abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115134958
Vandaag psv ajax
🔒
pi_115134999
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Doosopwielen het volgende:
Vandaag psv ajax
Bedankt voor melden. Was bijna vergeten. :)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135004
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 13:37:19 ]
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:38:15 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115135065
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet
:D _O-
pi_115135334
Waar is iedereen? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135355
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet
Leuke tweet edit.
pi_115135366
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Afwezigheid #Manolev heeft niets met transfer of blessure te maken. Gewoon niet in selectie opgenomen #psvaja #JCSchaal reageer retweet
Origineel
pi_115135370
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Leuke tweet edit.
Ja verdomme 15 gedaan :')
pi_115135373
Ik ga weg tot later groetjes
pi_115135388
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weg tot later groetjes
gr gr.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135426
Volgens BBC gaat United deze week 50 miljoen uitgeven, 30 voor Lucas en 20 voor vPersie..
pi_115136075
Maher? Gaat Toiboy weg ofzo?
pi_115136256
Oh nep dus...

Ik heb wel zin in 6 uur c_/
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:15:34 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115136382
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh nep dus...

Ik heb wel zin in 6 uur c_/
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:23:01 #40
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115136718
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Seizoen was al begonnen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115136817
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Ga je Bolt ook missen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:28:22 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115136910
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ga je Bolt ook missen?
halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
pi_115136944
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:30:39 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137008
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
Maar finale is dus 20:30?

Wanneer is de halve?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:30:42 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137010
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:31:07 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137022
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar finale is dus 20:30?

Wanneer is de halve?
halve rond 20:45 en finale rond 22:45
pi_115137041
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:32:23 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137059
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
ik maak nooit schoon :)
pi_115137089
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:34:33 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137135
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen. _O_
Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')