Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef 16meter het volgende:
we moeten nog verdedigers kopen als we kans willen maken jongens
blind met manolev bazen verdedigingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zal Brands tippen dat er in Amsterdam nog een topper in de verdediging rond loopt die hij voor slechts 5 miljoen kan oppikken, alleen om Brands een gunst te gunnen.
Nemen wij met pijn in ons hart afscheid van Dailey.
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je post die 0% toevoegt verder
Dat negeerde ik maar, ik wil hem niet helemaal door de grond borenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, wie willen jullie weg hebben en wie moeten er komen?
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slimquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als niemand weg gaat dat blijf dit het selectie.
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat mensen Ola weg wilden hebben en van dat geld een CV kopen. Is dat wel slim?
Moeten jullie Derijck verpatsen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Dan de jeugd maar de kans geven. Kan mij niet voorstellen dat er geen betere opties dan Marcelo of Hutchinson zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er komen geen verdedigende krachten bij als er geen verdedigers weg gaan.
Tja, Strootman is ook veel te veel opgehemeld na een paar leuke potjes. Speelt al maanden echt heel slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat heeft het over spelers die denken dat ze verder zijn dan dat ze eigenlijk zijn.
Ik gok dat hij doelt op in ieder geval Strootman
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel respect voor hebben dat hij vervolgens 'Daley' ook nog eens fout schrijft.
Wat doe je popiejopie hier?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Joh, je meent het, Ik onthoud geen namen van prutsers.
Hoe heet je ook alweer ?
Contracten afkopen maar dat kost geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Kan Brands spelers niet gewoon gratis weg geven? Spelers als Vukovic hebben we nu niets aan.
Maar is gratis weggeven aan Oostblok/Turkse/Russische clubs niet mogelijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Contracten afkopen maar dat kost geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |