Vooral omdat Piti een haatdragend ventje is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Die moeten niet lek rijden op een slecht moment in de komende etappes.
Maar gelijk hebben ze om het te doen
Beetje wel, maar voor verloop van de Tour is het nog wel leuk.quote:
Greipel wil ook wel rijden denk ik om Kittel niet terug te laten komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Wel te hopen dat er andere ploegen gaan meewerken als ze merken dat Valverde echt ver weg zit
Inderdaad. Ook onsportief.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Wat gaat iedereen nu haten op Belkin?
Als bijv Bokkema lek rijdt en niemand wacht gaat iedereen ook haten.
Wie dan? Saxo? Dat kan je wel vergeten, Contador wil vriendjes blijven met Valverde om Froome wellicht te verslaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Wel te hopen dat er andere ploegen gaan meewerken als ze merken dat Valverde echt ver weg zit
Dat niet, maar ik denk niet dat een Gesink mag hopen dat hij weg mag voor een ritje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Valverde getergd nu, die gaat gehakt maken van Belkin op de Mont-Ventoux
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Valverde getergd nu, die gaat gehakt maken van Belkin op de Mont-Ventoux
Prima, maar dan moet je het ook altijd doen. Zodra iemand pech heeft, de hele koers neutraliseren. Ook in volle finale. Dus ook wachten op Robert Gesink in de Giro bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Blik het volgende:
Zou het toch netter vinden als ze hem terug zouden laten komen om eerlijk te zijn
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Ik blijf het niet sjiek vinden. Dit kan ze nog wel eens duur komen te staan in het vervolg van de Tour.
Vroeger....toen Lejaretta ieder jaar alle 3 grote rondes reed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef thettes het volgende:
daar staat de doodstraf op? Kom op zeg, vroeger konden banesto en once elkaar niet luchten of zien.
Dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je het ook altijd doen. Zodra iemand pech heeft, de hele koers neutraliseren. Ook in volle finale. Dus ook wachten op Robert Gesink in de Giro bijvoorbeeld.
In de praktijk is het nu gewoon zo dat er alleen gewacht in het kader van vriendjespolitiek. Dus alleen als het de wachtende ploegen uitkomt, omdat het er toch niet echt toe doet, of als er hoop op is op een 'terugbetaling' in de toekomst. En dat is gewoon puur onzin.
Volgens 'the secret pro' ook niet idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef GooseFM het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)kel-aan-elkaar.dhtml
Geen vriendjes dus?
Weet niet wat Boogie op ES gezegd heeft.twitter:RichardPlugge twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:41:53We reden al voor lekke band @BoogerdLive reageer retweet
Vooral omdat ze het met de beste klimploeg doen. Heel handig is dit niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Steven184 het volgende:
Niet slim, nog te ver imo. Vrees dat je het dubbel terugkrijgt.
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Idealistisch gejank je moet de vijand pakken wanneer het kan.
Idd, vanavond nog een interview geven dat hij het niet vind kunnen, maar ondertussen profiteert hij het meeste.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slimste is Contador. Wint altijd. Heeft niet tegen Valverde gereden, maar pakt wel winst als hij niet terugkeert.
Als het peloton nog intact was geweest toen Valverde lek reed was er ook niet zo hard gereden denk ik.quote:
In de Rabotijd zat Mollema nu in de positie van Valverde (paar jaar terug zaten ze ook in die positie)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Mani89 het volgende:
In de Rabo tijd hadden ze dit nooit gedaan, heerlijk. Zeker omdat het die kut Piti is.
Dat Belkin pas reed na de lekke van Valverde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
Ze reden al voordat Valverde lek reed:Weet niet wat Boogie op ES gezegd heeft.twitter:RichardPlugge twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:41:53We reden al voor lekke band @BoogerdLive reageer retweet
Ze weten dat ze fout zitten en gaan nu alvast excuses verzinnen. Hier gaat Belkin heel veel spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
Ze reden al voordat Valverde lek reed:Weet niet wat Boogie op ES gezegd heeft.twitter:RichardPlugge twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:41:53We reden al voor lekke band @BoogerdLive reageer retweet
Als iedereen zo dacht dan werd er geen verschil gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slimste is Contador. Wint altijd. Heeft niet tegen Valverde gereden, maar pakt wel winst als hij niet terugkeert.
Klopt wel enigzins idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
In de Rabotijd zat Mollema nu in de positie van Valverde (paar jaar terug zaten ze ook in die positie)
wat doet ie moeilijk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BoogerdLive twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:45:59Rustig maar mensen ik vind het alleen maar mooi dat het zo koers! Veroordeel deze aktie helemaal niet!! reageer retweet
Volgens mij klopt het wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wat doet ie moeilijk?
gewoon toegeven dat je graag profiteert van de pech van valverde. is niks mis mee
Het was anders standaardpraktijk bij US Postal om dit op dit soort momenten te doen. En dan altijd het excuus achteraf 'ja, het was geen moment om te wachten, het peloton was op hol geslagen."quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef Ereinion het volgende:
Ze mogen het doen bij Belkin natuurlijk, maar ik ben geen fan van deze tactiek. Als Mollema lek rijdt zit je toch ook te vloeken als Movistar doorrijdt? Uiteindelijk wordt dit toch wel terugbetaald.
Waarschijnlijk iets moralistisch, want Boogerd is altijd eerlijk, netjes en correct natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
Ja, Valverde lekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef stoereboii het volgende:
Schakel net in, OPQS heeft het peloton in stukken gescheurd zie ik, maar is er iets gebeurd wat gevolgen kan hebben voor de klassementsrenners ofzo?
Dat is jouw mening he, geen feit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Belkin pas reed na de lekke van Valverde.
Kijkt iedereen hier nog steeds naar Herbie en Maarten?Eurosport, ondanks reclames, luistert veel lekkerder!
Valverde kreeg lek nadat er waaiers zijn gevormd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef stoereboii het volgende:
Schakel net in, OPQS heeft het peloton in stukken gescheurd zie ik, maar is er iets gebeurd wat gevolgen kan hebben voor de klassementsrenners ofzo?
Half Lotto lag gisteren tegen de grond, die gaan helemaal niets doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Lotto mag ook wel eens mee rijden voor Greipel, verder weinig ploegen die nog mee kunnen doen waarschijnlijk.
Daar reageert Plugge optwitter:BoogerdLive twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:37:33@RichardPlugge dit is trouwens wel ff lastig momentje voor jullie ploegleiding! Wordt bonje met Movistar;-) reageer retweet
Weinig Lotto mannen in de eerste groep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Lotto mag ook wel eens mee rijden voor Greipel, verder weinig ploegen die nog mee kunnen doen waarschijnlijk.
Ik wil Dannyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Belkin pas reed na de lekke van Valverde.
Kijkt iedereen hier nog steeds naar Herbie en Maarten?Eurosport, ondanks reclames, luistert veel lekkerder!
Maar wat als het aan het begin van de etappe als ploeg al je doel is om hier winst te pakken? Je tactiek aanpassen? Het blijft een wedstrijd natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef Ereinion het volgende:
Ze mogen het doen bij Belkin natuurlijk, maar ik ben geen fan van deze tactiek. Als Mollema lek rijdt zit je toch ook te vloeken als Movistar doorrijdt? Uiteindelijk wordt dit toch wel terugbetaald.
Achterin hangen er wat. Maar SOK heeft wel gelijk met die valpartij gisteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weinig Lotto mannen in de eerste groep.
Zal ik hem in het Euskalteltopic plaatsen? Lettertjes zijn wel wat kleinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens zit Njèbuh wel gewoon in de eerste groep. Die schuift dan weer wat meer op richting de 10e plaats.
Doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ik hem in het Euskalteltopic plaatsen? Lettertjes zijn wel wat klein
Sprintaantrekkers Henderson en Roelands zitten iig in de tweede groep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Achterin hangen er wat. Maar SOK heeft wel gelijk met die valpartij gisteren.
Als er geen waaiers waren geweest, had Belkin niet gereden. Puur de situatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef Drebbelman het volgende:
bahbah wat een schijnheilig geneuzel..
die gaan ze hoe dan ook nog wel terugkrijgen. en dan is hier natuurlijk iedereen aan het janken.
Dus ze staan 2 en 5?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef GooseFM het volgende:
Op dit moment komt Valverde onder Ten Dam en Kwiatkowski op plaats 7.
Wel:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
"we gaan niet stoppen omdat toevallig Valverde lek rijdt"
Onzin, ze reden niet op kop voordat hij lek reed.
quote:86 km - Materiaalpech Valverde.
15:23 uur
Drie groepen
91 km - Quick-Step maakt er een harde koers van. Kittel zit in groep twee op 45 seconden. De vroege vluchters zijn gegrepen
15:11 uur
Belkin
100 km - De renners van Belkin nemen het commando over op kop van het peloton.
Bau en Lau? Yupquote:
Hoewel ik in een positieve bui ben vind ik het lastig om je hiervoor te bedanken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat heb jij een ongelofelijke teringui.
Nee, maar nos.nl heeft wel een stream.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Is er ergens een stream van Eurosport met Nederlands commentaar te vinden?
Doe eens niet.quote:
okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:51 schreef stoereboii het volgende:
Oh ok, dan zal Belkin ook wel lekker gaan rijden. Gelijk hebben ze he, kan je niks op zeggen (ben Belg)
Dat weet ik, maar daarom vraag ik om een stream van Eurosport.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar nos.nl heeft wel een stream.
Ze reden iig niet vooraan het peloton op het moment dat Valverde lek reed. En daarna opeens massaal.quote:
Leopard was daar de koning in, die reden zelfs vol door op kop toen Mollema (in kansrijke positie voor podium in Zwitserland) lek reed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef Ereinion het volgende:
En ik was ook nooit fan van de US Postal ploeg. Ik ga niet mijn opvattingen over fair play aanpassen omdat toevallig nu een Nederlander profiteert (ik beweer niet dat jij dat doet).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het was anders standaardpraktijk bij US Postal om dit op dit soort momenten te doen. En dan altijd het excuus achteraf 'ja, het was geen moment om te wachten, het peloton was op hol geslagen."
Gast ja je moet niet doen alsof ze schijnheilig zijn he. Precies alsof movistar niet zou gaan rijden als froome lek reed...quote:
Andersom zouden ze ook gaan rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Andersom zouden ze hoogstwaarschijnlijk niet gaan rijden omdat Mollema toch al op achterstand zit denk ik. Maar ik begrijp het volkomen van Belkin, je kan het altijd proberen.
Eerstequote:
Dan zouden ze juist wel doorrijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Andersom zouden ze hoogstwaarschijnlijk niet gaan rijden omdat Mollema toch al op achterstand zit denk ik.
Zag ze daarvoor ook al wel voorin rijden... alleen niet helemaal op kopquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze reden iig niet vooraan het peloton op het moment dat Valverde lek reed. En daarna opeens massaal.
Nieve in de eerste groep. Peppi en Kokki niet geloven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Fides het volgende:
Valverde, Kittel, Nieve, Anton, Serpa, Poels, in de 2e groep. Iemand Peraud en J. Rodriguez gespot in de voorste groep?
Wie zijn alle spaanse ploegen dan? Ik zie alleen movistar?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
Onhandig van Belkin.
Zullen een kwade krijgen aan alle Spaanse ploegen, Gesink kan een ontsnapping wel vergeten volgende week
Groep Valverde. Maar dat lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wordt met een beetje geluk/pech op 10 minuten gereden? Ik schakel net pas weer in.
Dit is toch juist goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou heeft Belkin een beetje goodwill gekweekt afgelopen week, geven ze het op deze manier weg. Stom, stom, stom ze krijgen het dubbel en dwars terug
3/4 minuten lijkt me meer realistischquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wordt met een beetje geluk/pech op 10 minuten gereden? Ik schakel net pas weer in.
Volgens de Tour-site zit Nieve ook in groep 2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nieve in de eerste groep. Peppi en Kokki niet geloven.
Muravyev.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou dan wel en dan is dit helemaal terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andersom zouden ze ook gaan rijden.
Voor fucking Rojas natuurlijk
Mijn ogen > Tour-sitequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens de Tour-site zit Nieve ook in groep 2
Voeckler buiten tijd rijden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het idee van Europcar eigenlijk?
Welke Spaanse ploegen dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
Onhandig van Belkin.
Zullen een kwade krijgen aan alle Spaanse ploegen, Gesink kan een ontsnapping wel vergeten volgende week
Valverde gewoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Drebbelman het volgende:
Welke reden, los van Valverde, zou Belkin nu hebben om zo hard op kop te stoempen?
En toen werd je wakker...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Belkin heeft dit gepland, Froome gaat er later ook nog aan. Mollema wint de Tour.
Oké, bedankt. Zou leuk voor Mollema zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Groep Valverde. Maar dat lijkt me wat overdreven.
Goodwill wordt nooit uitbetaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou heeft Belkin een beetje goodwill gekweekt afgelopen week, geven ze het op deze manier weg. Stom, stom, stom ze krijgen het dubbel en dwars terug
Sprint winnen met Gene.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het idee van Europcar eigenlijk?
Dat is de grote winnaar van dit verhaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Ferdii het volgende:
contador rijdt niet, maar hij vind dit totaal niet erg
Euskatel, die rijden nu meer kop over kop zonder reden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef thettes het volgende:
[..]
Wie zijn alle spaanse ploegen dan? Ik zie alleen movistar?
Froomey zit toch al gebakken, de rest hoeven ze niet voor te rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind dat Sky ook wel een duitje in het zakje mag doen
Ik was ook geen fan van US Postal. Ik gebruik dit vooral als voorbeeld dat dit soort gedrag schering en inslag is. Of je ermee wegkomt hangt af van je positie in het peloton.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En ik was ook nooit fan van de US Postal ploeg. Ik ga niet mijn opvattingen over fair play aanpassen omdat toevallig nu een Nederlander profiteert (ik beweer niet dat jij dat doet).
Movistar en Euskaltelquote:
De Tour live-ticker is ook kut. Ik denk gewoon dat organisatie geen idee heeft wie-waar rijdt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Monolith het volgende:
Die NOS site is ook nooit in staat om de situatie in de koers fatsoenlijk weer te geven.
Froome tel ik al niet meer mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef dtt2 het volgende:
Dit is eigenlijk wel een cadeautje voor Froome
Joost Prinsen had gisteren nog een mooi verhaal over spijkertjes op de wegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand langs de zijkant met een spijkertje voor froome?
Dit idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Netjes is het niet, maar rabo is zo vaak genaaid. Ook door movistar.
Wat is hier nou stom aanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Alleen Movistar dan, misschien Saxo nog (met Contador).quote:
Die Basken gaan echt geen pact sluiten met Movistar. Daarnaast is Euskaltel helemaal geen geweldig sterke ploeg ofzo.quote:
Geen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Drebbelman het volgende:
Welke reden, los van Valverde, zou Belkin nu hebben om zo hard op kop te stoempen?
Morgen worden ze massaal ondergeplastquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, goed de oorlog verklaard aan de Spaanse natie door Belkin
over de lokale held die ff geholpen werd jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joost Prinsen had gisteren nog een mooi verhaal over spijkertjes op de weg
Valt mee toch. Hij profiteert natuurlijk, maar dat is gezamenlijk belang.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef dtt2 het volgende:
Alsof Valverde ook maar enige kans maakte om Froome te verslaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef dtt2 het volgende:
En zoals we weten zijn Saxo en Movistar op dit moment water en vuur.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen Movistar dan, misschien Saxo nog (met Contador).
Er zitten er twee. Sowieso Perez, die in de kopgroep zat en dan nog een. Die kwam eventjes in beeld en daarvan ben ik bijna zeker dat het Nieve was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb geen Euskaltel-renner voorin gezien, maar ik let er dan ook minder op dan jij
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is hier nou stom aan
Juist heel goed, en Belkin reed sowieso al mee voorin dus er is niets verandert. Buiten dat de belangen nog groter zijn geworden.
En daarbij de concurrerende ploegen als Sky en Saxo zullen eerder blij zijn dan dit stom vinden.
Dan rijden we toch effe naar Frankrijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
over de lokale held die ff geholpen werd ja
helaas is die joost prinsen vervelend
Ik heb een nieuwe sigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
Schleck en Albertóóóquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Gesink stond een paar jaar geleden toch ook 5e ofzo waarna hij viel en het hele peloton ging rijden om hem te lossen? Zo gaat dat nu eenmaal, Belkin heeft groot gelijk dat ze het nu ook doen.
Maar waarom rijdt Euskaltel dan zo vol op kop in groep 2?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zitten er twee. Sowieso Perez, die in de kopgroep zat en dan nog een. Die kwam eventjes in beeld en daarvan ben ik bijna zeker dat het Nieve was.
Heb ook geen nummer 116 gezien in de mongolenwaaier.
Die vinden het OK (als je op Sporza doelt)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef kilon het volgende:
Wat vinden de Belgen eigenlijk van deze actie?
Ik versta die vent nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
over de lokale held die ff geholpen werd ja
helaas is die joost prinsen vervelend
De Cauwer: "Dat is koers".quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef kilon het volgende:
Wat vinden de Belgen eigenlijk van deze actie?
Virtueel nog steeds eerste toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Fides het volgende:
Ploegenklassement van Movistar ook naar de klote:D
¤'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt Euskaltel dan zo vol op kop in groep 2?
Eerste keer dat ik het met deze user eens benquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is hier nou stom aan
Juist heel goed, en Belkin reed sowieso al mee voorin dus er is niets verandert. Buiten dat de belangen nog groter zijn geworden.
En daarbij de concurrerende ploegen als Sky en Saxo zullen eerder blij zijn dan dit stom vinden.
En dan nog, er is helemaal geen spaans blok meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Afgelopen jaren idd vaak genoeg dat Rabo genaaid werd.
En doen ze het niet bij Belkin vandaag, dan zijn het losers en mietjes. Je kan je simpelweg niet laten regeren door de angst dat "het Spaanse blok" je hierna niet zo lief meer vindt ...
Die hebben Quintana nog vooraan, dus die zullen wek op kop blijven of anders misschien 2de of 3de op een paar minuten. Hebben gewoon de sterkste ploeg voor de bergen, dus dat komt vast goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Fides het volgende:
Ploegenklassement van Movistar ook naar de klote:D
Die is dan ook echt van toepassing hier...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef SiIk het volgende:
Volgens de minuut per 10 kilometer-regel gaan ze dit niet halen.
Ja das waar. En nu zijn ze toch al bezig met sneaky tijd pakken, doet Sky vrolijk meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof Valverde ook maar enige kans maakte om Froome te verslaan
Zo goed is Valverde niet, die zou sws nog wel zakken.
Anton staat nog redelijk in het klassement.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt Euskaltel dan zo vol op kop in groep 2?
Was er afgelopen zondag ook niet idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef thettes het volgende:
[..]
En dan nog, er is helemaal geen spaans blok meer.
Denk 't nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef freaky40 het volgende:
Kittel voor zijn 4e overwinning vandaag.
flecha/boeckmansquote:
Het zit in z'n kop ook steeds slechter, daar is het wel een type voorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:00 schreef Ferdii het volgende:
cav wordt er zelfs afgereden door greipel
die wordt met de rit minder
¤'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom sprint 'ie in hemelsnaam mee?
omdat Flechaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom sprint 'ie in hemelsnaam mee?
Idd, die hebben nog bijna niks, dus elk prijsje is meegenomen.quote:
Gr Valverde/Kittel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:02 schreef DeLuna het volgende:
Wel jammer dat het nog steeds Gr. Kittel heet. Gr. Valverde lijkt me beter.
Tis niet netjes ja.quote:
Waarom nou dan? Het is geen toertochtje voor koorknaapjesquote:
Hebben Kwiatkowski nog, als die top 10 kan pakken vinden ze het vast leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd hoe lang OPQS nog gaat helpen. Die maakt het niet uit hoe groot het verschil, zolang er maar een verschil is.
Maar die willen ook niet dat het kleiner wordt, dus zullen toch steeds wel met een of twee blijven meerijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd hoe lang OPQS nog gaat helpen. Die maakt het niet uit hoe groot het verschil, zolang er maar een verschil is.
Niet echt heel veel..quote:
http://www.letour.fr/le-tour/2013/docs/TDF13_reglement_BD.pdfquote:CLASSEMENT PAR POINTS/
POINTS CLASSIFICATION
a) Sprints intermédiaires/Intermediate
sprints
À chaque sprint/For each sprint
1er 1 500 ¤
2e 1 000 ¤
3e 500 ¤
TOTAL = 3 000 ¤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |