abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115141251
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Tjacka het volgende:
Ewa
Fawaka G.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:

Dat speel ik ook wel vaak. :P

Maar sommige films moet je gewoon accepteren dat er nooit een verhaal in komt. Denk aan Transformers of dit. Als je gewoon met dat instelling gaat kijken, dan valt het gewoon mee.
Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..

Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
pi_115141302
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Van Highlight Reel Spielberg moet je geen verhaal verwachten nee.. al vind ik dat gewoon bullshit en is het lui..
Ik vind het niet lui, want dat soort films zijn ook leuk.
quote:
Maar van Bond mag je toch wel een beetje een goed verhaal verwachten?
In trailer laten ze zien dat er wel wat verhaal komt. Zit wel spoilers in, dus beter niet kijken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141349
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Groot fan van User Wotte
pi_115141393
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond eindelijk weer rellen in onze eigen VBL.
Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
pi_115141409
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Wel juichen als PSV scoort. ;)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141449
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wel juichen als PSV scoort. ;)
:')

Ik ga hier niet serieuze op reageren.
pi_115141488
quote:
16s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:')

Ik ga hier niet serieuze op reageren.
Was een grapje. :@
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115141511
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik doe niet mee.
Barbeque'n met mijn ouders en lekker in de tuin de wedstrijd kijken :)
Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Groot fan van User Wotte
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:25:01 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141521
Mijn autistische hoofd ziet geen TT :{

Watskebeurt? ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115141530
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:25:23 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115141545
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Mijn autistische hoofd ziet geen TT :{

Watskebeurt? ;(
TS was scheel.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141555
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
Turnen was op Eurosport.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:26:14 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115141584
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tennis waarom is er al de hele dag tering sport op tv
http://www.nos.nl/os2012/

12 kanalen waar je uit kan kiezen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115141610
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Nog absinth en Jagermeister over van gisteren en frituren met vrienden en wedstrijdje kijken.
Zal wel weer blauw worden dus.
Blauw worden?
pi_115141665
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Blauw worden?
Lam dan.
Groot fan van User Wotte
pi_115141672
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Blauw worden?
Hij wil mod worden.
Noot noot.
pi_115141729
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:29:29 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141734
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
WIE NIET? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 16:29:46 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115141746
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
Waarom "als user" erachter? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115141783
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom "als user" erachter? :')
Dat is een soort nohomo..
Voordat mensen weer kut grappen gaan maken of de verkeerde ideeën krijgen :') aangezien ze ook een knappe dame is :9
pi_115141791
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

WIE NIET? :{
Ik.
pi_115141832
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij wil mod worden.
Pestkop.
Groot fan van User Wotte
pi_115142070
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115142142
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D

Jojoortje.. _O- ik begin je met de dag leuker te vinden (als user)
11.gif
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')