SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 09-08-2012 23:01:00 ]Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Stiekem wel.. en dan is het niet meer de kleine generaalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat v. Bommel Advocaat handjobs geeft ofzo?
Deze is fijn omdat iedereen score toe kan voegen en plaatjes + filmpjes, maar hoop mensen weten het keer op keer te verneukenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter dat ik een OP maak als plaatje. Is ook makkelijker alles bij te houden.
Dalijk raken ze in de war met topscorers enzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Deze is fijn omdat iedereen score toe kan voegen en plaatjes + filmpjes, maar hoop mensen weten het keer op keer te verneuken
http://www.voetbalprimeur(...)ijn-we-nog-broekkiesquote:In het Gelredome stond donderdag dezelfde eindstand op het scorebord als een week eerder in Rusland: 0-2. "Daarbij vergeleken zijn wij nog broekkies", stelde Rutten na afloop van het treffen in Arnhem.
ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een OP, who cares. Wie leest dat nu.
wat ligt het verste weg, dat zullen we wel lotenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
PSV is bij de loting voor de Play-offs van de voorronde van de Europa League als zesde geplaatst. Alleen Inter, Liverpool, Olympique Marseille, Sporting Lissabon en CSKA Moskou zijn hoger geplaatst.
Daardoor kan PSV bij de loting in het Zwitserse Nyon vrijdagmiddag vanaf 13.30 uur allen ongeplaatste ploegen treffen.
Alle ongeplaatste ploegen:
Bursaspor
Dinamo Boekarest
Feyenoord (kan PSV niet loten)
Maritimo Funchal
Rapid Wien
Legia Warschau
Dinamo Moskou
Red Star Belgrado
Sheriff Tiraspol
Anzhi Makhachkala
DVSC Debrecen
Atromitos FC
Hearts FC
Motherwell
FC Midtjylland
KSC Lokeren
FC Luzern
AIK Stockholm
Slovan Liberec
AC Horsens
Slask Wroclaw
HJK Helsinki
Tromsø IL
Ekranas Panevezys
Molde FK
FC Fehérvár
F91 Dudelange
Neftchi Baku
Dila Gori
Mura Murska Sobot
Zeta Golubovci
Dinamo Moskou lijkt me wel leuk. Terugkeer van D.Khokhlov (trainer) en Dzudszak (en helaas) bakkalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ligt het verste weg, dat zullen we wel loten
Tjsa wat moet hij dan zeggen. Hier hadden ze gewoon weinig kans.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Krijg een sterk gevoel van déjà vu bij deze reactie:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ijn-we-nog-broekkies
Zelfde reactie als altijd, godzijdank een ander team!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik hoop Anzji en dan eruit liggen
En dan vol focussen op kampioenschap en beker
PSV moet juist ver komen. Als je dan Champions League haalt heb je kans om in pot 2 in de groepsfase te zitten ipv pot 3quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie houdt score bij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Doen er nog mensen mee aan de FOK! voetbalmanager?
PSV subleagueje is misschien wel leuk
Wat heb als naam voor je team?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee deze:
http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013
Doe dit jaar ook voor het eerst mee
Ja leuk man en dan geen europese punten halen zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Snappen ze niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk man en dan geen europese punten halen zeker?(Vorig seizoen boven Porto en United)
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html
Het gaat om deze (kinderachtige en slecht gephotoshopte) foto:quote:Jacobs snapt Ajax-woede over Facebook-foto niet
HELMOND - Burgemeester Fons Jacobs van Helmond heeft zich de woede van Ajax-fans op de hals gehaald.
Op zijn Facebookpagina deelde Jacobs een foto van een veewagen met daarop het logo van de Amsterdamse club, vergezeld van de tekst 'Nieuwe spelersbus van Ajax'. Daniël Dekker, voorzitter van de supportersvereniging van Ajax, zegt vrijdag in de Telegraaf dat Jacobs' actie echt niet door de beugel kan. "Naar mijn gevoel heeft hij zijn verantwoordelijkheid helemaal verkeerd gebruikt."
Jacobs, zelf fervent fan van PSV, is momenteel met vakantie. Hij zegt de gewraakte foto toegestuurd te heben gekregen en heeft toen op zijn Facebookpagina laten weten dat hij die leuk vond.
"Als ik dat als PSV-supporter al niet meer kan doen omdat ik toevallig burgemeester ben, word me als burger het recht ontnomen om me te kunnen ontspannen. De kop van de Telegraaf ('Burgemeester Helmond: Ajax-spelers zijn varkens', red.) is opruiend en ongepast."
Inmiddels heeft Jacobs de gewraakte foto wel van zijn prikbord verwijderd.
Geniale foto. Dat wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het gaat om deze (kinderachtige en slecht gephotoshopte) foto:
[ afbeelding ]
Wat een gast zeg, dat hij niet snapt dat je dit niet kunt maken als je een publieke functie bekleedt
Oh en de Telegraaf met die titelMaar dat is natuurlijk geen verrassing.
Allemaal heel erg goed te doen. Ook Dinamo Moskou. Maar de prioriteit moet dit seizoen op het kampioenschap liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef tompsv18 het volgende:
PSV treft Zeta, Dinamo Moskou, Slovan Liberic, Luzern, Ekranas of Rapid Wien in Europa League
Luzern of Rapid Wien lijken me wel prima clubs om tegen te spelen. Dinamo Moskou is de zwaarste tegenstander.
Vind ik ook. Van mij mogen we die wedstrijdjes in de groepsfase (als we dat halen) wel met de reserves spelen. Levert echt te weinig op en de kans dat je doorgaat is dan nog steeds redelijk groot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal heel erg goed te doen. Ook Dinamo Moskou. Maar de prioriteit moet dit seizoen op het kampioenschap liggen.
Dinamo is balazsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef tompsv18 het volgende:
PSV treft Zeta, Dinamo Moskou, Slovan Liberic, Luzern, Ekranas of Rapid Wien in Europa League
Luzern of Rapid Wien lijken me wel prima clubs om tegen te spelen. Dinamo Moskou is de zwaarste tegenstander.
Facebook moet ook verboden worden boven 20 jaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een gast zeg, dat hij niet snapt dat je dit niet kunt maken als je een publieke functie bekleedt
Hij heeft het alleen maar Geliked, so what. 99% buiten Helmond heeft hem niet eens op Facebook..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 van de 4 speelde niet eens op het EK.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:01 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Gezien de prestaties van Oranje niet echt een gegeven van enig waarde....
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 13:41:12#Vitesse slaat weer toe. Neemt chauffeur/manus van alles Carlos #López over van #PSV. reageer retweet
Ah Fred wil de complete technische staf hebben om die drie fantastische jaren die hij hier had te herbeleven. Goed idee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 13:41:12#Vitesse slaat weer toe. Neemt chauffeur/manus van alles Carlos #López over van #PSV. reageer retweet
Dat was toch die gozer die af en toe nog contact had met Reis? (toen reis in brazilie was)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef mrstylo het volgende:
Dan heeft het al helemaal geen waardequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3 van de 4 speelde niet eens op het EK.
Ben blij dat hij weg is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ah Fred wil de complete technische staf hebben om die drie fantastische jaren die hij hier had te herbeleven. Goed idee.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat was toch die gozer die af en toe nog contact had met Reis? (toen reis in brazilie was)
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-08-2012 om 20:26:46#Hiddink zegt vandaag in #VI dat Jelle Goes, hoofd opleider bij #PSV, toch naar #Anzhi vertrekt. Goes geeft geen commentaar op die bewering reageer retweet
Één van de weinige spelers niet door bord op schoot-scouting op zondagavond gehaald is faalt vooralsnog hopeloos. Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:22 schreef Lemming22 het volgende:
Advocaat zegt voorlopig te kiezen voor Derijck op de bank in plaats van Zanka. Da's niet zo'n best signaal denk ik..
Wel captain bij Kopenhagen geweest (toen zij CL speelden) en 5 caps, dus dat moet toch iets betekenen. Alleen lijkt het dat Zanka moet concurreren met Marcelo omdat ze niet goed samen kunnen spelen (was zo'n gerucht dat ik hier las tijdens de voorbereiding) en dat verliest hij voorlopig. Maar ook niet op de bank, ik ben erg benieuwd naar de onderbouwing daarvoor van Advocaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Één van de weinige spelers niet door bord op schoot-scouting op zondagavond gehaald is faalt vooralsnog hopeloos. Wat een verrassing.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:28:21Zanka moet duidelijk nog wennen aan het Nederlands voetbal en zit daarom (nog steeds) niet bij de #PSV-selectie. reageer retweet
Nog niet op het niveau van voor zijn knieblessure dus..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:28:21Zanka moet duidelijk nog wennen aan het Nederlands voetbal en zit daarom (nog steeds) niet bij de #PSV-selectie. reageer retweet
Geef hem een half jaar om aan te passen dan weten we meer. Nieuwe spelers afschrijven voordat het seizoen is begonnen slaat nergens op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nog niet op het niveau van voor zijn knieblessure dus..
Google dan eerst voordat je dat vraagtquote:
Ik vraag niet, maar had daarvoor verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Google dan eerst voordat je dat vraagt
Jezus, sorry, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Google dan eerst voordat je dat vraagt
Benieuwd of hij speelminuten gaat krijgen morgen tegen RKC.quote:Dick Advocaat was tegenover PSV.nl te spreken over de ontwikkeling van Tim Matavz. Na een moeizame beginfase wordt de spits steeds fitter en scherper. "Bij Matavz zie je duidelijk verbetering in de afwerkvormen, daarin is hij het scherpst. Van alle spelers scoort hij het makkelijkste."
Ik denk dat het voor PSV inmiddels duidelijk is dat ze Lens niet gaan verkopen, dus heb je 2 prima spitsen. Lijkt me logisch om Locadia dan te verhuren als hij elders wel aan spelen toe kan komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Jurgen Locadia misschien naar RKC/Willem II voor een jaartje?
Zou ik niet doen.. ik zou Locadia uittesten in de beker/EL...
EL moet gewoon:
Depay-Locadia-Narsingh
Ritzmaier-Wijnaldum-Hutchinson
Willems-Zanka-Van Ooijen-Marzo
-Waterman-
Marzo is (gelukkig) weg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
EL moet gewoon:
Depay-Locadia-Narsingh
-Waterman-
gewoon met de veste basis, lekker automatismen inslijpen en ritme opdoen. Wisselen kan altijd nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
EL moet gewoon:
Depay-Locadia-Narsingh
-Waterman-
PSV gaat gewoon met de sterkste opstelling in de EL spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef 3M1N3M het volgende:
EL moet gewoon:
Depay-Locadia-Narsingh
-Waterman-
Die denkt ook, dat wordt een walkoverquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
Zelfs Dick had zoiets van wie zijn dat?
En terecht. Het zou belachelijk zijn als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon met de sterkste opstelling in de EL spelen.
In tegenstelling tot Advocaat vertelde Rutten op dit soort momenten altijd dat we dit soort tegenstanders niet mochten onderschatten in plaats van dat je zal zeggen dat je dit soort wedstrijd gewoon hoort te winnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
Het grootste verschil is dat het uit de mond van Advocaat komt op een manier van dat het gewoon een normale uitspraak is, terwijl wanneer Rutten het zei, en een harde en gedurfde uitspraak was, alsof het nodig was om hard te zijn. Voor Advocaat is het routine. RKC is een formaliteit, irrelevant voor PSV's ambities, gewoon opzij zetten, klaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:22 schreef alf89 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Advocaat vertelde Rutten op dit soort momenten altijd dat we dit soort tegenstanders niet mochten onderschatten in plaats van dat je zal zeggen dat je dit soort wedstrijd gewoon hoort te winnen.
Scout sturenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht. Het zou belachelijk zijn als je dat niet doet.
Van mij mogen ze die overwinning zo inleveren. Heb het wel gehad met die Oostblok competitie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht. Het zou belachelijk zijn als je dat niet doet.
Nederlandse voetbal? Hun positie op de UEFA-ranglijst?quote:
Onzinnig om het een Oostblok-competitie te noemen. Er zitten genoeg hoogstaande teams tussen. Was dat niet het geval dan hadden we de afgelopen jaren wel kans gemaakt om hem te winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die overwinning zo inleveren. Heb het wel gehad met die Oostblok competitie.
Moet je alsnog CL halen en die kans is groter als je meer op Eredivisie focust dan op EL waar je toch eruit ligt door een team dat 3de is geworden in een CL poulequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederlandse voetbal? Hun positie op de UEFA-ranglijst?
Best handig om daar te presteren als je niet wilt dat je in pot 4 ingedeeld wordt als je eindelijk weer eens CL-voetbal speelt.
Onzin. Als je een topclub wilt zijn zul je ook moeten kunnen presteren als je doordeweeks Europees gespeeld hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je alsnog CL halen en die kans is groter als je meer op Eredivisie focust dan op EL waar je toch eruit ligt door een team dat 3de is geworden in een CL poule
Naar Milaan reizen of naar sibir novosibirsk is nogal een verschil? In CL speelt je ploeg ook echt 100% en in de EL zie ik dat nooit.. Kijk eens naar de Spurs, die willen liever gewoon niet meedoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Als je een topclub wilt zijn zul je ook moeten kunnen presteren als je doordeweeks Europees gespeeld hebt.
Anders kan je het als je eenmaal CL gehaald hebt ook wel vergeten om weer CL te halen.
Precies door die domme instelling van landen, zoals bijvoorbeeld Italië en Frankrijk gaan we ze inhalen op de Europese ranglijst. Des te hoger je staat des te meer kans je hebt om in pot 2 te komen in de CL-poule. Dat betekent gewoon dat de kans enorm groot is dat je de volgende ronde van de CL haalt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar Milaan reizen of naar sibir novosibirsk is nogal een verschil? In CL speelt je ploeg ook echt 100% en in de EL zie ik dat nooit.. Kijk eens naar de Spurs, die willen liever gewoon niet meedoen.
Noujah dan moeten we heel wat winnen om die landen in te gaan halen hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies door die domme instelling van landen, zoals bijvoorbeeld Italië en Frankrijk gaan we ze inhalen op de Europese ranglijst. Des te hoger je staat des te meer kans je hebt om in pot 2 te komen in de CL-poule. Dat betekent gewoon dat de kans enorm groot is dat je de volgende ronde van de CL haalt.
Verder vind ik persoonlijk de EL toffer om te zien dan de CL, maar dat is puur persoonlijk
Onzin, we doen het al 3 jaar beter dan Frankrijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah dan moeten we heel wat winnen om die landen in te gaan halen hoor![]()
Dan moeten we nu heel erg goed spelen aangezien PSG zeker veel punten gaat pakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, we doen het al 3 jaar beter dan Frankrijk.
PSG compenseert niet het feit dat er 6 clubs uit Frankrijk goed moeten spelen. Zeker niet als er 3 in de EL zitten die daar geen fuck om geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moeten we nu heel erg goed spelen aangezien PSG zeker veel punten gaat pakken.
Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSG compenseert niet het feit dat er 6 clubs uit Frankrijk goed moeten spelen. Zeker niet als er 3 in de EL zitten die daar geen fuck om geven.
Hoeft ook niet, alleen Frankrijk inhalen is al genoeg voor een extra CL-plaats.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.
AZ moet echt veel geluk hebben om de EL poulefase te halen, Ajax moet het van een gunstige loting hebben, heerenveen ook... Dan heb je ook nog Portugal, die we zeker niet gaan inhalen.
Oekraine, portugal en rusland staan boven ons en frankrijk heeft 13 punten meer dan NL.. Dan moet Ajax CL winnen en PSV ELquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, alleen Frankrijk inhalen is al genoeg voor een extra CL-plaats.
Daar doen we het pas twee jaar beter dan Frankrijk. En dan nog is het verschil dat wij in die twee jaar hebben gemaakt kleiner dan het verschil dat zij in het jaar daarvoor hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef GGMM het volgende:
Wat? Oekraïne staat helemaal niet boven ons. Portugal is niet relevant.
Frankrijk staat boven ons, die moeten we hinhalen.
Zie ook: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
AZ wint wel van Anzhiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.
AZ moet echt veel geluk hebben om de EL poulefase te halen, Ajax moet het van een gunstige loting hebben, heerenveen ook... Dan heb je ook nog Portugal, die we zeker niet gaan inhalen.
Hmmm dan keek ik op een verkeerde lijstquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef GGMM het volgende:
Wat? Oekraïne staat helemaal niet boven ons. Portugal is niet relevant.
Frankrijk staat boven ons, die moeten we hinhalen.
Zie ook: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
Wat is er onzinnig aan? Voorbereiding naar het verre oosten, als je pech hebt fc novibirsk oid... in de poulefase mag je lekker uit naar oost turkije, oekraine en polen. Om vervolgens in de halve finale eens een westerse club tegen te komen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Onzinnig om het een Oostblok-competitie te noemen. Er zitten genoeg hoogstaande teams tussen. Was dat niet het geval dan hadden we de afgelopen jaren wel kans gemaakt om hem te winnen.
Zou wel mooi zijn geweest. Lekker transfervrij laten gaan. Als Engelaar een beetje voor het sportieve succes wil gaan en een vol seizoen spelen en zich weer in de kijker spelen voor andere clubs zou ie gewoon salaris in moeten leveren, want speeltijd is ie vrijwel zeker van onder Rutten.quote:Rutten: Engelaar onbetaalbaar voor Vitesse
Fred Rutten wil er bij Vitesse graag nog ervaring bij om zijn elftal in balans te brengen. De club is nog in gesprek met Ajax over een overgang van Theo Janssen. Zelf noemde Rutten ook Orlando Engelaar als een speler die hij graag naar Arnhem zou willen halen. 'Maar ik ken zijn salaris, hij is nooit haalbaar.'
De middenvelder heeft bij PSV nog een eenjarig contract. PSV wil meewerken aan een vertrek, maar vanwege zijn hoge salaris slaagt hij er de afgelopen jaren niet in een nieuwe club te vinden.
Rutten wil hem echt overal meenemen hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn geweest. Lekker transfervrij laten gaan. Als Engelaar een beetje voor het sportieve succes wil gaan en een vol seizoen spelen en zich weer in de kijker spelen voor andere clubs zou ie gewoon salaris in moeten leveren, want speeltijd is ie vrijwel zeker van onder Rutten.
Zou al de 4e club zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rutten wil hem echt overal meenemen he
een jaar lang 7 ton betalen en dat Vitesse 1 miljoen betaald is wel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou al de 4e club zijnMisschien dat Brands iets kan regelen dat hij een paar ton salaris betaalt en Jordania de rest aanvult. Ook al klinkt het absurd, dat salaris ben je anders sowieso kwijt want ik zie hem met dit druk bezette middenveld toch geen speeltijd meer krijgen in het eerste van PSV. Dan bespaar je in ieder geval een klein deel op de salariskosten.
Dan nog Manolev weg en we zijn een groot deel van het achterlijke beleid gevoerd door Jan Reker en Co kwijt.
7 ton vind ik dan weer te veel, dacht meer aan 3 max 4 zodat hij in totaal toch hetzelfde heeft als wat hij bij PSV verdient. Theo Janssen zal ook wel rond de 1,5 miljoen verdienen lijkt me.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een jaar lang 7 ton betalen en dat Vitesse 1 miljoen betaald is wel goed
7 ton vind ik wel meevallen voor een jaartje, vooral als je 1 miljoen over houdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
7 ton vind ik dan weer te veel, dacht meer aan 3 max 4 zodat hij in totaal toch hetzelfde heeft als wat hij bij PSV verdient. Theo Janssen zal ook wel rond de 1,5 miljoen verdienen lijkt me.
Besparen sowieso op de transferkosten als ze 'm gratis krijgen. Theo Janssen moeten ze kopen bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 ton vind ik wel meevallen voor een jaartje, vooral als je 1 miljoen over houd
Klopt ja, ik zou ook voor een Janssen gaan dan Engelaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Besparen sowieso op de transferkosten als ze 'm gratis krijgen. Theo Janssen moeten ze kopen bij Ajax.
Ja is wel een betere keus en een echte Vitessenaar. Rutten heeft met beide spelers samengewerkt bij Twente dus helaas zal het dan wel Janssen worden en zitten wij nog een jaar met Engelaar opgescheeptquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, ik zou ook voor een Janssen gaan dan Engelaar.
Zal een dure bank worden, 1,7 miljoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja is wel een betere keus en een echte Vitessenaar. Rutten heeft met beide spelers samengewerkt bij Twente dus helaas zal het dan wel Janssen worden en zitten wij nog een jaar met Engelaar opgescheept
ja belachelijk he, steeds diezelfde kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben me seizoenskaart kwijtWaarom moet ik ook 10 jaar met hetzelfde pasje doen?
Groot gelijk heeft ie. 1.7 miljoen verdienen met een beetje trainen, zou ik ook doen als ik Engelaar wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, is die koekenbakker van een Engelaar nog steeds niet weg?
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:
Carlos Salcido speelt nu gewoon finale bij de Olympische Spelen.
Het is dat hij al richting het einde van zijn carrière zit, maar anders zeker niet, hij is toch al dik miljonair. Dan zou ik liever spelen bij een club die me elke week opstelt ook al verdien ik de helft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ie. 1.7 miljoen verdienen met een beetje trainen, zou ik ook doen als ik Engelaar was
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.
Die gast kan echt zo in een Quentin Tarantino film als bad guy.quote:
Ik als Ajax fan vind dat Ajax-supporters hier gewoon tegen moeten kunnen, los van het feit dat het niet zo handig is om als burgemeester te doen. Gezeik om niets dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Ik las op voetbalzone dat er alweer verbanden werden gelegd met de deportatie van joden tijdens de oorlog (gezien de veewagen). Beetje erg ver gezocht allemaal, het is gewoon een onschuldige grap en mensen moeten niet zo snel in het slachtofferrol willen kruipen. Het is onhandig van de burgemeester maar andersom worden er ook genoeg grappen over en weer gemaakt. Kan me niet voorstellen dat er echt mensen gekwetst door worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik als Ajax fan vind dat Ajax-supporters hier gewoon tegen moeten kunnen, los van het feit dat het niet zo handig is om als burgemeester te doen. Gezeik om niets dus.
Eerste 2 seizoenen ja, daarna kelderde het niveauquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.
You got it.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Haagse bluf, werkt leuk als je ook daadwerkelijk een goed elftal hebt. Anders zak je gewoon na een wedstrijdje of 2 weer door de 'ondergrens'.
Met de huidige verdediging gaat PSV ook tegen clubs als RKC nog de nodige punten verspelen.
Dit. Al vier jaar het grote probleem bij PSV, maar nee, gewoon lekker het contract van Bouma verlengen. Goed idee!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef knep het volgende:
Wanneer wordt nu eens ingegrepen bij die RUK verdediging.
Sluit voor mijn part een lening af bij de koningin maar koop eens wat fatsoenlijks.
Wat is er mis met de verdediging dan? Narsingh de verlosser is er, kan PSV niks gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef knep het volgende:
Wanneer wordt nu eens ingegrepen bij die RUK verdediging.
Sluit voor mijn part een lening af bij de koningin maar koop eens wat fatsoenlijks.
Ik ben er ook bang voor, hopelijk handelt Ajax het snel af.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef BlaZ het volgende:
Denk dat Brands nu wel Assaidi gaat kopen
Zegt meteen alles.quote:
Jup, wel lache met al die mensen die Toivonen ook nog willen verkopen. Zonder Toivonen wordt het echt helemaal niks dit seizoen vrees ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
Het kutte is dat we gewoon terecht verloren hebben. Dit is gewoon zorgwekkend. Ik wist al dat we een counterploeg waren geworden, maar dat het zo slecht gaat wanneer we spel moeten maken hadden ik niet verwacht.
En wat een klote verdediging hebben we.
En alle mensen die dachten dat Marcelo goed was hier.![]()
Welk getroll? Ik hou me bij de feiten, PSV staat toch onderaan nu? Of niet dan?quote:
Idd, dan zou Wijnaldum daar komen te staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jup, wel lache met al die mensen die Toivonen ook nog willen verkopen. Zonder Toivonen wordt het echt helemaal niks dit seizoen vrees ik.
Kijk eens naar de afgelopen wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dan zou Wijnaldum daar komen te staanDie heeft helemaal geen rendement. Toivonen scoort tenminste nog.
Van je collega mocht er niet getrollt worden.quote:
Ik denk meer aan die 2 centrale verdedigers die prutsenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maaruh, gaan we het nog hebben over die twee strafschoppen die we niet hebben gekregen, of is dat TE zielig?
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Van je collega mocht er niet getrollt worden.
Van Bommel speelde prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Devv het volgende:
Maar wat vinden de PSV'ers van het optreden van van Bommel? Het leek net alsof hij het tempo niet meer bij kon houden. Dat was vooral zichtbaar bij die sliding.
Goede eerste helft, 2de slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Devv het volgende:
Maar wat vinden de PSV'ers van het optreden van van Bommel? Het leek net alsof hij het tempo niet meer bij kon houden. Dat was vooral zichtbaar bij die sliding.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik vraag me even af wat Advocaat in de afgelopen zes weken heeft gedaanEr is in feite niks veranderd. Nog steeds een rukverdediging en aanvallers die het niet afmaken, als het moet.
Had rood kunnen krijgen. Had nog geen geeld verdiend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaag dat je dit zegt. Van Bommel had rood kunnen krijgen.
Tja. Zoet ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is geen trol.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Van je collega mocht er niet getrollt worden.
Maar dit is geen SC. Je mag van mij veel zeggen, maar dat soort reacties voegen hier niets toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.
Ga janken joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Lekkere mods weer hoor, je zou bijna denken dat hun het voorbeeld zijn hoe het moet.. Maar blijkbaar niet..
Ajax was niet op volle sterkte, ondanks het feit dat de zege wel heeeel prettig was. Maar goed, deze lijn moet heel snel doorbroken worden. Donderdag al Europa in en dan zaterdag Roda.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...
Ga maar weer de peetvader uithangen dan, zulke reacties voegen 0% toequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef static het volgende:
[..]
Is geen trol.
Al dat gehype en dan meteen de fout ingaan.
We hadden geen fase. Doelpunt Lens was ook geluk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Kenju het volgende:
Gewoon terecht verloren. RKC was gewoon overal de baas. Dat onze verdediging klote is, wisten we. Maar Van Bommel en Strootman hadden ook helemaal niets te brengen en werden volledig overlopen. Na de eerste fase was bijna iedereen gewoon onzichtbaar.
Ach, ik verkoop gewoon mijn huis en koop in plaats daarvan de grond onder het stadion terug van de gemeente en vervolgens verkoop ik die weer terug aan de gemeente voor 2x het bedrag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Stiggie het volgende:
Wat een geniale uitslag. Lekker begin jongens. Wordt lekker miljoenen verlies lijden zo
Wat een onzin dit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...
Grootst mogelijke onzin ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel blij dat het nu gelijk gebeurd, Bouma en Marcelo compleet falen.. Nu kun je er nog wat aan doen ipv later
Waarom? Kun je dat ook uitleggen of kun je allemaal kwats uitkramen in snappy oneliners?quote:
Hij had een slecht kwartier ongeveer in de 2e helft. Vond hem in de 1e helft erg sterk spelen. Rest van de 2e helft redelijk. Prima schot ook, maar jammer dat Strootman weer loopt te kloten. Die moet ook naar een psychiater. Vorige jaar de 2e seizoenshelft agressief en gek doen en weet ik veel wat. Ik hoopte dat hij daar klaar mee zou zijn, maar het gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Natuuuuuuuuurlijkquote:
We moeten juist een aantal counterspelers kwijtraken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Brands, verkoop Toivonen en haal alsjeblieft Viergever o.i.d. op. Martina mag ook aangekocht worden.
Waarom is het beter dit nu te doen dan later? 'Wanneer je punten verliest is irrelevant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom? Kun je dat ook uitleggen of kun je allemaal kwats uitkramen in snappy oneliners?
Wat een onzin ja......................................quote:
Wat is je vraag precies? Of is dit puur om uit te lokken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef baaart het volgende:
Om hier maar even te 'quoten':
-> Wat is eigenlijk de laatste keer dat Strootman iets fatsoenlijks gedaan heeft? NL elftal niks gepresteerd, bij PSV het eind van vorig seizoen ook helemaal niets geweest...
Ben zelf nooit echt een fan geweest van 'm... heeft in zijn beginperiode uiteindelijk wel een paar goede wedstrijden laten zien...maar verder?
Omdat de transfermarkt nog open is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is het beter dit nu te doen dan later? 'Wanneer je punten verliest is irrelevant.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is het beter dit nu te doen dan later? 'Wanneer je punten verliest is irrelevant.
Waarom denken mensen dat?quote:
Jup, maar schijnbaar is hij geweldig. Onbegrijpelijk, zakt heel regelmatig door de ondergrens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef baaart het volgende:
Om hier maar even te 'quoten':
-> Wat is eigenlijk de laatste keer dat Strootman iets fatsoenlijks gedaan heeft? NL elftal niks gepresteerd, bij PSV het eind van vorig seizoen ook helemaal niets geweest...
Ben zelf nooit echt een fan geweest van 'm... heeft in zijn beginperiode uiteindelijk wel een paar goede wedstrijden laten zien...maar verder?
Oh ja, nu gaan ze opeens wel een verdediger kopen? En minimaal 2 aanvallers?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de transfermarkt nog open is.
Ik ben het met hem eens. Strootman is gruwelijk gehypt, maar heeft nog maar in weinig wedstrijden bij PSV iets toegevoegd. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies? Of is dit puur om uit te lokken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel blij dat het nu gelijk gebeurd, Bouma en Marcelo compleet falen.. Nu kun je er nog wat aan doen ipv later
Maar daar zag je tenminste nog wel spelers van PSV die een rol hadden. Maar misschien inderdaad te positief verwoord. Maar echt, daarna was iedereen gewoon onzichtbaar en was iedereen aan het zwemmen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hadden geen fase. Doelpunt Lens was ook geluk.
Uitlokken ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies? Of is dit puur om uit te lokken?
Ik reageerde op de post waarin gezegd werd dat er niet op belangrijke momenten gescoord wordt, en dat is soms wel het geval, maar soms ook gewoon niet. Jij hebt het over iets anders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een onzin dit.
Je ziet toch zelf ook wel dat het een counterploeg is? Ze moeten het puur hebben vand e snelheid die achter de defensie van de tegenstander valt. Die is er alleen bij teams die durven te aanvallen tegen PSV. Dat is dus alleen Ajax en misschien Twente.
Advocaat moest het nog ervaren blijkbaar, nou die heeft het meegemaakt en hopelijk doet hij wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef MRN89 het volgende:
[..]Marcelo is een drama..vorig seizoen was dat al het geval.
Bouma is leuk voor op de bank.. een paar keer lekker invallen als er een blessure is oid.
Manolev/Atiba komen gewoon te kort.
Beetje matig dit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, nu gaan ze opeens wel een verdediger kopen? En minimaal 2 aanvallers?
Alleen PSV heeft geen geld meer. Tenzij ze andermaal gaan aankloppen bij de gemeente Eindhoven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de transfermarkt nog open is.
Dat was al begroot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Maar jullie moeten sowieso een speler verkopen anders is het weer 10 mil + verlies.
Nee, een beetje matig van jou dat je hoopt dat PSV nog een paar spelers koopt.quote:
Klopt, maar dat zien wij als PSV'ers ook wel. Strootman werd hier samen met Eriksen al bij Barcelona gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens. Strootman is gruwelijk gehypt, maar heeft nog maar in weinig wedstrijden bij PSV iets toegevoegd. Het is niet anders.
Klopt manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft geen geld meer. Tenzij ze andermaal gaan aankloppen bij de gemeente Eindhoven.
Ja goed voor Tim, hij heeft wat vertrouwen nodig na zijn matige startquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maar jongens, niemand die een goed woordje over heeft voor het feit dat Matavz gescoord heeft? Hij oogde best gretig.
Ja maar je moet ook kijken welke spelers voor een aardig bedrag verkocht kunnen worden. Dat zijn eigenlijk alleen Toivonen en Lens. De rest is er nog maar een jaar dus zou eigenlijk moeten blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We moeten juist een aantal counterspelers kwijtraken.
Ik ben ook PSV-supporter. Gewoon Stroot op de bank en Ritz of Ooijen naast Bommel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zien wij als PSV'ers ook wel. Strootman werd hier samen met Eriksen al bij Barcelona gezien.
Morgen staan jullie onder ons....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Succes in het komende seizoen jongens
Jullie ook met Daley achterinquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Succes in het komende seizoen jongens
En waarom is dat matig? Ik had Narsingh niet gehoeven hoor, ik had sowieso al liever een verdediger gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, een beetje matig van jou dat je hoopt dat PSV nog een paar spelers koopt.
En dan nog heb je niks aan Lens en Narsingh in de spits, zoals ik al uitgelegd heb
Wil jij dat een heel seizoen volhouden met Ritz of Ooijen naast Mark dan? Die liet vandaag ook weer volledig gaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben ook PSV-supporter. Gewoon Stroot op de bank en Ritz of Ooijen naast Bommel.
Als die ballen daar niet komen heb je er niks aan nee, achterin begint alles.. Al 4 jaar lang werd erom geroepen. We kunnen zelfs C.Ronaldo voorin hebben en die doet niks.. Door die klootviolen achterin gaat het nooit lopen. Maar dat was allang duidelijk helaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, een beetje matig van jou dat je hoopt dat PSV nog een paar spelers koopt.
En dan nog heb je niks aan Lens en Narsingh in de spits, zoals ik al uitgelegd heb
Zo mogen we het zien. Lekker elkaar hard trollen en op elkaar kankeren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Morgen staan jullie onder ons....
eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
En niet gaan zeuren als Ajax en Feyenoord bij de kleintjes gaan verliezen, en hetzelfde daar gebeurt.
Mkay
En je denkt serieus dat die nu opeens wel gekocht gaat worden? Dit is de druppel na 2 jaar? Kom op zeg, niet zo naïef.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waarom is dat matig? Ik had Narsingh niet gehoeven hoor, ik had sowieso al liever een verdediger gehad.
Dan is het waarschijnlijk wél trollen, maar nu kan het.. Omdat PSVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lekker provoceren, zelfs van een mod. Prima![]()
Kom maar jongens, dit is volkomen terecht.![]()
En niet gaan zeuren als Ajax en Feyenoord bij de kleintjes gaan verliezen, en hetzelfde daar gebeurt.
Mkay
quote:
Dat + Dat je een counter-voorhoede hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als die ballen daar niet komen heb je er niks aan nee, achterin begint alles.. Al 4 jaar lang werd erom geroepen. We kunnen zelfs C.Ronaldo voorin hebben en die doet niks.. Door die klootviolen achterin gaat het nooit lopen. Maar dat was allang duidelijk helaas.
Nee, maar dat beweer ik ook nergens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je denkt serieus dat die nu opeens wel gekocht gaat worden? Dit is de druppel na 2 jaar? Kom op zeg, niet zo naïef.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk wél trollen, maar nu kan het.. Omdat PSV
je geeft zelf aan dat het mooi is omdat nu de transfermarkt nog open is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar dat beweer ik ook nergens.
Dit precies. Een goed voorbeeld is bij Ajax toen Vertonghen terug kwam van blessure. Alles liep beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als die ballen daar niet komen heb je er niks aan nee, achterin begint alles.. Al 4 jaar lang werd erom geroepen. We kunnen zelfs C.Ronaldo voorin hebben en die doet niks.. Door die klootviolen achterin gaat het nooit lopen. Maar dat was allang duidelijk helaas.
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Stiggie het volgende:
Nu nog wat verdedigers kopen? KOPEN KOPEN KOPEN.
Nee, ik verklaar waarom dat persoon dat zei.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
je geeft zelf aan dat het mooi is omdat nu de transfermarkt nog open is?
Vraag me serieus af of jij liever een wedstrijd van Ajax ziet of op teletekst telkens opnieuw de pagina laadt om te zien of PSV een tegengoal krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo mogen we het zien. Lekker elkaar hard trollen en op elkaar kankeren.
Ik ben er weer van door
Of het is gewoon een matige speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand moet Strootman gewoon rustig maken. Dan heb je weer de Strootman van de eerste seizoenshelft vorig jaar. Toen was hij geweldig.
Ik denk dat hij gewoon niet met druk om kan gaan. De druk van het kampioen worden vorig jaar in de 2e seizoenshelft, de druk van het kampioen worden nu
Oh, oeps.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik verklaar waarom dat persoon dat zei.
Nuytinck. Hoewel ik niet echt overtuigt ben van zijn kwaliteiten omdat het een type Moisander is die veel overtredingen nodig heeft lijkt het me wel een speler met potentie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.
Pieters heeft nog nooit in het centrum gespeeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien moet je Zanka er maar gewoon inpleuren. Des te sneller went hij. Met dit zooitje gaat het ook niet lukken.
Zanka - Pieters moet dan maar het centrum worden dit jaar
Bommel ging vaak centraal staan hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Verder is de zwakjke verdediging gewoon een gegeven. Je zou dan zeggen dat vanuit het middenveld wat ondersteuning geleverd wordt. Maar dit gebeurt niet. Van Bommel en Strootman lieten zich niet terugzakken, terwijl ze op het middenveld niets in te brengen hadden. Ben benieuwd of Advocaat iets ziet in Engelaar als de man voor de verdediging....
Manolev had het daar zelfs beter kunnen doen idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef StijnDa het volgende:
We hadden Manolev moeten inbrengen, een extra rechtsbuiten erbij want Narsingh voerde toch weinig uit daar.
Wel. Bij Utrecht. En bij Jong PSV tijdens zijn revalidatie ook een paar keer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Piets heeft nog nooit in het centrum gespeeld
Dacht ik ook al aan. Die heeft toch wat creativiteit en is rustig aan de bal. Strootman maar ff op de bank dan. Enige probleem is dat Engelaar nog niet fit isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die er natuurlijk amper. Alleen Zanka, en die voldoet nog niet, om wat voor reden dan ook. Misschien doordat hij lang geblesseerd is geweest, misschien omdat hij niet goed genoeg is.
Hutch op rechts is ook gewoon een mislukking. Dat riep ik in het begin al, daarna speelde hij op de een of andere manier in de laatste fase een paar aardige wedstrijden. Maar dit seizoen was het in de voorbereiding, tijdens de supercup en vandaag weer helemaal niets. Zie dan liever Manolev. Ook geen topper, maar zorgt iig dat het duel zich niet in de buurt van de goal van PSV zich afspeelt.
Verder is de zwakjke verdediging gewoon een gegeven. Je zou dan zeggen dat vanuit het middenveld wat ondersteuning geleverd wordt. Maar dit gebeurt niet. Van Bommel en Strootman lieten zich niet terugzakken, terwijl ze op het middenveld niets in te brengen hadden. Ben benieuwd of Advocaat iets ziet in Engelaar als de man voor de verdediging....
Bouma en Marcelo blijkbaar ook nooit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Piets heeft nog nooit in het centrum gespeeld
Het is Strootman naar zijn hoofd gestegen, na vorig seizoen denkt hij dat hij de grote vedette van PSV is, als je ook zag hoe hij uit die bus kwam lopen toen die supporters zo kwaad waren en hoe hij ze te woord stond. Hij is gewoon nog een jochie met weinig ervaring en mentaal nog niet zo sterk, laat hem maar een jaar lang onderdanig in de schaduw van Van Bommel staan en gewoon gaan voor elke bal, dan komt hij misschien weer terug in goede doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand moet Strootman gewoon rustig maken. Dan heb je weer de Strootman van de eerste seizoenshelft vorig jaar. Toen was hij geweldig.
Ik denk dat hij gewoon niet met druk om kan gaan. De druk van het kampioen worden vorig jaar in de 2e seizoenshelft, de druk van het kampioen worden nu
Eerste seizoenhelft van vorig jaar was het ook niet veel hoor. Vergeet niet dat we toen lang niet van de top 10 van de eredivisie wisten te winnen. De opmerkingen over Strootman waren toen ook dat hij eigenlijk het alleen maar echt goed deed tegen Ajax met Utrecht, en afgezien daarvan echt niet zo briljant was als velen hem toeschrijven om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wauw.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel. Bij Utrecht. En bij Jong PSV tijdens zijn revalidatie ook een paar keer.
De Vrij gaat nooit voor minder dan 10 weg bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Zou Brands het durven om voor de Vrij te gaan ? Beste Nederlandse verdediger momenteel.
Zal ie wel veel over zich heen krijgen als ie dat doet, zal ie het doen ?
Ik durf te wedden dat Pieters een betere inspeelpass heeft dan die twee imbecielen bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw.
En daarom is hij nu opeens beter dan wat er nu staat? Grote gok die je daar neemt.
Hebben jullie geen eigen jeugd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Zou Brands het durven om voor de Vrij te gaan ? Beste Nederlandse verdediger momenteel.
Zal ie wel veel over zich heen krijgen als ie dat doet, zal ie het doen ?
Dan ken jij de trucendoos van Brands niet !quote:
Nou ja. Echt slechter lijkt me lastig. 2 eigen goals in 2 wedstrijden. En 3 persoonlijk fouten waar een goal uit komt daar nog bij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw.
En daarom is hij nu opeens beter dan wat er nu staat? Grote gok die je daar neemt.
In de jeugd deed hij dat ja. Ik zou graag zien dat het eens geprobeerd wordt, maar we moeten nergens op rekenen. Niets zegt dat hij dat daadwerkelijk kan. Bouma was in de jeugd een spits. En Manolev een rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel. Bij Utrecht. En bij Jong PSV tijdens zijn revalidatie ook een paar keer.
Eindhoven?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan ken jij de trucendoos van Brands niet !
Oke.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Pieters een betere inspeelpass heeft dan die twee imbecielen bij elkaar.
Wij wel, maar PSV niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hebben jullie geen eigen jeugd?
[..]
Pieters maakte op LV eind vorig seizoen al behoorlijk wat fouten. Laat staan op een positie waar hij jaren niet gevoetbald heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja. Echt slechter lijkt me lastig. 2 eigen goals in 2 wedstrijden. En 3 persoonlijk fouten waar een goal uit komt daar nog bij.
Bouma is eigen jeugd....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Wij wel, maar PSV niet schijnbaar.
Grote gok inderdaad. Maar met die centrum de competitie in gaan is een nog grotere gok. Ik denk dat Pieters het wel kan. Hij is een back die vooral verdedigend is ingesteld, vrij snel en ook goed aan de bal voor CV-begrippen. Veel slechter dan Bouma gaat het toch niet worden. Die is te ver op zijn retourquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw.
Najah toch ook?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Kenju het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe Brenet het zou doen op de rechtsback tov Hutch. Hebben we wel twee 18-jarige backs, maar ja, zals het het beste is wat we hebben, waarom niet?
Hm, snap het ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Grote gok inderdaad. Maar met die centrum de competitie in gaan is een nog grotere gok. Ik denk dat Pieters het wel kan. Hij is een back die vooral verdedigend is ingesteld, vrij snel en ook goed aan de bal voor CV-begrippen. Veel slechter dan Bouma gaat het toch niet worden. Die is te ver op zijn retour
Klopt helemaal. Zal vast wel potentie in zitten maar het komt er maar heel sporadisch uit. Evenals met Mertens, enkele goede wedstrijden afwisselen met dramatische.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eerste seizoenhelft van vorig jaar was het ook niet veel hoor. Vergeet niet dat we toen lang niet van de top 10 van de eredivisie wisten te winnen. De opmerkingen over Strootman waren toen ook dat hij eigenlijk het alleen maar echt goed deed tegen Ajax met Utrecht, en afgezien daarvan echt niet zo briljant was als velen hem toeschrijven om de een of andere reden.
Zo denk ik er ook over. En anders Kuyt kopen voor de rechtsback.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Kenju het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe Brenet het zou doen op de rechtsback tov Hutch. Hebben we wel twee 18-jarige backs, maar ja, zals het het beste is wat we hebben, waarom niet?
Van Rhijn ook toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Kenju het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |