Daar reageert Plugge optwitter:BoogerdLive twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:37:33@RichardPlugge dit is trouwens wel ff lastig momentje voor jullie ploegleiding! Wordt bonje met Movistar;-) reageer retweet
Weinig Lotto mannen in de eerste groep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Lotto mag ook wel eens mee rijden voor Greipel, verder weinig ploegen die nog mee kunnen doen waarschijnlijk.
Ik wil Dannyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Belkin pas reed na de lekke van Valverde.
Kijkt iedereen hier nog steeds naar Herbie en Maarten?Eurosport, ondanks reclames, luistert veel lekkerder!
Maar wat als het aan het begin van de etappe als ploeg al je doel is om hier winst te pakken? Je tactiek aanpassen? Het blijft een wedstrijd natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef Ereinion het volgende:
Ze mogen het doen bij Belkin natuurlijk, maar ik ben geen fan van deze tactiek. Als Mollema lek rijdt zit je toch ook te vloeken als Movistar doorrijdt? Uiteindelijk wordt dit toch wel terugbetaald.
Achterin hangen er wat. Maar SOK heeft wel gelijk met die valpartij gisteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weinig Lotto mannen in de eerste groep.
Zal ik hem in het Euskalteltopic plaatsen? Lettertjes zijn wel wat kleinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens zit Njèbuh wel gewoon in de eerste groep. Die schuift dan weer wat meer op richting de 10e plaats.
Doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ik hem in het Euskalteltopic plaatsen? Lettertjes zijn wel wat klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |