abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115412727
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies door die domme instelling van landen, zoals bijvoorbeeld Italië en Frankrijk gaan we ze inhalen op de Europese ranglijst. Des te hoger je staat des te meer kans je hebt om in pot 2 te komen in de CL-poule. Dat betekent gewoon dat de kans enorm groot is dat je de volgende ronde van de CL haalt.

Verder vind ik persoonlijk de EL toffer om te zien dan de CL, maar dat is puur persoonlijk :P
Noujah dan moeten we heel wat winnen om die landen in te gaan halen hoor :P Maar die punten zijn belangrijk ja. Maar als je kansloos verliest tegen benfica/valencia en dan thuis 200% speelt en het bijna haalt. Dan heb ik liever dat ze die 200% gingen gebruiken tegen Ajax of RKC. Daarom heb ik liever een locadia en depay in EL.. Dan zie je ook spelers die 200% geven om zich te bewijzen.

Maar ik zie liever CL wedstrijden, al die lege stadions in EL. Om te huilen ;(
  Forum Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:05:14 #102
35723 crew  GGMM
pi_115412753
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Noujah dan moeten we heel wat winnen om die landen in te gaan halen hoor :P
Onzin, we doen het al 3 jaar beter dan Frankrijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115412818
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onzin, we doen het al 3 jaar beter dan Frankrijk.
Dan moeten we nu heel erg goed spelen aangezien PSG zeker veel punten gaat pakken.
  Forum Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:08:59 #104
35723 crew  GGMM
pi_115412858
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dan moeten we nu heel erg goed spelen aangezien PSG zeker veel punten gaat pakken.
PSG compenseert niet het feit dat er 6 clubs uit Frankrijk goed moeten spelen. Zeker niet als er 3 in de EL zitten die daar geen fuck om geven.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115412955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

PSG compenseert niet het feit dat er 6 clubs uit Frankrijk goed moeten spelen. Zeker niet als er 3 in de EL zitten die daar geen fuck om geven.
Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.

AZ moet echt veel geluk hebben om de EL poulefase te halen, Ajax moet het van een gunstige loting hebben, heerenveen ook... Dan heb je ook nog Portugal, die we zeker niet gaan inhalen.
  Forum Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:14:40 #106
35723 crew  GGMM
pi_115412992
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.

AZ moet echt veel geluk hebben om de EL poulefase te halen, Ajax moet het van een gunstige loting hebben, heerenveen ook... Dan heb je ook nog Portugal, die we zeker niet gaan inhalen.
Hoeft ook niet, alleen Frankrijk inhalen is al genoeg voor een extra CL-plaats.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115413055
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, alleen Frankrijk inhalen is al genoeg voor een extra CL-plaats.
Oekraine, portugal en rusland staan boven ons en frankrijk heeft 13 punten meer dan NL.. Dan moet Ajax CL winnen en PSV EL
  Forum Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:36:02 #108
35723 crew  GGMM
pi_115413444
Wat? Oekraïne staat helemaal niet boven ons. Portugal is niet relevant.
Frankrijk staat boven ons, die moeten we hinhalen.

Zie ook: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115414386
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef GGMM het volgende:

Daar doen we het pas twee jaar beter dan Frankrijk. En dan nog is het verschil dat wij in die twee jaar hebben gemaakt kleiner dan het verschil dat zij in het jaar daarvoor hebben gemaakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_115414954
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

AZ wint wel van Anzhi
pi_115417072
Dat zou echt fantastisch zijn als die het ook halen.

Vanavond eindelijk competitiestart. Ik heb 0-4 (0-2) ingevuld in de poule op PN :D
pi_115418405
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef GGMM het volgende:

Hmmm dan keek ik op een verkeerde lijst ;)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:05:00 #113
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_115419486
Thuiswedstrijdje tegen die FC zekta maar ff pakken. Tientje voor een kaartje en gratis met de trein erheen :s)

Dat is fijn aan EL. Wedstrijden beginnen mooi vroeg kan ik nog terug komen met het OV.
pi_115419928
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Onzinnig om het een Oostblok-competitie te noemen. Er zitten genoeg hoogstaande teams tussen. Was dat niet het geval dan hadden we de afgelopen jaren wel kans gemaakt om hem te winnen.
Wat is er onzinnig aan? Voorbereiding naar het verre oosten, als je pech hebt fc novibirsk oid... in de poulefase mag je lekker uit naar oost turkije, oekraine en polen. Om vervolgens in de halve finale eens een westerse club tegen te komen?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115420275
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:57 schreef Adames het volgende:

[..]

AZ wint wel van Anzhi
Dat is bij lange na geen zekerheidje hoor.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115420409
quote:
Rutten: Engelaar onbetaalbaar voor Vitesse

Fred Rutten wil er bij Vitesse graag nog ervaring bij om zijn elftal in balans te brengen. De club is nog in gesprek met Ajax over een overgang van Theo Janssen. Zelf noemde Rutten ook Orlando Engelaar als een speler die hij graag naar Arnhem zou willen halen. 'Maar ik ken zijn salaris, hij is nooit haalbaar.'

De middenvelder heeft bij PSV nog een eenjarig contract. PSV wil meewerken aan een vertrek, maar vanwege zijn hoge salaris slaagt hij er de afgelopen jaren niet in een nieuwe club te vinden.
Zou wel mooi zijn geweest. Lekker transfervrij laten gaan. Als Engelaar een beetje voor het sportieve succes wil gaan en een vol seizoen spelen en zich weer in de kijker spelen voor andere clubs zou ie gewoon salaris in moeten leveren, want speeltijd is ie vrijwel zeker van onder Rutten.
pi_115420478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn geweest. Lekker transfervrij laten gaan. Als Engelaar een beetje voor het sportieve succes wil gaan en een vol seizoen spelen en zich weer in de kijker spelen voor andere clubs zou ie gewoon salaris in moeten leveren, want speeltijd is ie vrijwel zeker van onder Rutten.
Rutten wil hem echt overal meenemen he :D
pi_115420563
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Rutten wil hem echt overal meenemen he :D
Zou al de 4e club zijn :D Misschien dat Brands iets kan regelen dat hij een paar ton salaris betaalt en Jordania de rest aanvult. Ook al klinkt het absurd, dat salaris ben je anders sowieso kwijt want ik zie hem met dit druk bezette middenveld toch geen speeltijd meer krijgen in het eerste van PSV. Dan bespaar je in ieder geval een klein deel op de salariskosten.

Dan nog Manolev weg en we zijn een groot deel van het achterlijke beleid gevoerd door Jan Reker en Co kwijt.
pi_115420589
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zou al de 4e club zijn :D Misschien dat Brands iets kan regelen dat hij een paar ton salaris betaalt en Jordania de rest aanvult. Ook al klinkt het absurd, dat salaris ben je anders sowieso kwijt want ik zie hem met dit druk bezette middenveld toch geen speeltijd meer krijgen in het eerste van PSV. Dan bespaar je in ieder geval een klein deel op de salariskosten.

Dan nog Manolev weg en we zijn een groot deel van het achterlijke beleid gevoerd door Jan Reker en Co kwijt.
een jaar lang 7 ton betalen en dat Vitesse 1 miljoen betaald is wel goed :P
pi_115420618
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

een jaar lang 7 ton betalen en dat Vitesse 1 miljoen betaald is wel goed :P
7 ton vind ik dan weer te veel, dacht meer aan 3 max 4 zodat hij in totaal toch hetzelfde heeft als wat hij bij PSV verdient. Theo Janssen zal ook wel rond de 1,5 miljoen verdienen lijkt me.
pi_115420632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

7 ton vind ik dan weer te veel, dacht meer aan 3 max 4 zodat hij in totaal toch hetzelfde heeft als wat hij bij PSV verdient. Theo Janssen zal ook wel rond de 1,5 miljoen verdienen lijkt me.
7 ton vind ik wel meevallen voor een jaartje, vooral als je 1 miljoen over houd
pi_115420655
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

7 ton vind ik wel meevallen voor een jaartje, vooral als je 1 miljoen over houd
Besparen sowieso op de transferkosten als ze 'm gratis krijgen. Theo Janssen moeten ze kopen bij Ajax.
pi_115420718
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Besparen sowieso op de transferkosten als ze 'm gratis krijgen. Theo Janssen moeten ze kopen bij Ajax.
Klopt ja, ik zou ook voor een Janssen gaan dan Engelaar.
pi_115420770
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Klopt ja, ik zou ook voor een Janssen gaan dan Engelaar.
Ja is wel een betere keus en een echte Vitessenaar. Rutten heeft met beide spelers samengewerkt bij Twente dus helaas zal het dan wel Janssen worden en zitten wij nog een jaar met Engelaar opgescheept :')
pi_115420788
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja is wel een betere keus en een echte Vitessenaar. Rutten heeft met beide spelers samengewerkt bij Twente dus helaas zal het dan wel Janssen worden en zitten wij nog een jaar met Engelaar opgescheept :')
Zal een dure bank worden, 1,7 miljoen ;( :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')