Wat hem betreft zegt ie, hij bedoeld alleen Zanka dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar haal jij je sprankje hoop vandaan?
Slecht:
Wilfred Bouma
Marcelo
Manolev
Derijck
Vukovicj
Twijfel:
Zanka
Pieters
Goed:
Willems
Ik weet het ook niet meer man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is al terug gebracht, 22 april speelde hij daar gewoon weer. Voorbereiding was er ook niks aan de hand, hij is gewoon niet goed genoeg of hij moet hier nog 'aarden'.
Uit het feit dat Zanka nog vrij jong is en dat het toch niet zo heel moeilijk moet zijn om beter te verdedigen dan die 2 jokers die nu het centrum bevolken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar haal jij je sprankje hoop vandaan?
Oh je bedoelde Zanka specifiek. Ik dacht heel PSV verdediging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit het feit dat Zanka nog vrij jong is en dat het toch niet zo heel moeilijk moet zijn om beter te verdedigen dan die 2 jokers die nu het centrum bevolken.
Maar goed, het is ook echt maar een sprankje, de nieuwe Alex of Jaap Stam is het niet, dat is nu al wel duidelijk.
En wat doen we aan Marcelo? Die zag er bij de 1-1 samen met Hutchinson ook niet best uit en de 3-1 die de definitieve nederlaag inleidt was gewoon 100% zijn schuld. En je kan moeilijk volhouden dat het slechts een incident wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:58 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Nou, de verdediging heeft besloten de kritiek zat te zijn en de fans een koekje van eigen deeg te geven door ze er nu gewoon zelf in te schieten en assists te geven. Waarom Bouma er nog in staat snap ik ook niet, laat die Zanka lekker van zijn fouten leren. Hij kan alleen beter worden, Bouma doet de gekste dingen (ook de onnodige corner tegen Ajax), is niet scherp en snel. Zanka kan er van leren, Bouma zakt alleen maar verder weg.
Gun het RKC prima overigens: bikkels.
Ha, lullig als je 1 miljard betaald hebt voor de TV rechten van deze schiettent.![]()
Dan is het aan hem om dat er uit te krijgen en een goed elftal te krijgen. Daar is hij verantwoordelijk voor. Ik vind die uitspraak die door Elfrink getweet werd dan ook een beetje raar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor Advocaat vind ik het nog wel het ergst, je zal met zo'n groep zichzelf overschattende prutsers moeten werken....
Niets. Volgens Brands was de selectie rond, dus hier moeten we het dit seizoen mee gaan doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat doen we aan Marcelo? Die zag er bij de 1-1 samen met Hutchinson ook niet best uit en de 3-1 die de definitieve nederlaag inleidt was gewoon 100% zijn schuld. En je kan moeilijk volhouden dat het slechts een incident was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, toch heb ik liever Marcelo dan Bouma.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat doen we aan Marcelo? Die zag er bij de 1-1 samen met Hutchinson ook niet best uit en de 3-1 die de definitieve nederlaag inleidt was gewoon 100% zijn schuld. En je kan moeilijk volhouden dat het slechts een incident was
Derijck en Zanka eens, maar Hutchinson was toch wel een verademing tov Manolev vorig seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen Roda gewoon starten met Zanka, Derijck en Manolev. Veel erger dan 3 doelpunten tegen krijgen van RKC kan het niet worden eigenlijk...![]()
Vorig seizoen bleek al dat het eigenlijk allemaal lood om oud ijzer was maar misschien dat ze iig een tikkeltje beter hun best doen als gewoon duidelijk is dat niemand zijn basisplaats zeker is... Verwacht er geen wonderen van maar je kan toch moeilijk dit het hele seizoen laten voortduren...
Dat krijg je er niet uit, dat soort wijsheid moet uit spelers zelf komen en meestal gebeurt dat niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:04 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dan is het aan hem om dat er uit te krijgen en een goed elftal te krijgen. Daar is hij verantwoordelijk voor. Ik vind die uitspraak die door Elfrink getweet werd dan ook een beetje raar.
Blijkbaar is op dat gebied (onder Advocaat) deze zomer dus helemaal niets gebeurd.
Mathijsen is Bouma 2.0 manquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef mrstylo het volgende:
Bouma verlengen voor 1 jaar en Mathijsen dan niet halen.
Mathijsen was een voorbeeldje. Bouma verdient nu 7ton+. Je kan toch wel een andere transfervrij verdediger vinden. Of misschien was het gewoon beter om Narsingh niet te halen en dat geld gebruiken voor een verdediger. Nu komt het gewoon nooit meer goed. Er moeten nu verdedigers weg voordat ze komen. Maar wie wilt er hier 1 van?quote:
Nope, Hutchinson heeft ook veel dramatische wedstrijden gespeeld als rechtsback (en op het middenveld maar daar zien we hem toch nooit meer terug). Alleen de laatste paar wedstrijden was hij 'degelijk'. Maar nu zakt hij bij de 1-1 gruwelijk door het ijs en de 2-1 kan je hem dan wel niet direct aanrekenen maar tegelijkertijd zorgt hij er ook niet voor dat die bal gewoon weg wordt gerosd. Dat kan 'een keer' gebeuren maar de verdediging van PSV overkomt dat soort dingen te vaak en dat heeft ook gewoon met slimheid en kwaliteit te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Derijck en Zanka eens, maar Hutchinson was toch wel een verademing tov Manolev vorig seizoen.
De plaatselijke buurtsuper om de vakken te vullen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mathijsen was een voorbeeldje. Bouma verdient nu 7ton+. Je kan toch wel een andere transfervrij verdediger vinden. Of misschien was het gewoon beter om Narsingh niet te halen en dat geld gebruiken voor een verdediger. Nu komt het gewoon nooit meer goed. Er moeten nu verdedigers weg voordat ze komen. Maar wie wilt er hier 1 van?
Wilfred Bouma
Marcelo
Manolev
Derijck
Vukovicj
Nee, is een goede aankoop anders kon je Matavz ook gelijk verkopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mathijsen was een voorbeeldje. Bouma verdient nu 7ton+. Je kan toch wel een andere transfervrij verdediger vinden. Of misschien was het gewoon beter om Narsingh niet te halen en dat geld gebruiken voor een verdediger. Nu komt het gewoon nooit meer goed. Er moeten nu verdedigers weg voordat ze komen. Maar wie wilt er hier 1 van?
Wilfred Bouma
Marcelo
Manolev
Derijck
Vukovicj
Hij is niet heel goed, maar idd 'degelijk'. Het voordeel is dat hij itt Manolev geen rare dingen voorin gaat doen en minder kaarten pakt. Het is een drama, maar een minder drama dan het andere.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, Hutchinson heeft ook veel dramatische wedstrijden gespeeld als rechtsback (en op het middenveld maar daar zien we hem toch nooit meer terug). Alleen de laatste paar wedstrijden was hij 'degelijk'. Maar nu zakt hij bij de 1-1 gruwelijk door het ijs en de 2-1 kan je hem dan wel niet direct aanrekenen maar tegelijkertijd zorgt hij er ook niet voor dat die bal gewoon weg wordt gerosd. Dat kan 'een keer' gebeuren maar de verdediging van PSV overkomt dat soort dingen te vaak en dat heeft ook gewoon met slimheid en kwaliteit te maken.
Ben ik niet met je eens. Een echt goede coach moet zijn spelers ook realisme bij kunnen brengen, goedschiks dan wel kwaadschiks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je er niet uit, dat soort wijsheid moet uit spelers zelf komen en meestal gebeurt dat niet.
Dat is idd niet ondenkbeeldig nee... Al is Mathijssen wel een betere verdediger geweest dan Bouma. Bouma was in zijn eerste periode bij PSV al niet fantastisch, zijn grootste kracht was dat hij ontzettend allround was. Toen heeft hij volgens mij op vrijwel alle posities wel eens gespeeld, van spits tot centrumverdedigerquote:
Toch lukt dat vrijwel nooit, met heel jonge gastjes wil het nog wel eens lukken maar zodra ze de 20 gepasseerd zijn moet het echt uit jezelf komen. Er blijkt niet voor niks keer op keer uit onderzoek dat trainerwissels geen zin hebben. Onder Cocu werd ook niet beter gepresteerd dan onder Rutten en nu onder Advocaat wordt de dramatische lijn ook weer doorgezet. Het ligt gewoon aan de spelers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:18 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Een echt goede coach moet zijn spelers ook realisme bij kunnen brengen, goedschiks dan wel kwaadschiks.
Als we na 2 wedstrijden moeten concluderen dat PSV nog steeds (en niet onverwacht) links en rechts doelpunten om de oren krijgt net als vorig seizoen dan mogen, nee, dan móéten we daar héél dramatisch over doen. Zoals je zelf al zegt: het is nou niet bepaald een verrassing dat deze verdediging niet voldoet...quote:We moeten trouwens ook weer niet te dramatisch gaan doen. Natuurlijk is dit weer een onthutsende nederlaag, maar we zijn net 1 wedstrijd bezig.
Het geheel was totaal niet goed, maar bij de verdediging was dat vooraf al duidelijk. Daar doet 1 goede wedstrijd tegen Ajax niets aan af. Wat dat betreft vind ik Brandts tot nu toe zeer teleurstellend. Ik heb echter nog wel vertrouwen dat we het onder Advocaat weer wat beter op de rails kunnen krijgen. Of dat tot een titel leidt valt nog te bezien, maar ook dat was van te voren wel te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |