Groep Valverde. Maar dat lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wordt met een beetje geluk/pech op 10 minuten gereden? Ik schakel net pas weer in.
Dit is toch juist goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou heeft Belkin een beetje goodwill gekweekt afgelopen week, geven ze het op deze manier weg. Stom, stom, stom ze krijgen het dubbel en dwars terug
3/4 minuten lijkt me meer realistischquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wordt met een beetje geluk/pech op 10 minuten gereden? Ik schakel net pas weer in.
Volgens de Tour-site zit Nieve ook in groep 2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nieve in de eerste groep. Peppi en Kokki niet geloven.
Muravyev.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou dan wel en dan is dit helemaal terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andersom zouden ze ook gaan rijden.
Voor fucking Rojas natuurlijk
Mijn ogen > Tour-sitequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens de Tour-site zit Nieve ook in groep 2
Voeckler buiten tijd rijden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het idee van Europcar eigenlijk?
Welke Spaanse ploegen dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
Onhandig van Belkin.
Zullen een kwade krijgen aan alle Spaanse ploegen, Gesink kan een ontsnapping wel vergeten volgende week
Valverde gewoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Drebbelman het volgende:
Welke reden, los van Valverde, zou Belkin nu hebben om zo hard op kop te stoempen?
En toen werd je wakker...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Belkin heeft dit gepland, Froome gaat er later ook nog aan. Mollema wint de Tour.
Oké, bedankt. Zou leuk voor Mollema zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Groep Valverde. Maar dat lijkt me wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |