Al is het toch wel tamelijk ernstig als Jorgenson echt niet aan het niveau weet aan te haken. Dat zou inhouden dat er opnieuw niet geinvesteerd is in de verdediging buiten de breedte investeringen om.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef J83 het volgende:
Gewoon Derijck in het centrum zetten, slechter dan Marcelo en Bouma kán niet
Zelfde als vorig jaar. Kut wedstrijd - Goede wedstrijd - Kut wedstrijd - Goede wedstrijd .... etc.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het erge is gewoon dat ik er inmiddels niet zo heel erg meer van baal. Ben dit inmiddels wel gewend van PSV
Heeft ook zijn nadeel. Heel de ploeg wordt onzeker en durven geen fouten meer te maken en je automatismen worden natuurlijk minder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Lemming22 het volgende:
Het mooie aan Advocaat is dat hij niet maandenlang aanmoddert met dezelfde 11, maar na één faalpartij meteen maatregelen aankondigt. En dus wissels. Hopelijk in de verdediging.
Zanka is niet veel bijzonders lijkt me, anders had ie sowieso wel al bij een topclub gespeeld, Advocaat heeft hem wel kansen gegeven bij de oefenwedstrijden, heeft niet weten te overtuigen. Het is gewoon weer aanmodderen met dezelfde problemen van vorig seizoen, de verdediging is bij Brands het ondergeschoven kindje, volgens hem was de selectie rond voor dit seizoen. Wordt weer een jaar volop genieten van Bouma en Marcelo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En al winnen ze morgen niet. Is gewoon niet goed dat we vandaag hebben verloren. Advocaat moest het al zien toen we 2 kut doelpunten kregen tegen Ajax. Is Zanka echt zo slechter dan Bouma? Kan bijna niet geloven.
Goed ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Doosopwielen het volgende:
Jezus dit word weer een faal seizoen ik denk dat ik een ajax fan word
PSV ging 4-4-2 spelen met Depay en Narsingh als vleugelspelers, want Depay houdt het veld wel breed en kan wel buitenom passeren. Als je als Mertens naar binnen trekt terwijl er ook 2 spitsen staan dan is dat garantie voor failure. Was best logisch imo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Die wissel Mertens eruit en Depay erin snapte ik niks van trouwens.
Naja... het koppeltje Mertens - Matavz bleek vorig jaar al niet te werken. Wellicht had Advocaat in Depay de perfecte aangever voor Matavz in zijn hoofd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Die wissel Mertens eruit en Depay erin snapte ik niks van trouwens.
Kwam wel een mooie goal uit in ieder geval. Mooie voorzet van Depay en mooi afgemaakt door Matavz.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... het koppeltje Mertens - Matavz bleek vorig jaar al niet te werken. Wellicht had Advocaat in Depay de perfecte aangever voor Matavz in zijn hoofd?
Zeker, eigenlijk is het mis gegaan toen Van Bommel en daarmee zijn meeloper Strootman besloten dat de beuk erin gooien een betere tactiek was dan goed veldspelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kwam wel een mooie goal uit in ieder geval. Mooie voorzet van Depay en mooi afgemaakt door Matavz.
Ah zo. ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV ging 4-4-2 spelen met Depay en Narsingh als vleugelspelers, want Depay houdt het veld wel breed en kan wel buitenom passeren. Als je als Mertens naar binnen trekt terwijl er ook 2 spitsen staan dan is dat garantie voor failure. Was best logisch imo.
Alles is toegestaan, tenminste zo´n gevoel krijg ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet huilen als we straks bij jullie komen trollen hè. Zelfde geldt voor de mods.
Alleen heeft Ajax/AZ al een topploeg achter de rug gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Met het programma van deze week is het trouwens best goed mogelijk dat alle titelkandidaten punten laten liggen
Jawel hoor, dan wordt het ook verwijderd. Niet zo huilen jij, maak dan gewoon een TR.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet huilen als we straks bij jullie komen trollen hè. Zelfde geldt voor de mods.
Ik snap ook wel dat ze hem kwijt willen dan, hou je hem nog een jaar heb je er echt nauwelijks wat aan verdiend.quote:
Triest toch wel dat Brands dit gewoon niet ziet aankomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het erge is gewoon dat ik er inmiddels niet zo heel erg meer van baal. Ben dit inmiddels wel gewend van PSV
Ik ben het spoor echt compleet bijster betreft Jorgensen. Na al die jaren van verdedigende flaters dacht ik mede door de reacties in dit topic dat ze eindelijk een directe versterking hadden gehaald. En dan blijkt nu, met het seizoen net 1 wedstrijd oud dat hij zelfs achter Derijck in de rangorde staat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze hem kwijt willen dan, hou je hem nog een jaar heb je er echt nauwelijks wat aan verdiend.
[..]
Triest toch wel dat Brands dit gewoon niet ziet aankomen.
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef 16meter het volgende:
we moeten nog verdedigers kopen als we kans willen maken jongens
blind met manolev bazen verdedigingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verder
Dat negeerde ik maar, ik wil hem niet helemaal door de grond borenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, wie willen jullie weg hebben en wie moeten er komen?
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slimquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slim?
Moeten jullie Derijck verpatsen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Dan de jeugd maar de kans geven. Kan mij niet voorstellen dat er geen betere opties dan Marcelo of Hutchinson zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.
Tja, Strootman is ook veel te veel opgehemeld na een paar leuke potjes. Speelt al maanden echt heel slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Wat doe je popiejopie hier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
Contracten afkopen maar dat kost geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Kan Brands spelers niet gewoon gratis weg geven? Spelers als Vukovic hebben we nu niets aan.
Maar is gratis weggeven aan Oostblok/Turkse/Russische clubs niet mogelijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Contracten afkopen maar dat kost geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |