abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115142528
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jammer. ;(
;(
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:51:20 #202
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142553
Al komen er af en toe nog wel bazennummers uit ofc.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142583
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven :') .. nep sporter.
pi_115142584
Groot fan van User Wotte
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:52:59 #205
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142596
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven :') .. nep sporter.
Hij wilde feesten :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:55:13 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142672

Vind je van dat nummer onlogisch?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:12:11 #207
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143377
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143409
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Na 2 minuten idd :')
pi_115143412
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Wat heb jij bereikt in je leven? :)
pi_115143448
JAAAAAAAAA
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143449
GOL GOL GOL GOL 1-1
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:14:39 #212
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143495
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat heb jij bereikt in je leven? :)
Het is net 1-1, ik gun het ze vooral niet omdat ik die coach een gigantische eikel vind.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143498
Bij Hockey ziet juichen er raar uit.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143540
Hoe laat begint de JC ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:15:54 #215
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143555
IJshockey vind ik 10 keer leuker om te zien.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143559
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Hoe laat begint de JC ?
18.00
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:16:11 #217
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143570
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Hoe laat begint de JC ?
Half zes begint de uitzending op SBS6
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143580
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

18.00
Dan ben ik op tijd wakker geworden :')
pi_115143639
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
pi_115143643
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dan ben ik op tijd wakker geworden :')
:D hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest _O-
pi_115143683
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
pi_115143725
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:19:10 #223
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143730
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest _O-
Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143736
Wat een bui hier in Rotterdam. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:19:33 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115143747
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
.mooi he die kracht van de natuur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115143793
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Ik ook zo ongeveer.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143823
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.

Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land. _O_
pi_115143831
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
Gestorm bij tenten? niks van meegekregen? :o
AFCA!
pi_115143862
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gestorm bij tenten? niks van meegekregen? :o
Dat van bij Steenwijkerwold
pi_115143874
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat van bij Steenwijkerwold
Wow dat is hier volgens mij best in de buurt :D
AFCA!
pi_115143886
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.

Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land. _O_
Meestal houdt een gouden medaille in dat je hebt gewonnen inderdaad.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:22:30 #232
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143888
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net :6
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143907
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net :6
Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
pi_115143927
http://buienradar.nl/

Straks wel het dak dicht in de ArenA
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:23:34 #235
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
:D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143963
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://buienradar.nl/

Straks wel het dak dicht in de ArenA
PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:20:32 Vanuit het stadion (met dak dicht) houden we je uiteraard op de hoogte van #psvaja, die ook live is te zien op tv bij SBS6. #psv reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143985
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
pi_115143993
Baanwielrennen _O_ Geweldige sport _O_
★★★
pi_115144006
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144018
quote:
6s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef mrstylo het volgende:

[..]

PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:20:32 Vanuit het stadion (met dak dicht) houden we je uiteraard op de hoogte van #psvaja, die ook live is te zien op tv bij SBS6. #psv reageer retweet
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
pi_115144048
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Dat valt van te voren niet te zeggen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:26:54 #242
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144079
Lobke en Lisa zijn ook nog eens bezig.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144129
Oeh, strafcorner :7
pi_115144165
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen? Zou ook wel leuk zijn. Drenthetaferelen zoals bij die EK -21 finale :D
pi_115144183
kromme
pi_115144193
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen?
whut?
pi_115144200
Anders mogen ze altijd nog in Steenwijkerwold voetballen ^O^
AFCA!
pi_115144254
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
pi_115144309
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
Werkt goed tegen de uitzaaiingen.
pi_115144352
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')