SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Betaal jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Zou Brands het durven om voor de Vrij te gaan ? Beste Nederlandse verdediger momenteel.
Zal ie wel veel over zich heen krijgen als ie dat doet, zal ie het doen ?
Hij heeft een punttwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 20:59:25Advocaat: het lijkt of #PSV niks geleerd heeft. reageer retweet
Hutch is echt niet zo goed hoor. We denken alleen dat hij goed is, omdat Manolev voor hem daar speelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Hutch het eigenlijk wel goed doen in de tweede helft. Bewaarde als één van de weinigen de rust.
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hutch is echt niet zo goed hoor. We denken alleen dat hij goed is, omdat Manolev voor hem daar speelde.
Maakte een foute keuze bij de 2-1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.
Ik heb ook gekeken en aanvallend voegt hij niets toe. Kan nooit langs een mannetje en gaat daardoor altijd terug spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb de wedstrijd net gewoon gekeken.
Ik had het ook over de tweede helft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakte een foute keuze bij de 2-1
Ik las verkeerd ja zie editquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik had het ook over de tweede helft.
Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar dat is echt onzin. Is samen met Willems het meest technisch begaafd en dat liet hij in de tweede helft wel degelijk zien (driehoekjes met Strootman en Narsingh). Ik zie liever een goede LCV komen dan een RB.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken en aanvallend voegt hij niets toe. Kan nooit langs een mannetje en gaat daardoor altijd terug spelen.
Hutch is een typische speler die altijd een 6 speelt maar nooit 4 of een 8. Een matige back maar je weet wel wat je aan hem hebt, is redelijk stabiel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Hutch het eigenlijk wel goed doen in de tweede helft. Bewaarde als één van de weinigen de rust.
Het is toch triest dat je met zo'n verdediging er in principe gewoon helemaal niemand bijhaalt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.
Hutch op rechts is ook gewoon een mislukking. Dat riep ik in het begin al, daarna speelde hij op de een of andere manier in de laatste fase een paar aardige wedstrijden. Maar dit seizoen was het in de voorbereiding, tijdens de supercup en vandaag weer helemaal niets. Zie dan liever Manolev. Ook geen topper, maar zorgt iig dat het duel zich niet in de buurt van de goal van PSV zich afspeelt.
Verder is de zwakjke verdediging gewoon een gegeven. Je zou dan zeggen dat vanuit het middenveld wat ondersteuning geleverd wordt. Maar dit gebeurt niet. Van Bommel en Strootman lieten zich niet terugzakken, terwijl ze op het middenveld niets in te brengen hadden. Ben benieuwd of Advocaat iets ziet in Engelaar als de man voor de verdediging....
Willems is goed en daar ben ik met je eens, maar om Hutch nu technisch begaafd te noemen is overdreven. Verdedigend doet hij het soms echt goed (beter dan Manolevquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je naar hebt zitten kijken, maar dat is echt onzin. Is samen met Willems het meest technisch begaafd en dat liet hij in de tweede helft wel degelijk zien (driehoekjes met Strootman en Narsingh).
Dat is niet best... Heb je een jongen die in vorm is, krijg je dit.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:06:02#Wijnaldum voelde iets knakken in z'n enkel. Morgen uitsluitsel over ernst blessure reageer retweet
Dat is dus nog een jaartje Toivonen helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Dat is niet best... Heb je een jongen die in vorm is, krijg je dit.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:06:02#Wijnaldum voelde iets knakken in z'n enkel. Morgen uitsluitsel over ernst blessure reageer retweet
En Maher weet waar hij dit seizoen aan toe isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is dus nog een jaartje Toivonen helaas
Helaas?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Markus Henriksenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is gewoon goed, maar Wijnaldum was ook zeer nuttig geweest om als 2e aanvallende middenvelder in te brengen in situaties als die van vandaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook, maar liever 10 miljoen en verse spelersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helaas?
Rot eens op man. Hij is gewoon een goede speler.
Voor hoeveel is Toivonen naar PSV gekomen? Volgend jaar zit hij met nog 1 jaar contract en het lijkt mij dat PSV ook eens geld moet verdienen met het verkopen van spelers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helaas?
Rot eens op man. Hij is gewoon een goede speler.
Er zijn momenteel maar weinig clubs die direct 10 miljoen over maken dus de kans dat Brands gelijk 10 miljoen kan investeren acht ik niet zo groot maar goed in het geval van Brands weet je het maar nooit, bij hem kan alles gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ook, maar liever 10 miljoen en verse spelers
4 mlnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor hoeveel is Toivonen naar PSV gekomen? Volgend jaar zit hij met nog 1 jaar contract en het lijkt mij dat PSV ook eens geld moet verdienen met het verkopen van spelers.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:11:42Spelers van #PSV denken dat ze verder zijn dan ze werkelijk zijn, vindt #Advocaat. reageer retweet
De overwinning op Ajax heeft dan toch zijn schaduwzijde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:11:42Spelers van #PSV denken dat ze verder zijn dan ze werkelijk zijn, vindt #Advocaat. reageer retweet
Daarom lekker contract af laten lopen. Die zal ook niet weinig verdienen aangezien hij transfervrij is binnengehaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hutch is een typische speler die altijd een 6 speelt maar nooit 4 of een 8. Een matige back maar je weet wel wat je aan hem hebt, is redelijk stabiel.
spesjul tektiks van Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Devv het volgende:
[..]
De overwinning op Ajax heeft dan toch zijn schaduwzijde.
Zelfoverschatting is groot bij deze selectie. Was er op voorhand al bang voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Had gelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar na afgelopen seizoen ben ik nog steeds huiverig voor RKC dat hoewel ze een hoop andere spelers hebben ten opzichte van vorig seizoen het lastig gaat worden.
Koeman is toch wel een trainer met ervaring en wil het seizoen voor eigen publiek niet openen met een nederlaag. Ik verwacht dat ze de boel dicht zullen gaan gooien en het een moeizame wedstrijd gaat worden waarna hopelijk 3 punten naar Eindhoven gaan.
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is groot bij deze selectie. Was er op voorhand al bang voor.
[..]
Had gelijk
die spelen overigens hetzelfde systeem als rkcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.
En daarna uit bij Groningen weer verliezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En tegen Roda winnen we weer dik en iedereen denkt dat alles weer goed is.
Ik geloof niet dat we 2x achter elkaar verliezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die spelen overigens hetzelfde systeem als rkc
3-0 weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En daarna uit bij Groningen weer verliezen
Groningen, daar gaat elke topploeg ten onderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En daarna uit bij Groningen weer verliezen
Net als vorig seizoen. Denken dat ze het wel effe kunnen wegtikken in zo'n wedstrijd. En dan niet meer kunnen omschkelen... Zeer irritante instelling.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Mooi, kunnen wij daar in ieder geval winnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen, daar gaat elke topploeg ten onder
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:24:09Ik voorspel paar dagen onweer boven de #herdgang. En een paar wissels zaterdag tegen #Rodajc reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:25:10had er vanavond alle schijn van dat teveel spelers van #PSV denken dat ze de schaal krijgen zonder commitment. Dát is dus de zwakke plek reageer retweet
Dat mis ik in de gehele verdediging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
maar hij moet echt nog veel ervaring opdoen in het slim dekken en uitschakelen van een direct tegenstander
Bij Marcelo lijkt het wel of hij er zelden vol voor gaat en na 1 ingreep er al denkt te zijn. Waardoor de tegenstander maar wat vaak alsnog de rebound kunnen oppakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Dat mis ik in de gehele verdediging.
Die Marcelo is echt een drama, dat roep ik al 1 jaar.. ja hij is sterk in de lucht.. so what !? Dat hij zijn tegenstander maar eens gras laat eten.
.....
zoals Alex dat kon![]()
Ja leuk maar daar heb je dus oefenwedstrijden voor aan het begin van het seizoen. Nu loop je direct achter de feiten aan als de concurrenten morgen winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Lemming22 het volgende:
Het mooie aan Advocaat is dat hij niet maandenlang aanmoddert met dezelfde 11, maar na één faalpartij meteen maatregelen aankondigt. En dus wissels. Hopelijk in de verdediging.
We hebben de Polish Masters en Super Cup.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar, wel een goede voorbereiding gehad.
En al winnen ze morgen niet. Is gewoon niet goed dat we vandaag hebben verloren. Advocaat moest het al zien toen we 2 kut doelpunten kregen tegen Ajax. Is Zanka echt zo slechter dan Bouma? Kan bijna niet geloven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar heb je dus oefenwedstrijden voor aan het begin van het seizoen. Nu loop je direct achter de feiten aan als de concurrenten morgen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |