quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is voor de chicks..
Hij is ook oud foto model.
Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zekerwas lekker na 2 matige events.
Ook lekker op tijd klaar
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Waren prelims wat? Die kan ik nergens vinden. Ook niet op Facebook.
Mag ook een keerquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal
Trots op je ! en nu in de gewenning fase?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis .. dus die heb ik gemist.
Jaja, deze boy deed sociaal
Teringlijder ik klikte omdat X-men .quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Dorian al goud.
http://www.london2012.com/sailing/event/rs-x-men/index.html
Zeg dat ff in OS topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Teringlijder ik klikte omdat X-men .
Mwa dat heeft nog effe/lang nodigquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Trots op je ! en nu in de gewenning fase?
Heeft ze natuurlijk al lang gedaanquote:
Anders jinx even een goude plakquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als Dorian nu dood gaat, heeft hij geen goud.
Mensen nog met serieus antwoord en 1 iemand praat over Jinx.quote:
Sorryquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Anders jinx even een goude plakjezus
Goud blijft het, maar hij is pas van Dorian op het moment dat hij hem zeker heeft/ in zijn handen heeft jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry
Goud is pas goud als je hem zeker weten hebt
Ze zijn al 1 set verder op Sport1.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Federer moet toch ook vandaag? Laat maar, ze beginnen net op Ned1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |