Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Dat speel ik ook wel vaak.
Maar sommige films moet je gewoon accepteren dat er nooit een verhaal in komt. Denk aan Transformers of dit. Als je gewoon met dat instelling gaat kijken, dan valt het gewoon mee.
Ik vind het niet lui, want dat soort films zijn ook leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..
In trailer laten ze zien dat er wel wat verhaal komt. Zit wel spoilers in, dus beter niet kijken.quote:Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
Ik doe niet mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Wel juichen als PSV scoort.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken
Was een grapje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik ga hier niet serieuze op reageren.
Ik ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken
TS was scheel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Mijn autistische hoofd ziet geen TT
Watskebeurt?
Turnen was op Eurosport.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
http://www.nos.nl/os2012/quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
Blauw worden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Waarom "als user" erachter?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Jojoortje..ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
Dat is een soort nohomo..quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Jojoortje..ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
Hier regent het de hele tijd, met af een toe een beetje zon tussendoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken
Gelukkig heb ik nooit last van stormen hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
Ik wou dat het hier meer ging stormenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Cara het volgende:
godverdomme lekker mn barbeque een gigantische donderstorm over mn huis heen alles donker hier
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wou dat het hier meer ging stormen
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.quote:
quote:
Voorbode voor vanavond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de Brabanders hebben weer geluk met het weer.
Gelukkig geen doden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Vandaag weer heel het dorp vol met ramptoeristen die willen gaan kijken. Het terrein is volgens mij al opgeruimd dus valt niks te zien.
Lokale snackbar etc. verdiend wel goed vandaag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |