Doe normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV, het goed gaat praten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV het goed gaat praten.
Dit mag alleen als hij van Ajakkes naar pisvee was gegaan.quote:Op [url=http://foruDit mag alleen als hij van ajakkes naar Pisvee was gegaan.m.fok.nl/topic/1853363/11/25#115144405]zondag 5 augustus 2012 17:33[/url] schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
Nee man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook
Oké. Maar ik zal je er niet op terugpakken hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man.
(je mag het quoten)
Als PSV nu verliest, dan is het schande.
Nee hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Hmmm... oké ik liet me gaan inderdaad. Blijf het een fantastische voetballer vindenquote:
zeilmeisjesquote:
Ik dacht dat ze naar Australië ging, misschien is ze daar al.quote:
Het blijven rare lui, die van Fox zijn wel de ergste.quote:
Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Toivonen wordt toch nog wel verkocht, daar hebben we in de competitie geen last meer van (hoop ik).
Idd, met z'n rotkop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.
quote:
Wordt gezellig als Ajax niet een nieuwe CV haalt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef Monopoly het volgende:
Had dit ook niet verwacht.
Ajax heeft gewoon een sterkere selectie dan PSV, en de JC schaal is vaker wel lastig, weet niet hoe beide teams het in de voorbereiding hebben gedaan, maar ik verwachtte gewoon een gelijk-opgaande pot tot in ieder geval de 2e helft.
Zoals?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:34 schreef Happel het volgende:
Rot eens op met dat gelul over die wedstrijd. Zijn toch leukere dingen te doen dan dat?
Feyenoord - Dinamo voorbeschouwen.quote:
Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lens vind ik een onderschate voetballer.
Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.
In jouw boxer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.
Dan krijgt hij ruzie met mijn grote Lquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan krijgt hij ruzie met mijn grote L
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/TheRealAC3
Wat een baas.
twitter:TheRealAC3 twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:56:01Arsenal fans get over it, I left I won #ihaveastaronmyshirtnow reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |