abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115144405
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
AFCA!
pi_115144436
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Doe normaal.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144498
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
:{
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:36:21 #254
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144525
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144548
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Doe eens normaal man.

Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
pi_115144554
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV, het goed gaat praten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144581
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je weet nu al dat hij bij winst van PSV het goed gaat praten.
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:38:28 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115144622
quote:
0s.gif Op [url=http://foruDit mag alleen als hij van ajakkes naar Pisvee was gegaan.m.fok.nl/topic/1853363/11/25#115144405]zondag 5 augustus 2012 17:33[/url] schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Dit mag alleen als hij van Ajakkes naar pisvee was gegaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115144625
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook :')
Nee man.
(je mag het quoten)

Als PSV nu verliest, dan is het schande.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:38:41 #260
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144630
Dat baardje _O- _O- _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144665
Net op tijd klaar met werken :D
pi_115144666
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee man.
(je mag het quoten)

Als PSV nu verliest, dan is het schande.
Oké. Maar ik zal je er niet op terugpakken hoor. :')
pi_115144677
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
pi_115144698
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
Nee hoor.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:43:24 #265
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144837
Lobke en Lisa liggen 14e *O*
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144861
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Lobke en Lisa liggen 14e *O*
Wie zijn Lobke en Lisa?
★★★
pi_115144873
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Doe eens normaal man.

Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:{
Hmmm... oké ik liet me gaan inderdaad. Blijf het een fantastische voetballer vinden :@
AFCA!
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:44:37 #268
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144890
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wie zijn Lobke en Lisa?
zeilmeisjes
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144893
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

zeilmeisjes
Waar is Laura dan?
★★★
pi_115144968
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waar is Laura dan?
Die date een Antiliaan (Bonaire) dus is te lui om te zeilen

:') Tijd voor voetbal.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:46:24 #271
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144979
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waar is Laura dan?
Ik dacht dat ze naar Australië ging, misschien is ze daar al.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115145245
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:56:01 #273
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115145406
quote:
Het blijven rare lui, die van Fox zijn wel de ergste.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115145782
:D :D
pi_115145798
Niet verwacht dit :D
pi_115145819
1-0 voor PSV gelijk. Zo, we weten waar we aan toe zijn!
pi_115145850
:r
Noot noot.
pi_115145851
Wel oké gedaan met zo'n corner. moet ik toegeven
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:06:39 #279
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115145953
Toivonen wordt toch nog wel verkocht, daar hebben we in de competitie geen last meer van (hoop ik).
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115146011
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Toivonen wordt toch nog wel verkocht, daar hebben we in de competitie geen last meer van (hoop ik).
Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.
pi_115146079
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, weg van de Nederlandse voetbalvelden die dwaas.
Idd, met z'n rotkop.
Noot noot.
pi_115146186
Ajax krijgt klappen, tering hahaha
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:12:44 #283
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115146228
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Ajax krijgt klappen, tering hahaha
:'( :'( :'( :'(
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115146381
Had dit ook niet verwacht.
Ajax heeft gewoon een sterkere selectie dan PSV, en de JC schaal is vaker wel lastig, weet niet hoe beide teams het in de voorbereiding hebben gedaan, maar ik verwachtte gewoon een gelijk-opgaande pot tot in ieder geval de 2e helft.
pi_115146847
pi_115146897
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef Monopoly het volgende:
Had dit ook niet verwacht.
Ajax heeft gewoon een sterkere selectie dan PSV, en de JC schaal is vaker wel lastig, weet niet hoe beide teams het in de voorbereiding hebben gedaan, maar ik verwachtte gewoon een gelijk-opgaande pot tot in ieder geval de 2e helft.
Wordt gezellig als Ajax niet een nieuwe CV haalt.

Daley Blind :') :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:34:42 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115147156
Rot eens op met dat gelul over die wedstrijd. Zijn toch leukere dingen te doen dan dat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115147188
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:34 schreef Happel het volgende:
Rot eens op met dat gelul over die wedstrijd. Zijn toch leukere dingen te doen dan dat?
Zoals?
Noot noot.
pi_115147207
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zoals?
Feyenoord - Dinamo voorbeschouwen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:36:56 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115147255
Die Lens vind ik een onderschate voetballer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115147276
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lens vind ik een onderschate voetballer.
Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:38:49 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115147360
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vind hem een onderschatte voetballer.
Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115147377
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Steek die extra t maar waar het licht niet schijnt.
In jouw boxer?
Noot noot.
pi_115147425
Dit klinkt misschien raar, maar ik vind Ajax prima. Blind kan gewoon echt niet, en die moet oprotten.

Nog 1 aankoop: een goede verdediger en ik heb er vertrouwen in. _O_
★★★
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:40:08 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115147429
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

In jouw boxer?
Dan krijgt hij ruzie met mijn grote L
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115147537
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan krijgt hij ruzie met mijn grote L
:9
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:43:40 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115147628
Goeie film dit.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115147987
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef Happel het volgende:
Goeie film dit.

[ link | afbeelding ]
Zekers.
★★★
pi_115148131
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:54:34 #300
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115148221
quote:
TheRealAC3 twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:56:01 Arsenal fans get over it, I left I won #ihaveastaronmyshirtnow reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')