We hadden geen fase. Doelpunt Lens was ook geluk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Kenju het volgende:
Gewoon terecht verloren. RKC was gewoon overal de baas. Dat onze verdediging klote is, wisten we. Maar Van Bommel en Strootman hadden ook helemaal niets te brengen en werden volledig overlopen. Na de eerste fase was bijna iedereen gewoon onzichtbaar.
Ach, ik verkoop gewoon mijn huis en koop in plaats daarvan de grond onder het stadion terug van de gemeente en vervolgens verkoop ik die weer terug aan de gemeente voor 2x het bedrag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:44 schreef Stiggie het volgende:
Wat een geniale uitslag. Lekker begin jongens. Wordt lekker miljoenen verlies lijden zo
Wat een onzin dit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tegen Ajax deden ze het wel, wisselvallig is het goede woord denk ik...
Grootst mogelijke onzin ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel blij dat het nu gelijk gebeurd, Bouma en Marcelo compleet falen.. Nu kun je er nog wat aan doen ipv later
Waarom? Kun je dat ook uitleggen of kun je allemaal kwats uitkramen in snappy oneliners?quote:
Hij had een slecht kwartier ongeveer in de 2e helft. Vond hem in de 1e helft erg sterk spelen. Rest van de 2e helft redelijk. Prima schot ook, maar jammer dat Strootman weer loopt te kloten. Die moet ook naar een psychiater. Vorige jaar de 2e seizoenshelft agressief en gek doen en weet ik veel wat. Ik hoopte dat hij daar klaar mee zou zijn, maar het gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaag dat je dit zegt. Van Bommel had rood kunnen krijgen.
Natuuuuuuuuurlijkquote:
We moeten juist een aantal counterspelers kwijtraken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Brands, verkoop Toivonen en haal alsjeblieft Viergever o.i.d. op. Martina mag ook aangekocht worden.
Waarom is het beter dit nu te doen dan later? 'Wanneer je punten verliest is irrelevant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom? Kun je dat ook uitleggen of kun je allemaal kwats uitkramen in snappy oneliners?
Wat een onzin ja......................................quote:
Wat is je vraag precies? Of is dit puur om uit te lokken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef baaart het volgende:
Om hier maar even te 'quoten':
-> Wat is eigenlijk de laatste keer dat Strootman iets fatsoenlijks gedaan heeft? NL elftal niks gepresteerd, bij PSV het eind van vorig seizoen ook helemaal niets geweest...
Ben zelf nooit echt een fan geweest van 'm... heeft in zijn beginperiode uiteindelijk wel een paar goede wedstrijden laten zien...maar verder?
Omdat de transfermarkt nog open is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is het beter dit nu te doen dan later? 'Wanneer je punten verliest is irrelevant.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is het beter dit nu te doen dan later? 'Wanneer je punten verliest is irrelevant.
Waarom denken mensen dat?quote:
Jup, maar schijnbaar is hij geweldig. Onbegrijpelijk, zakt heel regelmatig door de ondergrens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef baaart het volgende:
Om hier maar even te 'quoten':
-> Wat is eigenlijk de laatste keer dat Strootman iets fatsoenlijks gedaan heeft? NL elftal niks gepresteerd, bij PSV het eind van vorig seizoen ook helemaal niets geweest...
Ben zelf nooit echt een fan geweest van 'm... heeft in zijn beginperiode uiteindelijk wel een paar goede wedstrijden laten zien...maar verder?
Oh ja, nu gaan ze opeens wel een verdediger kopen? En minimaal 2 aanvallers?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de transfermarkt nog open is.
Ik ben het met hem eens. Strootman is gruwelijk gehypt, maar heeft nog maar in weinig wedstrijden bij PSV iets toegevoegd. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies? Of is dit puur om uit te lokken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Ben wel blij dat het nu gelijk gebeurd, Bouma en Marcelo compleet falen.. Nu kun je er nog wat aan doen ipv later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |