Een aantal weken geleden was hij ook in gesprek met een Engelse club. Dat is toen spaak gelopen op de transfersom. Wellicht dat die weer back in business zijn. Samen met die Russen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
Vanuit mijn PSV-bron (die normaal gesproken erg betrouwbaar is): Toivonen in gesprek met 2 ploegen. Hij wilde alleen niet zeggen welke 2...
Gewoon uit de middenmoot uit de serie A , verdedigers van een jaar of 27/28. Zijn er genoeg van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Ja en welke CV zou dat dan moeten zijn? En tja Maher voor Toivonen, financieel onverantwoordelijk lijkt me. Ik hoop nog steeds op Henriksen, maar ja wij gaan niet over het beleid.
De subtoppers vragen vaak belachelijke bedragen. Dat zijn dezelfde bedragen waarvoor de spelers van de topploegen naar het buitenland vertrekken. Zo een Elm is voor 4 miljoen naar Moskou vertrokken die andere Zweed met dat vlassig snorretje voor 2 miljoen. Ik durf wel te stellen dat ze voor dat bedrag niet naar Ajax of PSV hadden mogen vertrekken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef zerokil het volgende:
Scouting van PSV is wel echt dramatisch in het buitenland nu ik er over nadenk
Telkens de hoofdprijs voor de Nederlandse talenten betalen..
Hij had het over twee oostblokteamsquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden was hij ook in gesprek met een Engelse club. Dat is toen spaak gelopen op de transfersom. Wellicht dat die weer back in business zijn. Samen met die Russen.
Als hij verkocht wordt gaat er misschien één extra verdediger gehaald worden...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu nog Toivonen verliezen zou een zware klap zijn overigens, ik zie Wijnaldum zijn rol niet zomaar overnemen namelijk.
Maar als je er 2 of 3 fatsoenlijke verdedigers voor kan halen kom er per saldo waarschijnlijk iets beter uit. Beter wedstrijden 1-0 winnen dan steeds 2 a 3 tegengoals krijgen en dan maar hopen dat je er zelf genoeg maakt om alsnog de punten te pakken.
Dan is het Rubin en CSKA. Die laatste hadden die Suarez van Anderlecht gestrikt, maar die kwam niet door de keuring. Gerucht ging dat ze dan achter Toiboy aan gingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had het over twee oostblokteams
Dan kun je net zo goed de scouting opheffen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van het nieuwe beleid van PSV: geen buitenlanders halen als er in eigen competitie spelers met dezelfde kwaliteiten rondlopen.
Er gaan geen verdedigers gehaald worden wanneer er geen verdedigers verkocht worden. Aldus Brands. Nu is dat niet heel betrouwbaar, maar we hebben een Zanka rondlopen die nog niemand echt aan het werk heeft gezien na zijn blessure. Dat er geen extra rechtsback komt begrijp ik ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij verkocht wordt gaat er misschien één extra verdediger gehaald worden...
Waarschijnlijk een rechtsback dan. Kunnen we overigens ook best gebruiken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij verkocht wordt gaat er misschien één extra verdediger gehaald worden...
Ze hebben blijkbaar vanuit PSV op hem ingepraat om toch in gesprek te gaan met die teams, hij had er zelf niet veel zin in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is het Rubin en CSKA. Die laatste hadden die Suarez van Anderlecht gestrikt, maar die kwam niet door de keuring. Gerucht ging dat ze dan achter Toiboy aan gingen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er gaan geen verdedigers gehaald worden wanneer er geen verdedigers verkocht worden. Aldus Brands. Nu is dat niet heel betrouwbaar, maar we hebben een Zanka rondlopen die nog niemand echt aan het werk heeft gezien na zijn blessure. Dat er geen extra rechtsback komt begrijp ik ook.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:48:47#PSV bezint zich na de catastrofe tegen #RKC op de defensie. Tot voor zeer kort wilde men daar de competitie mee ingaan. reageer retweet
Hij geeft niet aan dat het een verdediger moet zijn.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:51:07Een poging om bijvoorbeeld #Moisander binnen te hengelen is niet uitgesloten bij #PSV, al zal er eerst een speler moeten vertrekken. #geld reageer retweet
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed de scouting opheffen.Elke gek had Matavz, Mertens, Wijnaldum & Strootman kunnen 'scouten'.
Die heeft alleen Wijnaldum gescout toen hij uit zijn moeder kwam, gezien hij alleen negers spot.quote:
Rik Elfrink.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:48:47#PSV bezint zich na de catastrofe tegen #RKC op de defensie. Tot voor zeer kort wilde men daar de competitie mee ingaan. reageer retweet
Hij geeft niet aan dat het een verdediger moet zijn.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:51:07Een poging om bijvoorbeeld #Moisander binnen te hengelen is niet uitgesloten bij #PSV, al zal er eerst een speler moeten vertrekken. #geld reageer retweet
Ik heb er ooit met mijn pa langs gezeten op een jeugdtournooi bij PSV. Toen tipte hij ons van Gobbel als toekomstig wereldster. Had hij toch maar mooi gezien toen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft alleen Wijnaldum gescout toen hij uit zijn moeder kwam, gezien hij alleen negers spot.
Daar ben ik het mee eens. Het is allemaal leuk en aardig om Nederlandse talenten te zien bij onze club. Goed voor de binding tussen spelers en supporters enzo (al voel ik me met niet één speler verbonden als ze geen fuck aan instelling tonen zoals zaterdag), maar ze slaan wat mij betreft door in het uitvoeren van die visie. Zeker gezien de transfersommen die betaald zijn. Dan zie ik liever een speler als Dzsudzsak uit de hoge hoed getoverd worden. Was toch ook een publiekslieveling.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed de scouting opheffen.Elke gek had Matavz, Mertens, Wijnaldum & Strootman kunnen 'scouten'.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er ooit met mijn pa langs gezeten op een jeugdtournooi bij PSV. Toen tipte hij ons van Gobbel als toekomstig wereldster. Had hij toch maar mooi gezien toen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:11 schreef Clerxify het volgende:
Nu zorgen maken over de verdediging. Lekker optijd weer! Dit is al sinds 2010 het zorgenkindje. ik hoop dat ze marcelo nog kunnen verkopen.
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijftquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn alle Marcelo-liefhebbers eigenlijk? Die werd in de voorbereiding nog behoorlijk opgehemeld door velen hier
Helaas faalde hij in een één-op-één duel ook door alleen maar achteruit te lopen, half in te grijpen en achterover op zijn reet te vallen. Dat is helaas een steeds terugkerende manier van verdedigen bij Marcelo wat er blijkbaar niet meer uitgaat. Een verdediger met potentie had die fout niet (weer) gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijft
Goede vergelijking inderdaad. De samenhang in het team lijkt er gewoon niet of nauwelijks te zijn, bij Heerenveen leek het inderdaad ook regelmatig los zand..net als bij PSV zaterdagquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
PSV speelt een beetje zoals Heerenveen gisteren. Iedereen wil lekker aanvallen, inclusief Marcello, maar als er verdedigd moet worden, geven ze niet thuis. Kinderachtig voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |