Noujah dan moeten we heel wat winnen om die landen in te gaan halen hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies door die domme instelling van landen, zoals bijvoorbeeld Italië en Frankrijk gaan we ze inhalen op de Europese ranglijst. Des te hoger je staat des te meer kans je hebt om in pot 2 te komen in de CL-poule. Dat betekent gewoon dat de kans enorm groot is dat je de volgende ronde van de CL haalt.
Verder vind ik persoonlijk de EL toffer om te zien dan de CL, maar dat is puur persoonlijk
Onzin, we doen het al 3 jaar beter dan Frankrijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah dan moeten we heel wat winnen om die landen in te gaan halen hoor![]()
Dan moeten we nu heel erg goed spelen aangezien PSG zeker veel punten gaat pakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, we doen het al 3 jaar beter dan Frankrijk.
PSG compenseert niet het feit dat er 6 clubs uit Frankrijk goed moeten spelen. Zeker niet als er 3 in de EL zitten die daar geen fuck om geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moeten we nu heel erg goed spelen aangezien PSG zeker veel punten gaat pakken.
Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSG compenseert niet het feit dat er 6 clubs uit Frankrijk goed moeten spelen. Zeker niet als er 3 in de EL zitten die daar geen fuck om geven.
Hoeft ook niet, alleen Frankrijk inhalen is al genoeg voor een extra CL-plaats.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.
AZ moet echt veel geluk hebben om de EL poulefase te halen, Ajax moet het van een gunstige loting hebben, heerenveen ook... Dan heb je ook nog Portugal, die we zeker niet gaan inhalen.
Oekraine, portugal en rusland staan boven ons en frankrijk heeft 13 punten meer dan NL.. Dan moet Ajax CL winnen en PSV ELquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, alleen Frankrijk inhalen is al genoeg voor een extra CL-plaats.
Daar doen we het pas twee jaar beter dan Frankrijk. En dan nog is het verschil dat wij in die twee jaar hebben gemaakt kleiner dan het verschil dat zij in het jaar daarvoor hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef GGMM het volgende:
Wat? Oekraïne staat helemaal niet boven ons. Portugal is niet relevant.
Frankrijk staat boven ons, die moeten we hinhalen.
Zie ook: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
AZ wint wel van Anzhiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt maar in de CL wel. Het geluk is dat monteplier?? eerste is geworden en denk ik al een paar weg is. Dat die niet zo ver gaan komen in de CL. Maar een PSG zie ik zo de halve finale halen.
AZ moet echt veel geluk hebben om de EL poulefase te halen, Ajax moet het van een gunstige loting hebben, heerenveen ook... Dan heb je ook nog Portugal, die we zeker niet gaan inhalen.
Hmmm dan keek ik op een verkeerde lijstquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef GGMM het volgende:
Wat? Oekraïne staat helemaal niet boven ons. Portugal is niet relevant.
Frankrijk staat boven ons, die moeten we hinhalen.
Zie ook: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
Wat is er onzinnig aan? Voorbereiding naar het verre oosten, als je pech hebt fc novibirsk oid... in de poulefase mag je lekker uit naar oost turkije, oekraine en polen. Om vervolgens in de halve finale eens een westerse club tegen te komen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Onzinnig om het een Oostblok-competitie te noemen. Er zitten genoeg hoogstaande teams tussen. Was dat niet het geval dan hadden we de afgelopen jaren wel kans gemaakt om hem te winnen.
Zou wel mooi zijn geweest. Lekker transfervrij laten gaan. Als Engelaar een beetje voor het sportieve succes wil gaan en een vol seizoen spelen en zich weer in de kijker spelen voor andere clubs zou ie gewoon salaris in moeten leveren, want speeltijd is ie vrijwel zeker van onder Rutten.quote:Rutten: Engelaar onbetaalbaar voor Vitesse
Fred Rutten wil er bij Vitesse graag nog ervaring bij om zijn elftal in balans te brengen. De club is nog in gesprek met Ajax over een overgang van Theo Janssen. Zelf noemde Rutten ook Orlando Engelaar als een speler die hij graag naar Arnhem zou willen halen. 'Maar ik ken zijn salaris, hij is nooit haalbaar.'
De middenvelder heeft bij PSV nog een eenjarig contract. PSV wil meewerken aan een vertrek, maar vanwege zijn hoge salaris slaagt hij er de afgelopen jaren niet in een nieuwe club te vinden.
Rutten wil hem echt overal meenemen hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn geweest. Lekker transfervrij laten gaan. Als Engelaar een beetje voor het sportieve succes wil gaan en een vol seizoen spelen en zich weer in de kijker spelen voor andere clubs zou ie gewoon salaris in moeten leveren, want speeltijd is ie vrijwel zeker van onder Rutten.
Zou al de 4e club zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rutten wil hem echt overal meenemen he
een jaar lang 7 ton betalen en dat Vitesse 1 miljoen betaald is wel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou al de 4e club zijnMisschien dat Brands iets kan regelen dat hij een paar ton salaris betaalt en Jordania de rest aanvult. Ook al klinkt het absurd, dat salaris ben je anders sowieso kwijt want ik zie hem met dit druk bezette middenveld toch geen speeltijd meer krijgen in het eerste van PSV. Dan bespaar je in ieder geval een klein deel op de salariskosten.
Dan nog Manolev weg en we zijn een groot deel van het achterlijke beleid gevoerd door Jan Reker en Co kwijt.
7 ton vind ik dan weer te veel, dacht meer aan 3 max 4 zodat hij in totaal toch hetzelfde heeft als wat hij bij PSV verdient. Theo Janssen zal ook wel rond de 1,5 miljoen verdienen lijkt me.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een jaar lang 7 ton betalen en dat Vitesse 1 miljoen betaald is wel goed
7 ton vind ik wel meevallen voor een jaartje, vooral als je 1 miljoen over houdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
7 ton vind ik dan weer te veel, dacht meer aan 3 max 4 zodat hij in totaal toch hetzelfde heeft als wat hij bij PSV verdient. Theo Janssen zal ook wel rond de 1,5 miljoen verdienen lijkt me.
Besparen sowieso op de transferkosten als ze 'm gratis krijgen. Theo Janssen moeten ze kopen bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 ton vind ik wel meevallen voor een jaartje, vooral als je 1 miljoen over houd
Klopt ja, ik zou ook voor een Janssen gaan dan Engelaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Besparen sowieso op de transferkosten als ze 'm gratis krijgen. Theo Janssen moeten ze kopen bij Ajax.
Ja is wel een betere keus en een echte Vitessenaar. Rutten heeft met beide spelers samengewerkt bij Twente dus helaas zal het dan wel Janssen worden en zitten wij nog een jaar met Engelaar opgescheeptquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, ik zou ook voor een Janssen gaan dan Engelaar.
Zal een dure bank worden, 1,7 miljoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja is wel een betere keus en een echte Vitessenaar. Rutten heeft met beide spelers samengewerkt bij Twente dus helaas zal het dan wel Janssen worden en zitten wij nog een jaar met Engelaar opgescheept
ja belachelijk he, steeds diezelfde kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben me seizoenskaart kwijtWaarom moet ik ook 10 jaar met hetzelfde pasje doen?
Groot gelijk heeft ie. 1.7 miljoen verdienen met een beetje trainen, zou ik ook doen als ik Engelaar wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, is die koekenbakker van een Engelaar nog steeds niet weg?
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:
Carlos Salcido speelt nu gewoon finale bij de Olympische Spelen.
Het is dat hij al richting het einde van zijn carrière zit, maar anders zeker niet, hij is toch al dik miljonair. Dan zou ik liever spelen bij een club die me elke week opstelt ook al verdien ik de helft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ie. 1.7 miljoen verdienen met een beetje trainen, zou ik ook doen als ik Engelaar was
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.
Die gast kan echt zo in een Quentin Tarantino film als bad guy.quote:
Ik als Ajax fan vind dat Ajax-supporters hier gewoon tegen moeten kunnen, los van het feit dat het niet zo handig is om als burgemeester te doen. Gezeik om niets dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het gaat om deze (kinderachtige en slecht gephotoshopte) foto:
[ afbeelding ]
Wat een gast zeg, dat hij niet snapt dat je dit niet kunt maken als je een publieke functie bekleedt
Oh en de Telegraaf met die titelMaar dat is natuurlijk geen verrassing.
Vind ik ook. Ik las op voetbalzone dat er alweer verbanden werden gelegd met de deportatie van joden tijdens de oorlog (gezien de veewagen). Beetje erg ver gezocht allemaal, het is gewoon een onschuldige grap en mensen moeten niet zo snel in het slachtofferrol willen kruipen. Het is onhandig van de burgemeester maar andersom worden er ook genoeg grappen over en weer gemaakt. Kan me niet voorstellen dat er echt mensen gekwetst door worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik als Ajax fan vind dat Ajax-supporters hier gewoon tegen moeten kunnen, los van het feit dat het niet zo handig is om als burgemeester te doen. Gezeik om niets dus.
Eerste 2 seizoenen ja, daarna kelderde het niveauquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is ook gewoon een hele degelijke voetballer. Ik zou hem zo terug willen bij PSV.
You got it.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Haagse bluf, werkt leuk als je ook daadwerkelijk een goed elftal hebt. Anders zak je gewoon na een wedstrijdje of 2 weer door de 'ondergrens'.
Met de huidige verdediging gaat PSV ook tegen clubs als RKC nog de nodige punten verspelen.
Dit. Al vier jaar het grote probleem bij PSV, maar nee, gewoon lekker het contract van Bouma verlengen. Goed idee!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef knep het volgende:
Wanneer wordt nu eens ingegrepen bij die RUK verdediging.
Sluit voor mijn part een lening af bij de koningin maar koop eens wat fatsoenlijks.
Wat is er mis met de verdediging dan? Narsingh de verlosser is er, kan PSV niks gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:01 schreef knep het volgende:
Wanneer wordt nu eens ingegrepen bij die RUK verdediging.
Sluit voor mijn part een lening af bij de koningin maar koop eens wat fatsoenlijks.
Ik ben er ook bang voor, hopelijk handelt Ajax het snel af.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef BlaZ het volgende:
Denk dat Brands nu wel Assaidi gaat kopen
Zegt meteen alles.quote:
Jup, wel lache met al die mensen die Toivonen ook nog willen verkopen. Zonder Toivonen wordt het echt helemaal niks dit seizoen vrees ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
Het kutte is dat we gewoon terecht verloren hebben. Dit is gewoon zorgwekkend. Ik wist al dat we een counterploeg waren geworden, maar dat het zo slecht gaat wanneer we spel moeten maken hadden ik niet verwacht.
En wat een klote verdediging hebben we.
En alle mensen die dachten dat Marcelo goed was hier.![]()
Welk getroll? Ik hou me bij de feiten, PSV staat toch onderaan nu? Of niet dan?quote:
Idd, dan zou Wijnaldum daar komen te staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jup, wel lache met al die mensen die Toivonen ook nog willen verkopen. Zonder Toivonen wordt het echt helemaal niks dit seizoen vrees ik.
Kijk eens naar de afgelopen wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dan zou Wijnaldum daar komen te staanDie heeft helemaal geen rendement. Toivonen scoort tenminste nog.
Van je collega mocht er niet getrollt worden.quote:
Ik denk meer aan die 2 centrale verdedigers die prutsenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maaruh, gaan we het nog hebben over die twee strafschoppen die we niet hebben gekregen, of is dat TE zielig?
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Van je collega mocht er niet getrollt worden.
Van Bommel speelde prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Devv het volgende:
Maar wat vinden de PSV'ers van het optreden van van Bommel? Het leek net alsof hij het tempo niet meer bij kon houden. Dat was vooral zichtbaar bij die sliding.
Goede eerste helft, 2de slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Devv het volgende:
Maar wat vinden de PSV'ers van het optreden van van Bommel? Het leek net alsof hij het tempo niet meer bij kon houden. Dat was vooral zichtbaar bij die sliding.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik vraag me even af wat Advocaat in de afgelopen zes weken heeft gedaanEr is in feite niks veranderd. Nog steeds een rukverdediging en aanvallers die het niet afmaken, als het moet.
Had rood kunnen krijgen. Had nog geen geeld verdiend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaag dat je dit zegt. Van Bommel had rood kunnen krijgen.
Tja. Zoet ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaag dat je dit zegt. Van Bommel had rood kunnen krijgen.
Is geen trol.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Van je collega mocht er niet getrollt worden.
Maar dit is geen SC. Je mag van mij veel zeggen, maar dat soort reacties voegen hier niets toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.
Ga janken joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Lekkere mods weer hoor, je zou bijna denken dat hun het voorbeeld zijn hoe het moet.. Maar blijkbaar niet..
Ajax was niet op volle sterkte, ondanks het feit dat de zege wel heeeel prettig was. Maar goed, deze lijn moet heel snel doorbroken worden. Donderdag al Europa in en dan zaterdag Roda.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...
Ga maar weer de peetvader uithangen dan, zulke reacties voegen 0% toequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef static het volgende:
[..]
Is geen trol.
Al dat gehype en dan meteen de fout ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |