Hij was ook slecht en ze namen hem ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben al Marcellis op rechts.
Marcellis is beter dan Manolev.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was ook slecht en ze namen hem ook.
Toen hij bij PSV speelde was hij gewoon kut. AZ nam hem toch.quote:
Hoeveel is Maher?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)/wettbewerb_NL1.html
Alderweireld 10 miljoen waard?
Maar 3 miljoen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Doublepain het volgende:
Manolev 3 miljoen?![]()
Wat drinken ze daar
Bedankt voor melden. Was bijna vergeten.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden
reageer retweet
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden
reageer retweet
Leuke tweet edit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
reageer retweet
Origineeltwitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Afwezigheid #Manolev heeft niets met transfer of blessure te maken. Gewoon niet in selectie opgenomen #psvaja #JCSchaal reageer retweet
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijkenquote:
Seizoen was al begonnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Ga je Bolt ook missen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis benquote:
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
Maar finale is dus 20:30?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven.
Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven.
halve rond 20:45 en finale rond 22:45quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar finale is dus 20:30?
Wanneer is de halve?
ik maak nooit schoonquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
Hij gaat met alle wetten spotten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwdquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen.
Hij had laatste 2 wedstrijden van Blake verloren. Maar hij zette die doel net voor de OS. Dus hij moet het vast gehouden hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwd
Ik vind het zo snel voorbijquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
100 meter voor mannen is gewoon beste sport ooit.
Helemaal nu met Bolt, Blake, Powell en Gay.
Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.quote:
okquote:
Schoonmaken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.
Ik kijk het vaak ook tientallen keren terug.
Dat doe ik alleen met de 100 en 200 meter. Is maar 10/20 seconden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders niet
ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maarquote:
Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef Cara het volgende:
[..]
ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maar
Moet nu elke keer jouw link controlerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.
Heb ook dit, dat is echt geniaal. Hoef ik niks voor te doen.
Als we daar naar gaan kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden
Hockey is mijn sport sowieso niet en dit wordt een gelijkspelletjequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
lekker dingquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet nu elke keer jouw link controleren
Ben je voor je eigen land of Nederland?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je voor je eigen land of Nederland?
Doe eens nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag postenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh.
Open dan een apart topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten
De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten
the fuck, inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen
Ajakkes gaat winnen dusquote:Stanislav Manolev mist vanmiddag de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax. De verdediger van PSV is door trainer Dick Advocaat buiten de selectie gelaten.
Het is onduidelijk waarom Manolev niet tot de selectie behoort. Zeker is wel dat een schorsing of blessure in elk geval niet meespelen. Tegenover de afwezigheid staat overigens wel de entree van Peter van Ooijen. De 19-jarige middenvelder is door Advocaat aan de selectie toegevoegd.
Ook Tim Matavz maakt zijn rentree in de hoofdmacht van PSV. De aanvaller werd in de afgelopen weken steeds met Jong PSV op pad gestuurd, omdat hij een conditionele achterstand zou hebben. In een week tijd viel de Sloveen echter 3,5 kilogram af en ziet dit nu dus beloond worden met deze uitverkiezing.
De enige met een beetje internationale allure moet je wel opstellen natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Manolev is toch wel de drager van het elftal.
Rot op knakenuserquote:
Echt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Dorian heeft goud, die andere gast faalde.
Hij moet nog 2 races varen en heeft nu al goudquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt?Had muziek aangezet omdat hij 8ste stond ofzo
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is voor de chicks..
Hij is ook oud foto model.
Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zekerwas lekker na 2 matige events.
Ook lekker op tijd klaar
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.
Mag ook een keerquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal
Trots op je ! en nu in de gewenning fase?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal
Teringlijder ik klikte omdat X-men .quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Dorian al goud.
http://www.london2012.com/sailing/event/rs-x-men/index.html
Zeg dat ff in OS topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teringlijder ik klikte omdat X-men .
Mwa dat heeft nog effe/lang nodigquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Trots op je ! en nu in de gewenning fase?
Heeft ze natuurlijk al lang gedaanquote:
Anders jinx even een goude plakquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
Mensen nog met serieus antwoord en 1 iemand praat over Jinx.quote:
Sorryquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Anders jinx even een goude plakjezus
Goud blijft het, maar hij is pas van Dorian op het moment dat hij hem zeker heeft/ in zijn handen heeft jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry
Goud is pas goud als je hem zeker weten hebt
Ze zijn al 1 set verder op Sport1.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Federer moet toch ook vandaag? Laat maar, ze beginnen net op Ned1
Dacht ik eerst ook aan.quote:
En hebben ze wat gestolen?quote:
Ik zie het nu, vage actie weer van de NOSquote:
Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook aan.
[..]
En hebben ze wat gestolen?
Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepen![]()
Sowieso is stelen zielig / stomquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen.
Heyquote:
Ja dat is wel slim. Gebeurt heel vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom zit ik ook te denken om een keer zo'n sim.. omvormer, weet ik het hoe ik het moet noemen.. (omdat Apple zo'n mini sim heeft) en dan een simpel/goedkoop telefoontje bij te halen voor als ik op stap ga, kermis.. decibel etc.. dat je niet je iphone kwijt bent als ze je beroven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Renskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
De man die 2 stormen overleeft.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat een wrede trailer. Kan niet wachten.
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..
Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..
Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
Ga dan een FPS spelen zou ik zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie.
Fried oreo's.quote:
Dat speel ik ook wel vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga dan een FPS spelen zou ik zeggen
Belly busting foodsquote:
Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Dat speel ik ook wel vaak.
Maar sommige films moet je gewoon accepteren dat er nooit een verhaal in komt. Denk aan Transformers of dit. Als je gewoon met dat instelling gaat kijken, dan valt het gewoon mee.
Ik vind het niet lui, want dat soort films zijn ook leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..
In trailer laten ze zien dat er wel wat verhaal komt. Zit wel spoilers in, dus beter niet kijken.quote:Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
Ik doe niet mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Wel juichen als PSV scoort.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken
Was een grapje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik ga hier niet serieuze op reageren.
Ik ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.
TS was scheel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Mijn autistische hoofd ziet geen TT
Watskebeurt?
Turnen was op Eurosport.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
http://www.nos.nl/os2012/quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
Blauw worden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Waarom "als user" erachter?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Jojoortje..ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
Dat is een soort nohomo..quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Jojoortje..ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
Hier regent het de hele tijd, met af een toe een beetje zon tussendoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.
Gelukkig heb ik nooit last van stormen hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Ik wou dat het hier meer ging stormenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wou dat het hier meer ging stormen
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.quote:
quote:
Voorbode voor vanavond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Gelukkig geen doden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.
Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
Hij wilde feestenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven.. nep sporter.
Na 2 minuten iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik
Wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik
Het is net 1-1, ik gun het ze vooral niet omdat ik die coach een gigantische eikel vind.quote:
Half zes begint de uitzending op SBS6quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ben ik op tijd wakker geworden
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.
Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Zit ook een berg regen bij, ongezond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest
.mooi he die kracht van de natuur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook zo ongeveer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
Gestorm bij tenten? niks van meegekregen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer
Dat van bij Steenwijkerwoldquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gestorm bij tenten? niks van meegekregen?
Meestal houdt een gouden medaille in dat je hebt gewonnen inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.
Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land.
Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik netquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer
Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://buienradar.nl/
Straks wel het dak dicht in de ArenA
twitter:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.quote:
Dat valt van te voren niet te zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen? Zou ook wel leuk zijn. Drenthetaferelen zoals bij die EK -21 finalequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
whut?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen?
Werkt goed tegen de uitzaaiingen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank,
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank,
Doe normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV, het goed gaat praten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV het goed gaat praten.
Dit mag alleen als hij van Ajakkes naar pisvee was gegaan.quote:Op [url=http://foruDit mag alleen als hij van ajakkes naar Pisvee was gegaan.m.fok.nl/topic/1853363/11/25#115144405]zondag 5 augustus 2012 17:33[/url] schreef RensAjacied het volgende:
Nee man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook
Oké. Maar ik zal je er niet op terugpakken hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man.
(je mag het quoten)
Als PSV nu verliest, dan is het schande.
Nee hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Hmmm... oké ik liet me gaan inderdaad. Blijf het een fantastische voetballer vindenquote:
zeilmeisjesquote:
Ik dacht dat ze naar Australië ging, misschien is ze daar al.quote:
Het blijven rare lui, die van Fox zijn wel de ergste.quote:
Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Toivonen wordt toch nog wel verkocht, daar hebben we in de competitie geen last meer van (hoop ik).
Idd, met z'n rotkop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.
quote:
Wordt gezellig als Ajax niet een nieuwe CV haalt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef Monopoly het volgende:
Had dit ook niet verwacht.
Ajax heeft gewoon een sterkere selectie dan PSV, en de JC schaal is vaker wel lastig, weet niet hoe beide teams het in de voorbereiding hebben gedaan, maar ik verwachtte gewoon een gelijk-opgaande pot tot in ieder geval de 2e helft.
Zoals?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:34 schreef Happel het volgende:
Rot eens op met dat gelul over die wedstrijd. Zijn toch leukere dingen te doen dan dat?
Feyenoord - Dinamo voorbeschouwen.quote:
Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lens vind ik een onderschate voetballer.
Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.
In jouw boxer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.
Dan krijgt hij ruzie met mijn grote Lquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan krijgt hij ruzie met mijn grote L
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/TheRealAC3
Wat een baas.
twitter:TheRealAC3 twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:56:01Arsenal fans get over it, I left I won #ihaveastaronmyshirtnow reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |