SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Betaal jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Zou Brands het durven om voor de Vrij te gaan ? Beste Nederlandse verdediger momenteel.
Zal ie wel veel over zich heen krijgen als ie dat doet, zal ie het doen ?
Hij heeft een punttwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 20:59:25Advocaat: het lijkt of #PSV niks geleerd heeft. reageer retweet
Hutch is echt niet zo goed hoor. We denken alleen dat hij goed is, omdat Manolev voor hem daar speelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Hutch het eigenlijk wel goed doen in de tweede helft. Bewaarde als één van de weinigen de rust.
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hutch is echt niet zo goed hoor. We denken alleen dat hij goed is, omdat Manolev voor hem daar speelde.
Maakte een foute keuze bij de 2-1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.
Ik heb ook gekeken en aanvallend voegt hij niets toe. Kan nooit langs een mannetje en gaat daardoor altijd terug spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.
Ik had het ook over de tweede helft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakte een foute keuze bij de 2-1
Ik las verkeerd ja zie editquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik had het ook over de tweede helft.
Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar dat is echt onzin. Is samen met Willems het meest technisch begaafd en dat liet hij in de tweede helft wel degelijk zien (driehoekjes met Strootman en Narsingh). Ik zie liever een goede LCV komen dan een RB.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken en aanvallend voegt hij niets toe. Kan nooit langs een mannetje en gaat daardoor altijd terug spelen.
Hutch is een typische speler die altijd een 6 speelt maar nooit 4 of een 8. Een matige back maar je weet wel wat je aan hem hebt, is redelijk stabiel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Hutch het eigenlijk wel goed doen in de tweede helft. Bewaarde als één van de weinigen de rust.
Het is toch triest dat je met zo'n verdediging er in principe gewoon helemaal niemand bijhaalt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.
Hutch op rechts is ook gewoon een mislukking. Dat riep ik in het begin al, daarna speelde hij op de een of andere manier in de laatste fase een paar aardige wedstrijden. Maar dit seizoen was het in de voorbereiding, tijdens de supercup en vandaag weer helemaal niets. Zie dan liever Manolev. Ook geen topper, maar zorgt iig dat het duel zich niet in de buurt van de goal van PSV zich afspeelt.
Verder is de zwakjke verdediging gewoon een gegeven. Je zou dan zeggen dat vanuit het middenveld wat ondersteuning geleverd wordt. Maar dit gebeurt niet. Van Bommel en Strootman lieten zich niet terugzakken, terwijl ze op het middenveld niets in te brengen hadden. Ben benieuwd of Advocaat iets ziet in Engelaar als de man voor de verdediging....
Willems is goed en daar ben ik met je eens, maar om Hutch nu technisch begaafd te noemen is overdreven. Verdedigend doet hij het soms echt goed (beter dan Manolevquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar dat is echt onzin. Is samen met Willems het meest technisch begaafd en dat liet hij in de tweede helft wel degelijk zien (driehoekjes met Strootman en Narsingh).
Dat is niet best... Heb je een jongen die in vorm is, krijg je dit.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:06:02#Wijnaldum voelde iets knakken in z'n enkel. Morgen uitsluitsel over ernst blessure reageer retweet
Dat is dus nog een jaartje Toivonen helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Dat is niet best... Heb je een jongen die in vorm is, krijg je dit.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:06:02#Wijnaldum voelde iets knakken in z'n enkel. Morgen uitsluitsel over ernst blessure reageer retweet
En Maher weet waar hij dit seizoen aan toe isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is dus nog een jaartje Toivonen helaas
Helaas?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Markus Henriksenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is gewoon goed, maar Wijnaldum was ook zeer nuttig geweest om als 2e aanvallende middenvelder in te brengen in situaties als die van vandaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook, maar liever 10 miljoen en verse spelersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helaas?
Rot eens op man. Hij is gewoon een goede speler.
Voor hoeveel is Toivonen naar PSV gekomen? Volgend jaar zit hij met nog 1 jaar contract en het lijkt mij dat PSV ook eens geld moet verdienen met het verkopen van spelers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helaas?
Rot eens op man. Hij is gewoon een goede speler.
Er zijn momenteel maar weinig clubs die direct 10 miljoen over maken dus de kans dat Brands gelijk 10 miljoen kan investeren acht ik niet zo groot maar goed in het geval van Brands weet je het maar nooit, bij hem kan alles gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook, maar liever 10 miljoen en verse spelers
4 mlnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor hoeveel is Toivonen naar PSV gekomen? Volgend jaar zit hij met nog 1 jaar contract en het lijkt mij dat PSV ook eens geld moet verdienen met het verkopen van spelers.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:11:42Spelers van #PSV denken dat ze verder zijn dan ze werkelijk zijn, vindt #Advocaat. reageer retweet
De overwinning op Ajax heeft dan toch zijn schaduwzijde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:11:42Spelers van #PSV denken dat ze verder zijn dan ze werkelijk zijn, vindt #Advocaat. reageer retweet
Daarom lekker contract af laten lopen. Die zal ook niet weinig verdienen aangezien hij transfervrij is binnengehaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hutch is een typische speler die altijd een 6 speelt maar nooit 4 of een 8. Een matige back maar je weet wel wat je aan hem hebt, is redelijk stabiel.
spesjul tektiks van Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Devv het volgende:
[..]
De overwinning op Ajax heeft dan toch zijn schaduwzijde.
Zelfoverschatting is groot bij deze selectie. Was er op voorhand al bang voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Had gelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar na afgelopen seizoen ben ik nog steeds huiverig voor RKC dat hoewel ze een hoop andere spelers hebben ten opzichte van vorig seizoen het lastig gaat worden.
Koeman is toch wel een trainer met ervaring en wil het seizoen voor eigen publiek niet openen met een nederlaag. Ik verwacht dat ze de boel dicht zullen gaan gooien en het een moeizame wedstrijd gaat worden waarna hopelijk 3 punten naar Eindhoven gaan.
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is groot bij deze selectie. Was er op voorhand al bang voor.
[..]
Had gelijk
die spelen overigens hetzelfde systeem als rkcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.
En daarna uit bij Groningen weer verliezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.
Ik geloof niet dat we 2x achter elkaar verliezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die spelen overigens hetzelfde systeem als rkc
3-0 weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En daarna uit bij Groningen weer verliezen
Groningen, daar gaat elke topploeg ten onderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En daarna uit bij Groningen weer verliezen
Net als vorig seizoen. Denken dat ze het wel effe kunnen wegtikken in zo'n wedstrijd. En dan niet meer kunnen omschkelen... Zeer irritante instelling.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Mooi, kunnen wij daar in ieder geval winnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen, daar gaat elke topploeg ten onder
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:24:09Ik voorspel paar dagen onweer boven de #herdgang. En een paar wissels zaterdag tegen #Rodajc reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:25:10had er vanavond alle schijn van dat teveel spelers van #PSV denken dat ze de schaal krijgen zonder commitment. Dát is dus de zwakke plek reageer retweet
Dat mis ik in de gehele verdediging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
maar hij moet echt nog veel ervaring opdoen in het slim dekken en uitschakelen van een direct tegenstander
Bij Marcelo lijkt het wel of hij er zelden vol voor gaat en na 1 ingreep er al denkt te zijn. Waardoor de tegenstander maar wat vaak alsnog de rebound kunnen oppakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Dat mis ik in de gehele verdediging.
Die Marcelo is echt een drama, dat roep ik al 1 jaar.. ja hij is sterk in de lucht.. so what !? Dat hij zijn tegenstander maar eens gras laat eten.
.....
zoals Alex dat kon![]()
Ja leuk maar daar heb je dus oefenwedstrijden voor aan het begin van het seizoen. Nu loop je direct achter de feiten aan als de concurrenten morgen winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Lemming22 het volgende:
Het mooie aan Advocaat is dat hij niet maandenlang aanmoddert met dezelfde 11, maar na één faalpartij meteen maatregelen aankondigt. En dus wissels. Hopelijk in de verdediging.
We hebben de Polish Masters en Super Cup.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar, wel een goede voorbereiding gehad.
En al winnen ze morgen niet. Is gewoon niet goed dat we vandaag hebben verloren. Advocaat moest het al zien toen we 2 kut doelpunten kregen tegen Ajax. Is Zanka echt zo slechter dan Bouma? Kan bijna niet geloven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar heb je dus oefenwedstrijden voor aan het begin van het seizoen. Nu loop je direct achter de feiten aan als de concurrenten morgen winnen.
Al is het toch wel tamelijk ernstig als Jorgenson echt niet aan het niveau weet aan te haken. Dat zou inhouden dat er opnieuw niet geinvesteerd is in de verdediging buiten de breedte investeringen om.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef J83 het volgende:
Gewoon Derijck in het centrum zetten, slechter dan Marcelo en Bouma kán niet
Zelfde als vorig jaar. Kut wedstrijd - Goede wedstrijd - Kut wedstrijd - Goede wedstrijd .... etc.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het erge is gewoon dat ik er inmiddels niet zo heel erg meer van baal. Ben dit inmiddels wel gewend van PSV
Heeft ook zijn nadeel. Heel de ploeg wordt onzeker en durven geen fouten meer te maken en je automatismen worden natuurlijk minder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Lemming22 het volgende:
Het mooie aan Advocaat is dat hij niet maandenlang aanmoddert met dezelfde 11, maar na één faalpartij meteen maatregelen aankondigt. En dus wissels. Hopelijk in de verdediging.
Zanka is niet veel bijzonders lijkt me, anders had ie sowieso wel al bij een topclub gespeeld, Advocaat heeft hem wel kansen gegeven bij de oefenwedstrijden, heeft niet weten te overtuigen. Het is gewoon weer aanmodderen met dezelfde problemen van vorig seizoen, de verdediging is bij Brands het ondergeschoven kindje, volgens hem was de selectie rond voor dit seizoen. Wordt weer een jaar volop genieten van Bouma en Marcelo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En al winnen ze morgen niet. Is gewoon niet goed dat we vandaag hebben verloren. Advocaat moest het al zien toen we 2 kut doelpunten kregen tegen Ajax. Is Zanka echt zo slechter dan Bouma? Kan bijna niet geloven.
Goed ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Doosopwielen het volgende:
Jezus dit word weer een faal seizoen ik denk dat ik een ajax fan word
PSV ging 4-4-2 spelen met Depay en Narsingh als vleugelspelers, want Depay houdt het veld wel breed en kan wel buitenom passeren. Als je als Mertens naar binnen trekt terwijl er ook 2 spitsen staan dan is dat garantie voor failure. Was best logisch imo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Die wissel Mertens eruit en Depay erin snapte ik niks van trouwens.
Naja... het koppeltje Mertens - Matavz bleek vorig jaar al niet te werken. Wellicht had Advocaat in Depay de perfecte aangever voor Matavz in zijn hoofd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Die wissel Mertens eruit en Depay erin snapte ik niks van trouwens.
Kwam wel een mooie goal uit in ieder geval. Mooie voorzet van Depay en mooi afgemaakt door Matavz.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... het koppeltje Mertens - Matavz bleek vorig jaar al niet te werken. Wellicht had Advocaat in Depay de perfecte aangever voor Matavz in zijn hoofd?
Zeker, eigenlijk is het mis gegaan toen Van Bommel en daarmee zijn meeloper Strootman besloten dat de beuk erin gooien een betere tactiek was dan goed veldspelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kwam wel een mooie goal uit in ieder geval. Mooie voorzet van Depay en mooi afgemaakt door Matavz.
Ah zo. ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV ging 4-4-2 spelen met Depay en Narsingh als vleugelspelers, want Depay houdt het veld wel breed en kan wel buitenom passeren. Als je als Mertens naar binnen trekt terwijl er ook 2 spitsen staan dan is dat garantie voor failure. Was best logisch imo.
Alles is toegestaan, tenminste zo´n gevoel krijg ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet huilen als we straks bij jullie komen trollen hè. Zelfde geldt voor de mods.
Alleen heeft Ajax/AZ al een topploeg achter de rug gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Met het programma van deze week is het trouwens best goed mogelijk dat alle titelkandidaten punten laten liggen
Jawel hoor, dan wordt het ook verwijderd. Niet zo huilen jij, maak dan gewoon een TR.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet huilen als we straks bij jullie komen trollen hè. Zelfde geldt voor de mods.
Ik snap ook wel dat ze hem kwijt willen dan, hou je hem nog een jaar heb je er echt nauwelijks wat aan verdiend.quote:
Triest toch wel dat Brands dit gewoon niet ziet aankomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het erge is gewoon dat ik er inmiddels niet zo heel erg meer van baal. Ben dit inmiddels wel gewend van PSV
Ik ben het spoor echt compleet bijster betreft Jorgensen. Na al die jaren van verdedigende flaters dacht ik mede door de reacties in dit topic dat ze eindelijk een directe versterking hadden gehaald. En dan blijkt nu, met het seizoen net 1 wedstrijd oud dat hij zelfs achter Derijck in de rangorde staat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze hem kwijt willen dan, hou je hem nog een jaar heb je er echt nauwelijks wat aan verdiend.
[..]
Triest toch wel dat Brands dit gewoon niet ziet aankomen.
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef 16meter het volgende:
we moeten nog verdedigers kopen als we kans willen maken jongens
blind met manolev bazen verdedigingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verder
Dat negeerde ik maar, ik wil hem niet helemaal door de grond borenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, wie willen jullie weg hebben en wie moeten er komen?
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slimquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slim?
Moeten jullie Derijck verpatsen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Dan de jeugd maar de kans geven. Kan mij niet voorstellen dat er geen betere opties dan Marcelo of Hutchinson zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.
Tja, Strootman is ook veel te veel opgehemeld na een paar leuke potjes. Speelt al maanden echt heel slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Wat doe je popiejopie hier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
Contracten afkopen maar dat kost geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Kan Brands spelers niet gewoon gratis weg geven? Spelers als Vukovic hebben we nu niets aan.
Maar is gratis weggeven aan Oostblok/Turkse/Russische clubs niet mogelijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Contracten afkopen maar dat kost geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |