Hier regent het de hele tijd, met af een toe een beetje zon tussendoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken
Gelukkig heb ik nooit last van stormen hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Ik wou dat het hier meer ging stormenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wou dat het hier meer ging stormen
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.quote:
quote:
Voorbode voor vanavond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Gelukkig geen doden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.
Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |