Tjsa wat moet hij dan zeggen. Hier hadden ze gewoon weinig kans.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Krijg een sterk gevoel van déjà vu bij deze reactie:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ijn-we-nog-broekkies
Zelfde reactie als altijd, godzijdank een ander team!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik hoop Anzji en dan eruit liggen
En dan vol focussen op kampioenschap en beker
PSV moet juist ver komen. Als je dan Champions League haalt heb je kans om in pot 2 in de groepsfase te zitten ipv pot 3quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie houdt score bij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Doen er nog mensen mee aan de FOK! voetbalmanager?
PSV subleagueje is misschien wel leuk
Wat heb als naam voor je team?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee deze:
http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013
Doe dit jaar ook voor het eerst mee
Ja leuk man en dan geen europese punten halen zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Snappen ze niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk man en dan geen europese punten halen zeker?(Vorig seizoen boven Porto en United)
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html
Het gaat om deze (kinderachtige en slecht gephotoshopte) foto:quote:Jacobs snapt Ajax-woede over Facebook-foto niet
HELMOND - Burgemeester Fons Jacobs van Helmond heeft zich de woede van Ajax-fans op de hals gehaald.
Op zijn Facebookpagina deelde Jacobs een foto van een veewagen met daarop het logo van de Amsterdamse club, vergezeld van de tekst 'Nieuwe spelersbus van Ajax'. Daniël Dekker, voorzitter van de supportersvereniging van Ajax, zegt vrijdag in de Telegraaf dat Jacobs' actie echt niet door de beugel kan. "Naar mijn gevoel heeft hij zijn verantwoordelijkheid helemaal verkeerd gebruikt."
Jacobs, zelf fervent fan van PSV, is momenteel met vakantie. Hij zegt de gewraakte foto toegestuurd te heben gekregen en heeft toen op zijn Facebookpagina laten weten dat hij die leuk vond.
"Als ik dat als PSV-supporter al niet meer kan doen omdat ik toevallig burgemeester ben, word me als burger het recht ontnomen om me te kunnen ontspannen. De kop van de Telegraaf ('Burgemeester Helmond: Ajax-spelers zijn varkens', red.) is opruiend en ongepast."
Inmiddels heeft Jacobs de gewraakte foto wel van zijn prikbord verwijderd.
Geniale foto. Dat wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het gaat om deze (kinderachtige en slecht gephotoshopte) foto:
[ afbeelding ]
Wat een gast zeg, dat hij niet snapt dat je dit niet kunt maken als je een publieke functie bekleedt
Oh en de Telegraaf met die titelMaar dat is natuurlijk geen verrassing.
Allemaal heel erg goed te doen. Ook Dinamo Moskou. Maar de prioriteit moet dit seizoen op het kampioenschap liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef tompsv18 het volgende:
PSV treft Zeta, Dinamo Moskou, Slovan Liberic, Luzern, Ekranas of Rapid Wien in Europa League
Luzern of Rapid Wien lijken me wel prima clubs om tegen te spelen. Dinamo Moskou is de zwaarste tegenstander.
Vind ik ook. Van mij mogen we die wedstrijdjes in de groepsfase (als we dat halen) wel met de reserves spelen. Levert echt te weinig op en de kans dat je doorgaat is dan nog steeds redelijk groot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal heel erg goed te doen. Ook Dinamo Moskou. Maar de prioriteit moet dit seizoen op het kampioenschap liggen.
Dinamo is balazsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef tompsv18 het volgende:
PSV treft Zeta, Dinamo Moskou, Slovan Liberic, Luzern, Ekranas of Rapid Wien in Europa League
Luzern of Rapid Wien lijken me wel prima clubs om tegen te spelen. Dinamo Moskou is de zwaarste tegenstander.
Facebook moet ook verboden worden boven 20 jaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het gaat om deze (kinderachtige en slecht gephotoshopte) foto:
[ afbeelding ]
Wat een gast zeg, dat hij niet snapt dat je dit niet kunt maken als je een publieke functie bekleedt
Oh en de Telegraaf met die titelMaar dat is natuurlijk geen verrassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |