Hij was ook slecht en ze namen hem ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben al Marcellis op rechts.
Marcellis is beter dan Manolev.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was ook slecht en ze namen hem ook.
Toen hij bij PSV speelde was hij gewoon kut. AZ nam hem toch.quote:
Hoeveel is Maher?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)/wettbewerb_NL1.html
Alderweireld 10 miljoen waard?
Maar 3 miljoen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Doublepain het volgende:
Manolev 3 miljoen?![]()
Wat drinken ze daar
Bedankt voor melden. Was bijna vergeten.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden
reageer retweet
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden
reageer retweet
Leuke tweet edit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:35:56Daar had ik jullie volgers even, was een grap maar hij gaat iig wel weg dus blijf VI.nl in de gaten houden
reageer retweet
Origineeltwitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Afwezigheid #Manolev heeft niets met transfer of blessure te maken. Gewoon niet in selectie opgenomen #psvaja #JCSchaal reageer retweet
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijkenquote:
Seizoen was al begonnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
Ga je Bolt ook missen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijkste van deze wedstrijd vind ik dat het seizoen weer begint, ik heb een verjaardag dus zal niet kijken
halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis benquote:
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
halve finale wel denk ik maar ik neem aan dat hij de finale haalt dus zorgen dat ik ervoor weer thuis ben
Maar finale is dus 20:30?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven.
Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gaat samen met bijna miljard andere mensen historie beleven.
halve rond 20:45 en finale rond 22:45quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar finale is dus 20:30?
Wanneer is de halve?
ik maak nooit schoonquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
Hij gaat met alle wetten spotten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd leuk om te kijken maar in wat voor zin historie, dat hij weer gaat winnen?
Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwdquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij gaat met alle wetten spotten.
Hij heeft gezegd dat hij 9.49 of minder gaat rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |