abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115143793
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Ik ook zo ongeveer.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143823
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.

Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land. _O_
pi_115143831
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
Gestorm bij tenten? niks van meegekregen? :o
AFCA!
pi_115143862
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gestorm bij tenten? niks van meegekregen? :o
Dat van bij Steenwijkerwold
pi_115143874
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat van bij Steenwijkerwold
Wow dat is hier volgens mij best in de buurt :D
AFCA!
pi_115143886
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kwam net terug van een verjaardag, onderweg ook al dikke flitsen gezien.

Mooi van Dorian trouwens. een van de weinige Nederlandse winnaars van ons land. _O_
Meestal houdt een gouden medaille in dat je hebt gewonnen inderdaad.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:22:30 #232
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143888
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net :6
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143907
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Brabant krijgt vanavond ook nog buien zag ik net :6
Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
pi_115143927
http://buienradar.nl/

Straks wel het dak dicht in de ArenA
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:23:34 #235
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ah mooi, kunnen we even afkoelen van al dat mooie weer hier.
:D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143963
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://buienradar.nl/

Straks wel het dak dicht in de ArenA
PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:20:32 Vanuit het stadion (met dak dicht) houden we je uiteraard op de hoogte van #psvaja, die ook live is te zien op tv bij SBS6. #psv reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143985
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
pi_115143993
Baanwielrennen _O_ Geweldige sport _O_
★★★
pi_115144006
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is nu lekker dichtbij dat onweer. Niets mis mee. Alleen jammer van die mietjes die bang zijn voor onweer
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115144018
quote:
6s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef mrstylo het volgende:

[..]

PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:20:32 Vanuit het stadion (met dak dicht) houden we je uiteraard op de hoogte van #psvaja, die ook live is te zien op tv bij SBS6. #psv reageer retweet
Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
pi_115144048
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Dat valt van te voren niet te zeggen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:26:54 #242
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115144079
Lobke en Lisa zijn ook nog eens bezig.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115144129
Oeh, strafcorner :7
pi_115144165
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter hadden ze in Eindhoven gevoetbalt.
Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen? Zou ook wel leuk zijn. Drenthetaferelen zoals bij die EK -21 finale :D
pi_115144183
kromme
pi_115144193
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo dan? Lekker in een aquarium vol met water voetballen?
whut?
pi_115144200
Anders mogen ze altijd nog in Steenwijkerwold voetballen ^O^
AFCA!
pi_115144254
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
pi_115144309
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
Werkt goed tegen de uitzaaiingen.
pi_115144352
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Kanker kankeraknker kanker teen gestoten aan de bank, ;(
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')