dat zeiden ze de afgelopen 2 jaar ookquote:
Eerst even de bankpas van de gemeente eindhoven gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben genoeg daar. Eerst moeten mensen weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god isquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben Zanka toch al?
Maar idd, lijkt me ook het zorgenkindje...
Wat wil je als je iedere 5 minuten een plaatje van PSV op je twitter zet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
Zankbaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Zo 'weinig' maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectiequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoor
Wel een goede prijs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectie
2015 dus nog 3 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015
Hoeveel contract?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
Ze hebben al Marcellis op rechts.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel contract?
Paar bladzijdes denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |