sarcasme heet dat naar aanleiding van eerdere ervaringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal bijna geen enkele club doen.
Als als als inderdaad. As is verbrande turf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Maar als hij helpt met het krijgen van CL heb je denk ik dat geld ook zo terug.
Woordgrapje over de slechte uitwedstrijden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Als als als inderdaad. As is verbrande turf
Met Wijnaldum in het veld ga je echt niet zo veel achteruit. Toivonen heeft ook zat mindere wedstrijden waarin hij niet thuis geeft
Ach, die statistieken. Die goals van Toivonen worden wel gecompenseerd. Een deel door Wijnaldum, een deel door anderen die dan in scoringspositie komen en een deel doordat we verdedigend denk ik sterker zijn met Gini.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens zien of Wijnaldum echt dat scorend vermogen vast gaat houden
Bankgarantie moet voldoende zijn denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal bijna geen enkele club doen.
Zijn die extra miljoenen het waard om evt mislopen van de CL op te vangen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Als als als inderdaad. As is verbrande turf.
Zoals eerder gezegd, die CL is geen garantie als hij blijft, die extra miljoenen wel en PSV, en geen enkele Nederlandse club trouwens, is niet in de positie om die gok te nemen. Zeker niet als er al een topvervanger klaar staat.
Met Wijnaldum in het veld ga je echt niet zo veel achteruit. Toivonen heeft ook zat mindere wedstrijden waarin hij niet thuis geeft.
Ja maar na afgelopen seizoen ben ik nog steeds huiverig voor RKC dat hoewel ze een hoop andere spelers hebben ten opzichte van vorig seizoen het lastig gaat worden.quote:
Wijnaldum heeft wel vaker gescoord natuurlijk. Omdat hij tegen Ajax scoorde, maakt niet dat hij opeens scorend vermogen had. De lagere lijn moet afgewacht worden. Andersom is het natuurlijk ook zo dat wanneer hij het met alleen maar invalbeurten moet doen, we ook niet kunnen zeggen dat hij in die paar minuten dat hij moet invallen, en het team niet op hem ingespeeld is en vice versa, hij totaal niet kan scoren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens zien of Wijnaldum echt dat scorend vermogen vast gaat houden
We moeten ook realistisch zijn. Wanneer we dit soort bedragen kunnen krijgen, moet je altijd gaan praten.20 miljoen voor een PSV-speler is sowieso al veel, en wanneer het gaat om een verdediger al helemaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als iemand Willems wil komen ophalen voor 20 mio, zou je dat willen doen?
Ik niet, ik geniet liever van een Willems in mijn team (waarmee ik de kans van het halen van de CL hoger acht dan wanneer hij weggaat,we 20 mio rijker zijn, en een of andere 2e Manolev aantrekken
Het zat er sowieso niet echt in dat we die zouden winnen. Dus dan heb ik er sowieso geen moeite mee. AZ was een van de weinige top tien clubs die we in dat seizoenshelft hadden. En tegen de overige top tien clubs wonnen we ook heel lang niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef Scarface88 het volgende:
Bij een nederlaag of gelijkspel (AZ vorig seizoen) loop je gelijk weer achter de feiten aan. Gelukkig mag Ajax nu de eerste wedstrijd daar op bezoek
Maar als je een Pieters hebt die je daar nog kan neerzetten die daar prima speelt. Heb je nog steeds kans op CL met 20 miljoen extra om in andere posities (verdediging) te investeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn die extra miljoenen het waard om evt mislopen van de CL op te vangen?
Nee, want van dat geld wordt meteen een andere speler gekocht.
Vind het altijd wel heel erg makkelijk om meteen een bedrag te noemenen ja te zeggen,maar dan kan je jezelf aardig in de vingers snijden.
Ik niet, ik geniet liever van een Willems in mijn team (waarmee ik de kans van het halen van de CL hoger acht dan wanneer hij weggaat,we 20 mio rijker zijn, en een of andere 2e Manolev aantrekken
Maargoed er staat nu wel een Advocaat die de boel op scherp zet, ik denk dat de jongens en met name Toivonen een stuk beter gaan spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Als als als inderdaad. As is verbrande turf.
Zoals eerder gezegd, die CL is geen garantie als hij blijft, die extra miljoenen wel en PSV, en geen enkele Nederlandse club trouwens, is niet in de positie om die gok te nemen. Zeker niet als er al een topvervanger klaar staat.
Met Wijnaldum in het veld ga je echt niet zo veel achteruit. Toivonen heeft ook zat mindere wedstrijden waarin hij niet thuis geeft.
20 miljoen? Dan breng ik hem op de fiets.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Juist wel, PSV was de favoriet na al die aankopen afgelopen zomer, en dat werd na de openingswedstrijd al een deceptie. De verwachtingen waren erg hoog, evenals dit seizoen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het zat er sowieso niet echt in dat we die zouden winnen. Dus dan heb ik er sowieso geen moeite mee. AZ was een van de weinige top tien clubs die we in dat seizoenshelft hadden. En tegen de overige top tien clubs wonnen we ook heel lang niet.
Japs, waar kijk jij de wedstrijd in het stadion of op El?quote:
Inderdaad, dat iemand überhaupt durft te zeggen dat je hem dan moet houden. Zeker met Pieters nog achter de handquote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen? Dan breng ik hem op de fiets.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)r-Zakaria-Labyad.htmquote:Overeenstemming over Zakaria Labyad
09 augustus 2012 12:45
PSV heeft overeenstemming bereikt met Sporting Lissabon over de overgang van Zakaria Labyad (19). Dat meldt technisch manager Marcel Brands donderdagmiddag. Het contract van de aanvallende middenvelder is ontbonden en PSV ontvangt van de Portugese club een financiële vergoeding. Daarmee is de kwestie rondom Labyad officieel beëindigd.
Volledig akkoord
PSV en Sporting hebben een volledig akkoord over de overgang van Zakaria Labyad, die sinds 2004-2005 in de jeugdopleiding van PSV voetbalde. Het contract van de speler is ontbonden. Daarmee is de weg vrij voor Labyad om voor Sporting uit te komen. PSV ontvangt een financiële vergoeding die in de toekomst verder kan oplopen bij goede prestaties van de club en eventuele doorverkoop van de speler.
Paar ton zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)r-Zakaria-Labyad.htm
Prima opgelost door Brands.
Ga lekker ergens anders trollen.quote:
Wat trollen? PSV vangt 9 ton ofzo voor hem. Nou lekker bedrag voor een jongen die zelf opgeleid is...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen.
Ook nog dwarsgelegen omdat hij een transfervergoeding wildequote:PSV en Sporting Lissabon waren er al enige tijd uit, Labyad meende afgelopen week nog recht te hebben op een gedeelte van de vergoeding voor PSV. Contractueel was in het verleden bepaald dat hij een deel van een transfervergoeding zou krijgen. Aangezien geen sprake is van een transfervergoeding door Sporting Lissabon, het betreft een opleidingsvergoeding en een minnelijke schikking, heeft Labyad alsnog afgezien van zijn eisen.
Wilde ik ook net plaatsen ja. Wat een mongool. Blij dat ie opgerot is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook nog dwarsgelegen omdat hij een transfervergoeding wildeHeeft nog niet geld genoeg "verdient" zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |