Ik ook zo ongeveer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
Gestorm bij tenten? niks van meegekregen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer
Dat van bij Steenwijkerwoldquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gestorm bij tenten? niks van meegekregen?
Meestal houdt een gouden medaille in dat je hebt gewonnen inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.
Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land.
Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik netquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer
Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://buienradar.nl/
Straks wel het dak dicht in de ArenA
twitter:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.quote:
Dat valt van te voren niet te zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen? Zou ook wel leuk zijn. Drenthetaferelen zoals bij die EK -21 finalequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
whut?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen?
Werkt goed tegen de uitzaaiingen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank,
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |