abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:42:58 #176
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142261
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Hier regent het de hele tijd, met af een toe een beetje zon tussendoor.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142289
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115142298
JODEN GAAN WINNEN *O*
AFCA!
pi_115142303
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Gelukkig heb ik nooit last van stormen hier :)
AFCA!
pi_115142314
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Ik wou dat het hier meer ging stormen :{
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:45:00 #181
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142329
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142336
Jojo? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142382
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke supercell bij Zeeland.
Groot fan van User Wotte
pi_115142387
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik wou dat het hier meer ging stormen :{
:X
AFCA!
pi_115142397
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Jojo? :o
[ afbeelding ]
Ja?
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:24 #186
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142398
Murray _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:29 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115142400
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:52 #188
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142421
quote:
2005-2007 was de beste periode man :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:59 #189
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142426
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Leuke supercell bij Zeeland.
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142427
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

:X
Ja hier staat geen tent.
Noot noot.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:48:14 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115142436
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2005-2007 was de beste periode man :{
Dat vind ik van niet :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115142437
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2005-2007 was de beste periode man :{
2003 en 2004 dan?
pi_115142448
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja?
Ben jij dat? ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142460
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ben jij dat? ;(
Ja hoezo?
Noot noot.
pi_115142472
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hier staat geen tent.
:D

Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken :N. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.

Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
AFCA!
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:49:14 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142473
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat vind ik van niet :)
Dan hou jij niet van donkey rollers denk ik.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142478
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Voorbode voor vanavond.
Groot fan van User Wotte
pi_115142481
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hoezo?
Jammer. ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:49:25 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142484
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

2003 en 2004 dan?
VOnd 2005-2007 beter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142511
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

:D

Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken :N. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.

Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
Gelukkig geen doden. :{
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')