Dacht ik eerst ook aan.quote:
En hebben ze wat gestolen?quote:
Ik zie het nu, vage actie weer van de NOSquote:
Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook aan.
[..]
En hebben ze wat gestolen?
Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepen![]()
Sowieso is stelen zielig / stomquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen.
Heyquote:
Ja dat is wel slim. Gebeurt heel vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom zit ik ook te denken om een keer zo'n sim.. omvormer, weet ik het hoe ik het moet noemen.. (omdat Apple zo'n mini sim heeft) en dan een simpel/goedkoop telefoontje bij te halen voor als ik op stap ga, kermis.. decibel etc.. dat je niet je iphone kwijt bent als ze je beroven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Renskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
De man die 2 stormen overleeft.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat een wrede trailer. Kan niet wachten.
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..
Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..
Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
Ga dan een FPS spelen zou ik zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie.
Fried oreo's.quote:
Dat speel ik ook wel vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga dan een FPS spelen zou ik zeggen
Belly busting foodsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |