Ik ben er ook bang voor, hopelijk handelt Ajax het snel af.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef BlaZ het volgende:
Denk dat Brands nu wel Assaidi gaat kopen
Zegt meteen alles.quote:
Jup, wel lache met al die mensen die Toivonen ook nog willen verkopen. Zonder Toivonen wordt het echt helemaal niks dit seizoen vrees ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
Het kutte is dat we gewoon terecht verloren hebben. Dit is gewoon zorgwekkend. Ik wist al dat we een counterploeg waren geworden, maar dat het zo slecht gaat wanneer we spel moeten maken hadden ik niet verwacht.
En wat een klote verdediging hebben we.
En alle mensen die dachten dat Marcelo goed was hier.![]()
Welk getroll? Ik hou me bij de feiten, PSV staat toch onderaan nu? Of niet dan?quote:
Idd, dan zou Wijnaldum daar komen te staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jup, wel lache met al die mensen die Toivonen ook nog willen verkopen. Zonder Toivonen wordt het echt helemaal niks dit seizoen vrees ik.
Kijk eens naar de afgelopen wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dan zou Wijnaldum daar komen te staanDie heeft helemaal geen rendement. Toivonen scoort tenminste nog.
Van je collega mocht er niet getrollt worden.quote:
Ik denk meer aan die 2 centrale verdedigers die prutsenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maaruh, gaan we het nog hebben over die twee strafschoppen die we niet hebben gekregen, of is dat TE zielig?
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Van je collega mocht er niet getrollt worden.
Van Bommel speelde prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Devv het volgende:
Maar wat vinden de PSV'ers van het optreden van van Bommel? Het leek net alsof hij het tempo niet meer bij kon houden. Dat was vooral zichtbaar bij die sliding.
Goede eerste helft, 2de slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Devv het volgende:
Maar wat vinden de PSV'ers van het optreden van van Bommel? Het leek net alsof hij het tempo niet meer bij kon houden. Dat was vooral zichtbaar bij die sliding.
Vaag dat je dit zegt. Van Bommel had rood kunnen krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik vraag me even af wat Advocaat in de afgelopen zes weken heeft gedaanEr is in feite niks veranderd. Nog steeds een rukverdediging en aanvallers die het niet afmaken, als het moet.
Had rood kunnen krijgen. Had nog geen geeld verdiend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaag dat je dit zegt. Van Bommel had rood kunnen krijgen.
Tja. Zoet ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaag dat je dit zegt. Van Bommel had rood kunnen krijgen.
Is geen trol.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Van je collega mocht er niet getrollt worden.
Maar dit is geen SC. Je mag van mij veel zeggen, maar dat soort reacties voegen hier niets toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alles is een troll. Begin ook niet gelijk zo te huilen aub.
Ga janken joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Lekkere mods weer hoor, je zou bijna denken dat hun het voorbeeld zijn hoe het moet.. Maar blijkbaar niet..
Ajax was niet op volle sterkte, ondanks het feit dat de zege wel heeeel prettig was. Maar goed, deze lijn moet heel snel doorbroken worden. Donderdag al Europa in en dan zaterdag Roda.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...
Ga maar weer de peetvader uithangen dan, zulke reacties voegen 0% toequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef static het volgende:
[..]
Is geen trol.
Al dat gehype en dan meteen de fout ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |