abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115447497
Brands is op zakelijk gebied een topper imo, alleen voetbaltechnisch is hij gewoon half blind :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115447531
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Brands is op zakelijk gebied een topper imo, alleen voetbaltechnisch is hij gewoon half blind :{
[kut grap]Straks haalt hij Blind. -O- [/kut grap]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115447555
quote:
Hij legt het geld wel makkelijk op tafel, heeft tot nu toe overal de hoofdprijs voor betaald. Ook voor Zanka als het geld aanwezig was.
pi_115447711
quote:
De dubbelnek is de zakelijke topper, ben z'n naam kwijt maar hij heeft heel wat van z'n eigen vla op.
pi_115447753
Net de wedstrijd terug gezien en ik moet zeggen dat jullie wel jullie best hebben gedaan :)

Petje af!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115447924
3-2 verliezen _O-
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:19:10 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115448025
quote:
3s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoals je zelf al zegt: het is nou niet bepaald een verrassing dat deze verdediging niet voldoet...
Ik lees hier eigenlijk al maanden dat Zanka het nieuwe verdedigende wonderkind is en dat Van Bommel er in zijn ééntje voor gaat zorgen dat er eigenlijk helemaal geen verdediging nodig is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:26:11 #183
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_115448177
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik lees hier eigenlijk al maanden dat Zanka het nieuwe verdedigende wonderkind is en dat Van Bommel er in zijn ééntje voor gaat zorgen dat er eigenlijk helemaal geen verdediging nodig is.
Dan heb je meer genuanceerde berichten knap overgeslagen.
pi_115448269
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk stond ik er dan toch weer te positief in, ik ben absoluut niet iemand die meegaat met hosannastemmingen en had ook echt niet verwacht dat we RKC van de mat zouden spelen maar zo kansloos verliezen als vanavond gebeurd is, nee, daar hield ik eigenlijk geen rekening mee. Moeizame overwinning, gelijkspel, nipte nederlaag door wat pech, dat vond ik wel tot de mogelijkheden behoren maar dat RKC gewoon echt de beter ploeg zou zijn had ik niet durven vrezen. :X
Ik wil trouwens ook zeker niet beweren dat ik dacht dat we vanavond zouden verliezen en zo matig zouden spelen. Ik dacht ook dat we de drie punten 'gewoon' mee terug zouden nemen naar EHV. Maar als je dan een kwartier in de wedstrijd zit en het is een grote gatenkaas, dan weet je wel hoe laat het is.
Wat ik tot nu toe iig zeer prettig vind is dat er met de komst van Advocaat en Van Bommel meer een no-nonsense sfeer is gekomen. Itt voorgaande jaren is het een verademing om een trainer duidelijke taal te horen spreken en ook het gevalletje Matavs vind ik goed gedaan. Ik hoop dan ook dat dit zo door blijft gaan en zijn uitwerking zal krijgen in de groep.

Wat ik wel al gelijk schokkend vond is dat Brands vond dat de selectie compleet was. Hoe kan je die woorden uit je mond krijgen als je de afgelopen seizoenen naar (de verdediging van) PSV hebt gekeken. Er is slechts 1 verdedigende speler bijgekomen, waarvan het allerminst zeker is of hij een rol kan gaan spelen. Ik vraag me serieus af of het woord verdedigen is het vocabulaire van Brands te vinden is. Erg pijnlijk. En dan komt er dus weer een aanvallende speler bij. Ik heb niets tegen Narsingh en hoop dat hij het goed gaat doen, maar ook deze aankoop is weer schrijnend en tekenend voor Brands. Ik geloof dat ik hier weleens de term bord-op-de-schoot-scouting heb gelezen en die vind ik treffend voor waar Brands mee bezig is. Dit jaar dan Narsingh, daarvoor al met Wijnaldum, Matavs, Strootman, Mertens etc., allemaal voor te veel geld. Het is deze inspiratieloze manier van handelen waar ik echt een hekel aan heb. Dit is precies hoe Ajax een aantal jaar geleden bezig was met die gasten van Groningen en Heerenveen en waar ik van walgde. Paar goede minuten bij de samenvatting en kopen maar, voor de hoofdprijs. waardeloos. Technisch manager onwaardig.
Nog los van de sportieve, bestuurlijke en financiële situatie van onze club is dit ook totaal niet goed voor onze reputatie. We waren altijd een mooi, gemoedelijk en net clubje. Nu zijn we ineens ordinaire koopclub. En ik kan het degene die dit zeggen niet eens kwalijk nemen. Ik weet nog goed dat ik ook even fronste toen direct na de dubieuze deal met de gemeente een trotse Brands op de trappen van het stadhuis twee peperdure aankopen aankondigde.

[ Bericht 0% gewijzigd door vivelafete op 12-08-2012 02:08:43 ]
pi_115448552
Ow trouwens:
PSV O+
Mooiste club van de wereld _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:10:05 #186
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_115449255
Wat is deze kanker voor mijn ogen?

Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_115449391
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef DuTank het volgende:

[ afbeelding ]
Staat op de kop zie ik, je moet hem even draaien :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 02:14:20 ]
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:18:13 #188
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_115449541
Totaal niet verwacht dit. Nog geen samenvatting gezien, dus ben benieuwd.

Oh ja, ook opvallend, vorig jaar nooit opstootjes, nu iedere wedstrijd zes...willen ze compenseren of zo
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:21:41 #189
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115449653
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef DuTank het volgende:

[ afbeelding ]
Ajax 9e , ook niet best ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_115450508
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ajax 9e , ook niet best ;(
Hoger dan Feyenoord in seizoen 2010/2011 :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_115450924
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:30 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Wat ik wel al gelijk schokkend vond is dat Brands vond dat de selectie compleet was. Hoe kan je die woorden uit je mond krijgen als je de afgelopen seizoenen naar (de verdediging van) PSV hebt gekeken. Er is slechts 1 verdedigende speler bijgekomen, waarvan het allerminst zeker is of hij een rol kan gaan spelen. Ik vraag me serieus af of het woord verdedigen is het vocabulaire van Brands te vinden is. Erg pijnlijk. En dan komt er dus weer een aanvallende speler bij. Ik heb niets tegen Narsingh en hoop dat hij het goed gaat doen, maar ook deze aankoop is weer schrijnend en tekenend voor Brands. Ik geloof dat ik hier weleens de term bord-op-de-schoot-scouting heb gelezen en die vind ik treffend voor waar Brands mee bezig is. Dit jaar dan Narsingh, daarvoor al met Wijnaldum, Matavs, Strootman, Mertens etc., allemaal voor te veel geld. Het is deze inspiratieloze manier van handelen waar ik echt een hekel aan heb. Dit is precies hoe Ajax een aantal jaar geleden bezig was met die gasten van Groningen en Heerenveen en waar ik van walgde. Paar goede minuten bij de samenvatting en kopen maar, voor de hoofdprijs. waardeloos. Technisch manager onwaardig.
Nog los van de sportieve, bestuurlijke en financiële situatie van onze club is dit ook totaal niet goed voor onze reputatie. We waren altijd een mooi, gemoedelijk en net clubje. Nu zijn we ineens ordinaire koopclub. En ik kan het degene die dit zeggen niet eens kwalijk nemen. Ik weet nog goed dat ik ook even fronste toen direct na de dubieuze deal met de gemeente een trotse Brands op de trappen van het stadhuis twee peperdure aankopen aankondigde.
Je hebt wel gelijk, alleen is er opzich niks mis met doorselecteren, de spelers uit het seizoen 2010/2011 hadden bij lange na het gewenste niveau niet en de sponsoren wilde meer binding met het publiek zien vandaar dat er is gekozen voor jonge talenten uit de eredivisie. Persoonlijk zie ik ook liever pareltjes uit het buitenland die door de scouting worden opgepikt maar ik vrees dat die tijd zo'n beetje voorbij is. Sporadisch breekt er nog een buitenlands talent door in de eredivisie.

Ik geloof best dat Brands kundig is, in zijn AZ periode heeft hij het gewoon goed gedaan al had hij daar ook wel een grote portemonnee ter beschikking om in te kopen en dat maakt het wat makkelijker dan wanneer je creatief moet zijn, en dat moet je RKC nageven, die hebben een veel minder budget maar hebben creatief ingekocht en PSV overklast.

Brands trekt zich te veel aan van kritiek vanaf de zijlijn wat zijn ego krenkt heb ik het idee. Iedereen riep dat Matavz een miskoop was omdat er geen buitenspelers waren die hem bediende en ineens wordt de assist-koning van Nederland gepresenteerd in Eindhoven. Terwijl iedereen al twee seizoenen ziet dat de verdediging een totale drama is wordt daar niks aan gedaan en wordt er inderdaad gemeld dat de selectie voor komend seizoen rond is, ik snap het beleid ook niet meer en wat mij betreft mag Brands na dit seizoen zijn conclusies trekken als PSV weer geen kampioen weet te worden.

Je kunt het niet verkopen aan het publiek en sponsoren dat wanneer je zoveel geld uit mag geven aan spelers je de zwakke punten van je selectie niet weet te versterken. Marcelo, Bouma, Derijck, Vukovic (en Zanka al heb ik daar nog niet echt een oordeel over maar lijkt ook in dit rijtje te vallen) hebben bij lange na het niveau niet wat topclub waardig is. Een speler als Nuytinck zou een prima toevoeging zijn, al heeft hij wel veel overtredingen nodig, hij staat er wel. Is nu nog betaalbaar maar ik verwacht niet dat er nog een verdediger aan wordt gekocht dit seizoen. We kunnen nog lekker een jaar lang genieten (lees frustreren) van Bouma en Marcelo.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115451563
Zo net optijd mn ban opgeheven, komt ie. ha-ha-ha-ha.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 12 augustus 2012 @ 05:07:55 #193
269930 DaveGrohl
die van Henk
pi_115453033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Bedankt voor je post die 0% toevoegt verder
sand in your vagina?
pi_115454295
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 05:07 schreef DaveGrohl het volgende:

[..]

sand in your vagina?
Vertel me? wat voegt het toe?
pi_115454314
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 08:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Vertel me? wat voegt het toe?
Schurend gevoel
pi_115454475
quote:
Ola Toivonen maakt mogelijk alsnog een transfer. Het Turkse Trabzonspor heeft zeven miljoen euro geboden voor de Zweedse aanvaller, maar PSV verlangt vier miljoen meer. De 26-jarige Toivonen moet aan de Zwarte Zee de opvolger worden van doelpuntenkanon Burak Yilmaz. Eerder werden CSKA Moskou, Borussia Mönchengladbach, Newcastle United, Tottenham Hotspur, Sunderland en Liverpool genoemd. (LigTV)
Mocht dit waar zijn, dan ga je toch niet meer met die club onderhandelen?
pi_115454549
Iemand een linkje van de wedstrijd?
pi_115455175
Marcelo, dat was absoluut de zwakste schakel. Verdedigind maar die verneukt met zijn 0,0 inzicht en snelheid een fatsoenlijke bikna elke opbouw van achteruit.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:03:07 #199
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_115455786
http://backfrommobil.tran(...)html?searchId=661979
Hier haal je je catenaccio. Jong en Italiaan. Komt niemand meer doorheen :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_115455809
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:03 schreef DuTank het volgende:
http://backfrommobil.tran(...)html?searchId=661979
Hier haal je je catenaccio. Jong en Italiaan. Komt niemand meer doorheen :P
Italiaanse verdediging, Spaanse middenveld en Nederlandse aanval.. Daar moeten we voor gaan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')