ja belachelijk he, steeds diezelfde kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben me seizoenskaart kwijtWaarom moet ik ook 10 jaar met hetzelfde pasje doen?
Groot gelijk heeft ie. 1.7 miljoen verdienen met een beetje trainen, zou ik ook doen als ik Engelaar wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, is die koekenbakker van een Engelaar nog steeds niet weg?
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:
Carlos Salcido speelt nu gewoon finale bij de Olympische Spelen.
Het is dat hij al richting het einde van zijn carrière zit, maar anders zeker niet, hij is toch al dik miljonair. Dan zou ik liever spelen bij een club die me elke week opstelt ook al verdien ik de helft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ie. 1.7 miljoen verdienen met een beetje trainen, zou ik ook doen als ik Engelaar was
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.
Die gast kan echt zo in een Quentin Tarantino film als bad guy.quote:
Ik als Ajax fan vind dat Ajax-supporters hier gewoon tegen moeten kunnen, los van het feit dat het niet zo handig is om als burgemeester te doen. Gezeik om niets dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het gaat om deze (kinderachtige en slecht gephotoshopte) foto:
[ afbeelding ]
Wat een gast zeg, dat hij niet snapt dat je dit niet kunt maken als je een publieke functie bekleedt
Oh en de Telegraaf met die titelMaar dat is natuurlijk geen verrassing.
Vind ik ook. Ik las op voetbalzone dat er alweer verbanden werden gelegd met de deportatie van joden tijdens de oorlog (gezien de veewagen). Beetje erg ver gezocht allemaal, het is gewoon een onschuldige grap en mensen moeten niet zo snel in het slachtofferrol willen kruipen. Het is onhandig van de burgemeester maar andersom worden er ook genoeg grappen over en weer gemaakt. Kan me niet voorstellen dat er echt mensen gekwetst door worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik als Ajax fan vind dat Ajax-supporters hier gewoon tegen moeten kunnen, los van het feit dat het niet zo handig is om als burgemeester te doen. Gezeik om niets dus.
Eerste 2 seizoenen ja, daarna kelderde het niveauquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.
You got it.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Haagse bluf, werkt leuk als je ook daadwerkelijk een goed elftal hebt. Anders zak je gewoon na een wedstrijdje of 2 weer door de 'ondergrens'.
Met de huidige verdediging gaat PSV ook tegen clubs als RKC nog de nodige punten verspelen.
Dit. Al vier jaar het grote probleem bij PSV, maar nee, gewoon lekker het contract van Bouma verlengen. Goed idee!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef knep het volgende:
Wanneer wordt nu eens ingegrepen bij die RUK verdediging.
Sluit voor mijn part een lening af bij de koningin maar koop eens wat fatsoenlijks.
Wat is er mis met de verdediging dan? Narsingh de verlosser is er, kan PSV niks gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef knep het volgende:
Wanneer wordt nu eens ingegrepen bij die RUK verdediging.
Sluit voor mijn part een lening af bij de koningin maar koop eens wat fatsoenlijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |