Maar daar zag je tenminste nog wel spelers van PSV die een rol hadden. Maar misschien inderdaad te positief verwoord. Maar echt, daarna was iedereen gewoon onzichtbaar en was iedereen aan het zwemmen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hadden geen fase. Doelpunt Lens was ook geluk.
Uitlokken ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies? Of is dit puur om uit te lokken?
Ik reageerde op de post waarin gezegd werd dat er niet op belangrijke momenten gescoord wordt, en dat is soms wel het geval, maar soms ook gewoon niet. Jij hebt het over iets anders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een onzin dit.
Je ziet toch zelf ook wel dat het een counterploeg is? Ze moeten het puur hebben vand e snelheid die achter de defensie van de tegenstander valt. Die is er alleen bij teams die durven te aanvallen tegen PSV. Dat is dus alleen Ajax en misschien Twente.
Advocaat moest het nog ervaren blijkbaar, nou die heeft het meegemaakt en hopelijk doet hij wat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef MRN89 het volgende:
[..]Marcelo is een drama..vorig seizoen was dat al het geval.
Bouma is leuk voor op de bank.. een paar keer lekker invallen als er een blessure is oid.
Manolev/Atiba komen gewoon te kort.
Beetje matig dit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, nu gaan ze opeens wel een verdediger kopen? En minimaal 2 aanvallers?
Alleen PSV heeft geen geld meer. Tenzij ze andermaal gaan aankloppen bij de gemeente Eindhoven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat de transfermarkt nog open is.
Dat was al begroot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Maar jullie moeten sowieso een speler verkopen anders is het weer 10 mil + verlies.
Nee, een beetje matig van jou dat je hoopt dat PSV nog een paar spelers koopt.quote:
Klopt, maar dat zien wij als PSV'ers ook wel. Strootman werd hier samen met Eriksen al bij Barcelona gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens. Strootman is gruwelijk gehypt, maar heeft nog maar in weinig wedstrijden bij PSV iets toegevoegd. Het is niet anders.
Klopt manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft geen geld meer. Tenzij ze andermaal gaan aankloppen bij de gemeente Eindhoven.
Ja goed voor Tim, hij heeft wat vertrouwen nodig na zijn matige startquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maar jongens, niemand die een goed woordje over heeft voor het feit dat Matavz gescoord heeft? Hij oogde best gretig.
Ja maar je moet ook kijken welke spelers voor een aardig bedrag verkocht kunnen worden. Dat zijn eigenlijk alleen Toivonen en Lens. De rest is er nog maar een jaar dus zou eigenlijk moeten blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We moeten juist een aantal counterspelers kwijtraken.
Ik ben ook PSV-supporter. Gewoon Stroot op de bank en Ritz of Ooijen naast Bommel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zien wij als PSV'ers ook wel. Strootman werd hier samen met Eriksen al bij Barcelona gezien.
Morgen staan jullie onder ons....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Succes in het komende seizoen jongens
Jullie ook met Daley achterinquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Succes in het komende seizoen jongens
En waarom is dat matig? Ik had Narsingh niet gehoeven hoor, ik had sowieso al liever een verdediger gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, een beetje matig van jou dat je hoopt dat PSV nog een paar spelers koopt.
En dan nog heb je niks aan Lens en Narsingh in de spits, zoals ik al uitgelegd heb
Wil jij dat een heel seizoen volhouden met Ritz of Ooijen naast Mark dan? Die liet vandaag ook weer volledig gaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben ook PSV-supporter. Gewoon Stroot op de bank en Ritz of Ooijen naast Bommel.
Als die ballen daar niet komen heb je er niks aan nee, achterin begint alles.. Al 4 jaar lang werd erom geroepen. We kunnen zelfs C.Ronaldo voorin hebben en die doet niks.. Door die klootviolen achterin gaat het nooit lopen. Maar dat was allang duidelijk helaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, een beetje matig van jou dat je hoopt dat PSV nog een paar spelers koopt.
En dan nog heb je niks aan Lens en Narsingh in de spits, zoals ik al uitgelegd heb
Zo mogen we het zien. Lekker elkaar hard trollen en op elkaar kankeren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Morgen staan jullie onder ons....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |