abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115443645
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:13 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar is gratis weggeven aan Oostblok/Turkse/Russische clubs niet mogelijk?
Dat kan wel maar ik denk niet dat er überhaupt interesse is voor Vukovic. Het is ook niet nodig om zoiets in de media aan te geven denk ik, dat komt na de interesse wel ter sprake.

Vukovic is haast de enige die je transfervrij zou kunnen laten vertrekken? Engelaar ook wel maar de rest is geen vervanger voor dus dat kan sowieso niet.

Mathijsen is ook gratis naar Feyenoord gegaan.
pi_115444293
Je zag echt dat het met van Bommel een stuk beter stond en dat je met Narsingh veel beter met Matavz kan spelen, en dat Marcelo en Hutchinson echt hele constante, degelijke verdedigers zijn. Jammer dat Bouma niet zo sterk speelt!

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Topspits halen en 2 fatsoenlijke centrumverdedigers, anders is je seizoen nu al afgelopen. Stelletje prutsers dat het zijn :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115444515
"Woedende Advocaat kondigt maatregelen aan bij PSV."

Wat zou er gaan gebeuren? Zou PSV overgaan tot paniekaankopen? Ze moeten dit seizoen immers kampioen worden.
pi_115444554
Jorgensen die niet goed genoeg is voor PSV, Heerenveen haalt zo'n Duitse spits als vervanger voor Dost, en die haalt de selectie niet eens, waarom halen de clubs zo'n spelers dan in Godsnaam ?
gooi het geld dan maar gelijk in de papierversnipperaar.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:42:42 #105
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115444696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:39 schreef TLC het volgende:
Jorgensen die niet goed genoeg is voor PSV, Heerenveen haalt zo'n Duitse spits als vervanger voor Dost, en die haalt de selectie niet eens, waarom halen de clubs zo'n spelers dan in Godsnaam ?
gooi het geld dan maar gelijk in de papierversnipperaar.
Welk geld? Jorgensen was gratisssss
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_115444712
PSVStats twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 22:23:14 De laatste clean sheet van @PSV op vreemde bodem dateert van 30 november 2011 (0-3 tegen Legia Warschau, EL) #rkcpsv reageer retweet
:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115444753
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Welk geld? Jorgensen was gratisssss
Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.
pi_115444841
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef TLC het volgende:

[..]

Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.
Hij moet nog wennen hopen we ;)
Hij was aanvoerder van Kopenhagen, geen matige club en komt net terug van een zware blessure.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:45:53 #109
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_115444849
quote:

[..]

Ja maar hij is toch nog niet gewend?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:46:19 #110
11102 knep
Mountainfreak
pi_115444867
Dit twitter elftal vindt zaken als tattoo's, east-/westcoast en semi stoer doen nu eenmaal belangrijker dan hun bloed, zweet en tranen op het voetbalveld. Niets veranderd dus :r.
pi_115444878
Voor Advocaat vind ik het nog wel het ergst, je zal met zo'n groep zichzelf overschattende prutsers moeten werken....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115444890
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Ja maar hij is toch nog niet gewend?
Nog steeds niet gewend ? tis niet alsof hij pas gisteren is komen aanwaaien he.
pi_115444903
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef knep het volgende:
Dit twitter elftal vindt zaken als tattoo's, east-/westcoast en semi stoer doen nu eenmaal belangrijker dan hun bloed, zweet en tranen op het voetbalveld. Niets veranderd dus :r.
Komt nog wel
pi_115444911
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hij moet nog wennen hopen we ;)
Hij was aanvoerder van Kopenhagen, geen matige club en komt net terug van een zware blessure.
Net terug valt wel mee, dat is al een aardige tijd geleden. 22 april maakte hij zijn rentree bij FC Kopenhagen.
pi_115444959
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef knep het volgende:
Ik vrees ook dat menig voetballer hun imago tegenwoordig belangrijker vind dan hun sportieve prestaties op het veld.
pi_115444979
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Net terug valt wel mee, dat is al een aardige tijd geleden. 22 april maakte hij zijn rentree bij FC Kopenhagen.
Hij was 6maanden uit. Als je hem snel terug brengt dan wordt hij Pieters2.
pi_115444985
quote:

[..]

Ze waren al van plan om hem in 2011 te kopen alleen toen was hij te duur.
pi_115444997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef TLC het volgende:

[..]

Nog steeds niet gewend ? tis niet alsof hij pas gisteren is komen aanwaaien he.
Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!
pi_115445048
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!
Heb je zijn kop duels gezien? :o :')
pi_115445053
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja je kan niet zomaar je hele verdediging vervangen maar het is iig vreemd dat Brands het belangrijker acht om Narsingh te halen in plaats van een verdediger.
pi_115445129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zijn fysieke gesteldheid heeft er niks mee te maken voor zover ik weet, hij heeft gewoon niet genoeg gepresteerd tijdens de voorbereiding en dat wil wel wat zeggen met Marceloser en Boutmaar voor je :') .

Maar goed, wat hem betreft heb ik nog wel een sprankje hoop, de rest van onze verdediging, sjongejongenonge.... Ook Hutchinson liet weer eens zien dat hij het niveau gewoon totaal niet aankan...
pi_115445204
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij is al terug gebracht, 22 april speelde hij daar gewoon weer. Voorbereiding was er ook niks aan de hand, hij is gewoon niet goed genoeg of hij moet hier nog 'aarden'.
pi_115445240
En dan was dit nog een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat :') . En van Bommel vond het eigenlijk maar onverdiend dat RKC gewonnen had. Die moet ook een realiteitspilletje krijgen :') :')
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:56:00 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115445266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan was dit nog een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat :') . En van Bommel vond het eigenlijk maar onverdiend dat RKC gewonnen had. Die moet ook een realiteitspilletje krijgen :') :')
Die had ook geluk dat hij geen 2e geel kreeg
pi_115445277
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zijn fysieke gesteldheid heeft er niks mee te maken voor zover ik weet, hij heeft gewoon niet genoeg gepresteerd tijdens de voorbereiding en dat wil wel wat zeggen met Marceloser en Boutmaar voor je :') .

Maar goed, wat hem betreft heb ik nog wel een sprankje hoop, de rest van onze verdediging, sjongejongenonge.... Ook Hutchinson liet weer eens zien dat hij het niveau gewoon totaal niet aankan...
Waar haal jij je sprankje hoop vandaan? :P

Slecht:
Wilfred Bouma
Marcelo
Manolev
Derijck
Vukovicj

Twijfel:
Zanka
Pieters

Goed:
Willems