Goodwill wordt nooit uitbetaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou heeft Belkin een beetje goodwill gekweekt afgelopen week, geven ze het op deze manier weg. Stom, stom, stom ze krijgen het dubbel en dwars terug
Sprint winnen met Gene.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het idee van Europcar eigenlijk?
Dat is de grote winnaar van dit verhaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Ferdii het volgende:
contador rijdt niet, maar hij vind dit totaal niet erg
Euskatel, die rijden nu meer kop over kop zonder reden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef thettes het volgende:
[..]
Wie zijn alle spaanse ploegen dan? Ik zie alleen movistar?
Froomey zit toch al gebakken, de rest hoeven ze niet voor te rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Sky ook wel een duitje in het zakje mag doen
Ik was ook geen fan van US Postal. Ik gebruik dit vooral als voorbeeld dat dit soort gedrag schering en inslag is. Of je ermee wegkomt hangt af van je positie in het peloton.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En ik was ook nooit fan van de US Postal ploeg. Ik ga niet mijn opvattingen over fair play aanpassen omdat toevallig nu een Nederlander profiteert (ik beweer niet dat jij dat doet).
Movistar en Euskaltelquote:
De Tour live-ticker is ook kut. Ik denk gewoon dat organisatie geen idee heeft wie-waar rijdt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Monolith het volgende:
Die NOS site is ook nooit in staat om de situatie in de koers fatsoenlijk weer te geven.
Froome tel ik al niet meer mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef dtt2 het volgende:
Dit is eigenlijk wel een cadeautje voor Froome
Joost Prinsen had gisteren nog een mooi verhaal over spijkertjes op de wegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand langs de zijkant met een spijkertje voor froome?
Dit idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Netjes is het niet, maar rabo is zo vaak genaaid. Ook door movistar.
Wat is hier nou stom aanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou heeft Belkin een beetje goodwill gekweekt afgelopen week, geven ze het op deze manier weg. Stom, stom, stom ze krijgen het dubbel en dwars terug
Alleen Movistar dan, misschien Saxo nog (met Contador).quote:
Die Basken gaan echt geen pact sluiten met Movistar. Daarnaast is Euskaltel helemaal geen geweldig sterke ploeg ofzo.quote:
Geen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Drebbelman het volgende:
Welke reden, los van Valverde, zou Belkin nu hebben om zo hard op kop te stoempen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |