abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115134652



Welkom in de VBL SC!

De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!

Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?



captainmad.JPGlogo_ajax.gifavasmall.jpgpolo.jpgbmi1.gifren.gifjate.pngREvO0.jpgLogo.png1axis.jpgFey.jpgdutch_fc_twentes.png
1280765882-950.png1g.jpgjohan4.gifDize.gifGab.gifDerksen.jpg54.jpgphpuwEvN4AM.jpg72bmep.gifPirelliklein.jpgo6jro.gifduikeend2.jpg
m1gy6dpwdufj_s.jpgbaaas.jpgTK.pngdemeerlogoklein.jpgde_kromme.JPGg8ic9.gif7ycjI.pngsyd66.JPGiofe4i.gifja.jpgmaradona_cigar.jpg1_111211302413Q.jpg
FeyGeit.gifDrow_portrait.pngBmi%20Jup.png2zswb2u.gifhamtaro2.gif



gffffff.jpgimages3.JPGnoiconn.png



Madame_Paon
Paul





http://www.thuisserver.ne(...)ielen&sub_forum=115& Zelf even de datums invoeren voor welke periode je wilt.

Als het je even te veel wordt, klik hier

De OP vind je hier
pi_115134658
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze hebben al Marcellis op rechts.
Hij was ook slecht en ze namen hem ook.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134665
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij was ook slecht en ze namen hem ook.
Marcellis is beter dan Manolev.
pi_115134670
Maher was 18 dus contract is oké
pi_115134674
Misschien nemen ze hem wel zodat AZ vaker aan bod komt bij VI International :')
pi_115134675
Ach, heb me met Valencia - AZ ook dood zitten ergeren aan die Marcellis.
pi_115134676
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Marcellis is beter dan Manolev.
Toen hij bij PSV speelde was hij gewoon kut. AZ nam hem toch.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134715
Ben echt blij vandaag. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134718
Matavz mee naar Amsterdam _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:30:28 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115134732
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt blij vandaag. _O_
waarover?
pi_115134742

Hij lacht AZ uit. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134756
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarover?
100 meter Bolt. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:31:40 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115134778
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

100 meter Bolt. _O_
Hoe laat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115134793
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe laat?
20:30 volgensmij
pi_115134808
22.50 toch?
Noot noot.
pi_115134821
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

100 meter Bolt. _O_
Weet niet. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134832
Oh dat is de finale. Halve finale is 2045 idd.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:32:56 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115134834
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

20:30 volgensmij
19:45 halve finales uurtje erbij 20:45 NL tijd
pi_115134856
quote:
Hoeveel is Maher?
pi_115134869
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoeveel is Maher?
5.7 miljoen. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134874
laat maar
pi_115134897
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

5.7 miljoen. :D
Goedkoop :P
pi_115134917
Manolev 3 miljoen? :')

Wat drinken ze daar _O-
pi_115134940
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Doublepain het volgende:
Manolev 3 miljoen? :')

Wat drinken ze daar _O-
Maar 3 miljoen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134958
Vandaag psv ajax
🔒
pi_115134999
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Doosopwielen het volgende:
Vandaag psv ajax
Bedankt voor melden. Was bijna vergeten. :)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135004
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 13:37:19 ]
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:38:15 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115135065
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet
:D _O-
pi_115135334
Waar is iedereen? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135355
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet
Leuke tweet edit.
pi_115135366
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Afwezigheid #Manolev heeft niets met transfer of blessure te maken. Gewoon niet in selectie opgenomen #psvaja #JCSchaal reageer retweet
Origineel
pi_115135370
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Leuke tweet edit.
Ja verdomme 15 gedaan :')
pi_115135373
Ik ga weg tot later groetjes
pi_115135388
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weg tot later groetjes
gr gr.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135426
Volgens BBC gaat United deze week 50 miljoen uitgeven, 30 voor Lucas en 20 voor vPersie..
pi_115136075
Maher? Gaat Toiboy weg ofzo?
pi_115136256
Oh nep dus...

Ik heb wel zin in 6 uur c_/
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:15:34 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115136382
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh nep dus...

Ik heb wel zin in 6 uur c_/
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:23:01 #40
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115136718
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Seizoen was al begonnen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115136817
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Ga je Bolt ook missen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:28:22 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115136910
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ga je Bolt ook missen?
halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
pi_115136944
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:30:39 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137008
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
Maar finale is dus 20:30?

Wanneer is de halve?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:30:42 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137010
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:31:07 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137022
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar finale is dus 20:30?

Wanneer is de halve?
halve rond 20:45 en finale rond 22:45
pi_115137041
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:32:23 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137059
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
ik maak nooit schoon :)
pi_115137089
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:34:33 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137135
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen. _O_
Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwd
pi_115137152
100 meter voor mannen is gewoon beste sport ooit.
Helemaal nu met Bolt, Blake, Powell en Gay. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:35:23 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115137169
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115137178
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwd
Hij had laatste 2 wedstrijden van Blake verloren. Maar hij zette die doel net voor de OS. Dus hij moet het vast gehouden hebben.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:35:57 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137187
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
100 meter voor mannen is gewoon beste sport ooit.
Helemaal nu met Bolt, Blake, Powell en Gay. _O_
Ik vind het zo snel voorbij
pi_115137234
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het zo snel voorbij
Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.
Ik kijk het vaak ook tientallen keren terug.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik maak nooit schoon :)
ok
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:37:53 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137273
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
Schoonmaken?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:38:02 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137278
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.
Ik kijk het vaak ook tientallen keren terug.
OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders niet
pi_115137311
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders niet
Dat doe ik alleen met de 100 en 200 meter. Is maar 10/20 seconden. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137328
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Schoonmaken?
ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maar
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115137472

_O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137575
O+
Noot noot.
pi_115137633
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:48:15 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137668
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef Cara het volgende:

[..]

ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maar
Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.

Heb ook dit, dat is echt geniaal. Hoef ik niks voor te doen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:48:17 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115137669
Jawel ik heb laatst Hockey ook gezien waren we vet goed. 5-1 gewonnen nog.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115137711
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.

Heb ook dit, dat is echt geniaal. Hoef ik niks voor te doen.
Moet nu elke keer jouw link controleren }:|
Noot noot.
pi_115137722
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Als we daar naar gaan kijken. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:50:17 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137761
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Hockey is mijn sport sowieso niet en dit wordt een gelijkspelletje
pi_115137783
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Moet nu elke keer jouw link controleren }:|
lekker ding
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115137836
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Ben je voor je eigen land of Nederland?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:52:00 #71
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137839
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:50 schreef Cara het volgende:

[..]

lekker ding
Echt, hè.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115137860
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ben je voor je eigen land of Nederland?
:7
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:53:08 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137885
quote:
Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115137895
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh. :')
Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten :6
Noot noot.
pi_115137920
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Doe eens niet ;(
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh. :')
:D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137944
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten :6
Open dan een apart topic.
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:56:58 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115138020
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten :6
De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen :)
pi_115138081
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Open dan een apart topic.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:03:36 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115138275
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen :)
the fuck, inderdaad. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115138290
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat no :( Know your place woman.
pi_115138318
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen :)
:')
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:30:43 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115139468
quote:
Stanislav Manolev mist vanmiddag de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax. De verdediger van PSV is door trainer Dick Advocaat buiten de selectie gelaten.

Het is onduidelijk waarom Manolev niet tot de selectie behoort. Zeker is wel dat een schorsing of blessure in elk geval niet meespelen. Tegenover de afwezigheid staat overigens wel de entree van Peter van Ooijen. De 19-jarige middenvelder is door Advocaat aan de selectie toegevoegd.

Ook Tim Matavz maakt zijn rentree in de hoofdmacht van PSV. De aanvaller werd in de afgelopen weken steeds met Jong PSV op pad gestuurd, omdat hij een conditionele achterstand zou hebben. In een week tijd viel de Sloveen echter 3,5 kilogram af en ziet dit nu dus beloond worden met deze uitverkiezing.

Ajakkes gaat winnen dus
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115139558
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ajakkes gaat winnen dus
idd, Manolev is toch wel de drager van het elftal.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:33:53 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115139623
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, Manolev is toch wel de drager van het elftal.
De enige met een beetje internationale allure moet je wel opstellen natuurlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115139903
Alweer ruzie in OS :r
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:41:42 #89
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115139990
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
Alweer ruzie in OS :r
Rot op knakenuser _O- _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140044
Hoi
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:44:48 #91
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140126
Hey, het waren weer leuke potjes gisteren :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140131
Hebben we weer goud?
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:45:45 #93
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140158
Dorian heeft goud, die andere gast faalde.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140185
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Dorian heeft goud, die andere gast faalde.
Echt? :D Had muziek aangezet omdat hij 8ste stond ofzo :')
pi_115140210
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Echt? :D Had muziek aangezet omdat hij 8ste stond ofzo :')
Hij moet nog 2 races varen en heeft nu al goud :P
pi_115140230
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:41 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Rot op knakenuser _O- _O-
:')
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:49:39 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115140292
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi
Main event _O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:50:06 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115140306
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:50:49 #99
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140331
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:51:30 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115140357
Charmant hoor die ogen op zijn kont.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115140358
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Main event _O_
Zeker :D was lekker na 2 matige events. _O_
Ook lekker op tijd klaar :o
pi_115140378
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charmant hoor die ogen op zijn kont.
Is voor de chicks..
Hij is ook oud foto model.
pi_115140405
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Is voor de chicks..
Hij is ook oud foto model.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:53:13 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115140420
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Zeker :D was lekker na 2 matige events. _O_
Ook lekker op tijd klaar :o
Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115140467
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal _O_
pi_115140483
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:55:27 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115140495
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal _O_
Mag ook een keer :)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:55:29 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115140497
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal _O_
Trots op je ! en nu in de gewenning fase?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115140521
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:56:30 #110
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115140534
quote:
Teringlijder ik klikte omdat X-men .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115140538
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
Zeg dat ff in OS topic. :D
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Teringlijder ik klikte omdat X-men .
:D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115140547
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zeg dat ff in OS topic. :D
Al gedaan.
Noot noot.
pi_115140567
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Trots op je ! en nu in de gewenning fase?
Mwa dat heeft nog effe/lang nodig :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:57:12 #114
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140569
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zeg dat ff in OS topic. :D
Heeft ze natuurlijk al lang gedaan :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140603
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
Anders jinx even een goude plak :') jezus :r
pi_115140609
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Al gedaan.
Mensen nog met serieus antwoord en 1 iemand praat over Jinx. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:59:10 #117
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140640
Federer moet toch ook vandaag? Laat maar, ze beginnen net op Ned1
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140651
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Anders jinx even een goude plak :') jezus :r
Sorry :@

Goud is pas goud als je hem zeker weten hebt :6
Noot noot.
pi_115140689
Op de kermis gister, zo heel toevallig.. een groep b.. mensen om ons heen, die spontaan beginnen te bekvechten :') zo'n vrouw ging achter de vriendin van me broer staan en de rest om ons heen..

De bekende truuk, ruzie maken, dan wat duwen en als je tegen iemand aan botst iemand zijn zakkenrollen. Oprotten kut tuig :r
pi_115140705
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Sorry :@

Goud is pas goud als je hem zeker weten hebt :6
Goud blijft het, maar hij is pas van Dorian op het moment dat hij hem zeker heeft/ in zijn handen heeft ja :Y
pi_115140709
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Federer moet toch ook vandaag? Laat maar, ze beginnen net op Ned1
Ze zijn al 1 set verder op Sport1. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115140747
Een groep b...?
Wat is b...?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115140755
Dan kijk ik wel tennis ja :) kijken of Federrer deze prijs ook kan pakken.
pi_115140760
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef mrstylo het volgende:
Een groep b...?
Wat is b...?
Barokkanen.
Noot noot.
pi_115140773
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef mrstylo het volgende:
Een groep b...?
Wat is b...?
Buitenlanders :P
pi_115140781
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Barokkanen.
:') :D
pi_115140811
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Barokkanen.
Dacht ik eerst ook aan. :')
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Buitenlanders :P
En hebben ze wat gestolen? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:03:41 #128
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140817
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ze zijn al 1 set verder op Sport1. :')
Ik zie het nu, vage actie weer van de NOS
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140830
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dacht ik eerst ook aan. :')

[..]

En hebben ze wat gestolen? :o
Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepen :') :+
pi_115140858
YO gasten! :W
AFCA!
pi_115140873
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepen :') :+
Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen. :r
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115140879
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
YO gasten! :W
Hoi.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115140888
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen. :r
Sowieso is stelen zielig / stom :P maar was echt gewoon veel te opvallend.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:06:35 #134
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140902
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
YO gasten! :W
Hey
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140915
Daarom zit ik ook te denken om een keer zo'n sim.. omvormer, weet ik het hoe ik het moet noemen.. (omdat Apple zo'n mini sim heeft :') ) en dan een simpel/goedkoop telefoontje bij te halen voor als ik op stap ga, kermis.. decibel etc.. dat je niet je iphone kwijt bent als ze je beroven.
pi_115140924
Renskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

De man die 2 stormen overleeft. _O_
pi_115140948
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom zit ik ook te denken om een keer zo'n sim.. omvormer, weet ik het hoe ik het moet noemen.. (omdat Apple zo'n mini sim heeft :') ) en dan een simpel/goedkoop telefoontje bij te halen voor als ik op stap ga, kermis.. decibel etc.. dat je niet je iphone kwijt bent als ze je beroven.
Ja dat is wel slim. Gebeurt heel vaak. :r
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:08:07 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115140951
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141009

Wat een wrede trailer. Kan niet wachten. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141066
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Renskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

De man die 2 stormen overleeft. _O_
_O_
AFCA!
pi_115141080
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:

Wat een wrede trailer. Kan niet wachten. _O_
pi_115141099
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:

Wat een wrede trailer. Kan niet wachten. _O_
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..

Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
pi_115141101
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:

Wat een wrede trailer. Kan niet wachten. _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
AFCA!
pi_115141107
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..

Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
:N
AFCA!
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:13:31 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115141118
Only in America
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141128
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..

Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141152
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie. _O_
Ga dan een FPS spelen zou ik zeggen :P
pi_115141197
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef Happel het volgende:
Only in America
Fried oreo's. :')
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga dan een FPS spelen zou ik zeggen :P
Dat speel ik ook wel vaak. :P

Maar sommige films moet je gewoon accepteren dat er nooit een verhaal in komt. Denk aan Transformers of dit. Als je gewoon met dat instelling gaat kijken, dan valt het gewoon mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:16:36 #149
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115141205
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef Happel het volgende:
Only in America
Belly busting foods :D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115141240
Ewa
Groot fan van User Wotte
pi_115141251
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Tjacka het volgende:
Ewa
Fawaka G.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:

Dat speel ik ook wel vaak. :P

Maar sommige films moet je gewoon accepteren dat er nooit een verhaal in komt. Denk aan Transformers of dit. Als je gewoon met dat instelling gaat kijken, dan valt het gewoon mee.
Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..

Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
pi_115141302
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..
Ik vind het niet lui, want dat soort films zijn ook leuk.
quote:
Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
In trailer laten ze zien dat er wel wat verhaal komt. Zit wel spoilers in, dus beter niet kijken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141349
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Groot fan van User Wotte
pi_115141393
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
pi_115141409
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Wel juichen als PSV scoort. ;)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141449
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wel juichen als PSV scoort. ;)
:')

Ik ga hier niet serieuze op reageren.
pi_115141488
quote:
16s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:')

Ik ga hier niet serieuze op reageren.
Was een grapje. :@
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141511
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Groot fan van User Wotte
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:25:01 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141521
Mijn autistische hoofd ziet geen TT :{

Watskebeurt? ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115141530
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:25:23 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115141545
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Mijn autistische hoofd ziet geen TT :{

Watskebeurt? ;(
TS was scheel.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141555
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
Turnen was op Eurosport.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:26:14 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115141584
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
http://www.nos.nl/os2012/

12 kanalen waar je uit kan kiezen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141610
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Blauw worden?
pi_115141665
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Blauw worden?
Lam dan.
Groot fan van User Wotte
pi_115141672
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Blauw worden?
Hij wil mod worden.
Noot noot.
pi_115141729
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:29:29 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141734
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
WIE NIET? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:29:46 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141746
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
Waarom "als user" erachter? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115141783
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom "als user" erachter? :')
Dat is een soort nohomo..
Voordat mensen weer kut grappen gaan maken of de verkeerde ideeën krijgen :') aangezien ze ook een knappe dame is :9
pi_115141791
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

WIE NIET? :{
Ik.
pi_115141832
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
Pestkop.
Groot fan van User Wotte
pi_115142070
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142142
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
11.gif
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:42:58 #176
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142261
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Hier regent het de hele tijd, met af een toe een beetje zon tussendoor.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142289
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115142298
JODEN GAAN WINNEN *O*
AFCA!
pi_115142303
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Gelukkig heb ik nooit last van stormen hier :)
AFCA!
pi_115142314
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Ik wou dat het hier meer ging stormen :{
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:45:00 #181
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142329
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142336
Jojo? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142382
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke supercell bij Zeeland.
Groot fan van User Wotte
pi_115142387
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik wou dat het hier meer ging stormen :{
:X
AFCA!
pi_115142397
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Jojo? :o
[ afbeelding ]
Ja?
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:24 #186
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142398
Murray _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:29 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115142400
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:52 #188
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142421
quote:
2005-2007 was de beste periode man :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:59 #189
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142426
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Leuke supercell bij Zeeland.
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142427
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

:X
Ja hier staat geen tent.
Noot noot.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:48:14 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115142436
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2005-2007 was de beste periode man :{
Dat vind ik van niet :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115142437
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2005-2007 was de beste periode man :{
2003 en 2004 dan?
pi_115142448
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja?
Ben jij dat? ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142460
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ben jij dat? ;(
Ja hoezo?
Noot noot.
pi_115142472
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hier staat geen tent.
:D

Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken :N. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.

Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
AFCA!
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:49:14 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142473
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat vind ik van niet :)
Dan hou jij niet van donkey rollers denk ik.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142478
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Voorbode voor vanavond.
Groot fan van User Wotte
pi_115142481
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hoezo?
Jammer. ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:49:25 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142484
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

2003 en 2004 dan?
VOnd 2005-2007 beter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142511
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

:D

Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken :N. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.

Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
Gelukkig geen doden. :{
Noot noot.
pi_115142528
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jammer. ;(
;(
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:51:20 #202
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142553
Al komen er af en toe nog wel bazennummers uit ofc.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142583
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven :') .. nep sporter.
pi_115142584
Groot fan van User Wotte
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:52:59 #205
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142596
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven :') .. nep sporter.
Hij wilde feesten :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:55:13 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142672

Vind je van dat nummer onlogisch?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:12:11 #207
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143377
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143409
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Na 2 minuten idd :')
pi_115143412
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Wat heb jij bereikt in je leven? :)
pi_115143448
JAAAAAAAAA
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143449
GOL GOL GOL GOL 1-1
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:14:39 #212
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143495
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat heb jij bereikt in je leven? :)
Het is net 1-1, ik gun het ze vooral niet omdat ik die coach een gigantische eikel vind.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143498
Bij Hockey ziet juichen er raar uit.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143540
Hoe laat begint de JC ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:15:54 #215
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143555
IJshockey vind ik 10 keer leuker om te zien.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143559
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Hoe laat begint de JC ?
18.00
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:16:11 #217
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143570
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Hoe laat begint de JC ?
Half zes begint de uitzending op SBS6
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143580
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

18.00
Dan ben ik op tijd wakker geworden :')
pi_115143639
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
pi_115143643
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dan ben ik op tijd wakker geworden :')
:D hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest _O-
pi_115143683
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
pi_115143725
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:19:10 #223
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143730
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest _O-
Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143736
Wat een bui hier in Rotterdam. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:19:33 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115143747
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
.mooi he die kracht van de natuur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115143793
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Ik ook zo ongeveer.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143823
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.

Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land. _O_
pi_115143831
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
Gestorm bij tenten? niks van meegekregen? :o
AFCA!
pi_115143862
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gestorm bij tenten? niks van meegekregen? :o
Dat van bij Steenwijkerwold
pi_115143874
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat van bij Steenwijkerwold
Wow dat is hier volgens mij best in de buurt :D
AFCA!
pi_115143886
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.

Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land. _O_
Meestal houdt een gouden medaille in dat je hebt gewonnen inderdaad.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:22:30 #232
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143888
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net :6
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143907
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net :6
Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
pi_115143927
http://buienradar.nl/

Straks wel het dak dicht in de ArenA
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:23:34 #235
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
:D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143963
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://buienradar.nl/

Straks wel het dak dicht in de ArenA
PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:20:32 Vanuit het stadion (met dak dicht) houden we je uiteraard op de hoogte van #psvaja, die ook live is te zien op tv bij SBS6. #psv reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143985
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
pi_115143993
Baanwielrennen _O_ Geweldige sport _O_
★★★
pi_115144006
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144018
quote:
6s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef mrstylo het volgende:

[..]

PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:20:32 Vanuit het stadion (met dak dicht) houden we je uiteraard op de hoogte van #psvaja, die ook live is te zien op tv bij SBS6. #psv reageer retweet
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
pi_115144048
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Dat valt van te voren niet te zeggen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:26:54 #242
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144079
Lobke en Lisa zijn ook nog eens bezig.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144129
Oeh, strafcorner :7
pi_115144165
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen? Zou ook wel leuk zijn. Drenthetaferelen zoals bij die EK -21 finale :D
pi_115144183
kromme
pi_115144193
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen?
whut?
pi_115144200
Anders mogen ze altijd nog in Steenwijkerwold voetballen ^O^
AFCA!
pi_115144254
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
pi_115144309
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
Werkt goed tegen de uitzaaiingen.
pi_115144352
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
AFCA!
pi_115144405
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
AFCA!
pi_115144436
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Doe normaal.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144498
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
:{
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:36:21 #254
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144525
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144548
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Doe eens normaal man.

Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
pi_115144554
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV, het goed gaat praten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144581
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je weet nu al dat hij bij winst van PSV het goed gaat praten.
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:38:28 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115144622
quote:
0s.gif Op [url=http://foruDit mag alleen als hij van ajakkes naar Pisvee was gegaan.m.fok.nl/topic/1853363/11/25#115144405]zondag 5 augustus 2012 17:33[/url] schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Dit mag alleen als hij van Ajakkes naar pisvee was gegaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115144625
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook :')
Nee man.
(je mag het quoten)

Als PSV nu verliest, dan is het schande.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:38:41 #260
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144630
Dat baardje _O- _O- _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144665
Net op tijd klaar met werken :D
pi_115144666
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee man.
(je mag het quoten)

Als PSV nu verliest, dan is het schande.
Oké. Maar ik zal je er niet op terugpakken hoor. :')
pi_115144677
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
pi_115144698
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
Nee hoor.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:43:24 #265
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144837
Lobke en Lisa liggen 14e *O*
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144861
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Lobke en Lisa liggen 14e *O*
Wie zijn Lobke en Lisa?
★★★
pi_115144873
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Doe eens normaal man.

Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:{
Hmmm... oké ik liet me gaan inderdaad. Blijf het een fantastische voetballer vinden :@
AFCA!
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:44:37 #268
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144890
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wie zijn Lobke en Lisa?
zeilmeisjes
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144893
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

zeilmeisjes
Waar is Laura dan?
★★★
pi_115144968
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waar is Laura dan?
Die date een Antiliaan (Bonaire) dus is te lui om te zeilen

:') Tijd voor voetbal.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:46:24 #271
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144979
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waar is Laura dan?
Ik dacht dat ze naar Australië ging, misschien is ze daar al.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115145245
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:56:01 #273
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115145406
quote:
Het blijven rare lui, die van Fox zijn wel de ergste.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115145782
:D :D
pi_115145798
Niet verwacht dit :D
pi_115145819
1-0 voor PSV gelijk. Zo, we weten waar we aan toe zijn!
pi_115145850
:r
Noot noot.
pi_115145851
Wel oké gedaan met zo'n corner. moet ik toegeven
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:06:39 #279
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115145953
Toivonen wordt toch nog wel verkocht, daar hebben we in de competitie geen last meer van (hoop ik).
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115146011
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Toivonen wordt toch nog wel verkocht, daar hebben we in de competitie geen last meer van (hoop ik).
Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.
pi_115146079
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.
Idd, met z'n rotkop.
Noot noot.
pi_115146186
Ajax krijgt klappen, tering hahaha
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:12:44 #283
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115146228
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Ajax krijgt klappen, tering hahaha
:'( :'( :'( :'(
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115146381
Had dit ook niet verwacht.
Ajax heeft gewoon een sterkere selectie dan PSV, en de JC schaal is vaker wel lastig, weet niet hoe beide teams het in de voorbereiding hebben gedaan, maar ik verwachtte gewoon een gelijk-opgaande pot tot in ieder geval de 2e helft.
pi_115146847
pi_115146897
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef Monopoly het volgende:
Had dit ook niet verwacht.
Ajax heeft gewoon een sterkere selectie dan PSV, en de JC schaal is vaker wel lastig, weet niet hoe beide teams het in de voorbereiding hebben gedaan, maar ik verwachtte gewoon een gelijk-opgaande pot tot in ieder geval de 2e helft.
Wordt gezellig als Ajax niet een nieuwe CV haalt.

Daley Blind :') :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:34:42 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115147156
Rot eens op met dat gelul over die wedstrijd. Zijn toch leukere dingen te doen dan dat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115147188
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:34 schreef Happel het volgende:
Rot eens op met dat gelul over die wedstrijd. Zijn toch leukere dingen te doen dan dat?
Zoals?
Noot noot.
pi_115147207
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zoals?
Feyenoord - Dinamo voorbeschouwen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:36:56 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115147255
Die Lens vind ik een onderschate voetballer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115147276
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lens vind ik een onderschate voetballer.
Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:38:49 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115147360
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.
Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115147377
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.
In jouw boxer?
Noot noot.
pi_115147425
Dit klinkt misschien raar, maar ik vind Ajax prima. Blind kan gewoon echt niet, en die moet oprotten.

Nog 1 aankoop: een goede verdediger en ik heb er vertrouwen in. _O_
★★★
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:40:08 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115147429
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

In jouw boxer?
Dan krijgt hij ruzie met mijn grote L
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115147537
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan krijgt hij ruzie met mijn grote L
:9
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:43:40 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115147628
Goeie film dit.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115147987
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef Happel het volgende:
Goeie film dit.

[ link | afbeelding ]
Zekers.
★★★
pi_115148131
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:54:34 #300
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115148221
quote:
TheRealAC3 twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:56:01 Arsenal fans get over it, I left I won #ihaveastaronmyshirtnow reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115148260
vol
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')