eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
En niet gaan zeuren als Ajax en Feyenoord bij de kleintjes gaan verliezen, en hetzelfde daar gebeurt.
Mkay
En je denkt serieus dat die nu opeens wel gekocht gaat worden? Dit is de druppel na 2 jaar? Kom op zeg, niet zo naïef.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waarom is dat matig? Ik had Narsingh niet gehoeven hoor, ik had sowieso al liever een verdediger gehad.
Dan is het waarschijnlijk wél trollen, maar nu kan het.. Omdat PSVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lekker provoceren, zelfs van een mod. Prima![]()
Kom maar jongens, dit is volkomen terecht.![]()
En niet gaan zeuren als Ajax en Feyenoord bij de kleintjes gaan verliezen, en hetzelfde daar gebeurt.
Mkay
quote:
Dat + Dat je een counter-voorhoede hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als die ballen daar niet komen heb je er niks aan nee, achterin begint alles.. Al 4 jaar lang werd erom geroepen. We kunnen zelfs C.Ronaldo voorin hebben en die doet niks.. Door die klootviolen achterin gaat het nooit lopen. Maar dat was allang duidelijk helaas.
Nee, maar dat beweer ik ook nergens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je denkt serieus dat die nu opeens wel gekocht gaat worden? Dit is de druppel na 2 jaar? Kom op zeg, niet zo naïef.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk wél trollen, maar nu kan het.. Omdat PSV
je geeft zelf aan dat het mooi is omdat nu de transfermarkt nog open is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar dat beweer ik ook nergens.
Dit precies. Een goed voorbeeld is bij Ajax toen Vertonghen terug kwam van blessure. Alles liep beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als die ballen daar niet komen heb je er niks aan nee, achterin begint alles.. Al 4 jaar lang werd erom geroepen. We kunnen zelfs C.Ronaldo voorin hebben en die doet niks.. Door die klootviolen achterin gaat het nooit lopen. Maar dat was allang duidelijk helaas.
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Stiggie het volgende:
Nu nog wat verdedigers kopen? KOPEN KOPEN KOPEN.
Nee, ik verklaar waarom dat persoon dat zei.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
je geeft zelf aan dat het mooi is omdat nu de transfermarkt nog open is?
Vraag me serieus af of jij liever een wedstrijd van Ajax ziet of op teletekst telkens opnieuw de pagina laadt om te zien of PSV een tegengoal krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo mogen we het zien. Lekker elkaar hard trollen en op elkaar kankeren.
Ik ben er weer van door
Of het is gewoon een matige speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand moet Strootman gewoon rustig maken. Dan heb je weer de Strootman van de eerste seizoenshelft vorig jaar. Toen was hij geweldig.
Ik denk dat hij gewoon niet met druk om kan gaan. De druk van het kampioen worden vorig jaar in de 2e seizoenshelft, de druk van het kampioen worden nu
Oh, oeps.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik verklaar waarom dat persoon dat zei.
Nuytinck. Hoewel ik niet echt overtuigt ben van zijn kwaliteiten omdat het een type Moisander is die veel overtredingen nodig heeft lijkt het me wel een speler met potentie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.
Pieters heeft nog nooit in het centrum gespeeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien moet je Zanka er maar gewoon inpleuren. Des te sneller went hij. Met dit zooitje gaat het ook niet lukken.
Zanka - Pieters moet dan maar het centrum worden dit jaar
Bommel ging vaak centraal staan hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Verder is de zwakjke verdediging gewoon een gegeven. Je zou dan zeggen dat vanuit het middenveld wat ondersteuning geleverd wordt. Maar dit gebeurt niet. Van Bommel en Strootman lieten zich niet terugzakken, terwijl ze op het middenveld niets in te brengen hadden. Ben benieuwd of Advocaat iets ziet in Engelaar als de man voor de verdediging....
Manolev had het daar zelfs beter kunnen doen idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef StijnDa het volgende:
We hadden Manolev moeten inbrengen, een extra rechtsbuiten erbij want Narsingh voerde toch weinig uit daar.
Wel. Bij Utrecht. En bij Jong PSV tijdens zijn revalidatie ook een paar keer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Piets heeft nog nooit in het centrum gespeeld
Dacht ik ook al aan. Die heeft toch wat creativiteit en is rustig aan de bal. Strootman maar ff op de bank dan. Enige probleem is dat Engelaar nog niet fit isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.
Hutch op rechts is ook gewoon een mislukking. Dat riep ik in het begin al, daarna speelde hij op de een of andere manier in de laatste fase een paar aardige wedstrijden. Maar dit seizoen was het in de voorbereiding, tijdens de supercup en vandaag weer helemaal niets. Zie dan liever Manolev. Ook geen topper, maar zorgt iig dat het duel zich niet in de buurt van de goal van PSV zich afspeelt.
Verder is de zwakjke verdediging gewoon een gegeven. Je zou dan zeggen dat vanuit het middenveld wat ondersteuning geleverd wordt. Maar dit gebeurt niet. Van Bommel en Strootman lieten zich niet terugzakken, terwijl ze op het middenveld niets in te brengen hadden. Ben benieuwd of Advocaat iets ziet in Engelaar als de man voor de verdediging....
Bouma en Marcelo blijkbaar ook nooit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Piets heeft nog nooit in het centrum gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |