Maar is goed jongen, we hebben 5 verdedigers en we moeten Marcelo verkopen. Laten we jou het Technische beleid voeren, dan komen we er welquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe KRIJG je het je strot uit man!Na 2 volle seizoenen prutsen en op precies dezelfde voet verder gaan in het 3e seizoen noem je hem nog steeds goed. Maar je bent geen fan van hem
.
En wéér begin je over de mensen om hem heen. Ja, met een topverdediger naast je zal hij vast wat minder slecht ogen, niet in de laatste plaats omdat die ook vaak fouten herstellen van hun collega's.
Ik vind het echt hilarisch iig. Het ligt aan alles en iedereen behalve aan Marcelo zelf. Je kan het ook omdraaien: de verdediging presteert zo slecht omdat Marcelo steeds door het ijs zakt en rare dingen doet. Dat zit waarschijnlijk dichter bij de waarheid dan andersom...
Eerder Derijck en Zankaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Verkoelen of Van Ooijen misschien volgende wedstrijd erin?
Verkoelen speelt bij Eindhoven en Van Ooijen is een middenvelder.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Verkoelen of Van Ooijen misschien volgende wedstrijd erin?
Reageer eens op mijn stelling dat je het ook om kan draaien: Bouma speelt zo beroerd omdat Marcelo zo onrustig is, zou jij daar niet zenuwachtig van worden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je leest gewoon wat je wil man. Maar is goed jongen, we hebben 5 verdedigers en we moeten Marcelo verkopen. Laten we jou het Technische beleid voeren, dan komen we er welMarcelo is nl 2 seizoenen het probleem geweest, echt wel!!
Als je straks een moment vindt om goed te lezen en normaal te reageren dan spreek ik je dan wel weer
Zanka zal niet meer zo lang duren, die stap gaat nu sneller met het probleem achterin en speelde tegen Benfica/Bilbao? gewoon goed en scoorde ook nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef tja77 het volgende:
Zanka zal nog wel een paar weken/maanden duren, als hij uberhaupt de stap naar het eerste KAN maken.
face it, PSV heeft al jaren een verdedigend probleem, en er wordt geen fuck aan gedaan.
Ik hoop het, kunnen we iig Marcelo banken. Dan nog iets bedenken voor Bouma, Hutchinson en Manolev.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zanka zal niet meer zo lang duren, die stap gaat nu sneller met het probleem achterin en speelde tegen Benfica/Bilbao? gewoon goed en scoorde ook nog.
Hutchinson mag wel blijven hoor, iemand met een goeie instelling die voor alle ballen gaat. Het is dat hij elke keer Marcelo en Bouma moet ondersteunenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het, kunnen we iig Marcelo banken. Dan nog iets bedenken voor Bouma, Hutchinson en Manolev.
Viel ook weer compleet door de mand tegen een degradatiekandidaat. Die paar aardige wedstrijden aan het eind van vorig seizoen zijn niet genoeg om te overtuigen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hutchinson mag wel blijven hoor, iemand met een goeie instelling die voor alle ballen gaat. Het is dat hij elke keer Marcelo en Bouma moet ondersteunen
Ik moet reageren op iets wat gezegd wordt, maar jij niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn stelling dat je het ook om kan draaien: Bouma speelt zo beroerd omdat Marcelo zo onrustig is, zou jij daar niet zenuwachtig van worden?
En nou ga je nog beweren ook dat Marcelo de afgelopen 2 seizoenen geen probleem was of hoe moeten we dat lezen?
Hehe, eindelijk geef je dus gewoon duidelijk toe dat hij gewoon speelt als een drol. Als jij vindt dat als een drol spelen aangeeft dat je potentie hebt dan zijn we verder gewoon klaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet reageren op iets wat gezegd wordt, maar jij niet?![]()
Zal ik maar het goede voorbeeld geven dan![]()
Ik ben geen fan Marcelo, ik wil 'm eigenlijk niet eens verdedigen. Ik zie hem ook kutten in de verdedigen. Maar ik zie elke wedstrijd van PSV, en ik zie hem elke keer weer verkeerd positioneren, slechte inspeelpasses geven en steeds weer een blundertje maken.
Dat zie ik, maar ik zie ook, dat dit misschien niet zomaar gebeurt.
Ik zie ook, wedstrijden waar hij als enige(meestal ex Willems) zich staande houdt. Dan staat hij nog steeds(te vaak) onzeker te verdedigen, maar dan zie je de potentie. Hij kan het, alleen kan zijn niveau per week (enorm) verschillen.
Hoe slecht Marcelo ook speelt, ik wil eerst zien hoe hij het doet met 1 - 2 andere spelers naast zich. Die kunnen zo'n speler zijn spel namelijk WEL omhoog trekken. Ik zeg niet dat hij dan opeens wel goed speelt, maar ik wil hem eerder die kans geven dan Bouma.( Oh nee, want Bouma staat al 2 jaar als een ster op dit veld namelijk)
Als ik jou moet geloven heeft dit invloed op Bouma(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000) Maar nee, als jij zo'n trage drol als Bouma naast je hebt staan, die je niet coacht, die geen speler opvangt, en al omvalt als hij een sprintje moet trekken dat heeft gewoon zijn invloed op je spel.
Maar jij wil Bouma en Hutch laten staan boven Marcelo, mij best jongen. Ben blij dat ik weet tegen wie ik het heb, want dit is niet de eerste onzin die hier hier uitkraamt gelukkig.
Ga jij nou ook even reageren op iets wat ik gezegd heb, ipv een beetje selectief te lezen?
Dankjewel
Edit: We hebben ook niemand anders die er wel kan staan. Ik heb inderdaad ook liever een verdediging dan maar met Koch/Brenet/Bazoer/Willems etcetc. maar dat zie ik nog niet gebeuren.
We hebben Derijck() en Zanka op de bank, en als ik de informatie moet geloven, moeten we nog wel een tijdje wachten op Zanka zijn goede niveau.
Ruime cijfers? Omdat we zo gemakkelijk voetballen wil je zeggen? Als Roda zich gewoon lekker ingraaft dan denk ik dat we blij mogen zijn met 3 punten...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef tja77 het volgende:
Overgens denk ik dat de wedstrijd tegen Roda JC met ruime cijfers gewonnen zal gaan worden.
Maar dat als er niks gebeurt, er nog heel veel (vooral uit-) wedstrijden verloren zullen gaan.
Je reageert weer niet, idiootquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk geef je dus gewoon duidelijk toe dat hij gewoon speelt als een drol. Als jij vindt dat als een drol spelen aangeeft dat je potentie hebt dan zijn we verder gewoon klaar.
Ik geloof daar niet in, als je potentie hebt moet je niet afhankelijk zijn van anderen maar moet je juist degene zijn die anderen mee omhoog trekt. Dat heeft hij tot nu toe nog nooit laten zien terwijl hij wel als grote aankoop gehaald is.
Dat ik Bouma boven Marcelo verkies is overigens ook maar nét. Ze zijn allebei gewoon vrij dramatisch, zagen we vorig seizoen ook, wie je ook inbracht, het was allemaal lood om oud ijzer en de verdediging bleef gatenkaas.
Hoeft natuurlijk niet perse. Je kan er ook voor kiezen om er een extra mannetje bij te zetten. Engelaar voor de verdediging bijv.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij betreft gaan we overigens totdat we een fatsoenlijke verdediging hebben gewoon ontzettend laf countervoetbal spelen. Zeker in de uitwedstrijden.
Kwatsch, ook Bouma heeft gewoon goede wedstrijden gespeeld, zijn wel net als bij Marcelo op één hand te tellen. Dat geeft voor mij geen 'potentie' aan. Zet naast Bouma een Alex en dan valt ineens ook niet meer op dat Fredje te langzaam is maar dan wordt hij weer geroemd om zijn voetballende kwaliteiten, neemt niet weg dat hij gewoon middelmaat is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je reageert weer niet, idiootIk gaf 20 posts geleden al toe dat hij als een drol speelde. Ik heb nooit gezegd dat hij een top- of wereldverdediger is.
Ik zie dat hij alles behalve constant is .Maar in zijn goede wedstrijden zie je dat hij toch echt wel kan verdedigen, iets wat ik bv Bouma in de afgelopen 2 jaar nog helemaal niet heb zien doen.
En omdat hij geen top- of wereldverdediger is, heb je juist wel een constant(e) goede verdediger ernaast nodig, die zijn niveau mee omhoog kan trekken. Zo gaat dat bij een club als PSV. Zie bv. Maza die nou bij VFB wel goed speelt. Wie had dat gezegd? Of Wielaert die bij Twente alles regelde, en bij Ajax er helemaal niks meer van kon.
En met de verdedigers die we hebben, hebben we gewoon nauwelijks een keuze. Gooi Bouma eruit, en koop 1 of 2 goede CV's, dan ben je van het probleem af(desnoods ook van Marcelo), of gooi alle jeugd erin, ook goed. Maar je moet het allemaal wel in perspectief zien. Misschien een lesje voor je.
.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kwatsch, ook Bouma heeft gewoon goede wedstrijden gespeeld, zijn wel net als bij Marcelo op één hand te tellen. Dat geeft voor mij geen 'potentie' aan. Zet naast Bouma een Alex en dan valt ineens ook niet meer op dat Fredje te langzaam is maar dan wordt hij weer geroemd om zijn voetballende kwaliteiten, neemt niet weg dat hij gewoon middelmaat is.
Overigens beweerde je net nog dat Marcelo een 'goede, degelijke verdediger' was om vervolgens (terecht) aan te geven hoe dramatisch hij op een paar wedstrijden na wel niet speelt. Dat strookt natuurlijk gewoon niet met elkaar dus ik zou niet zo'n drama maken als je denkt dat mensen je verkeerd interpreteren maar gewoon zelf iets aan je formuleringen doen.
Hé, het is best jongenquote:Deed hij inderdaad. Maar ik zeg ook niet dat hij foutloos is. Ik zie in de 3 verdedigers die we hebben, in hem nog de 'beste'/ meest potentiele.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Huuu, ik herinner me van Engelaar eigenlijk alleen maar hoe vaak die onnodig balverlies leedquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet perse. Je kan er ook voor kiezen om er een extra mannetje bij te zetten. Engelaar voor de verdediging bijv.
En Hutchinson van de rechtsback af is ook een prima idee. Manolev er gewoon in. Die bestrijkt ook een deel van de rechterkant, zodat je daar in principe niet meteen een man mist.
twitter:imad_najah twitterde op maandag 13-08-2012 om 17:08:00Kom anderhalf uur voor de wedstr achter dat ik geschorst ben! Jammer had er zin in #jongpsv #psv #competitie reageer retweet
Was vooral onder Rutten natuurlijk en er geen fatsoenlijke middenvelders waren. De laatste wedstrijden die hij gespeeld heeft was het niet zo slecht. Engelaar heeft het heus wel in zich, zeker nu Van Bommel er ook is. En feitelijk is het de enige echt verdedigende middenvelder die we hebben, dus veel andere keus is er niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huuu, ik herinner me van Engelaar eigenlijk alleen maar hoe vaak die onnodig balverlies leed. En Manolev is in dat departement ook niet echt gelukkig.
![]()
Dan kan je Narsingh er ook gelijk uithalen. Manolev loopt dan alles dicht voor Narsingh.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet perse. Je kan er ook voor kiezen om er een extra mannetje bij te zetten. Engelaar voor de verdediging bijv.
En Hutchinson van de rechtsback af is ook een prima idee. Manolev er gewoon in. Die bestrijkt ook een deel van de rechterkant, zodat je daar in principe niet meteen een man mist.
Wedstrijd van Jong PSV gaan kijken.quote:
Heeft Engelaar daar ooit gespeeld dan? Dat is toch een defensieve middenvelder?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Als je Engelaar toch niet weet te slijten zou ik die wel eens centraal willen zien spelen ipv Bouma.
Veel te statisch en zal elk kopduel verliezen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Als je Engelaar toch niet weet te slijten zou ik die wel eens centraal willen zien spelen ipv Bouma.
Volgens mij is dat onder Rutten wel eens gebeurd. Tegen PSV speelt toch nauwelijks een team met meer dan een spits. Laat Engelaar de vrije verdediger zijn en zet Marcelo gewoon in als pure mandekker en laat 'm datgene doen waar hij 'goed' in is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Engelaar daar ooit gespeeld dan? Dat is toch een defensieve middenvelder?
Daarnaast is het de enige speler die volgens mij nog slomer is dan Bouma.
Kloptquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onder Rutten wel eens gebeurd. Tegen PSV speelt toch nauwelijks een team met meer dan een spits. Laat Engelaar de vrije verdediger zijn en zet Marcelo gewoon in als pure mandekker en laat 'm datgene doen waar hij 'goed' in is.
Ohja, klopt inderdaad. Speelde toen in de voorbereiding wel een paar aardig wedstrijden als CV ja.. Maar dan heb ik toch liever jeugd daar als het moet..quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onder Rutten wel eens gebeurd. Tegen PSV speelt toch nauwelijks een team met meer dan een spits. Laat Engelaar de vrije verdediger zijn en zet Marcelo gewoon in als pure mandekker en laat 'm datgene doen waar hij 'goed' in is.
Ja 1 of 2x. Engelaar werd compleet eruit gelopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik vrees dat het echte probleem niet centraal zit. Net als op het afgelopen EK is gewoon duidelijk dat Willems nog niet kan functioneren zonder steeds hulp te moeten krijgen van de centrale verdedigers. Hij heeft te veel balverlies en is verdedigend, zeker tegen snelle fysieke buitenspelers, niet goed genoeg, waardoor Bouma steeds 2 posities moet bewaken. Bouma kan zijn eigen positie nog wel aan, maar is daar niet meer toe in staat. Mede daardoor zakt Marcelo ook door het ijs, net als Zanka in de voorbereiding en Derijck. Op rechts was het met Manolev hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ohja, klopt inderdaad. Speelde toen in de voorbereiding wel een paar aardig wedstrijden als CV ja.. Maar dan heb ik toch liever jeugd daar als het moet..
Na alle beschimpingen vanwege de gronddeal met de gemeente is het misschien leuk dat er nu daar weer stront aan de knikker is, maar hopelijk heb je in de gaten dat het bij PSV ook nog helemaal niet rozengeur en maneschijn is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel leuk dat financieel gezeik nu bij ajax
Volgens mij haal je nu Willems met Hutch door elkaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik vrees dat het echte probleem niet centraal zit. Net als op het afgelopen EK is gewoon duidelijk dat Willems nog niet kan functioneren zonder steeds hulp te moeten krijgen van de centrale verdedigers. Hij heeft te veel balverlies en is verdedigend, zeker tegen snelle fysieke buitenspelers, niet goed genoeg, waardoor Bouma steeds 2 posities moet bewaken. Bouma kan zijn eigen positie nog wel aan, maar is daar niet meer toe in staat. Mede daardoor zakt Marcelo ook door het ijs, net als Zanka in de voorbereiding en Derijck. Op rechts was het met Manolev hetzelfde verhaal.
Als Pieters straks terug is, dan zul je zien dat het centrum met Bouma ook beter staat. WIllems is een sensatie, maar nog helemaal niet klaar voor de wedstrijden waarin PSV moet vertrouwen op een degelijke verdediging.
Toch raar, heb het idee dat als we deze spelers opgesteld hadden tegen RKC dat ze nog gewonnen hadden ook.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 18:02:05Sterke opstelling Jong #PSV : Swinkels; Brenet, Derijck, Zanka, Ritzmaier; Van Ooijen, Horsten, Schouw; Mokhtar, Locadia, Depay reageer retweet
Op basis van wat denk je dat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Toch raar, heb het idee dat als we deze spelers opgesteld hadden tegen RKC dat ze nog gewonnen hadden ook.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 18:02:05Sterke opstelling Jong #PSV : Swinkels; Brenet, Derijck, Zanka, Ritzmaier; Van Ooijen, Horsten, Schouw; Mokhtar, Locadia, Depay reageer retweet
En niet alleen op inzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |