Hij had laatste 2 wedstrijden van Blake verloren. Maar hij zette die doel net voor de OS. Dus hij moet het vast gehouden hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwd
Ik vind het zo snel voorbijquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
100 meter voor mannen is gewoon beste sport ooit.
Helemaal nu met Bolt, Blake, Powell en Gay.
Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.quote:
okquote:
Schoonmaken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.
Ik kijk het vaak ook tientallen keren terug.
Dat doe ik alleen met de 100 en 200 meter. Is maar 10/20 seconden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders niet
ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maarquote:
Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef Cara het volgende:
[..]
ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maar
Moet nu elke keer jouw link controlerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.
Heb ook dit, dat is echt geniaal. Hoef ik niks voor te doen.
Als we daar naar gaan kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden
Hockey is mijn sport sowieso niet en dit wordt een gelijkspelletjequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden
lekker dingquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet nu elke keer jouw link controleren
Ben je voor je eigen land of Nederland?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je voor je eigen land of Nederland?
Doe eens nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |