Toch blijf je zijn persoonlijke fouten goedpraten door te wijzen op anderen om hem heen. Die 3-1 was echt 100% zijn fout en totaal onnodig. Bij de 1-1 zag hij er ook niet goed uit. Ik denk eerlijk gezegd dat hij puur verdedigend nog matiger is dan Bouma.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijft
Klopt maar dat is niet de kern van het probleem, een verdediging moet ook wat kunnen hebben en juist de fouten van de rest van het elftal kunnen neutraliseren. Daar is onze verdediging echter nauwelijks toe in staat en ze maakt zelf nog veruit de meeste fouten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
Bij het hameren op een slechte verdediging wordt vergeten dat het middenveld en aanval te weinig helpen als de tegenstander de bal heeft. Bij een van de doelpunten van RKC was dat overduidelijk, toen een van de middenvelders (Strootman?) toe stond te kijken hoe op links een speler van RKC helemaal vrij stond, terwijl de rechsback & CV van PSV hun handen vol hadden.
Hij is nog steeds zo angstig toen hij bij PSV kwam..quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben geen Marcello liefhebber. Maar ik zie wel de potentie in hem. Maar als je naast een Bouma staat en naast een Hutchinson die 200x voorbij wordt gelopen door Josefzoon dan vindt ik het knap als je zelf ook staande blijft
Deed hij inderdaad. Maar ik zeg ook niet dat hij foutloos is. Ik zie in de 3 verdedigers die we hebben, in hem nog de 'beste'/ meest potentiele. 100% zeker dat als we een stabiele verdediging hebben, een viergever of laten we zeggen, een type alex ( BIJ WIJZE VAN) dat Marcelo zich dan wel staande houdt. Het is gewoon een goede/degelijke verdediger, alleen hij is alles behalve constant.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas faalde hij in een één-op-één duel ook door alleen maar achteruit te lopen, half in te grijpen en achterover op zijn reet te vallen. Dat is helaas een steeds terugkerende manier van verdedigen bij Marcelo wat er blijkbaar niet meer uitgaat. Een verdediger met potentie had die fout niet (weer) gemaakt.
Ik wil helemaal niks goedpraten. Ik zie hem ook wel klungelen. Maar je moet je eens voorstellen als je naast een Bouma staat te verdedigen. Hoe onzeker je daar wel niet van wordt. Dat geldt hetzelfde voor de keeper. Alhoewel die zich nog redelijk staande houdt, houdt die er straks ook 10 meer uit als hij weet dat hij op zijn verdediging kan vertrouwen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch blijf je zijn persoonlijke fouten goedpraten door te wijzen op anderen om hem heen. Die 3-1 was echt 100% zijn fout en totaal onnodig. Bij de 1-1 zag hij er ook niet goed uit. Ik denk eerlijk gezegd dat hij puur verdedigend nog matiger is dan Bouma.
Hoe KRIJG je het je strot uit man!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deed hij inderdaad. Maar ik zeg ook niet dat hij foutloos is. Ik zie in de 3 verdedigers die we hebben, in hem nog de 'beste'/ meest potentiele. 100% zeker dat als we een stabiele verdediging hebben, een viergever of laten we zeggen, een type alex ( BIJ WIJZE VAN) dat Marcelo zich dan wel staande houdt. Het is gewoon een goede/degelijke verdediger, alleen hij is alles behalve constant.
Je leest gewoon wat je wil man. Maar is goed jongen, we hebben 5 verdedigers en we moeten Marcelo verkopen. Laten we jou het Technische beleid voeren, dan komen we er welquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe KRIJG je het je strot uit man!Na 2 volle seizoenen prutsen en op precies dezelfde voet verder gaan in het 3e seizoen noem je hem nog steeds goed. Maar je bent geen fan van hem
.
En wéér begin je over de mensen om hem heen. Ja, met een topverdediger naast je zal hij vast wat minder slecht ogen, niet in de laatste plaats omdat die ook vaak fouten herstellen van hun collega's.
Ik vind het echt hilarisch iig. Het ligt aan alles en iedereen behalve aan Marcelo zelf. Je kan het ook omdraaien: de verdediging presteert zo slecht omdat Marcelo steeds door het ijs zakt en rare dingen doet. Dat zit waarschijnlijk dichter bij de waarheid dan andersom...
Eerder Derijck en Zankaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Verkoelen of Van Ooijen misschien volgende wedstrijd erin?
Verkoelen speelt bij Eindhoven en Van Ooijen is een middenvelder.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Verkoelen of Van Ooijen misschien volgende wedstrijd erin?
Reageer eens op mijn stelling dat je het ook om kan draaien: Bouma speelt zo beroerd omdat Marcelo zo onrustig is, zou jij daar niet zenuwachtig van worden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je leest gewoon wat je wil man. Maar is goed jongen, we hebben 5 verdedigers en we moeten Marcelo verkopen. Laten we jou het Technische beleid voeren, dan komen we er welMarcelo is nl 2 seizoenen het probleem geweest, echt wel!!
Als je straks een moment vindt om goed te lezen en normaal te reageren dan spreek ik je dan wel weer
Zanka zal niet meer zo lang duren, die stap gaat nu sneller met het probleem achterin en speelde tegen Benfica/Bilbao? gewoon goed en scoorde ook nog.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef tja77 het volgende:
Zanka zal nog wel een paar weken/maanden duren, als hij uberhaupt de stap naar het eerste KAN maken.
face it, PSV heeft al jaren een verdedigend probleem, en er wordt geen fuck aan gedaan.
Ik hoop het, kunnen we iig Marcelo banken. Dan nog iets bedenken voor Bouma, Hutchinson en Manolev.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zanka zal niet meer zo lang duren, die stap gaat nu sneller met het probleem achterin en speelde tegen Benfica/Bilbao? gewoon goed en scoorde ook nog.
Hutchinson mag wel blijven hoor, iemand met een goeie instelling die voor alle ballen gaat. Het is dat hij elke keer Marcelo en Bouma moet ondersteunenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het, kunnen we iig Marcelo banken. Dan nog iets bedenken voor Bouma, Hutchinson en Manolev.
Viel ook weer compleet door de mand tegen een degradatiekandidaat. Die paar aardige wedstrijden aan het eind van vorig seizoen zijn niet genoeg om te overtuigen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hutchinson mag wel blijven hoor, iemand met een goeie instelling die voor alle ballen gaat. Het is dat hij elke keer Marcelo en Bouma moet ondersteunen
Ik moet reageren op iets wat gezegd wordt, maar jij niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn stelling dat je het ook om kan draaien: Bouma speelt zo beroerd omdat Marcelo zo onrustig is, zou jij daar niet zenuwachtig van worden?
En nou ga je nog beweren ook dat Marcelo de afgelopen 2 seizoenen geen probleem was of hoe moeten we dat lezen?
Hehe, eindelijk geef je dus gewoon duidelijk toe dat hij gewoon speelt als een drol. Als jij vindt dat als een drol spelen aangeeft dat je potentie hebt dan zijn we verder gewoon klaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet reageren op iets wat gezegd wordt, maar jij niet?![]()
Zal ik maar het goede voorbeeld geven dan![]()
Ik ben geen fan Marcelo, ik wil 'm eigenlijk niet eens verdedigen. Ik zie hem ook kutten in de verdedigen. Maar ik zie elke wedstrijd van PSV, en ik zie hem elke keer weer verkeerd positioneren, slechte inspeelpasses geven en steeds weer een blundertje maken.
Dat zie ik, maar ik zie ook, dat dit misschien niet zomaar gebeurt.
Ik zie ook, wedstrijden waar hij als enige(meestal ex Willems) zich staande houdt. Dan staat hij nog steeds(te vaak) onzeker te verdedigen, maar dan zie je de potentie. Hij kan het, alleen kan zijn niveau per week (enorm) verschillen.
Hoe slecht Marcelo ook speelt, ik wil eerst zien hoe hij het doet met 1 - 2 andere spelers naast zich. Die kunnen zo'n speler zijn spel namelijk WEL omhoog trekken. Ik zeg niet dat hij dan opeens wel goed speelt, maar ik wil hem eerder die kans geven dan Bouma.( Oh nee, want Bouma staat al 2 jaar als een ster op dit veld namelijk)
Als ik jou moet geloven heeft dit invloed op Bouma(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000) Maar nee, als jij zo'n trage drol als Bouma naast je hebt staan, die je niet coacht, die geen speler opvangt, en al omvalt als hij een sprintje moet trekken dat heeft gewoon zijn invloed op je spel.
Maar jij wil Bouma en Hutch laten staan boven Marcelo, mij best jongen. Ben blij dat ik weet tegen wie ik het heb, want dit is niet de eerste onzin die hier hier uitkraamt gelukkig.
Ga jij nou ook even reageren op iets wat ik gezegd heb, ipv een beetje selectief te lezen?
Dankjewel
Edit: We hebben ook niemand anders die er wel kan staan. Ik heb inderdaad ook liever een verdediging dan maar met Koch/Brenet/Bazoer/Willems etcetc. maar dat zie ik nog niet gebeuren.
We hebben Derijck() en Zanka op de bank, en als ik de informatie moet geloven, moeten we nog wel een tijdje wachten op Zanka zijn goede niveau.
Ruime cijfers? Omdat we zo gemakkelijk voetballen wil je zeggen? Als Roda zich gewoon lekker ingraaft dan denk ik dat we blij mogen zijn met 3 punten...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:21 schreef tja77 het volgende:
Overgens denk ik dat de wedstrijd tegen Roda JC met ruime cijfers gewonnen zal gaan worden.
Maar dat als er niks gebeurt, er nog heel veel (vooral uit-) wedstrijden verloren zullen gaan.
Je reageert weer niet, idiootquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk geef je dus gewoon duidelijk toe dat hij gewoon speelt als een drol. Als jij vindt dat als een drol spelen aangeeft dat je potentie hebt dan zijn we verder gewoon klaar.
Ik geloof daar niet in, als je potentie hebt moet je niet afhankelijk zijn van anderen maar moet je juist degene zijn die anderen mee omhoog trekt. Dat heeft hij tot nu toe nog nooit laten zien terwijl hij wel als grote aankoop gehaald is.
Dat ik Bouma boven Marcelo verkies is overigens ook maar nét. Ze zijn allebei gewoon vrij dramatisch, zagen we vorig seizoen ook, wie je ook inbracht, het was allemaal lood om oud ijzer en de verdediging bleef gatenkaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |