abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115137152
100 meter voor mannen is gewoon beste sport ooit.
Helemaal nu met Bolt, Blake, Powell en Gay. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:35:23 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115137169
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115137178
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij niet in topvorm was/is, ben benieuwd
Hij had laatste 2 wedstrijden van Blake verloren. Maar hij zette die doel net voor de OS. Dus hij moet het vast gehouden hebben.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:35:57 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137187
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
100 meter voor mannen is gewoon beste sport ooit.
Helemaal nu met Bolt, Blake, Powell en Gay. _O_
Ik vind het zo snel voorbij
pi_115137234
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het zo snel voorbij
Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.
Ik kijk het vaak ook tientallen keren terug.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik maak nooit schoon :)
ok
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:37:53 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137273
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Cara het volgende:
wat schalt er bij jullie door de speakers tijdens het schoonmaken ik moet ff wat nieuws hebben
Schoonmaken?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:38:02 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137278
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Voor mij is het gewoon al weken ervoor begonnen. Spanning is gewoon zo vet.
Ik kijk het vaak ook tientallen keren terug.
OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders niet
pi_115137311
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK, dat heb ik helemaal niet met sport, ik kijk niks terug, alleen live of anders niet
Dat doe ik alleen met de 100 en 200 meter. Is maar 10/20 seconden. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137328
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Schoonmaken?
ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maar
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115137472

_O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115137575
O+
Noot noot.
pi_115137633
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:48:15 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137668
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef Cara het volgende:

[..]

ja alles onder de banken en bedden schuiven en de afwas in de vaatwasser zeg maar
Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.

Heb ook dit, dat is echt geniaal. Hoef ik niks voor te doen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:48:17 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115137669
Jawel ik heb laatst Hockey ook gezien waren we vet goed. 5-1 gewonnen nog.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115137711
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah, dat doe ik wel regelmatig. Ja.

Heb ook dit, dat is echt geniaal. Hoef ik niks voor te doen.
Moet nu elke keer jouw link controleren }:|
Noot noot.
pi_115137722
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Als we daar naar gaan kijken. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:50:17 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115137761
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Hockey is mijn sport sowieso niet en dit wordt een gelijkspelletje
pi_115137783
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Moet nu elke keer jouw link controleren }:|
lekker ding
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115137836
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hockey tegen de moffen. Zal wel niet wat worden :{
Ben je voor je eigen land of Nederland?
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:52:00 #71
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137839
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:50 schreef Cara het volgende:

[..]

lekker ding
Echt, hè.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115137860
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ben je voor je eigen land of Nederland?
:7
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:53:08 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115137885
quote:
Dat topic was best nice. Doe eens niet, joh. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')