abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115144048
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Dat valt van te voren niet te zeggen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:26:54 #242
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144079
Lobke en Lisa zijn ook nog eens bezig.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144129
Oeh, strafcorner :7
pi_115144165
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen? Zou ook wel leuk zijn. Drenthetaferelen zoals bij die EK -21 finale :D
pi_115144183
kromme
pi_115144193
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen?
whut?
pi_115144200
Anders mogen ze altijd nog in Steenwijkerwold voetballen ^O^
AFCA!
pi_115144254
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
pi_115144309
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
Werkt goed tegen de uitzaaiingen.
pi_115144352
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
AFCA!
pi_115144405
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
AFCA!
pi_115144436
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Doe normaal.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144498
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
:{
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:36:21 #254
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144525
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144548
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Doe eens normaal man.

Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
pi_115144554
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
Je weet nu al dat hij bij winst van PSV, het goed gaat praten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144581
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je weet nu al dat hij bij winst van PSV het goed gaat praten.
Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:38:28 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115144622
quote:
0s.gif Op [url=http://foruDit mag alleen als hij van ajakkes naar Pisvee was gegaan.m.fok.nl/topic/1853363/11/25#115144405]zondag 5 augustus 2012 17:33[/url] schreef RensAjacied het volgende:
Narsingh krijgt een beenbreuk nananana *O*
Dit mag alleen als hij van Ajakkes naar pisvee was gegaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115144625
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Man, Als Ajax wint is het: ''veredeld oefenpotje volgens PSV''. En het tegenovergestelde ook :')
Nee man.
(je mag het quoten)

Als PSV nu verliest, dan is het schande.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:38:41 #260
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144630
Dat baardje _O- _O- _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144665
Net op tijd klaar met werken :D
pi_115144666
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee man.
(je mag het quoten)

Als PSV nu verliest, dan is het schande.
Oké. Maar ik zal je er niet op terugpakken hoor. :')
pi_115144677
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
pi_115144698
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we de wedstrijd nu in 2 topics doen?
Nee hoor.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:43:24 #265
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144837
Lobke en Lisa liggen 14e *O*
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144861
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Lobke en Lisa liggen 14e *O*
Wie zijn Lobke en Lisa?
★★★
pi_115144873
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Doe eens normaal man.

Narsingh kan er niets aan doen dat Ajax zo handelt qua transferonderhandeling.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Dom dat ze een analist van Ajax kiezen, dan weet je al dat er gezeik komt.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:{
Hmmm... oké ik liet me gaan inderdaad. Blijf het een fantastische voetballer vinden :@
AFCA!
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:44:37 #268
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144890
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wie zijn Lobke en Lisa?
zeilmeisjes
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144893
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

zeilmeisjes
Waar is Laura dan?
★★★
pi_115144968
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waar is Laura dan?
Die date een Antiliaan (Bonaire) dus is te lui om te zeilen

:') Tijd voor voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')