abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115134652



Welkom in de VBL SC!

De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!

Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?



captainmad.JPGlogo_ajax.gifavasmall.jpgpolo.jpgbmi1.gifren.gifjate.pngREvO0.jpgLogo.png1axis.jpgFey.jpgdutch_fc_twentes.png
1280765882-950.png1g.jpgjohan4.gifDize.gifGab.gifDerksen.jpg54.jpgphpuwEvN4AM.jpg72bmep.gifPirelliklein.jpgo6jro.gifduikeend2.jpg
m1gy6dpwdufj_s.jpgbaaas.jpgTK.pngdemeerlogoklein.jpgde_kromme.JPGg8ic9.gif7ycjI.pngsyd66.JPGiofe4i.gifja.jpgmaradona_cigar.jpg1_111211302413Q.jpg
FeyGeit.gifDrow_portrait.pngBmi%20Jup.png2zswb2u.gifhamtaro2.gif



gffffff.jpgimages3.JPGnoiconn.png



Madame_Paon
Paul





http://www.thuisserver.ne(...)ielen&sub_forum=115& Zelf even de datums invoeren voor welke periode je wilt.

Als het je even te veel wordt, klik hier

De OP vind je hier
pi_115134658
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze hebben al Marcellis op rechts.
Hij was ook slecht en ze namen hem ook.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134665
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij was ook slecht en ze namen hem ook.
Marcellis is beter dan Manolev.
pi_115134670
Maher was 18 dus contract is oké
pi_115134674
Misschien nemen ze hem wel zodat AZ vaker aan bod komt bij VI International :')
pi_115134675
Ach, heb me met Valencia - AZ ook dood zitten ergeren aan die Marcellis.
pi_115134676
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Marcellis is beter dan Manolev.
Toen hij bij PSV speelde was hij gewoon kut. AZ nam hem toch.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134715
Ben echt blij vandaag. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134718
Matavz mee naar Amsterdam _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:30:28 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115134732
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt blij vandaag. _O_
waarover?
pi_115134742

Hij lacht AZ uit. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134756
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarover?
100 meter Bolt. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:31:40 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115134778
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

100 meter Bolt. _O_
Hoe laat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115134793
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe laat?
20:30 volgensmij
pi_115134808
22.50 toch?
Noot noot.
pi_115134821
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

100 meter Bolt. _O_
Weet niet. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134832
Oh dat is de finale. Halve finale is 2045 idd.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:32:56 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115134834
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

20:30 volgensmij
19:45 halve finales uurtje erbij 20:45 NL tijd
pi_115134856
quote:
Hoeveel is Maher?
pi_115134869
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoeveel is Maher?
5.7 miljoen. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134874
laat maar
pi_115134897
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

5.7 miljoen. :D
Goedkoop :P
pi_115134917
Manolev 3 miljoen? :')

Wat drinken ze daar _O-
pi_115134940
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Doublepain het volgende:
Manolev 3 miljoen? :')

Wat drinken ze daar _O-
Maar 3 miljoen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134958
Vandaag psv ajax
🔒
pi_115134999
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:35 schreef Doosopwielen het volgende:
Vandaag psv ajax
Bedankt voor melden. Was bijna vergeten. :)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135004
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 13:37:19 ]
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:38:15 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115135065
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet
:D _O-
pi_115135334
Waar is iedereen? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135355
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56 Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden ;) reageer retweet
Leuke tweet edit.
pi_115135366
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Afwezigheid #Manolev heeft niets met transfer of blessure te maken. Gewoon niet in selectie opgenomen #psvaja #JCSchaal reageer retweet
Origineel
pi_115135370
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Leuke tweet edit.
Ja verdomme 15 gedaan :')
pi_115135373
Ik ga weg tot later groetjes
pi_115135388
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weg tot later groetjes
gr gr.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115135426
Volgens BBC gaat United deze week 50 miljoen uitgeven, 30 voor Lucas en 20 voor vPersie..
pi_115136075
Maher? Gaat Toiboy weg ofzo?
pi_115136256
Oh nep dus...

Ik heb wel zin in 6 uur c_/
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:15:34 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115136382
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh nep dus...

Ik heb wel zin in 6 uur c_/
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:23:01 #40
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115136718
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Seizoen was al begonnen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115136817
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Ga je Bolt ook missen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:28:22 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115136910
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ga je Bolt ook missen?
halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
pi_115136944
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:30:39 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137008
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
Maar finale is dus 20:30?

Wanneer is de halve?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:30:42 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137010
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven. _O_
Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:31:07 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137022
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar finale is dus 20:30?

Wanneer is de halve?
halve rond 20:45 en finale rond 22:45
pi_115137041
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:32:23 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137059
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
ik maak nooit schoon :)
pi_115137089
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:34:33 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137135
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen. _O_
Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')