En ik was ook nooit fan van de US Postal ploeg. Ik ga niet mijn opvattingen over fair play aanpassen omdat toevallig nu een Nederlander profiteert (ik beweer niet dat jij dat doet).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het was anders standaardpraktijk bij US Postal om dit op dit soort momenten te doen. En dan altijd het excuus achteraf 'ja, het was geen moment om te wachten, het peloton was op hol geslagen."
Gast ja je moet niet doen alsof ze schijnheilig zijn he. Precies alsof movistar niet zou gaan rijden als froome lek reed...quote:
Andersom zouden ze ook gaan rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Andersom zouden ze hoogstwaarschijnlijk niet gaan rijden omdat Mollema toch al op achterstand zit denk ik. Maar ik begrijp het volkomen van Belkin, je kan het altijd proberen.
Eerstequote:
Dan zouden ze juist wel doorrijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Andersom zouden ze hoogstwaarschijnlijk niet gaan rijden omdat Mollema toch al op achterstand zit denk ik.
Zag ze daarvoor ook al wel voorin rijden... alleen niet helemaal op kopquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze reden iig niet vooraan het peloton op het moment dat Valverde lek reed. En daarna opeens massaal.
Nieve in de eerste groep. Peppi en Kokki niet geloven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Fides het volgende:
Valverde, Kittel, Nieve, Anton, Serpa, Poels, in de 2e groep. Iemand Peraud en J. Rodriguez gespot in de voorste groep?
Wie zijn alle spaanse ploegen dan? Ik zie alleen movistar?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
Onhandig van Belkin.
Zullen een kwade krijgen aan alle Spaanse ploegen, Gesink kan een ontsnapping wel vergeten volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |