quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is voor de chicks..
Hij is ook oud foto model.
Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zekerwas lekker na 2 matige events.
Ook lekker op tijd klaar
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.
Mag ook een keerquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal
Trots op je ! en nu in de gewenning fase?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal
Teringlijder ik klikte omdat X-men .quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Dorian al goud.
http://www.london2012.com/sailing/event/rs-x-men/index.html
Zeg dat ff in OS topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teringlijder ik klikte omdat X-men .
Mwa dat heeft nog effe/lang nodigquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Trots op je ! en nu in de gewenning fase?
Heeft ze natuurlijk al lang gedaanquote:
Anders jinx even een goude plakquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
Mensen nog met serieus antwoord en 1 iemand praat over Jinx.quote:
Sorryquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Anders jinx even een goude plakjezus
Goud blijft het, maar hij is pas van Dorian op het moment dat hij hem zeker heeft/ in zijn handen heeft jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry
Goud is pas goud als je hem zeker weten hebt
Ze zijn al 1 set verder op Sport1.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Federer moet toch ook vandaag? Laat maar, ze beginnen net op Ned1
Dacht ik eerst ook aan.quote:
En hebben ze wat gestolen?quote:
Ik zie het nu, vage actie weer van de NOSquote:
Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook aan.
[..]
En hebben ze wat gestolen?
Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks, omdat ik en me broer het door hadden dus ze smerig aan keken en anders gingen staan waardoor ze opeens stopte met ruzie maken en door liepen![]()
Sowieso is stelen zielig / stomquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar serieus dit is wel zielig. Dat ze met een hele groep gaan stelen.
Heyquote:
Ja dat is wel slim. Gebeurt heel vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom zit ik ook te denken om een keer zo'n sim.. omvormer, weet ik het hoe ik het moet noemen.. (omdat Apple zo'n mini sim heeft) en dan een simpel/goedkoop telefoontje bij te halen voor als ik op stap ga, kermis.. decibel etc.. dat je niet je iphone kwijt bent als ze je beroven.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
Renskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
De man die 2 stormen overleeft.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat een wrede trailer. Kan niet wachten.
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..
Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga nie teens de trailer kijken, kut trailers spoilen tegenwoordig veel te veel..
Laatste 2 Bond films vond ik maar kut.
Ga dan een FPS spelen zou ik zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel goed. Ik verwacht gewoon niet veel van dit soort films. Verhaal boeit mij echt niet. Wil gewoon genieten voor 2 uurtjes met actie.
Fried oreo's.quote:
Dat speel ik ook wel vaak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga dan een FPS spelen zou ik zeggen
Belly busting foodsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |