abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115137895
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh. :')
Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten :6
Noot noot.
pi_115137920
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Doe eens niet ;(
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh. :')
:D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137944
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten :6
Open dan een apart topic.
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:56:58 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115138020
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waar staat dat je alleen vrouwenbillen mag posten :6
De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen :)
pi_115138081
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Open dan een apart topic.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:03:36 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115138275
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen :)
the fuck, inderdaad. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115138290
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat no :( Know your place woman.
pi_115138318
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

De TS begint zelf met een ladyboy, ik denk niet dat hij dat zelf door had/heeft maar staat toch duidelijk rechtsonder op de foto, dus moet kunnen :)
:')
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:30:43 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115139468
quote:
Stanislav Manolev mist vanmiddag de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax. De verdediger van PSV is door trainer Dick Advocaat buiten de selectie gelaten.

Het is onduidelijk waarom Manolev niet tot de selectie behoort. Zeker is wel dat een schorsing of blessure in elk geval niet meespelen. Tegenover de afwezigheid staat overigens wel de entree van Peter van Ooijen. De 19-jarige middenvelder is door Advocaat aan de selectie toegevoegd.

Ook Tim Matavz maakt zijn rentree in de hoofdmacht van PSV. De aanvaller werd in de afgelopen weken steeds met Jong PSV op pad gestuurd, omdat hij een conditionele achterstand zou hebben. In een week tijd viel de Sloveen echter 3,5 kilogram af en ziet dit nu dus beloond worden met deze uitverkiezing.

Ajakkes gaat winnen dus
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115139558
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ajakkes gaat winnen dus
idd, Manolev is toch wel de drager van het elftal.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:33:53 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115139623
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, Manolev is toch wel de drager van het elftal.
De enige met een beetje internationale allure moet je wel opstellen natuurlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115139903
Alweer ruzie in OS :r
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:41:42 #89
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115139990
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
Alweer ruzie in OS :r
Rot op knakenuser _O- _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140044
Hoi
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:44:48 #91
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140126
Hey, het waren weer leuke potjes gisteren :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140131
Hebben we weer goud?
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:45:45 #93
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140158
Dorian heeft goud, die andere gast faalde.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115140185
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Dorian heeft goud, die andere gast faalde.
Echt? :D Had muziek aangezet omdat hij 8ste stond ofzo :')
pi_115140210
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Echt? :D Had muziek aangezet omdat hij 8ste stond ofzo :')
Hij moet nog 2 races varen en heeft nu al goud :P
pi_115140230
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:41 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Rot op knakenuser _O- _O-
:')
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:49:39 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115140292
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi
Main event _O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:50:06 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115140306
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:50:49 #99
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115140331
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:51:30 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115140357
Charmant hoor die ogen op zijn kont.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')