Dat kan wel maar ik denk niet dat er überhaupt interesse is voor Vukovic. Het is ook niet nodig om zoiets in de media aan te geven denk ik, dat komt na de interesse wel ter sprake.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is gratis weggeven aan Oostblok/Turkse/Russische clubs niet mogelijk?
Welk geld? Jorgensen was gratisssssquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:39 schreef TLC het volgende:
Jorgensen die niet goed genoeg is voor PSV, Heerenveen haalt zo'n Duitse spits als vervanger voor Dost, en die haalt de selectie niet eens, waarom halen de clubs zo'n spelers dan in Godsnaam ?
gooi het geld dan maar gelijk in de papierversnipperaar.
Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:42 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Welk geld? Jorgensen was gratisssss
Hij moet nog wennen hopen wequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.
Ja maar hij is toch nog niet gewend?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan nog, zo'n speler scoutte ze toch van tevoren mag ik aannemen en dan zien ze toch gelijk of ie het niveau wel of niet aankan.
Nog steeds niet gewend ? tis niet alsof hij pas gisteren is komen aanwaaien he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja maar hij is toch nog niet gewend?
Komt nog welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef knep het volgende:
Dit twitter elftal vindt zaken als tattoo's, east-/westcoast en semi stoer doen nu eenmaal belangrijker dan hun bloed, zweet en tranen op het voetbalveld. Niets veranderd dus.
Net terug valt wel mee, dat is al een aardige tijd geleden. 22 april maakte hij zijn rentree bij FC Kopenhagen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij moet nog wennen hopen we![]()
Hij was aanvoerder van Kopenhagen, geen matige club en komt net terug van een zware blessure.
Ik vrees ook dat menig voetballer hun imago tegenwoordig belangrijker vind dan hun sportieve prestaties op het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef knep het volgende:
Dit twitter elftal vindt zaken als tattoo's, east-/westcoast en semi stoer doen nu eenmaal belangrijker dan hun bloed, zweet en tranen op het voetbalveld. Niets veranderd dus.
Hij was 6maanden uit. Als je hem snel terug brengt dan wordt hij Pieters2.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net terug valt wel mee, dat is al een aardige tijd geleden. 22 april maakte hij zijn rentree bij FC Kopenhagen.
Ze waren al van plan om hem in 2011 te kopen alleen toen was hij te duur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Nog steeds niet gewend ? tis niet alsof hij pas gisteren is komen aanwaaien he.
Heb je zijn kop duels gezien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!
Tja je kan niet zomaar je hele verdediging vervangen maar het is iig vreemd dat Brands het belangrijker acht om Narsingh te halen in plaats van een verdediger.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo moet ook nog wennen maar die is al enorm gegroeid de afgelopen 2 seizoenen, dat betaalde zich vanavond weer uit!
Zijn fysieke gesteldheid heeft er niks mee te maken voor zover ik weet, hij heeft gewoon niet genoeg gepresteerd tijdens de voorbereiding en dat wil wel wat zeggen met Marceloser en Boutmaar voor jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was 6maanden uit. Als je hem snel terug brengt dan wordt hij Pieters2.
Hij is al terug gebracht, 22 april speelde hij daar gewoon weer. Voorbereiding was er ook niks aan de hand, hij is gewoon niet goed genoeg of hij moet hier nog 'aarden'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was 6maanden uit. Als je hem snel terug brengt dan wordt hij Pieters2.
Die had ook geluk dat hij geen 2e geel kreegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan was dit nog een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat. En van Bommel vond het eigenlijk maar onverdiend dat RKC gewonnen had. Die moet ook een realiteitspilletje krijgen
![]()
Waar haal jij je sprankje hoop vandaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn fysieke gesteldheid heeft er niks mee te maken voor zover ik weet, hij heeft gewoon niet genoeg gepresteerd tijdens de voorbereiding en dat wil wel wat zeggen met Marceloser en Boutmaar voor je.
Maar goed, wat hem betreft heb ik nog wel een sprankje hoop, de rest van onze verdediging, sjongejongenonge.... Ook Hutchinson liet weer eens zien dat hij het niveau gewoon totaal niet aankan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |