abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115509914
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
Vanuit mijn PSV-bron (die normaal gesproken erg betrouwbaar is): Toivonen in gesprek met 2 ploegen. Hij wilde alleen niet zeggen welke 2...
Een aantal weken geleden was hij ook in gesprek met een Engelse club. Dat is toen spaak gelopen op de transfersom. Wellicht dat die weer back in business zijn. Samen met die Russen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:43:13 #227
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115509926
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef Clerxify het volgende:

[..]

Ja en welke CV zou dat dan moeten zijn? En tja Maher voor Toivonen, financieel onverantwoordelijk lijkt me. Ik hoop nog steeds op Henriksen, maar ja wij gaan niet over het beleid.
Gewoon uit de middenmoot uit de serie A , verdedigers van een jaar of 27/28. Zijn er genoeg van.
Maar dan kunnen ze niet meevoetballen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115510032
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef zerokil het volgende:
Scouting van PSV is wel echt dramatisch in het buitenland nu ik er over nadenk
Telkens de hoofdprijs voor de Nederlandse talenten betalen..
De subtoppers vragen vaak belachelijke bedragen. Dat zijn dezelfde bedragen waarvoor de spelers van de topploegen naar het buitenland vertrekken. Zo een Elm is voor 4 miljoen naar Moskou vertrokken die andere Zweed met dat vlassig snorretje voor 2 miljoen. Ik durf wel te stellen dat ze voor dat bedrag niet naar Ajax of PSV hadden mogen vertrekken.
pi_115510040
Nu nog Toivonen verliezen zou een zware klap zijn overigens, ik zie Wijnaldum zijn rol niet zomaar overnemen namelijk.

Maar als je er 2 of 3 fatsoenlijke verdedigers voor kan halen kom er per saldo waarschijnlijk iets beter uit. Beter wedstrijden 1-0 winnen dan steeds 2 a 3 tegengoals krijgen en dan maar hopen dat je er zelf genoeg maakt om alsnog de punten te pakken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115510064
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Een aantal weken geleden was hij ook in gesprek met een Engelse club. Dat is toen spaak gelopen op de transfersom. Wellicht dat die weer back in business zijn. Samen met die Russen.
Hij had het over twee oostblokteams
BFF met GGMM
pi_115510087
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu nog Toivonen verliezen zou een zware klap zijn overigens, ik zie Wijnaldum zijn rol niet zomaar overnemen namelijk.

Maar als je er 2 of 3 fatsoenlijke verdedigers voor kan halen kom er per saldo waarschijnlijk iets beter uit. Beter wedstrijden 1-0 winnen dan steeds 2 a 3 tegengoals krijgen en dan maar hopen dat je er zelf genoeg maakt om alsnog de punten te pakken.
Als hij verkocht wordt gaat er misschien één extra verdediger gehaald worden...
pi_115510116
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij had het over twee oostblokteams
Dan is het Rubin en CSKA. Die laatste hadden die Suarez van Anderlecht gestrikt, maar die kwam niet door de keuring. Gerucht ging dat ze dan achter Toiboy aan gingen.
pi_115510126
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:40 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat is het hele idee van het nieuwe beleid van PSV: geen buitenlanders halen als er in eigen competitie spelers met dezelfde kwaliteiten rondlopen.
Dan kun je net zo goed de scouting opheffen. :') Elke gek had Matavz, Mertens, Wijnaldum & Strootman kunnen 'scouten'.
pi_115510170
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Er gaan geen verdedigers gehaald worden wanneer er geen verdedigers verkocht worden. Aldus Brands. Nu is dat niet heel betrouwbaar, maar we hebben een Zanka rondlopen die nog niemand echt aan het werk heeft gezien na zijn blessure. Dat er geen extra rechtsback komt begrijp ik ook.
pi_115510171
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een rechtsback dan. Kunnen we overigens ook best gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115510201
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dan is het Rubin en CSKA. Die laatste hadden die Suarez van Anderlecht gestrikt, maar die kwam niet door de keuring. Gerucht ging dat ze dan achter Toiboy aan gingen.
Ze hebben blijkbaar vanuit PSV op hem ingepraat om toch in gesprek te gaan met die teams, hij had er zelf niet veel zin in.
BFF met GGMM
pi_115510207
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Er gaan geen verdedigers gehaald worden wanneer er geen verdedigers verkocht worden. Aldus Brands. Nu is dat niet heel betrouwbaar, maar we hebben een Zanka rondlopen die nog niemand echt aan het werk heeft gezien na zijn blessure. Dat er geen extra rechtsback komt begrijp ik ook.
RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:48:47 #PSV bezint zich na de catastrofe tegen #RKC op de defensie. Tot voor zeer kort wilde men daar de competitie mee ingaan. reageer retweet
RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:51:07 Een poging om bijvoorbeeld #Moisander binnen te hengelen is niet uitgesloten bij #PSV, al zal er eerst een speler moeten vertrekken. #geld reageer retweet
Hij geeft niet aan dat het een verdediger moet zijn.
pi_115510227
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed de scouting opheffen. :') Elke gek had Matavz, Mertens, Wijnaldum & Strootman kunnen 'scouten'.
pi_115510245
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heeft alleen Wijnaldum gescout toen hij uit zijn moeder kwam, gezien hij alleen negers spot.
pi_115510261
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:51 schreef StijnDa het volgende:

[..]

RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:48:47 #PSV bezint zich na de catastrofe tegen #RKC op de defensie. Tot voor zeer kort wilde men daar de competitie mee ingaan. reageer retweet
RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 12:51:07 Een poging om bijvoorbeeld #Moisander binnen te hengelen is niet uitgesloten bij #PSV, al zal er eerst een speler moeten vertrekken. #geld reageer retweet
Hij geeft niet aan dat het een verdediger moet zijn.
Rik Elfrink. :')
Da's voor PSV wat Valentijn Driessen voor Ajax is.
pi_115510302
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die heeft alleen Wijnaldum gescout toen hij uit zijn moeder kwam, gezien hij alleen negers spot.
Ik heb er ooit met mijn pa langs gezeten op een jeugdtournooi bij PSV. Toen tipte hij ons van Gobbel als toekomstig wereldster. Had hij toch maar mooi gezien toen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:54:47 #242
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115510310
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Het is allemaal leuk en aardig om Nederlandse talenten te zien bij onze club. Goed voor de binding tussen spelers en supporters enzo (al voel ik me met niet één speler verbonden als ze geen fuck aan instelling tonen zoals zaterdag), maar ze slaan wat mij betreft door in het uitvoeren van die visie. Zeker gezien de transfersommen die betaald zijn. Dan zie ik liever een speler als Dzsudzsak uit de hoge hoed getoverd worden. Was toch ook een publiekslieveling.
pi_115510347
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb er ooit met mijn pa langs gezeten op een jeugdtournooi bij PSV. Toen tipte hij ons van Gobbel als toekomstig wereldster. Had hij toch maar mooi gezien toen.
:D
pi_115513264
Nu zorgen maken over de verdediging. Lekker optijd weer! Dit is al sinds 2010 het zorgenkindje. ik hoop dat ze marcelo nog kunnen verkopen.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_115513491
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:11 schreef Clerxify het volgende:
Nu zorgen maken over de verdediging. Lekker optijd weer! Dit is al sinds 2010 het zorgenkindje. ik hoop dat ze marcelo nog kunnen verkopen.
:') Echt ongelooflijk he. Alsof ze nu er pas achterkomen dat er iets niet goed zit in de verdediging :|W :|W :|W
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115514039
Waar zijn alle Marcelo-liefhebbers eigenlijk? Die werd in de voorbereiding nog behoorlijk opgehemeld door velen hier :P
pi_115514112
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar zijn alle Marcelo-liefhebbers eigenlijk? Die werd in de voorbereiding nog behoorlijk opgehemeld door velen hier :P
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijft ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:40:20 #248
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115514456
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijft ^O^
Helaas faalde hij in een één-op-één duel ook door alleen maar achteruit te lopen, half in te grijpen en achterover op zijn reet te vallen. Dat is helaas een steeds terugkerende manier van verdedigen bij Marcelo wat er blijkbaar niet meer uitgaat. Een verdediger met potentie had die fout niet (weer) gemaakt.
pi_115514507
Bij het hameren op een slechte verdediging wordt vergeten dat het middenveld en aanval te weinig helpen als de tegenstander de bal heeft. Bij een van de doelpunten van RKC was dat overduidelijk, toen een van de middenvelders (Strootman?) toe stond te kijken hoe op links een speler van RKC helemaal vrij stond, terwijl de rechsback & CV van PSV hun handen vol hadden.

PSV speelt een beetje zoals Heerenveen gisteren. Iedereen wil lekker aanvallen, inclusief Marcello, maar als er verdedigd moet worden, geven ze niet thuis. Kinderachtig voetbal.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:46:37 #250
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_115514674
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef Lyrebird het volgende:

PSV speelt een beetje zoals Heerenveen gisteren. Iedereen wil lekker aanvallen, inclusief Marcello, maar als er verdedigd moet worden, geven ze niet thuis. Kinderachtig voetbal.
Goede vergelijking inderdaad. De samenhang in het team lijkt er gewoon niet of nauwelijks te zijn, bij Heerenveen leek het inderdaad ook regelmatig los zand..net als bij PSV zaterdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')