Dat valt van te voren niet te zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen? Zou ook wel leuk zijn. Drenthetaferelen zoals bij die EK -21 finalequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
whut?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen?
Werkt goed tegen de uitzaaiingen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank,
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank,
Doe normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV, het goed gaat praten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV het goed gaat praten.
Dit mag alleen als hij van Ajakkes naar pisvee was gegaan.quote:Op [url=http://foruDit mag alleen als hij van ajakkes naar Pisvee was gegaan.m.fok.nl/topic/1853363/11/25#115144405]zondag 5 augustus 2012 17:33[/url] schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana
Nee man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook
Oké. Maar ik zal je er niet op terugpakken hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man.
(je mag het quoten)
Als PSV nu verliest, dan is het schande.
Nee hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Hmmm... oké ik liet me gaan inderdaad. Blijf het een fantastische voetballer vindenquote:
zeilmeisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |