abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115141251
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Tjacka het volgende:
Ewa
Fawaka G.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:

Dat speel ik ook wel vaak. :P

Maar sommige films moet je gewoon accepteren dat er nooit een verhaal in komt. Denk aan Transformers of dit. Als je gewoon met dat instelling gaat kijken, dan valt het gewoon mee.
Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..

Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
pi_115141302
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..
Ik vind het niet lui, want dat soort films zijn ook leuk.
quote:
Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
In trailer laten ze zien dat er wel wat verhaal komt. Zit wel spoilers in, dus beter niet kijken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141349
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Groot fan van User Wotte
pi_115141393
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
pi_115141409
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Wel juichen als PSV scoort. ;)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141449
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wel juichen als PSV scoort. ;)
:')

Ik ga hier niet serieuze op reageren.
pi_115141488
quote:
16s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:')

Ik ga hier niet serieuze op reageren.
Was een grapje. :@
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141511
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Groot fan van User Wotte
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:25:01 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141521
Mijn autistische hoofd ziet geen TT :{

Watskebeurt? ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115141530
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:25:23 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115141545
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Mijn autistische hoofd ziet geen TT :{

Watskebeurt? ;(
TS was scheel.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141555
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
Turnen was op Eurosport.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:26:14 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115141584
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
http://www.nos.nl/os2012/

12 kanalen waar je uit kan kiezen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141610
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Blauw worden?
pi_115141665
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Blauw worden?
Lam dan.
Groot fan van User Wotte
pi_115141672
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Blauw worden?
Hij wil mod worden.
Noot noot.
pi_115141729
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:29:29 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141734
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
WIE NIET? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:29:46 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141746
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
Waarom "als user" erachter? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115141783
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom "als user" erachter? :')
Dat is een soort nohomo..
Voordat mensen weer kut grappen gaan maken of de verkeerde ideeën krijgen :') aangezien ze ook een knappe dame is :9
pi_115141791
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

WIE NIET? :{
Ik.
pi_115141832
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
Pestkop.
Groot fan van User Wotte
pi_115142070
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142142
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
11.gif
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:42:58 #176
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142261
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Hier regent het de hele tijd, met af een toe een beetje zon tussendoor.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142289
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115142298
JODEN GAAN WINNEN *O*
AFCA!
pi_115142303
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Gelukkig heb ik nooit last van stormen hier :)
AFCA!
pi_115142314
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Ik wou dat het hier meer ging stormen :{
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:45:00 #181
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142329
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142336
Jojo? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142382
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke supercell bij Zeeland.
Groot fan van User Wotte
pi_115142387
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik wou dat het hier meer ging stormen :{
:X
AFCA!
pi_115142397
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Jojo? :o
[ afbeelding ]
Ja?
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:24 #186
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142398
Murray _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:29 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115142400
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:52 #188
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142421
quote:
2005-2007 was de beste periode man :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:47:59 #189
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142426
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Leuke supercell bij Zeeland.
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115142427
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

:X
Ja hier staat geen tent.
Noot noot.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:48:14 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115142436
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2005-2007 was de beste periode man :{
Dat vind ik van niet :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115142437
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2005-2007 was de beste periode man :{
2003 en 2004 dan?
pi_115142448
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja?
Ben jij dat? ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142460
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ben jij dat? ;(
Ja hoezo?
Noot noot.
pi_115142472
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hier staat geen tent.
:D

Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken :N. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.

Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
AFCA!
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:49:14 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142473
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat vind ik van niet :)
Dan hou jij niet van donkey rollers denk ik.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142478
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Voorbode voor vanavond.
Groot fan van User Wotte
pi_115142481
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hoezo?
Jammer. ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:49:25 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142484
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

2003 en 2004 dan?
VOnd 2005-2007 beter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142511
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

:D

Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken :N. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.

Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
Gelukkig geen doden. :{
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')